1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
ПОСТАНОВА
30.10.2018 № 1283
Про внесення зміни до постанови НКРЕКП від 07 листопада 2017 року № 1360
Відповідно до статей 15, 15-1 Закону України "Про електроенергетику" та статті 17 Закону України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг" , постанови Кабінету Міністрів України від 05 червня 2000 року № 922 "Про затвердження Статуту державного підприємства "Енергоринок", ураховуючи звернення ДП "Енергоринок" від 24 жовтня 2018 року № 07/26-13817, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг,
ПОСТАНОВЛЯЄ:
Кошторис державного підприємства "Енергоринок" на 2018 рік, затверджений постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 07 листопада 2017 року № 1360, викласти в новій редакції, що додається.
Голова НКРЕКП О. Кривенко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова НКРЕКП
07.11.2017 № 1360
(у редакції постанови НКРЕКП
від 30.10.2018 № 1283)
КОШТОРИС
державного підприємства "Енергоринок" на 2018 рік
№ з/п Статті Усього на 2018 рік, тис. грн січень лютий березень квітень травень червень липень серпень вересень жовтень листопад грудень
1 Дохід, усього: 3 805 786,9 243 196,1 339 415,3 310 759,3 301 977,5 458 603,3 313 989,2 295 695,3 456 887,5 285 948,4 311 786,1 365 463,7 122 065,2
1.1 За рахунок надбавки до ОРЦ 3 413 740,1 223 470,8 318 442,1 292 582,2 249 180,9 381 313,9 247 402,4 254 234,6 415 411,8 244 496,8 302 002,2 364 332,9 120 869,5
1.2 Інші надходження 392 046,8 19 725,3 20 973,2 18 177,1 52 796,6 77 289,4 66 586,8 41 460,7 41 475,7 41 451,6 9 783,9 1 130,8 1 195,7
1.2.1 За надання послуг 300,0 60,0 60,0 60,0 60,0 60,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
1.2.2 Фінансові доходи (% за використання залишків) 71 853,2 6 432,0 7 679,9 4 883,7 2 376,4 2 056,3 16 226,5 6 694,1 6 709,0 6 684,9 9 783,9 1 130,8 1 195,7
1.2.3 Інші доходи, отримані в попередніх періодах 319 893,6 13 233,3 13 233,3 13 233,4 50 360,2 75 173,1 50 360,3 34 766,6 34 766,7 34 766,7 0,0 0,0 0,0
2 Видатки, усього: 3 805 786,9 243 196,1 339 415,3 310 759,3 301 977,5 458 603,3 313 989,2 295 695,3 456 887,5 285 948,4 311 786,1 365 463,7 122 065,2
2.1 Фонд споживання (оплата праці) та видатки на обов'язкові відрахування 181 048,6 13 095,1 12 841,1 17 203,7 14 479,7 15 106,5 16 757,8 17 208,3 16 037,4 14 098,4 13 718,4 13 529,3 16 972,9
2.2 Амортизаційний фонд 5 066,3 370,7 370,7 370,6 422,2 422,2 422,2 437,9 437,9 437,9 458,0 458,0 458,0
2.21 План використання амортизаційного фонду 5 066,3 192,9 215,5 331,9 0,0 128,4 11,9 0,0 111,9 1 801,9 2 079,5 2,9 189,5
2.2.1 Серверне та мережеве обладнання 851,2 47,6 0,0 320,0 0,0 128,4 0,0 0,0 0,0 0,0 177,6 0,0 177,6
2.2.2 Додаткові розробки для наявного програмного забезпечення 47,6 0,0 0,0 11,9 0,0 0,0 11,9 0,0 0,0 11,9 0,0 0,0 11,9
2.2.3 Програмне забезпечення 1 048,0 145,3 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 111,9 338,0 449,9 2,9 0,0
2.2.4 Комп'ютерне обладнання 2 904,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 1 452,0 1 452,0 0,0 0,0
2.2.5 Меблі, побутові товари та інші товари 215,5 0,0 215,5 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
2.3 Видатки, пов'язані з поверненням кредиту, згідно з розпорядженням КМУ від 18.10.2017 № 776-р 2 000 000,0 100 000,0 200 000,0 200 000,0 200 000,0 200 000,0 200 000,0 200 000,0 200 000,0 200 000,0 200 000,0 100 000,0 0,0
2.4 Фінансові витрати (кредит) 921 047,9 96 299,3 91 982,8 90 645,3 76 103,0 86 196,1 8 643,7 63 559,9 75 502,6 69 370,0 62 477,2 96 953,7 103 314,3
2.5 Видатки, пов'язані з випуском, обслуговуванням та погашенням облігацій ДП "Енергоринок", згідно з розпорядженням КМУ від 15.05.2013 № 313-р 45,3 6,8 6,0 6,0 8,5 6,0 6,0 6,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
2.6 Інші господарчі видатки: 109 665,3 33 312,0 4 195,3 2 422,6 10 846,8 1 813,2 1 355,8 14 409,8 1 611,3 2 004,7 35 059,1 1 322,2 1 312,5
2.6.1 Послуги Банкіра ОРЕ 3 780,0 350,0 350,0 350,0 350,0 350,0 290,0 290,0 290,0 290,0 290,0 290,0 290,0
2.6.2 Послуги Аудитора ОРЕ 792,0 66,0 66,0 66,0 66,0 66,0 66,0 66,0 66,0 66,0 66,0 66,0 66,0
2.6.3 Розрахунково-касові операції 161,3 11,4 11,4 11,4 11,4 11,4 11,4 11,4 11,4 11,4 11,4 35,9 11,4
2.6.4 Послуги автотранспорту 694,3 378,7 27,2 24,6 24,5 60,8 26,3 24,5 27,0 24,6 24,5 27,0 24,6
2.6.5 Страхування автотранспорту 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
2.6.6 Відрахування профкому 1 304,0 326,0 0,0 0,0 326,0 0,0 0,0 326,0 0,0 0,0 326,0 0,0 0,0
2.6.7 Підготовка кадрів 89,3 11,1 18,8 5,6 12,6 0,0 0,0 7,8 10,9 4,6 10,1 7,8 0,0
2.6.8 Видатки на відрядження 929,6 65,9 65,9 65,9 65,9 65,9 66,0 65,9 204,4 66,0 65,9 65,9 66,0
2.6.9 Поштово-телеграфні видатки 306,0 13,1 13,2 13,2 13,1 13,2 34,6 34,2 49,3 34,3 34,2 34,3 19,3
2.6.10 Інформаційне забезпечення 321,0 34,0 22,3 22,4 22,3 22,3 22,4 22,3 22,3 22,4 63,8 22,2 22,3
2.6.11 Канцелярські товари 278,8 0,0 0,0 65,3 0,0 213,5 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
2.6.12 Господарчі видатки 210,1 0,0 101,1 4,8 0,0 63,9 40,0 0,0 0,0 0,0 0,3 0,0 0,0
2.6.13 Послуги зв'язку 484,2 46,4 39,9 39,6 41,4 39,7 39,8 40,0 40,2 39,8 40,0 40,1 37,3
2.6.14 Видатки на проведення зборів, засідань та робочих груп Ради ОРЕ 392,3 119,5 61,8 35,5 35,5 0,0 0,0 0,0 0,0 140,0 0,0 0,0 0,0
2.6.15 Судовий збір та обслуговування судових процесів 3 435,5 282,9 282,9 293,0 282,9 282,9 293,1 282,9 282,9 293,1 282,9 282,9 293,1
2.6.16 Комунальні платежі 2 151,1 203,7 203,6 203,5 176,1 154,4 154,3 154,5 154,4 154,3 178,2 203,6 210,5
2.6.17 Плата за землю та компенсація податку на землю 355,6 38,6 25,1 25,2 38,6 25,1 25,2 38,6 25,1 25,2 38,6 25,1 25,2
2.6.18 Медичне обслуговування 102,8 8,6 8,6 8,5 8,6 8,6 8,5 8,6 8,6 8,5 8,6 8,6 8,5
2.6.19 Видатки на експортно-імпортні операції 1 452,8 121,1 121,1 121,0 121,1 121,1 121,0 121,1 121,1 121,0 121,1 121,1 121,0
2.6.20 Видатки на архів 106,8 8,9 8,9 8,9 8,9 8,9 8,9 8,9 8,9 8,9 8,9 8,9 8,9
2.6.21 Видатки на ЦО, охорону праці, протипожежну безпеку 31,2 6,0 1,2 1,2 4,2 7,2 1,2 1,2 1,2 1,2 4,2 1,2 1,2
2.6.22 Витратні матеріали та профілактичні заходи 774,4 23,9 382,1 22,5 41,9 83,9 22,3 47,5 44,1 22,4 17,5 32,7 33,6
2.6.23 Супроводження діючих програмних продуктів 3 259,9 1 271,5 1 251,1 48,1 72,3 48,1 48,0 68,4 238,9 49,1 68,3 48,1 48,0
2.6.24 Юридичні та аудиторські послуги 1 400,0 0,0 400,0 0,0 400,0 0,0 0,0 0,0 0,0 600,0 0,0 0,0 0,0
2.6.25 Фонд соціального захисту інвалідів 328,9 0,0 0,0 328,9 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
2.6.26 Ремонт та техоснащення 4-го поверху адмінбудівлі по вул.С.Петлюри,27 2 180,8 518,3 620,0 524,3 518,2 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
2.6.27 Обслуговування Координаційного центру 763,9 57,2 113,1 133,2 164,4 166,3 76,8 0,0 4,6 21,9 0,0 0,8 25,6
2.6.28 Внесок на регулювання 83 578,7 29 349,2 0,0 0,0 8 040,9 0,0 0,0 12 790,0 0,0 0,0 33 398,6 0,0 0,0
3 Сплата податку на прибуток за 2017 рік та за І – ІІІ квартали 2018 року 588 278,8 0,0 29 979,1 0,0 0,0 155 020,9 86 785,0 0,0 163 295,4 0,0 0,0 153 198,4 0,0
4 Податок на прибуток 634,7 112,2 40,3 111,1 117,3 38,4 18,7 73,4 2,9 37,4 73,4 2,1 7,5

................
Перейти до повного тексту