1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
П О С Т А Н О В А
09.11.2004 N 1119
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови Центральної виборчої комісії N 209 від 29.10.2009 )
Про затвердження Порядку виділення асигнувань, обліку надходження та використання коштів Державного бюджету України, що виділяються територіальним виборчим комісіям на підготовку і проведення виборів Президента України
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою Центральної виборчої комісії N 5 від 05.01.2005 )
Відповідно до частини сьомої статті 38 Закону України "Про вибори Президента України", керуючись пунктом 8 статті 18, частинами другою - четвертою статті 23 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія
постановляє:
1. Затвердити Порядок виділення асигнувань, обліку надходження та використання коштів Державного бюджету України, що виділяються територіальним виборчим комісіям на підготовку і проведення виборів Президента України (додається).
2. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Центральної виборчої комісії від 29 липня 2004 року N 279 "Про затвердження Порядку фінансування територіальних виборчих комісій, обліку надходження та використання коштів Державного бюджету України, що виділяються на підготовку і проведення виборів Президента України".
3. Цю постанову надіслати територіальним виборчим комісіям.
Голова Центральної виборчої комісії С.КІВАЛОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Центральної виборчої комісії
від 9 листопада 2004 року N 1119
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Міністерства фінансів України
від "___" листопада 2004 року N ___
ПОРЯДОК
виділення асигнувань, обліку надходження та використання коштів Державного бюджету України, що виділяються територіальним виборчим комісіям на підготовку і проведення виборів Президента України
I. Загальні положення
1. Цей Порядок регулює питання виділення асигнувань виборчим комісіям та визначає положення щодо обліку надходження та використання територіальною виборчою комісією коштів Державного бюджету України, що виділяються на підготовку і проведення виборів.
2. Фінансове забезпечення підготовки і проведення виборів за рахунок коштів Державного бюджету України здійснюється Центральною виборчою комісією, яка є головним розпорядником цих коштів. Територіальна виборча комісія є розпорядником коштів нижчого рівня та підзвітна і підконтрольна головному розпоряднику коштів Державного бюджету України.
3. Розпорядження коштами Державного бюджету України в територіальній виборчій комісії покладається на голову цієї комісії, а в разі його відсутності - секретаря виборчої комісії.
( Пункт 3 розділу I в редакції Постанови Центральної виборчої комісії N 5 від 05.01.2005 )
4. Територіальна виборча комісія вважається створеною з дня її державної реєстрації, яка проводиться відповідно до положень Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" державним реєстратором виключно у районній, районній у містах Києві та Севастополі державних адміністраціях за місцезнаходженням територіальної виборчої комісії.
5. Територіальний орган Державного комітету статистики України включає територіальну виборчу комісію, яка відповідно до частини третьої статті 19 Закону України "Про вибори Президента України" є юридичною особою, до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, про що безоплатно видає довідку із зазначенням ідентифікаційного коду. Копію цієї довідки територіальна виборча комісія невідкладно надсилає до Центральної виборчої комісії.
6. Центральна та територіальні виборчі комісії несуть відповідальність за цільове використання коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку і проведення виборів.
7. Контроль за правильним і цільовим використанням коштів Державного бюджету України, що виділяються на підготовку і проведення виборів, здійснюється Центральною виборчою комісією та відповідними органами, на які покладено повноваження контролю за дотриманням бюджетного законодавства.
II. Організація здійснення видатків територіальних виборчих комісій на підготовку і проведення виборів Президента України
1. Обсяг бюджетних призначень на підготовку і проведення виборів Президента України передбачається окремим рядком у Законі України про Державний бюджет України.
2. Видатки на підготовку і проведення виборів Президента України здійснюються за такими напрямками:
- заходи Центральної виборчої комісії з підготовки і проведення виборів Президента України;
- заходи територіальних та дільничних виборчих комісій з підготовки і проведення виборів Президента України та забезпечення їх діяльності.
3. Центральна виборча комісія у межах бюджетних призначень, передбачених Державним бюджетом України на підготовку і проведення виборів Президента України, розробляє кошторис видатків Центральної виборчої комісії, середні норми видатків територіальної та дільничної виборчих комісій та у десятиденний строк з дня оголошення початку виборчого процесу затверджує їх постановою.
4. Територіальна виборча комісія:
- на підставі лімітної довідки про бюджетні асигнування Центральної виборчої комісії, обрахованої відповідно до середніх норм видатків територіальної виборчої комісії та середніх норм видатків для потреб дільничної виборчої комісії, подає для затвердження Центральній виборчій комісії проект кошторису і проект плану асигнувань загального фонду державного бюджету (наказ Міністерства фінансів від 28.01.2002 N 57);
- на підставі середніх норм видатків територіальної виборчої комісії та середніх норм видатків для потреб дільничної виборчої комісії складає єдиний кошторис видатків для підготовки і проведення виборів Президента України за формою згідно з додатком 1, а також розшифрування показників єдиного кошторису видатків за формою згідно з додатком 2 та з економічним обґрунтуванням у десятиденний строк з дня утворення територіальної виборчої комісії надсилає до Центральної виборчої комісії.
5. Центральна виборча комісія у п'ятиденний строк з дня надходження проекту кошторису, проекту плану асигнувань загального фонду державного бюджету територіальної виборчої комісії розглядає та затверджує його.
6. У разі внесення змін до кошторисів, планів асигнувань загального фонду державного бюджету територіальних виборчих комісій обов'язково складаються довідки про зміни кошторису, які затверджуються і виконуються в тому ж порядку, що й кошториси, плани асигнувань загального фонду державного бюджету (наказ Міністерства фінансів від 28.01.2002 N 57).
Територіальна виборча комісія протягом наступного робочого дня після затвердження довідки подає її відповідному органу Державного казначейства України.
7. Пропозиції про внесення змін до кошторису, плану асигнувань, єдиного кошторису видатків територіальної виборчої комісії можуть вноситися територіальною виборчою комісією і подаватися на затвердження Центральній виборчій комісії з розрахунками та економічними обгрунтуваннями не пізніш як за десять днів до дня виборів. Рішення про затвердження цих змін Центральна виборча комісія приймає не пізніш як за два дні до дня проведення виборів.
8. Територіальна виборча комісія на підставі затвердженого Центральною виборчою комісією єдиного кошторису складає та затверджує єдині кошториси видатків для потреб дільничних виборчих комісій.
При складанні цих кошторисів територіальна виборча комісія, крім середніх норм видатків для потреб дільничних виборчих комісій, затверджених Центральною виборчою комісією, враховує кількість членів дільничної виборчої комісії, кількість громадян, включених до списків виборців, віддаленість дільничних виборчих комісій від місцезнаходження територіальної виборчої комісії, забезпечення їх необхідними приміщеннями, обладнанням, інвентарем тощо.
9. Центральна виборча комісія у п'ятиденний строк з дня надходження кошторису територіальної виборчої комісії розглядає та затверджує його.
10. Територіальна виборча комісія реєструється за місцезнаходженням у таких установах та організаціях:
податковій інспекції;
пенсійному фонді;
фонді соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;
фонді соціального страхування на випадок безробіття;
фонді соціального страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання.
11. Реєстраційний рахунок територіальної виборчої комісії відкривається в територіальному органі Державного казначейства України за місцезнаходженням відповідної територіальної виборчої комісії згідно з наказом Державного казначейства України від 2 грудня 2002 року N 221 "Про затвердження Порядку відкриття рахунків у національній валюті в органах Державного казначейства". При цьому картки зі зразками підписів голови територіальної виборчої комісії, секретаря, головного бухгалтера, які подаються до територіального органу казначейства, засвідчуються Головою чи заступником Голови Центральної виборчої комісії або нотаріусом.
( Пункт 11 розділу II із змінами, внесеними згідно з Постановою Центральної виборчої комісії N 5 від 05.01.2005 )
12. Видатки Центральної виборчої комісії та територіальних виборчих комісій здійснюються відповідно до Порядку обслуговування державного бюджету за видатками, затвердженого наказом Державного казначейства України від 25 травня 2004 року N 89 та зареєстрованого Міністерством юстиції України 10 червня 2004 року за N 716/9315.
13. Для здійснення видатків дільничної виборчої комісії, віддаленої від територіальної виборчої комісії, пов'язаних з оплатою праці членів цих комісій або залучених до роботи в ній відповідних спеціалістів, технічних працівників, територіальна виборча комісія може укладати з відповідним районним відділенням Ощадного банку України договір на обслуговування в частині отримання готівкових коштів на оплату праці, а також на відрядження членів дільничної виборчої комісії.
14. Територіальна виборча комісія 10, 20, 30 числа кожного поточного місяця надсилає Центральній виборчій комісії повідомлення про витрачання коштів за показниками єдиного кошторису видатків територіальної виборчої комісії на підготовку і проведення виборів Президента України за формою згідно з додатком 3.
15. Територіальна виборча комісія складає та подає до органів Державного казначейства України звіти про використання бюджетних коштів за формами і порядком, визначеними Державним казначейством України.
III. Облік надходжень та використання коштів Державного бюджету України, що виділяються на підготовку і проведення виборів Президента України
1. Облік надходжень та використання коштів, що виділяються на підготовку і проведення виборів Президента України, здійснюється територіальними виборчими комісіями відповідно до вимог чинного законодавства з питань бухгалтерського обліку в установах і організаціях, що утримуються за рахунок коштів Державного бюджету України.
2. Бухгалтерський облік територіальної виборчої комісії здійснюється за Планом рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ та Порядком застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженими наказом Головного управління Державного казначейства України від 10 грудня 1999 року N 114 та зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 20 грудня 1999 року за N 890/4183.
3. Відображення основних господарських операцій здійснюється відповідно до Інструкції про кореспонденцію субрахунків бухгалтерського обліку для відображення основних господарських операцій бюджетних установ, затвердженої наказом Державного казначейства України від 10 липня 2000 року N 61 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 14 серпня 2000 року за N 497/4718.
4. Аналітичний облік здійснюваних операцій відображається за формами карток і книг аналітичного обліку бюджетних установ, затверджених наказом Державного казначейства України від 6 жовтня 2000 року N 100 та зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2000 року за N 747/4968.
5. Для відображення в обліку операцій з надходження коштів здійснених видатків та проведених розрахунків застосовуються відповідні форми меморіальних ордерів. Інструкція про форми меморіальних ордерів бюджетних установ та порядок їх складання затверджена наказом Державного казначейства України від 27 липня 2000 року N 68 та зареєстрована в Міністерстві юстиції України 31 серпня 2000 року за N 570/4791.
Облік касових операцій ведеться в накопичувальній відомості за касовими операціями - Меморіальному ордері N 1 за формою N 380 (бюджет).
Облік операцій, пов'язаних з рухом коштів на реєстраційному рахунку територіальної виборчої комісії, ведеться в накопичувальній відомості - Меморіальному ордері N 2 за формою N 381 (бюджет).
Облік розрахунків з постачальниками матеріальних цінностей та послуг на умовах попередньої оплати (дебіторами) ведеться в накопичувальній відомості за розрахунками з іншими дебіторами - Меморіальному ордері N 4 за формою N 408 (бюджет).
Зведення розрахункових відомостей із заробітної плати відображається у Меморіальному ордері N 5 за формою N 405 (бюджет).
Облік розрахунків за послуги та отримані матеріальні цінності, оплата яких здійснюється за фактом їх надання різними підприємствами, установами та організаціями (кредиторами), ведеться в Меморіальному ордері N 6 за формою N 409 (бюджет).
Після закінчення терміну дії договорів про надання послуг складаються акти звірки розрахунків з кожним виконавцем для підтвердження наявності або відсутності заборгованості за надані послуги.
Розрахунки з підзвітними особами за виданими авансовими сумами на оплату витрат, що не можуть бути здійснені шляхом безготівкових розрахунків, обліковуються в накопичувальній відомості - Меморіальному ордері N 8 за формою N 386 (бюджет).
6. Облік надходження та використання малоцінних і швидкозношуваних предметів, термін експлуатації яких становить менше одного року, та інших запасів здійснюється відповідно до Інструкції з обліку запасів бюджетних установ, затвердженої наказом Державного казначейства України від 8 грудня 2000 року N 125 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 21 грудня 2000 року за N 937/5158. Відображення в обліку вказаних операцій ведеться в Меморіальному ордері N 10 за формою N 439 (бюджет).

................
Перейти до повного тексту