19.09.2016 № 1116 |
Міністр | Л.М. Гриневич |
Індикатор | Показник | Методологія обрахунку |
А1. Профіль учнів, які отримують повну загальну середню освіту | А1.1. Розподіл за віком учнів, які навчаються в 11 класі |
Кількість учнів певного віку / загальна кількість учнів 11 класу x 100 % ( ЗНЗ-1 ) |
А1.2. Розподіл за типами загальноосвітніх навчальних закладів учнів, які навчаються в 11 класі |
Кількість учнів 11 класу ЗНЗ певних типів (СЗШ, ліцей, гімназія, колегіум, НВК) / загальна кількість учнів 11 класу x 100 % ( ЗНЗ-1 ) |
|
А1.3. Розподіл за профілями навчання учнів, які навчаються в 11 класі |
Кількість учнів певних профілів (суспільно-гуманітарний, філологічний, природничо-математичний, технологічний, художньо-естетичний, спортивний) / загальна кількість учнів 11 класу x 100 % ( ЗНЗ-1 ) |
|
А1.4. Частка учнів, які отримали атестат про повну загальну середню освіту від кількості учнів, які закінчили загальноосвітні навчальні заклади |
Кількість учнів 11 класу, які отримали атестат про повну загальну середню освіту / кількість учнів, які закінчили ЗНЗ x 100 % ( ЗНЗ-1 ) |
|
А2. Якість освіти випускників загальноосвітніх навчальних закладів | А.2.1. Розподіл за типами навчальних закладів випускників, які отримали за результатами ЗНО з української мови і літератури 160 балів і вище | Кількість випускників навчальних закладів певних типів (СЗШ, ліцей, гімназія. колегіум, НВК, ПТНЗ, ВНЗ I-II рівня акредитації), які отримали за результатами ЗНО з української мови та літератури 160 балів і вище / загальна кількість випускників, які проходили тестування з української мови та літератури x 100 % (УЦОЯО) |
А2.2. Розподіл за типами навчальних закладів випускників, які отримали за результатами ЗНО з англійської мови 160 балів і вище | Кількість випускників навчальних закладів певних типів (СЗШ, ліцей, гімназія, колегіум, НВК, ПТНЗ, ВНЗ I-II рівня акредитації), які отримали за результатами ЗНО з англійської мови 160 балів і вище / загальна кількість випускників, які проходили тестування з англійської мови x 100 % (УЦОЯО) | |
А2.3. Розподіл за типами навчальних закладів випускників, які отримали за результатами ЗНО з математики 160 балів і вище | Кількість випускників навчальних закладів певних типів (СЗШ, ліцей, гімназія, колегіум, НВК, ПТНЗ, ВНЗ I-II рівня акредитації), які отримали за результатами ЗНО з математики 160 балів і вище / загальна кількість випускників, які проходили тестування з математики x 100 % (УЦОЯО) | |
А2.4. Розподіл за типами навчальних закладів випускників, які за результатами ЗНО з української мови та літератури подолали поріг "склав/не склав" | Кількість випускників навчальних закладів певних типів (СЗШ, ліцей, гімназія, колегіум, НВК, ПТНЗ, ВНЗ I-II рівня акредитації), які за результатами ЗНО з української мови та літератури подолали поріг "склав/не склав" / загальна кількість випускників, які проходили тестування з української мови та літератури x 100 % (УЦОЯО) | |
А2.5. Розподіл за типами навчальних закладів випускників, які за результатами ЗНО з англійської мови подолали поріг "склав/не склав" | Кількість випускників навчальних закладів певних типів (СЗШ, ліцей, гімназія, колегіум, НВК, ПТНЗ, ВНЗ I-II рівня акредитації), які за результатами ЗНО з англійської мови подолали поріг "склав/не склав" / загальна кількість випускників, які проходили тестування з англійської мови x 100 % (УЦОЯО) | |
А2.6. Розподіл за типами навчальних закладів випускників, які за результатами ЗНО з математики подолали поріг "склав/не склав" | Кількість випускників навчальних закладів певних типів (СЗШ, ліцей, гімназія, колегіум, НВК, ПТНЗ, ВНЗ I-II рівня акредитації), які за результатами ЗНО з математики подолали поріг "склав/не склав" / загальна кількість випускників, які проходили тестування з математики x 100 % (УЦОЯО) | |
А3. Вплив гендерного показника на освіту | А3.1. Частка дівчат, які отримали свідоцтво про базову загальну середню освіту |
Кількість дівчат, які отримали свідоцтво про базову загальну середню освіту / кількість учнів, які отримали свідоцтво про базову загальну середню освіту x 100 % ( ЗНЗ-1 ) |
А3.2. Розподіл за типами навчальних закладів дівчат 9 класу, у яких вони продовжили навчання |
Кількість дівчат 9 класу, які продовжили навчання у навчальних закладах певних типів (10 клас денних ЗНЗ, 10 клас вечірніх (змінних) шкіл, ПТНЗ, ВНЗ I-II рівнів акредитації) / кількість дівчат 9 класу, які продовжили навчання x 100 % (1-ЗСО ) |
|
А3.3. Розподіл за типами навчальних закладів дівчат, які отримали атестат про повну загальну середню освіту |
Кількість дівчат, які отримали атестат про повну загальну середню освіту в навчальних закладах певних типів (СЗШ, ліцей, гімназія, колегіум, НВК, ПТНЗ, ВНЗ I-II рівня акредитації) / кількість випускників, які отримали атестат про повну загальну середню освіту в навчальних закладах певних типів x 100 % ( ЗНЗ-1 ) |
Індикатор | Показник | Методологія обрахунку |
Б1. Скільки коштів іде на одного учня у загальній середній освіті | Б1.1. Загальні видатки на одного учня в загальноосвітньому навчальному закладі |
Загальні видатки на загальну середню освіту (інформація з відкритих джерел Міністерства фінансів України) / кількість учнів у ЗНЗ ( ЗНЗ-1 ) |
Б1.2. Загальні видатки на один загальноосвітній навчальний заклад |
Загальні видатки на загальну середню освіту (інформація з відкритих джерел Міністерства фінансів України) / кількість ЗНЗ ( ЗНЗ-1 ) |
|
Б2. Частка бюджетних видатків, що витрачається на загальну середню освіту | Б2.1. Частка державних видатків на загальну середню освіту від загальних видатків бюджету | Видатки бюджету на загальну середню освіту / видатки бюджету загальні x 100 % (інформація з відкритих джерел Міністерства фінансів України) |
Б2.2. Частка державних видатків на загальну середню освіту від державних видатків на освіту загалом | Видатки бюджету на загальну середню освіту / видатки бюджету на освіту x 100 % (інформація з відкритих джерел Міністерства фінансів України) | |
Б3. Частка поточних, річних видатків у загальноосвітніх навчальних закладах за категоріями капітальних видатків | Б3.1. Частка капітальних видатків від загальних річних витрат загальноосвітнього навчального закладу |
Капітальні видатки / (капітальні + поточні) x 100 % ( № 2д, № 2м ) |
Б3.2. Частка капітальних видатків, що витрачаються на спорудження нових будівель від загальної кількості капітальних видатків |
Капітальні видатки, що витрачаються на спорудження нових будівель / капітальні видатки x 100 % ( № 2д, № 2м ) |
|
Б3.3. Частка капітальних видатків, що витрачаються на закупівлю обладнання від загальної кількості капітальних видатків |
Капітальні видатки, що витрачаються на закупівлю обладнання / капітальні видатки x 100 % ( № 2д, № 2м ) |
|
Б4. Частка поточних річних видатків у загальноосвітніх навчальних закладах за категоріями поточних видатків | Б4.1. Частка поточних видатків від загальних річних видатків загальноосвітнього навчального закладу |
Поточні видатки / (капітальні + поточні) x 100 % ( № 2д, № 2м ) |
Б4.2. Частка поточних видатків на заробітну плату вчителів від загальних річних поточних видатків загальноосвітнього навчального закладу |
Поточні видатки на заробітну плату вчителів / поточні видатки x 100 % ( № 2д, № 2м ) |
|
Б4.3. Частка поточних видатків на навчання й підвищення кваліфікації вчителів від загальних річних поточних видатків загальноосвітнього навчального закладу |
Поточні видатки на навчання й підвищення кваліфікації вчителів / поточні видатки x 100 % ( № 2д, № 2 м ) |
|
Б4.4. Частка поточних видатків на пенсійні відрахування від загальних річних поточних видатків загальноосвітнього навчального закладу |
Поточні видатки на пенсійні відрахування / поточні видатки x 100 % ( № 2д, № 2 м ) |
|
Б4.5. Частка поточних видатків на оплату праці адміністративного персоналу від загальних річних поточних видатків загальноосвітнього навчального закладу |
Поточні видатки на оплату праці адміністративного персоналу / поточні видатки x 100 % ( № 2д, № 2м ) |
|
Б4.6. Частка поточних видатків на харчування від загальних річних поточних видатків загальноосвітнього навчального закладу |
Поточні видатки на харчування / поточні видатки x 100 % ( № 2д, № 2м ) |
|
Б4.7. Частка поточних видатків на транспорт від загальних річних поточних видатків загальноосвітнього навчального закладу |
Поточні видатки на транспорт / поточні видатки x 100 % ( № 2д, № 2м ) |
|
Б4.8. Частка поточних видатків на дослідження і розробки, окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм від загальних річних поточних видатків загальноосвітнього навчального закладу |
Поточні видатки на дослідження і розробки, окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм / поточні видатки x 100 % ( № 2д, № 2м ) |
|
Б5. Частка учнів, які користуються безплатним харчуванням | Б5.1. Частка учнів, які користуються безплатним харчуванням від кількості учнів, які користуються гарячим харчуванням |
Кількість учнів, які користуються безплатним харчуванням / кількість учнів, які користуються гарячим харчуванням x 100 % ( ЗНЗ-1 ) |
Індикатор | Показник | Методологія обрахунку |
В1. Профіль учня в загальній середній освіті | В1.1. Частка учнів, які прийняті до 1 класу й отримали дошкільну освіту |
Кількість учнів 1 класу, які відвідували ДНЗ / загальна кількість першокласників у ЗНЗ x 100 % ( ЗНЗ-1 ) |
В1.2. Розподіл учнів за рівнями загальної середньої освіти |
Кількість учнів на певних рівнях освіти (початкова, основна, старша школа) / загальна кількість учнів, охоплених навчанням у загальній середній освіті x 100 % ( ЗНЗ-1 ) |
|
В1.3. Частка учнів, які навчаються в опорних школах від загальної кількості учнів, які навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах сільської місцевості |
Кількість учнів, які навчаються в опорних школах / загальна кількість учнів, які навчаються в ЗНЗ сільської місцевості x 100 % ( ЗНЗ-1 ) |
|
В1.4. Розподіл учнів за типами загальноосвітніх навчальних закладів, у яких вони навчаються |
Кількість учнів у ЗНЗ певних типів (ліцей, гімназія, колегіум, НВК, СЗШ) / загальна кількість учнів у ЗНЗ x 100 % ( ЗНЗ-1 ) |
|
В1.5. Розподіл учнів 10 класу за профілями навчання |
Кількість учнів за певними профілями навчання (суспільно-гуманітарний, філологічний, природничо-математичний, технологічний, художньо-естетичний, спортивний) / загальна кількість учнів у 10 класі x 100 % ( ЗНЗ-1 ) |
|
В1.6. Тенденції розподілу учнів старшої школи за профілями навчання (за кілька років) |
Кількість учнів за певними профілями навчання (суспільно-гуманітарний, філологічний, природничо-математичний, технологічний, художньо-естетичний, спортивний) / загальна кількість учнів у старшій школі x 100 % ( ЗНЗ-1 ) (за кілька років) |
|
В1.7. Частка приватних загальноосвітніх навчальних закладів |
Кількість приватних ЗНЗ / загальна кількість ЗНЗ x 100 % ( ЗНЗ-1 ) |
|
В1.8. Частка учнів у приватних загальноосвітніх навчальних закладах |
Кількість учнів, які навчаються в приватних ЗНЗ / загальна кількість учнів, які навчаються в ЗНЗ x 100 % ( ЗНЗ-1 ) |
|
В1.9. Частка учнів, які навчаються індивідуально |
Кількість учнів, які навчаються індивідуально / загальна кількість учнів у ЗНЗ x 100 % ( ЗНЗ-1 ) |
|
В2. Перехід з основної школи в старшу | В2.1. Розподіл випускників 9 класу за типами навчальних закладів, у яких вони продовжили навчання |
Кількість випускників 9 класу, які продовжили навчання у навчальних закладах певних типів (10 клас денних ЗНЗ, 10 клас вечірніх (змінних) шкіл, ПТНЗ, ВНЗ I-II рівнів акредитації) (1-ЗСО ) / загальна кількість випускників 9 класу, які отримали свідоцтво про базову загальну середню освіту ( ЗНЗ-1 ) x 100 % |
В2.2. Розподіл випускників 9 класу за типами загальноосвітніх навчальних закладів, які вони закінчили |
Кількість випускників 9 класу за типами ЗНЗ (СЗШ, ліцей, гімназія, колегіум, НВК) (ДІСО) / загальна кількість випускників 9 класу ( ЗНЗ-1 ) x 100 % |
|
В2.3. Тенденції щодо кількості випускників 9 класу за типами загальноосвітніх навчальних закладів, які вони закінчили (за кілька років) | Кількість випускників 9 класу за типами ЗНЗ (СЗШ, ліцей, гімназія, колегіум, НВК) (ДІСО) (за кілька років) | |
В3. Освіта дітей з особливими освітніми потребами | В3.1. Частка учнів, які навчаються в спеціальних школах (школах-інтернатах) |
Кількість учнів, які навчаються в спеціальних школах (школах-інтернатах) / загальна кількість учнів, які навчаються в ЗНЗ x 100 % ( ЗНЗ-1 ) |
В3.2. Співвідношення кількості учнів, які навчаються в спеціальних класах до кількості спеціальних класів |
Кількість учнів, які навчаються в спеціальних класах / кількість спеціальних класів ( ЗНЗ-1 ) |
|
В3.3. Частка учнів з особливими освітніми потребами від кількості учнів, які навчаються індивідуально |
Кількість учнів з особливими освітніми потребами / кількість учнів, які навчаються індивідуально x 100 % ( ЗНЗ-1 ) |
|
В3.4. Частка учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в загальноосвітніх навчальних закладах від загальної кількості учнів у загальноосвітніх навчальних закладах |
Кількість учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в ЗНЗ / загальна кількість учнів у ЗНЗ x 100 % ( ЗНЗ-1 ) |
|
В3.5. Частка дітей з інвалідністю в інклюзивних класах від кількості учнів у інклюзивних класах |
Кількість дітей з інвалідністю в інклюзивних класах / кількість учнів у інклюзивних класах x 100 % ( ЗНЗ-1 ) |
|
В3.6. Частка учнів у інклюзивних класах від загальної кількості учнів |
Кількість учнів у інклюзивних класах / загальна кількість учнів x 100 % ( ЗНЗ-1 ) |
|
В3.7. Співвідношення кількості учнів у інклюзивних класах до кількості інклюзивних класів |
Кількість учнів у інклюзивних класах / кількість інклюзивних класів ( ЗНЗ-1 ) |
|
В3.8. Співвідношення кількості асистентів у інклюзивних класах до кількості інклюзивних класів |
Кількість асистентів у інклюзивних класах / кількість інклюзивних класів ( ЗНЗ-1 ) |