- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної
митної служби
N 185 від 27.03.2012 )
Про затвердження Переліку безоплатних адміністративних послуг, які надаються митними органами України та стандартів їх надання
На виконання пункту 2 розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року
N 1076-р "Про затвердження плану заходів щодо реформування системи надання адміністративних послуг"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік безоплатних адміністративних послуг, які надаються митними органами України, що додаються.
2. Затвердити такі, що додаються:
Стандарт надання адміністративної послуги з видачі дозволу на використання складського приміщення, резервуара, майданчика як складу тимчасового зберігання;
Стандарт надання адміністративної послуги з видачі дозволу на відкриття магазину безмитної торгівлі;
Стандарт надання адміністративної послуги з видачі свідоцтва про допущення дорожнього транспортного засобу до перевезення товарів під митними печатками і пломбами.
3. Прес-службі (Мочалова-Колесник О.С.) забезпечити розміщення цього наказу на офіційній сторінці Держмитслужби України в мережі Інтернет.
4. Керівникам регіональної митниці, митниць:
4.1. Визначити осіб, відповідальних за надання адміністративних послуг;
4.2. Забезпечити розміщення на інформаційних стендах митних органів та офіційних веб-сайтах інформації про надання адміністративних послуг.
Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Служби | І.Г.Калєтнік |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної митної
служби України
29.12.2011 N 1102
ПЕРЕЛІК
безоплатних адміністративних послуг, які надаються митними органами України
N п/п |
Назва адміністративної послуги |
Митний орган, що надає адміністративну послугу |
Нормативно-правові акти, якими передбачено надання адміністративної послуги |
Порядок надання та стандарт адміністративної послуги |
1. |
Видача дозволу на використання складського приміщення, резервуара, майданчика як складу тимчасового зберігання |
Регіональна митниця, митниці |
Статті 99, 100 Митного кодексу України |
Стандарт надання адміністративної послуги з видачі дозволу на використання приміщення, резервуару, майданчика як складу тимчасового зберігання |
2. |
Видача дозволу на відкриття магазину безмитної торгівлі |
Державна митна служби України (Департамент організації митного контролю та оформлення) |
Стаття 226 Митного кодексу України |
Порядок відкриття і ліквідації магазинів безмитної торгівлі, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003N 1089 ; Стандарт надання адміністративної послуги з видачі дозволу на відкриття магазину безмитної торгівлі |
3. |
Видача свідоцтва про допущення дорожнього транспортного засобу до перевезення товарів під митними печатками і пломбами |
Регіональна митниця, митниці |
Стаття 12 Глави 3 Митної конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП 1975 року (Закон України від 15.07.94 N 117/94-ВР "Про участь України у Митній конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП (Конвенції МДП 1975 року)". |
Стандарт надання адміністративної послуги з видачі свідоцтва про допущення дорожнього транспортного засобу до перевезення товарів під митними печатками і пломбами |
Директор Департаменту організації митного контролю та оформлення | С.М.Сьомка |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної митної
служби України
29.12.2011 N 1102
СТАНДАРТ
надання адміністративної послуги з видачі дозволу на право використання складського приміщення, резервуара, майданчика як складу тимчасового зберігання
1. Загальні положення
1.1. Стандарт надання адміністративної послуги з видачі дозволу на право використання складського приміщення, резервуара, майданчика як складу тимчасового зберігання (далі - Стандарт) розроблений на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2009
N 737 "Про заходи щодо упорядкування адміністративних послуг" і впорядковує порядок надання митними органами України адміністративної послуги з видачі дозволу на право використання складського приміщення, резервуара, майданчика як складу тимчасового зберігання.
1.2. Цей Стандарт визначає опис етапів надання адміністративної послуги з видачі дозволу на право використання складського приміщення, резервуара, майданчика як складу тимчасового зберігання (далі - адміністративна послуга), склад, послідовність дій одержувача та адміністративного органу, вимоги щодо необхідного рівня її доступності та якості.
1.3. Адміністративний орган, що надає послугу: регіональна митниця, митниці (далі - митний орган)
2. Перелік категорій одержувачів адміністративної послуги
Одержувачем адміністративної послуги є зареєстрована в установленому законодавством порядку юридична особа незалежно від її організаційно-правової форми та форми власності, яка провадить господарську діяльність, крім органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності.
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
Для одержання адміністративної послуги до митного органу, в зоні діяльності якої розташовано складське приміщення, резервуар чи майданчик, подаються такі документи:
заява встановленого зразка про видачу дозволу на право використання складського приміщення, резервуара, майданчика як складу тимчасового зберігання (далі - Дозвіл);
економічне обґрунтування доцільності організації складу тимчасового зберігання (для складів тимчасового зберігання (далі - СТЗ) відкритого типу);
нотаріально завірені копії установчих і реєстраційних документів (статуту, установчого договору, свідоцтва про державну реєстрацію) суб'єкта господарської діяльності;
копія ліцензії на провадження посередницької діяльності митного брокера (у разі наміру заявника організувати СТЗ відкритого типу);
документи, що підтверджують право власності (володіння, користування) на складське приміщення, резервуар, майданчик;
плани складських приміщень, резервуарів, майданчиків, що використовуватимуться як СТЗ, і розміщення їх на території, а також для СТЗ відкритого типу - плани приміщень для посадових осіб митного органу;
плани (схеми) охоронної та протипожежної сигналізації, погоджені відповідними службами;
перелік осіб, що матимуть право доступу на територію СТЗ.
Якщо СТЗ закритого типу призначається виключно для зберігання товарів гуманітарної допомоги, то до заяви додаються документи, зазначені в абзацах третьому та п'ятому цього пункту.
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги
4.1. Видача Дозволу
4.1.1. Послідовність дій одержувача адміністративної послуги:
подання до митного органу, в зоні діяльності якої розташовано складське приміщення, резервуар чи майданчик, повного пакета документів, визначених главою 3 Стандарту;
отримання Дозволу або листа з обґрунтуванням причин відмови.
4.1.2. Послідовність дій адміністративного органу.
а) Розгляд пакета документів, поданого одержувачем адміністративної послуги.
При вирішенні питання про видачу Дозволу митний орган ураховує такі фактори:
розташування складських приміщень, резервуарів, майданчиків, що використовуватимуться як СТЗ, в аеропорту, порту, на аеродромі, залізничній станції, у безпосередній близькості до пункту пропуску через державний кордон України, на території підприємства, у промисловій зоні;
віддаленість складського приміщення, резервуара, майданчика, що використовуватимуться як СТЗ відкритого типу, від інших СТЗ відкритого типу;
кількість та спеціалізацію СТЗ, що діють у зоні діяльності митного органу, і засновуваного СТЗ відкритого типу.
При цьому митний орган перевіряє відповідність відомостей, зазначених у поданих документах, і стану складських приміщень, резервуарів, майданчиків вимогам Положення про склади тимчасового зберігання (далі - Положення), затвердженого наказом Державної митної служби України від 07.10.2003
N 674, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.11.2003 за N 1061/8382. За результатами огляду складається акт, форма якого затверджена наказом Державної митної служби України від 04.07.2003
N 435, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22.07.2003 за N 625/7946.
б) Прийняття рішення про видачу Дозволу або відмову в його видачі.
Рішення про видачу Дозволу приймається шляхом видання митним органом відповідного наказу.
Власникові складського приміщення, резервуара, майданчика, який претендує на організацію СТЗ, може бути відмовлено у видачі Дозволу, якщо:
складське приміщення, резервуар чи майданчик не відповідає вимогам, установленим у пункті 2.2 Положення;
документи й заява, подані власником складського приміщення, резервуара чи майданчика митному органу, містять недостовірні відомості;
до відкриття СТЗ власник складського приміщення, резервуара чи майданчика не виконав усіх обов'язкових вимог, визначених Положенням.
в) видача Дозволу або надсилання листа з обґрунтуванням причин відмови:
Дозвіл видається митним органом на підставі наказу митного органу, у якому зазначаються:
номер Дозволу;
назва суб'єкта господарської діяльності, якому видається Дозвіл;
місцезнаходження СТЗ.
У разі відмови у видачі Дозволу - повідомлення заявника письмово, із зазначенням причин відмови.
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги
Адміністративна послуга |
Строк |
Прийняття рішення про видачу або відмову у видачі дозволу |
Заява та документи, що надаються до заяви розглядаються митним органом протягом місяця з дня її надходження |
6. Вичерпний перелік підстав для відмови в наданні адміністративної послуги
У видачі Дозволу може бути відмовлено за таких підстав:
обладнання й місця розташування СТЗ, не відповідають вимогам глави 2 Положення;
відсутності документів, зазначених у глави 3 Стандарту;
відомості, викладені в документах, що подаються одержувачем адміністративної послуги, містять недостовірні відомості.
7. Опис результату, який повинен отримати одержувач
За результатами розгляду заяв про видачу Дозволу або переоформлення Дозволу одержувач адміністративної послуги отримує:
Дозвіл на право використання складського приміщення, резервуара, майданчика як складу тимчасового зберігання.
8. Інформація про платне або безоплатне надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
N з/п |
Адміністративна послуга |
Вартість адміністративної послуги |
1. |
Видача Дозволу |
На безоплатній основі |
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації
Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, встановлені законодавством України про державну службу та нормативно-правовими актами з питань митної справи.
10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності
Документи, необхідні для отримання адміністративної послуги подаються до митного органу, в зоні діяльності якого розташовано складське приміщення, резервуар чи майданчик.
Видача Дозволу здійснюється за місцезнаходженням митного органу.
11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо
Прийом заяв та документів, що додаються до заяви одержувача адміністративної послуги, та видача документів щодо надання Дозволу здійснюється відповідно до режиму роботу митного органу.
Режим роботи митного органу встановлений окремими наказами по кожному митному органу.
12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги
Послуга надається адміністративними органами у міру надходження від отримувачів адміністративної послуги документів у терміни, визначені законодавством.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги
Інформація про цей Стандарт та про надання адміністративної послуги надається одержувачеві безкоштовно шляхом: розміщення в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Держмитслужби: E-mail: dmsu@customs.gov.ua; за контактним телефоном (044) 481-19-63.
14. Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо
Під час надання адміністративної послуги здійснення розподілу одержувачів на категорії не передбачено.
15. Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на недотримання Стандарту
Скарга на дії працівників адміністративного органу щодо недотримання Стандарту може адресуватися до Держмитслужби і розглядається в строки згідно із законодавством.
Скарга надсилається поштою на адресу Держмитслужби: 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, 11-г або подається до поштової скриньки Держмитслужби, яка розташована на першому поверсі будинку Держмитслужби.
Реєстрація скарг проводиться згідно із Законом України
"Про звернення громадян". Держмитслужба розглядає скаргу в установленому законодавством порядку і повідомляє заявнику про рішення, прийняте за наслідками розгляду скарги.
16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги
Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги здійснюється відповідно до законодавства.
17. Перелік нормативно-правових актів
Наказ Державної митної служби України від 07.10.2003
N 674 "Про затвердження Положення про склади тимчасового зберігання", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 19.11.2003 за N 1061/8382;
Наказ Державної митної служби України від 13.05.2009
N 443 "Про затвердження Порядку ведення обліку та подання митним органам звітності щодо товарів на складах тимчасового зберігання", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.05.2009 за N 471/164870;
Наказ Державної митної служби України від 04.07.2003
N 435 "Про затвердження форми Акта про проведення огляду територій і приміщень складів тимчасового зберігання, митних ліцензійних складів, спеціальних митних зон, магазинів безмитної торгівлі та інших місць, де перебувають або можуть перебувати товари й транспортні засоби, що підлягають митному контролю, чи провадиться діяльність, контроль за якою покладено законом на митні органи", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22.07.2003 за N 625/7946.
Директор Департаменту організації митного контролю та оформлення | С.М.Сьомка |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної митної
служби України
29.12.2011 N 1102
СТАНДАРТ
надання адміністративної послуги з видачі дозволу на відкриття магазину безмитної торгівлі
1. Загальні положення
1.1. Стандарт надання адміністративної послуги з видачі дозволу на відкриття магазину безмитної торгівлі (далі - Стандарт) розроблений на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2009
N 737 "Про заходи щодо упорядкування адміністративних послуг" і впорядковує порядок надання Державною митною службою України спільно з Адміністрацією Державної прикордонної служби України адміністративної послуги з видачі дозволу на відкриття магазину безмитної торгівлі.
1.2. Цей Стандарт визначає опис етапів надання адміністративної послуги з видачі дозволу на відкриття магазину безмитної торгівлі (далі - адміністративна послуга), склад, послідовність дій одержувача та адміністративного органу, вимоги щодо необхідного рівня її доступності та якості.
1.3. Адміністративний орган (структурний підрозділ), що надає послугу:
Держмитслужба України (Департамент організації митного контролю та оформлення) спільно з Адміністрацією Держприкордонслужби України (Управління прикордонного контролю та реєстрації).
2. Перелік категорій одержувачів адміністративної послуги
Одержувачем адміністративної послуги є зареєстрована в установленому законодавством порядку юридична особа незалежно від її організаційно-правової форми та форми власності, яка провадить господарську діяльність, крім органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності.
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
3.1. Для одержання адміністративної послуги до митного органу та органу охорони державного кордону, в зоні діяльності яких планується відкрити магазин безмитної торгівлі, подаються такі документи:
заява встановленої форми про одержання дозволу на відкриття магазину безмитної торгівлі;
копії документів про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності та установчих документів;
довідка банку (банків) про розрахунковий та валютний рахунок заявника;
план пункту пропуску через митний кордон України з позначенням місця, де планується відкрити магазин безмитної торгівлі;
попереднє письмове погодження власника приміщення, розташованого в зоні митного контролю, на укладення договору оренди (у разі коли передбачається оренда приміщення);
план приміщення магазину безмитної торгівлі.
3.2. У разі прийняття попереднього рішення про можливість відкриття магазину безмитної торгівлі заявник подає митному органу, в зоні діяльності якого планується відкрити магазин, документи, що підтверджують:
право власності на приміщення або на користування ним;
згоду начальника органу охорони державного кордону на відкриття магазину безмитної торгівлі;
наявність дозволу відповідного органу в разі спорудження магазину;
відсутність заборгованості з податків, зборів (обов'язкових платежів) до державного та місцевих бюджетів.
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги
4.1. Видача дозволу
4.1.1. Послідовність дій одержувача адміністративної послуги:
подання до митного органу та органу охорони державного кордону, в зоні діяльності яких планується відкрити магазин безмитної торгівлі, повного пакета документів, визначених підпунктом 3.1 Стандарту;
подання до митного органу, в зоні діяльності якого планується відкрити магазин безмитної торгівлі, документів, визначених підпунктом 3.2 Стандарту (у разі прийняття попереднього рішення про можливість відкриття магазину безмитної торгівлі);
отримання дозволу або спільного рішення Держмитслужби України та Адміністрації Держприкордонслужби України із зазначенням причин відмови
4.1.2. Послідовність дій митного органу спільно з органом охорони державного кордону:
розгляд пакета документів, поданого одержувачем адміністративної послуги;
перевірка достовірності відомостей, зазначених у поданих заявником документах, і відповідності передбачуваного для магазину безмитної торгівлі приміщення вимогам статті
226 Митного кодексу України і Порядку відкриття і ліквідації магазинів безмитної торгівлі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003
N 1089, або розгляд можливості проведення робіт, пов'язаних з його спорудженням;
прийняття попереднього рішення про можливість відкриття магазину безмитної торгівлі;
надіслання заявникові письмового повідомлення про попереднє рішення щодо можливості відкриття магазину безмитної торгівлі;
подання митним органом Держмитслужбі України документів, визначених розділом 3 Стандарту, разом із супровідним листом, у якому зазначаються повні відомості про магазин безмитної торгівлі та організацію в ньому митного контролю за товарами, що переміщуються через митний кордон України.
4.1.3. Послідовність дій адміністративного органу:
розгляд документів та супровідного листа, поданих митним органом;
прийняття рішення про видачу дозволу або відмову в його видачі;
видача дозволу на відкриття магазину безмитної торгівлі або надсилання заявнику спільного рішення Держмитслужби України та Адміністрації Держприкордонслужби України із зазначенням причин відмови.
4.2. Переоформлення дозволу
4.2.1. Послідовність дій одержувача адміністративної послуги:
подання у строк, що не перевищує 7 днів після дати зміни відомостей, до митного органу, який дав згоду на видачу дозволу, письмового повідомлення про зміну відомостей (у тому числі відомостей про зміну найменування та коду підприємства згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій), зазначених у заяві про отримання дозволу та документах, що передбачені підпунктами 3.1 і 3.2 Стандарту;
отримання переоформленого та передання Держмитслужбі України попереднього дозволу.
4.2.2. Послідовність дій адміністративного органу:
у разі зміни найменування та коду підприємства згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій здійснюються дії, визначені у підпункті 4.1.3 Стандарту, а також вилучення та анулювання попереднього дозволу;
в інших випадках, що потребують внесення змін:
розгляд письмового повідомлення власника (керівника) магазину безмитної торгівлі, наданого супровідним листом митного органу, який дав згоду на видачу дозволу;
підготовка спільного наказу Держмитслужби України та Адміністрації Держприкордонслужби України;
видача заявнику переоформленого дозволу на відкриття магазину безмитної торгівлі та вилучення попереднього дозволу.
4.3. Продовження строку дії дозволу
4.3.1. Послідовність дій одержувача адміністративної послуги:
подання заяви митному органу та органу охорони державного кордону, в зоні діяльності яких відкрито магазин безмитної торгівлі;
отримання спільного рішення Держмитслужби України та Адміністрації Держприкордонслужби України про продовження строку дії дозволу або про відмову у продовженні із зазначенням причин відмови.
4.3.2. Послідовність дій митного органу спільно з органом охорони державного кордону:
розгляд заяви, поданої одержувачем адміністративної послуги;
перевірка наявності порушень, зазначених у пункті 14 Порядку відкриття і ліквідації магазинів безмитної торгівлі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003
N 1089;
подання Держмитслужбі України заяви, наданої одержувачем адміністративної послуги, разом із супровідним листом, у якому зазначаються відомості про результати перевірки щодо наявності порушень, зазначених у пункті 14 Порядку відкриття і ліквідації магазинів безмитної торгівлі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2003
N 1089.
................Перейти до повного тексту