- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження Типового навчального плану для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа)
На виконання законів України
"Про освіту",
"Про загальну середню освіту", з урахуванням положень
Конвенції про права людей з інвалідністю, з метою реалізації указів Президента України "Про затвердження Національної стратегії у сфері прав людини" від 25 серпня 2015 р.
№ 501, "Про активізацію роботи щодо забезпечення прав людей з інвалідністю" від 3 грудня 2015 р.
№ 678, "Про заходи, спрямовані на забезпечення додержання прав осіб з інвалідністю" від 13 грудня 2016 р.
№ 553, наказів МОН України від 03.03.2016 № 214 "Про затвердження плану заходів МОН з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року", "Про затвердження Плану заходів, спрямованих на забезпечення додержання прав осіб з інвалідністю" від 20.02.2017 № 262
НАКАЗУЮ:
2. Увести в дію Типовий навчальний план для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа) з 2017/2018 навчального року.
3. Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій, керівникам загальноосвітніх навчальних закладів забезпечити необхідні умови щодо впровадження Типового навчального плану для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа) з 2017/2018 навчального року.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Хобзея П.К.
Т. в. о. Міністра |
В.В. Ковтунець |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти
і науки України
21.07.2017 № 1081
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа)
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень у класах |
Підг. |
1 |
2 |
3 |
4 |
Разом |
Формування навичок читання та письма |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
20 |
Формування елементарних математичних уявлень |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
10 |
Ознайомлення з навколишнім |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
10 |
Лікувальна фізична культура (ЛФК) |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
10 |
Соціально-побутове орієнтування |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
20 |
Предметно-практична діяльність |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
18 |
Розвиток художньо-естетичних навичок |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
10 |
Всього |
19 |
19 |
20 |
20 |
20 |
98 |
Корекційно-розвиткові заняття |
|
Ритміка |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
5 |
Логопедичні заняття |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
15 |
Психомоторний та сенсорний розвиток |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
15 |
Додаткові години |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
7 |
Гранично допустиме навантаження |
20 |
20 |
21 |
22 |
22 |
105 |
Директор департаменту загальної середньої та дошкільної освіти |
Ю.Г. Кононенко |
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до Типового навчального плану для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа)
Типовий навчальний план для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа) розроблений на виконання Законів України
"Про освіту",
"Про загальну середню освіту", з урахуванням положень
Конвенції про права осіб з інвалідністю, з метою реалізації Указів Президента України "Про затвердження Національної стратегії у сфері прав людини" від 25 серпня 2015 р.
№ 501, "Про активізацію роботи щодо забезпечення прав людей з інвалідністю" від 3 грудня 2015 р.
№ 678, наказів Міністерства освіти і науки України від 03.03.2016 № 214 "Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки України з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року", від 20.02.2017 № 262 "Про затвердження Плану заходів, спрямованих на забезпечення додержання прав осіб з інвалідністю".
В основу Типового навчального плану для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (F71-F72) покладено зміст освіти дітей з порушеннями розумового розвитку (F70).
................Перейти до повного тексту