1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
21.07.2017 № 1081
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства освіти і науки № 693 від 25.06.2018 )
Про затвердження Типового навчального плану для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа)
На виконання законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", з урахуванням положень Конвенції про права людей з інвалідністю, з метою реалізації указів Президента України "Про затвердження Національної стратегії у сфері прав людини" від 25 серпня 2015 р. № 501, "Про активізацію роботи щодо забезпечення прав людей з інвалідністю" від 3 грудня 2015 р. № 678, "Про заходи, спрямовані на забезпечення додержання прав осіб з інвалідністю" від 13 грудня 2016 р. № 553, наказів МОН України від 03.03.2016 № 214 "Про затвердження плану заходів МОН з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року", "Про затвердження Плану заходів, спрямованих на забезпечення додержання прав осіб з інвалідністю" від 20.02.2017 № 262
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Типовий навчальний план для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа), що додається.
2. Увести в дію Типовий навчальний план для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа) з 2017/2018 навчального року.
3. Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій, керівникам загальноосвітніх навчальних закладів забезпечити необхідні умови щодо впровадження Типового навчального плану для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа) з 2017/2018 навчального року.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Хобзея П.К.
Т. в. о. Міністра В.В. Ковтунець
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти
і науки України
21.07.2017 № 1081
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа)
Навчальні предмети Кількість годин на тиждень у класах
Підг. 1 2 3 4 Разом
Формування навичок читання та письма 4 4 4 4 4 20
Формування елементарних математичних уявлень 2 2 2 2 2 10
Ознайомлення з навколишнім 2 2 2 2 2 10
Лікувальна фізична культура (ЛФК) 2 2 2 2 2 10
Соціально-побутове орієнтування 4 4 4 4 4 20
Предметно-практична діяльність 3 3 4 4 4 18
Розвиток художньо-естетичних навичок 2 2 2 2 2 10
Всього 19 19 20 20 20 98
Корекційно-розвиткові заняття
Ритміка 1 1 1 1 1 5
Логопедичні заняття 3 3 3 3 3 15
Психомоторний та сенсорний розвиток 3 3 3 3 3 15
Додаткові години 1 1 1 2 2 7
Гранично допустиме навантаження 20 20 21 22 22 105
Директор департаменту
загальної середньої
та дошкільної освіти


Ю.Г. Кононенко
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до Типового навчального плану для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа)
Типовий навчальний план для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа) розроблений на виконання Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", з урахуванням положень Конвенції про права осіб з інвалідністю, з метою реалізації Указів Президента України "Про затвердження Національної стратегії у сфері прав людини" від 25 серпня 2015 р. № 501, "Про активізацію роботи щодо забезпечення прав людей з інвалідністю" від 3 грудня 2015 р. № 678, наказів Міністерства освіти і науки України від 03.03.2016 № 214 "Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки України з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року", від 20.02.2017 № 262 "Про затвердження Плану заходів, спрямованих на забезпечення додержання прав осіб з інвалідністю".
В основу Типового навчального плану для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (F71-F72) покладено зміст освіти дітей з порушеннями розумового розвитку (F70).

................
Перейти до повного тексту