- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
10.11.2011 № 1017/0/16-11 |
Про створення Комітету з конкурсних торгів Міністерства культури України
1. Утворити Комітет з конкурсних торгів Міністерства культури України.
2. Затвердити:
2.1. Положення про Комітет з конкурсних торгів Міністерства культури України, що додається.
2.2. Склад Комітету з конкурсних торгів Міністерства культури України (додаток 1).
3. Надати голові Комітету з конкурсних торгів Міністерства культури право на підписання договорів про закупівлю.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра - керівника апарату О.О. Губіну.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
культури України
10.11.2013 № 1017/0/16-11
ПОЛОЖЕННЯ
про Комітет з конкурсних торгів Міністерства культури України
I. Загальні положення
1. Комітет з конкурсних торгів Міністерства культури України (далі - комітет) - посадові особи Міністерства культури, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом України
"Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон).
2. Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності в прийнятті рішень, відсутності конфлікту інтересів членів комітету та їх неупередженості.
3. Комітет у своїй діяльності керується
Законом , нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України, рішеннями уповноваженого органу та цим Положенням.
II. Порядок створення та організація діяльності комітету
1. Склад комітету та положення про нього затверджуються наказом Мінкультури. До складу комітету входить не менше п'яти осіб.
Зміни до складу членів комітету вносяться за поданням голови комітету та затверджуються наказом Мінкультури.
2. Членами комітету можуть бути призначені посадові особи із структурних підрозділів Міністерства.
До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, члени їх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати місцевих рад.
Членство в комітеті не має створювати протиріччя між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність та неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.
3. Для вирішення конкретних питань, якщо виникає така потреба, до роботи комітету можуть залучатися незалежні кваліфіковані (технічні) експерти та консультанти, спеціалісти структурних підрозділів Мінкультури для надання консультацій при вирішенні питань, що виникають у процесі здійснення закупівель.
Експерти та консультанти, які залучаються до роботи комітету, не можуть бути його членами і не несуть відповідальності за рішення, дії або бездіяльність комітету та службових осіб Мінкультури, учасника чи інших осіб, за виконання (невиконання) договорів про закупівлю, а також за наслідки, спричинені такими рішеннями, діями або бездіяльністю.
4. Керівництво роботою комітету здійснює його голова, яким є один із заступників Міністра культури України або інша посадова особа, яка призначається відповідним наказом Мінкультури.
Голова комітету організовує його роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.
5. У разі відсутності голови комітету його обов'язки виконує заступник голови комітету (якщо призначено кількох заступників голови комітету, він має визначити серед них виконуючого обов'язки голови комітету на період своєї відсутності).
6. Формою роботи комітету є засідання, які скликаються головою комітету.
Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до членів комітету не пізніше ніж за два дні до засідання.
7. На засіданнях комітету підлягають розгляду такі питання:
- планування здійснення процедур закупівель;
- складення та затвердження річного плану державних закупівель;
- вибір процедури закупівлі;
- інші питання відповідно до
Закону .
8. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів комітету.
За умови рівного розподілу голосів голос голови комітету (виконуючого обов'язки голови) є вирішальним.
9. Рішення комітету оформляється протоколом, який підписується усіма членами комітету, присутніми на засіданні комітету.
У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі із зазначенням причин відмови.
III. Головні функції комітету
1. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
планування протягом року здійснення процедур закупівель відповідно до затвердженого кошторису, фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних (державних) коштів);
складення та затвердження річного плану державних закупівель;
здійснення вибору процедури закупівлі;
проведення процедури закупівель та попередньої кваліфікації учасників;
забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивного та чесного вибору переможця;
надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі, щодо змісту документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації) у разі отримання від останніх відповідних запитів;
організація приймання, зберігання, розкриття пропозиції конкурсних торгів (цінових та кваліфікаційних пропозицій) забезпечує вибір найбільш економічно вигідної пропозиції на підставі критеріїв та методики оцінки, визначених у документації з конкурсних торгів (кваліфікаційній документації);
проведення переговорів при проведенні процедури закупівлі в одного учасника;
оформлення документів, необхідних для акцепту пропозиції переможця процедури закупівлі в одного учасника;
забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань державних закупівель, визначених
Законом; оприлюднення інформації про здійснення закупівель відповідно до вимог Закону;
ведення необхідної звітності щодо здійснення процедур закупівель відповідно до вимог законодавства;
вжиття на добровільній основі належних заходів, у тому числі з призупиненням процедури закупівлі, для врегулювання питань, зазначених у зверненні з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі;
забезпечення надання інформації, у тому числі документів, необхідних для розгляду скарг, які було подано до органу оскарження;
сприяння органам, що здійснюють державне регулювання та контроль у сфері закупівель, у виконанні ними своїх повноважень відповідно до законодавства, зокрема створення належних умов для проведення перевірок, надання у встановлений строк необхідних документів і відповідних пояснень;
здійснення інших дій, передбачених
Законом .
2. Комітет має право, зокрема:
готувати та подавати на затвердження Міністру культури проекти наказів щодо складу комітету, внесення до нього змін і з інших питань щодо проведення процедур закупівель;
одержувати від структурних підрозділів Міністерства інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;
залучати без права голосу у разі потреби до роботи в комітеті інших працівників Міністерства та незалежних кваліфікованих (технічних) експертів і консультантів, у тому числі з громадських організацій (за їх згодою);
здійснювати необхідні для проведення процедур закупівель витрати.
IV. Права та обов'язки членів комітету
................Перейти до повного тексту