- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 14 червня 2019 року № 1010 |
Про форми фінансових звітів про надходження і використання коштів виборчих фондів політичних партій, кандидати в народні депутати України від яких зареєстровані в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, та кандидатів у народні депутати України в одномандатних виборчих округах, порядок їх складання, надсилання та проведення аналізу
З метою встановлення єдиних форм фінансових звітів про надходження і використання коштів виборчих фондів політичних партій, кандидати в народні депутати України від яких зареєстровані в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, та кандидатів у народні депутати України в одномандатних виборчих округах, порядку їх складання, надсилання та проведення аналізу, відповідно до пункту 7 частини другої статті
30, частин п’ятої - дев’ятої статті
49, статті
50 Закону України
"Про вибори народних депутатів України" , враховуючи рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 14 червня 2019 року № 1652, керуючись статтями
11 -
13, пунктом 4 статті
17, пунктами 1, 5, 8 статті
19, частиною п’ятою статті
23 Закону України
"Про Центральну виборчу комісію" , Центральна виборча комісія
постановляє:
1. Встановити форми:
Звіту про надходження коштів на поточний рахунок виборчого фонду політичної партії, кандидати в народні депутати України від якої зареєстровані в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, та їх використання (форма № 1) (додаток 1);
Розшифровки до Звіту про надходження коштів на поточний рахунок виборчого фонду політичної партії, кандидати в народні депутати України від якої зареєстровані в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, та їх використання (форми № 1) (додаток 2);
Звіту про формування виборчого фонду політичної партії, кандидати в народні депутати України від якої зареєстровані в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі (форма № 2) (додаток 3);
Розшифровки до Звіту про формування виборчого фонду політичної партії, кандидати в народні депутати України від якої зареєстровані в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі (форми № 2) (додаток 4);
Консолідованого звіту про надходження коштів на поточні рахунки виборчого фонду політичної партії, кандидати в народні депутати України від якої зареєстровані в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, та їх використання (форма № 3) (додаток 5);
Розшифровки до Консолідованого звіту про надходження коштів на поточні рахунки виборчого фонду політичної партії, кандидати в народні депутати України від якої зареєстровані в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, та їх використання (форми № 3) (додаток 6);
Звіту про надходження та використання коштів виборчого фонду кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № ___ (форма № 4) (додаток 7);
Розшифровки до Звіту про надходження та використання коштів виборчого фонду кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № ___ (форми № 4) (додаток 8);
Аналізу фінансового звіту про надходження та використання коштів виборчого фонду політичної партії (додаток 9);
Аналізу фінансового звіту про надходження та використання коштів виборчого фонду кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № ___ (додаток 10).
2. Затвердити:
Порядок складання фінансових звітів про надходження і використання коштів виборчих фондів політичних партій, кандидати в народні депутати України від яких зареєстровані в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, та кандидатів у народні депутати України в одномандатних виборчих округах (додаток 11);
Порядок надсилання фінансових звітів про надходження і використання коштів виборчих фондів кандидатів у народні депутати України в одномандатних виборчих округах (додаток 12);
Порядок проведення аналізу фінансових звітів про надходження і використання коштів виборчих фондів політичних партій, кандидати в народні депутати України від яких зареєстровані в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, та кандидатів у народні депутати України в одномандатних виборчих округах (додаток 13).
3. Визнати такою, що втратила чинність,
постанову Центральної виборчої комісії від 10 червня 2016 року № 200 "Про форми фінансових звітів про надходження і використання коштів виборчих фондів політичних партій, кандидати в народні депутати України від яких зареєстровані в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, та кандидатів у народні депутати України в одномандатних виборчих округах, порядок їх складання, надсилання та проведення аналізу".
4. Цю постанову надіслати Національному агентству з питань запобігання корупції та оприлюднити на офіційному вебсайті Центральної виборчої комісії.
Голова Центральної виборчої комісії |
Т.СЛІПАЧУК |
Додаток 11
до постанови Центральної виборчої комісії
від 14 червня 2019 року № 1010
ПОРЯДОК
складання фінансових звітів про надходження і використання коштів виборчих фондів політичних партій, кандидати в народні депутати України від яких зареєстровані в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, та кандидатів у народні депутати України в одномандатних виборчих округах
1. Основні положення
1.1. Цим Порядком визначаються процедура складання та вимоги до розкриття елементів фінансових звітів про надходження і використання коштів виборчих фондів політичних партій, кандидати в народні депутати України від яких зареєстровані в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі (далі - партії), та кандидатів у народні депутати України в одномандатних виборчих округах (далі - кандидати в депутати, виборчі фонди та фінансові звіти відповідно).
1.3. Фінансові звіти засвідчуються підписами розпорядників накопичувального або поточного рахунку виборчого фонду.
1.4. Відомості, що містяться у фінансових звітах, повинні бути достовірними. Не допускається подання звітів з виправленнями.
1.5. Форми фінансових звітів заповнюються за всіма передбаченими у них позиціями. У разі відсутності відомостей за окремими статтями у відповідних графах проставляються нулі.
1.6. До форм фінансових звітів забороняється включати додаткові статті та показники за ними.
1.7. У фінансових звітах числові показники операцій на відповідних рахунках виборчого фонду зазначаються в гривнях. Числа, що відображають гривні та копійки, відокремлюються комою. Копійки позначаються двома цифрами.
1.8. У фінансових звітах дати зазначаються у форматі "ДД.ММ.РР".
1.9. Фінансові звіти подаються розпорядниками відповідних рахунків на паперових носіях і в електронному вигляді. При цьому електронний вигляд подання вказаних звітів передбачає їх подання на оптичних носіях інформації (CD-R, DVD-R) або на USB-флеш-накопичувачах чи інших пристроях для запам’ятовування, що використовують інтерфейс USB, у форматі MS-Word та сканованій копії (сканування проводиться з роздільною здатністю не менше 300 dpi та не більше 600 dpi і зберігається у форматі PDF (*.pdf), у якій повинні бути закриті відомості, що належать до персональних даних (інформація про реєстраційні номери облікових карток платників податків, серії та номери паспортів, адреси житла) фізичних осіб і інформація про реєстраційні номери облікових карток платників податків фізичних осіб - підприємців. Формат MS-Word повинен бути версії 2007 року або більш нової (DOCX). Відповідальність за ідентичність фінансових звітів, поданих на паперових носіях і в електронному вигляді, несуть розпорядники відповідних рахунків виборчих фондів, які їх подають.
1.10. У фінансових звітах обов’язково відображається інформація про всі надходження на накопичувальний, поточний рахунки (поточні рахунки) виборчого фонду партії, кандидата в депутати, здійснені витрати та залишки коштів на відповідних рахунках, у тому числі інформація про дату надходження кожного внеску до виборчого фонду партії, кандидата в депутати в одномандатному виборчому окрузі, його розмір, особу, яка здійснила внесок на відповідний рахунок виборчого фонду (із зазначенням відомостей про особу, яка здійснила внесок, передбачених Законом України
"Про політичні партії в Україні" для осіб, які здійснюють внески на підтримку партій), призначення, дату здійснення і суму кожного платежу з відповідного рахунку виборчого фонду, отримувача платежу (із зазначенням відомостей про отримувача платежу, передбачених Законом України
"Про політичні партії в Україні").
1.11. Неподання фінансових звітів, порушення встановленого порядку чи строків їх подання або подання фінансового звіту, оформленого з порушенням установлених вимог, подання завідомо недостовірних відомостей у фінансовому звіті тягнуть за собою відповідальність, передбачену законодавством України.
2. Процедура складання та вимоги до розкриття елементів фінансового звіту, що подається розпорядником коштів поточного рахунку виборчого фонду партії розпоряднику коштів накопичувального рахунку виборчого фонду партії
2.1. Розпорядник коштів кожного поточного рахунку виборчого фонду партії зобов’язаний за вісім днів до дня голосування подати розпоряднику коштів накопичувального рахунку виборчого фонду партії проміжний фінансовий звіт про використання коштів відповідного поточного рахунку виборчого фонду за період з дня відкриття відповідного накопичувального рахунку виборчого фонду до десятого дня до дня голосування.
Розпорядник коштів кожного поточного рахунку виборчого фонду партії зобов’язаний не пізніш як на сьомий день після дня голосування подати розпоряднику коштів накопичувального рахунку виборчого фонду остаточний фінансовий звіт про використання коштів відповідного накопичувального рахунку виборчого фонду.
2.2. Фінансовий звіт про використання коштів відповідного поточного рахунку виборчого фонду (проміжний і остаточний) подається розпорядником коштів поточного рахунку розпоряднику коштів накопичувального рахунку виборчого фонду за формою № 1 "Звіт про надходження коштів на поточний рахунок виборчого фонду політичної партії, кандидати в народні депутати України від якої зареєстровані в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, та їх використання" (додаток 1 до
постанови Центральної виборчої комісії від 14 червня 2019 року № 1010) (далі - форма № 1).
2.3. У формі № 1 відображаються відомості про всі надходження коштів на відповідний поточний рахунок та витрачання коштів з поточного рахунку за цільовим призначенням згідно з відповідними кодами статей.
Якщо кошти з накопичувального рахунку виборчого фонду перераховано на відповідний поточний рахунок помилково, операції з надходження та повернення таких коштів у звіті не відображаються.
2.4. Розділ 1 "Надходження коштів на поточний рахунок виборчого фонду" форми № 1 заповнюється на підставі відомостей про надходження коштів на поточний рахунок, що надаються банком, у якому відкрито цей рахунок.
Сума штрафних санкцій, перерахованих виконавцями за укладеними договорами, не включається до розміру виборчого фонду, не використовується для фінансування передвиборної агітації та підлягає перерахуванню на накопичувальний рахунок відповідного виборчого фонду.
У графі "Призначення платежу" відомостей про перерахування штрафних санкцій виконавцями за укладеними договорами (розділ 2 розшифровки до форми № 1) обов’язково зазначається причина сплати штрафних санкцій.
2.5. Розділ 2 "Використання коштів поточного рахунку виборчого фонду" форми № 1 складається на підставі розрахункових документів, що подаються розпорядниками поточних рахунків виборчого фонду до банку, а також банківських виписок, які підтверджують здійснення відповідних платежів.
У разі повернення коштів виконавцями за укладеними договорами видатки на цілі згідно з відповідним договором повинні бути зменшені на суму здійсненого платежу та не відображатись у формі № 1.
У графі "Призначення платежу" відомостей про повернення на поточний рахунок виборчого фонду коштів, перерахованих виконавцям (розділ 4 розшифровки до форми № 1), обов’язково робиться запис про причину повернення коштів.
2.6. У разі повернення коштів із поточного рахунку виборчого фонду на накопичувальний сума повернення не відображається окремим рядком у формі № 1. При цьому сума перерахування коштів з накопичувального рахунку виборчого фонду на поточний рахунок виборчого фонду (код статті 7 форми № 1) зменшується на зазначену суму повернення.
2.7. Залишок коштів на поточному рахунку виборчого фонду розраховується як різниця між загальною сумою надходження коштів на поточний рахунок виборчого фонду (розділ 1 форми № 1) та загальною сумою використання коштів поточного рахунку виборчого фонду (розділ 2 форми № 1).
Відомості про перерахування залишку коштів із поточного рахунку на накопичувальний рахунок виборчого фонду (розділ 6 розшифровки до форми № 1) складаються на підставі обліку використання коштів, який веде розпорядник коштів відповідного поточного рахунку, розрахункових документів на перерахування залишків невикористаних коштів, а також банківських виписок, що підтверджують здійснення відповідних платежів.
2.8. Пояснювальна записка до фінансового звіту готується розпорядником коштів поточного рахунку виборчого фонду та складається у довільній формі і обов’язково повинна містити пояснення щодо фактів нецільового використання коштів виборчого фонду, якщо такі мали місце, а також причин повернення коштів та сплати штрафних санкцій виконавцями за укладеними договорами.
3. Процедура складання та вимоги до розкриття елементів фінансового звіту, що подається розпорядником коштів накопичувального рахунку виборчого фонду партії до відповідної партії, Центральної виборчої комісії та Національного агентства з питань запобігання корупції
3.1. Розпорядник коштів накопичувального рахунку виборчого фонду партії зобов’язаний за п’ять днів до дня голосування подати до відповідної партії, Центральної виборчої комісії та Національного агентства з питань запобігання корупції проміжний фінансовий звіт про надходження та використання коштів виборчого фонду за період з дня відкриття накопичувального рахунку виборчого фонду до десятого дня до дня голосування (на паперових носіях та в електронному вигляді), який оприлюднюється на офіційних вебсайтах відповідної партії (за наявності), Центральної виборчої комісії, Національного агентства з питань запобігання корупції.
Розпорядник коштів накопичувального рахунку виборчого фонду партії зобов’язаний не пізніш як на п’ятнадцятий день після дня голосування подати до відповідної партії, Центральної виборчої комісії та Національного агентства з питань запобігання корупції остаточний фінансовий звіт про надходження та використання коштів виборчого фонду (на паперових носіях та в електронному вигляді), який оприлюднюється на офіційних вебсайтах відповідної партії (за наявності), Центральної виборчої комісії, Національного агентства з питань запобігання корупції.
3.2. Фінансовий звіт про надходження та використання коштів виборчого фонду (проміжний і остаточний), що подається розпорядником коштів накопичувального рахунку виборчого фонду партії до відповідної партії, Центральної виборчої комісії та Національного агентства з питань запобігання корупції, складається з:
форми № 3 "Консолідований звіт про надходження коштів на поточні рахунки виборчого фонду політичної партії, кандидати в народні депутати України від якої зареєстровані в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, та їх використання" (додаток 5 до
постанови Центральної виборчої комісії від 14 червня 2019 року № 1010) (далі - форма № 3).
3.3. У формі № 2 відображаються відомості про всі надходження коштів на накопичувальний рахунок виборчого фонду партії та суми коштів, повернутих відповідним особам і перерахованих до Державного бюджету України, з визначенням загального розміру виборчого фонду.
3.4. Розділ 1 "Надходження коштів на накопичувальний рахунок виборчого фонду партії" форми № 2 заповнюється на підставі відомостей про надходження коштів на відповідний накопичувальний рахунок, що надаються банком, в якому відкрито цей рахунок.
Сума надходжень від осіб, визначених у частині третій статті
50 Закону, та внесків, розмір яких перевищує розмір, установлений частиною другою цієї статті, не включається до обсягів виборчого фонду, не використовується для фінансування передвиборної агітації та підлягає перерахуванню до Державного бюджету України.
Розділ 2 "Перерахування коштів із накопичувального рахунку виборчого фонду партії" форми № 2 складається за кодами статей на підставі розрахункових документів, що подаються розпорядниками коштів накопичувальних рахунків виборчого фонду до банків, а також банківських виписок, які підтверджують здійснення відповідних платежів.
3.5. У формі № 3 відображаються перерахування коштів з накопичувального рахунку виборчого фонду на поточні рахунки відповідного виборчого фонду, а також суми штрафних санкцій, перерахованих виконавцями за укладеними договорами, та використання коштів з усіх поточних рахунків виборчого фонду за цільовим призначенням відповідно до кодів статей.
Така форма складається розпорядником коштів накопичувального рахунку на підставі фінансових звітів за формою № 1, поданих розпорядниками коштів поточних рахунків відповідного виборчого фонду.
3.6. Розшифровка до форми № 3 складається за кожним поточним рахунком із зазначенням номера одномандатного виборчого округу, у межах якого відкрито поточний рахунок, у порядку зростання номерів одномандатних виборчих округів.
................Перейти до повного тексту