1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
26.07.2010 N 920
Про затвердження Положення про систему контролю за виконанням документів у Міністерстві економіки України
З метою вдосконалення роботи в Міністерстві з виконання доручень, підвищення рівня виконавської дисципліни та посилення відповідальності працівників за доручену справу
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про систему контролю за виконанням документів у Міністерстві економіки України, що додається.
2. Першим заступникам Міністра, заступникам Міністра, керівникам структурних підрозділів забезпечити в тижневий термін ознайомлення з наказом працівників підпорядкованих структурних підрозділів.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Максюту А.А.
Міністр В.П.Цушко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економіки України
26.07.2010 N 920
ПОЛОЖЕННЯ
про систему контролю за виконанням документів у Міністерстві економіки України
1. Загальна частина
1.1. Положення про систему контролю за виконанням документів у Міністерстві економіки України (далі - Положення) визначає порядок організації та здійснення контролю за:
виконанням структурними підрозділами Міністерства, урядовими органами у системі Міністерства завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами та дорученнями керівництва Міністерства (далі -документи);
дотриманням строків розгляду запитів і звернень комітетів Верховної Ради України, листів депутатських фракцій, комітетів і тимчасових комісій Верховної Ради України, депутатських запитів і депутатських звернень народних депутатів України і депутатів місцевих рад, які надійшли безпосередньо до Міністерства або надіслані Кабінетом Міністрів України;
дотриманням строків розгляду звернень (пропозицій, зауважень, заяв, клопотань, скарг) громадян.
1.2. Основними завданнями контролю за виконанням документів є:
забезпечення належного рівня виконавської дисципліни в структурних
підрозділах Міністерства, урядових органах у системі Міністерства шляхом підвищення відповідальності посадових осіб за якість та своєчасне виконання завдань, визначених відповідними документами;
своєчасне виявлення порушень строків та якості виконання завдань, визначених документами, що знаходяться на контролі.
1.3. Контроль за виконанням документів передбачає:
здійснення постійного поточного та випереджувального моніторингу стану виконання документів, облік і узагальнення результатів контролю та підготовку інформаційно-аналітичних матеріалів для інформування керівництва Міністерства:
облік завдань, що підлягають контролю, формування комп'ютерної бази даних (картотеки) таких завдань;
перевірку своєчасного доведення документів до виконавців;
надання структурним підрозділам Міністерства, урядовим органам у системі Міністерства необхідної методичної допомоги в дотриманні вимог нормативно-правових актів, якими регламентуються порядок і строки підготовки та виконання документів;
формування пропозицій та впровадження заходів щодо вдосконалення системи контролю та поліпшення виконавської дисципліни.
2. Система контролю за виконанням документів
2.1. До системи контролю за виконанням документів входять:
Міністр, перші заступники Міністра, заступники Міністра, які організовують роботу з виконання документів, що підлягають контролю, приймають відповідно до законодавства рішення про взяття на контроль документів;
директори департаментів, начальники управлінь та відділів (на правах самостійних), керівники урядових органів у системі Міністерства, які організовують у підпорядкованих структурних підрозділах виконання завдань, визначених документами, що перебувають на контролі;
відповідальні виконавці, які особисто чи із залученням інших виконавців забезпечують своєчасне та якісне виконання завдання, визначеного відповідним документом;
начальник відділу контролю за строками та дисципліною виконання доручень органів державної влади, який організовує в межах повноважень роботу щодо здійснення контролю за виконанням структурними підрозділами Міністерства, урядовими органами в системі Міністерства завдань, визначених документами, що знаходяться на контролі.
2.2. Міністр, перші заступники Міністра, заступники Міністра:
забезпечують розгляд і приймають рішення щодо документів протягом не більше одного робочого дня з визначенням строку виконання завдань (якщо такий не визначено чинним законодавством або самим документом), головного виконавця та співвиконавців;
здійснюють контроль за виконанням документів безпосередньо підпорядкованими відповідно до розподілу функціональних обов'язків структурними підрозділами;
забезпечують організацію і методичне керівництво підпорядкованими структурними підрозділами з питань здійснення їх керівниками обов'язків безпосереднього контролю за виконанням документів;
беруть безпосередню участь у врегулюванні з органами державної влади, іншими державними органами проблемних питань, що виникають під час опрацювання документів у Міністерстві;
вживають заходів щодо підвищення відповідальності керівників підпорядкованих структурних підрозділів за якісне і вчасне виконання завдань, визначених документами, що знаходяться на контролі.
2.3. Директори департаментів, начальники управлінь та відділів (на правах самостійних), керівники урядових органів у системі Міністерства:
забезпечують відповідно до вимог чинного законодавства облік документів, які надходять для розгляду і виконання та знаходяться на контролі;
організовують своєчасне та якісне виконання документів;
у випадках звільнення працівника, якому передано на виконання документ, чи переведення його до іншого структурного підрозділу, вибуття у відпустку або відрядження невиконані документи передають іншому працівникові;
регулярно особисто перевіряють стан виконання завдань, визначених документами, що перебувають на контролі, уживають необхідних заходів щодо забезпечення їх виконання в установлений строк;
за наявності обгрунтованих підстав своєчасно вирішують питання продовження строку виконання документів;
у разі визначення підпорядкованого підрозділу співвиконавцем документа забезпечують своєчасне подання необхідних матеріалів підрозділу, відповідальному за його виконання (за винятком випадків проведення юридичної експертизи проектів нормативно-правових актів, підготовлених структурними підрозділами);
інформують за запитом спеціалістів відділу контролю за строками та дисципліною виконання доручень органів державної влади про хід та стан виконання завдань, визначених дорученнями, що знаходяться на контролі.
2.4. Відповідальні виконавці:
несуть безпосередню відповідальність за дотримання строків, повноту та якість відпрацювання документів, що перебувають на контролі;
уживають у межах повноважень заходів щодо отримання від співвиконавців матеріалів, необхідних для виконання завдання, визначеного документом, що перебуває на контролі;
інформують за запитом спеціалістів відділу контролю за строками та дисципліною виконання доручень органів державної влади про хід та стан виконання завдань, визначених дорученнями, що знаходяться на контролі.
2.5. Начальник відділу контролю за строками та дисципліною виконання доручень органів державної влади:
організовує роботу підпорядкованого відділу відповідно до Положення про відділ;
забезпечує постійну взаємодію з керівниками структурних підрозділів Міністерства, урядових органів у системі Міністерства з питань виконавської дисципліни та надання методичної і практичної допомоги;
проводить порівняльний аналіз навантаження структурних підрозділів Міністерства щодо кількості та обсягу виконаних завдань і дотримання строків їх виконання;
підтримує постійну взаємодію з Управлінням контролю Секретаріату Кабінету Міністрів України;
надає керівництву Міністерства пропозиції з питань підвищення ефективності системи контролю за виконанням документів.
3. Організація контролю за виконанням документів
3.1. Контролю підлягають завдання, визначені: законами України;
постановами Верховної Ради України; указами Президента України; розпорядженнями Президента України; дорученнями Президента України; листами Адміністрації Президента України; постановами Кабінету Міністрів України; розпорядженнями Кабінету Міністрів України;
рішеннями засідань Кабінету Міністрів України та урядових комітетів, протоколів нарад, що проводяться під головуванням керівництва Кабінету Міністрів України;
постановами та висновками Колегії Рахункової палати;
власними рішеннями - наказами, окремими дорученнями, протоколами нарад і засідань колегії Міністерства, планами роботи з окремих питань діяльності.
3.2. Контролю підлягають:
запити та звернення комітетів Верховної Ради України;
листи депутатських фракцій, комітетів і тимчасових комісій Верховної Ради України;
депутатські запити та депутатські звернення народних депутатів України і депутатів місцевих рад;
звернення центральних і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій;
телеграми (факсограми) органів державної влади;
звернення (пропозиції, зауваження, заяви, клопотання, скарги) громадян.
3.3. Контроль за виконанням завдань, визначених документами, які мають гриф обмеження доступу "цілком таємно" і "таємно", здійснюється режимно-секретним відділом.
3.4. Контроль за виконанням завдань, визначених документами, які мають гриф обмеження доступу "для службового користування", здійснюється відділом контролю за строками та дисципліною виконання доручень органів державної влади.

................
Перейти до повного тексту