1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
23.06.2017 № 916
Про впровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки № 735 від 24.05.2019 № 1132 від 20.08.2019 )
З метою створення умов для якісної підготовки конкурентоспроможних робітничих кадрів, здатних задовольнити вимоги загальнодержавного та регіональних ринків праці, забезпечення гнучкості та мобільності організації навчально-виробничого процесу, оновлення змісту освіти шляхом упровадження у професійну підготовку кваліфікованих робітничих кадрів елементів дуальної форми навчання
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік закладів професійної (професійно-технічної) освіти для впровадження елементів дуальної форми навчання упродовж 2017-2020 років у професійну підготовку кваліфікованих кадрів з визначених робітничих професій, що додається.
( Пункт 1 в редакціїНаказу Міністерства освіти і науки № 1132 від 20.08.2019 )
2. Затвердити План (дорожню карту) упровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітничих кадрів (додаток 2).
3. Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій:
1) забезпечити виконання завдань, визначених Планом (дорожньою картою) упровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітничих кадрів;
2) створити необхідні умови для проведення професійно-практичної підготовки здобувачів в умовах виробництва з використанням елементів дуальної форми навчання спільно з об'єднаннями роботодавців, підприємствами, установами, організаціями-замовниками підготовки робітничих кадрів та професійно-технічними навчальними закладами;
3) розглянути питання організації навчально-виробничого процесу з елементами дуальної форми навчання на засіданні Регіональних рад професійно-технічної освіти упродовж 2017-2018 навчального року.
4. Інституту модернізації змісту освіти (Завалевський Ю.І.) та Навчально-методичним (науково-методичним) центрам (кабінетам) професійно-технічної освіти забезпечити методичний супровід упровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітничих кадрів та здійснювати щорічний моніторинг результатів діяльності професійно-технічних навчальних закладів упродовж 2017-2020 років.

................
Перейти до повного тексту