1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2010 N 906
( Наказ скасовано на підставі Наказу Фонду державного майна N 681 від 16.05.2012 )
Щодо затвердження стандарту надання адміністративної послуги
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду державного майна N 478 від 09.04.2012}
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 N 737 "Про заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних послуг", постанови Кабінету Міністрів України від 27.05.2009 N 532 "Про затвердження Положення про Реєстр державних та адміністративних послуг" та наказу Головного управління державної служби України від 26.11.2009 N 351 "Про затвердження Порядку формування та ведення Реєстру державних та адміністративних послуг", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.01.2010 за N 43/17338,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Стандарт надання Фондом державного майна України адміністративної послуги з видачі сертифіката суб'єкта оціночної діяльності.
2. Департаменту оціночної діяльності (М.Горяйнов) забезпечити інформування громадськості щодо змісту цього наказу шляхом опублікування його в "Державному інформаційному бюлетені про приватизацію", додатку до "Державного інформаційного бюлетеня про приватизацію" - газеті "Відомості приватизації" та на веб-сторінці Фонду в Інтернеті.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду Є.Григоренка.
Голова Фонду О.Рябченко
Додаток
СТАНДАРТ
надання Фондом державного майна України адміністративної послуги з видачі сертифіката суб'єкта оціночної діяльності
1. Реквізити державного органу (структурного підрозділу), що здійснює послугу
Фонд державного майна України (ФДМУ), Департамент оціночної діяльності: 01133, м. Київ, вул. Кутузова, 18/7, кім. 411/1; тел.: 200-36-36. Адреса для надсилання письмових звернень: 01133, м. Київ, вул. Кутузова, 18/9. Сторінка офіційного веб-сайта ФДМУ - http://www.spfu.gov.iia.
2. Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верств населення
Сертифікат суб'єкта оціночної діяльності видається ФДМУ суб'єктам господарювання, зареєстрованим в установленому законодавством порядку фізичним особам - суб'єктам підприємницької діяльності, а також юридичним особам незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які здійснюють господарську діяльність та у складі яких працює хоча б один оцінювач.
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
Перелік документів, необхідних для отримання сертифіката суб'єкта оціночної діяльності, визначається статтею 19 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" (далі - Закон) та Положенням про порядок видачі сертифікатів суб'єктів оціночної діяльності, затвердженим наказом ФДМУ від 14.03.2002 N 479 та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.03.2002 за N 312/6600 (далі - Положення), згідно з якими суб'єкт господарювання з метою отримання сертифіката суб'єкта оціночної діяльності подає до ФДМУ такі документи:
- заяву про видачу сертифіката суб'єкта оціночної діяльності;
- виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (для фізичних осіб) та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (для юридичних осіб);
( Абзац четвертий пункту 3 в редакції Наказу Фонду державного майна N 478 від 09.04.2012 )
- довідку про оцінювачів, які працюють у його штатному складі;
- копії кваліфікаційних документів оцінювачів, засвідчені печаткою суб'єкта господарювання;
( Абзац шостий пункту 3 в редакції Наказу Фонду державного майна N 478 від 09.04.2012 )
- копію платіжного документа, що підтверджує внесення плати за видачу сертифіката до Державного бюджету України.
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги
Дії одержувача:
- подання пакета документів для отримання сертифіката суб'єкта оціночної діяльності;
- отримання сертифіката.
Дії адміністративного органу:
- прийняття пакета документів;
- перевірка поданих документів щодо відповідності вимогам законодавства;
- у випадку невідповідності документів вимогам законодавства повернення їх одержувачу з письмовим повідомленням про відмову;
- оформлення сертифіката;
- видача сертифіката.
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги
Відповідно до статті 19 Закону та пункту 7 розділу II Положення розгляд та перевірка документів, поданих суб'єктом господарювання, здійснюються ФДМУ у строк, що не перевищує тридцяти днів від дати їх подання.
Згідно з абзацом 12 статті 19 Закону та пункту 1 розділу III Положення сертифікат видається ФДМУ в двотижневий строк за результатами розгляду та перевірки документів, поданих суб'єктом господарювання.

................
Перейти до повного тексту