1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
12.10.2005 N 898
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг N 992 від 01.08.2017 )
Про затвердження Процедури перегляду та затвердження тарифів для ліцензіатів з виробництва електричної та теплової енергії
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії регулювання електроенергетики N 1160 від 21.12.2005 )
Згідно з повноваженнями, наданими Законами України "Про електроенергетику", "Про теплопостачання", "Про комбіноване виробництво теплової та електричної енергії (когенерацію) та використання скидного енергопотенціалу", Указом Президента України від 21.04.1998 N 335/98 "Питання Національної комісії регулювання електроенергетики України", Національна комісія регулювання електроенергетики України
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Процедуру перегляду та затвердження тарифів для ліцензіатів з виробництва електричної та теплової енергії, що додається.
2. Постанову НКРЕ від 19.11.2002 N 1266 "Про затвердження Процедури затвердження і перегляду тарифу на електричну енергію, вироблену на атомних станціях України" визнати такою, що втратила чинність.
Голова Комісії
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємництва
Міністерство палива
та енергетики України
Міністр
В.Кальченко



А.В.Дашкевич


І.Плачков
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова НКРЕ
12.10.2005 N 898
ПРОЦЕДУРА
перегляду та затвердження тарифів для ліцензіатів з виробництва електричної та теплової енергії
1. Загальні положення
1.1. Процедура перегляду та затвердження тарифів для ліцензіатів з виробництва електричної та теплової енергії (далі - Процедура) розроблена відповідно до Законів України "Про електроенергетику", "Про природні монополії", "Про комбіноване виробництво теплової та електричної енергії (когенерацію) та використання скидного потенціалу", "Про теплопостачання", Указу Президента України від 21.04.1998 N 335 "Питання Національної комісії регулювання електроенергетики України".
1.2. Процедура застосовується Національною комісією регулювання електроенергетики України (далі - НКРЕ, Комісія) при затвердженні або перегляді тарифів та поширюється на суб'єктів господарювання, які здійснюють або мають намір здійснювати підприємницьку діяльність з виробництва електричної та теплової енергії.
1.3. Тарифи на електричну та теплову енергію ліцензіату затверджуються, як правило, на термін не менший одного року.
1.4. Тарифи на електричну та теплову енергію ліцензіату можуть затверджуватися на інші терміни у разі виникнення непередбачених обставин, що викликають або можуть викликати істотну зміну умов здійснення ліцензованої діяльності ліцензіата, у випадку виникнення загрози істотного зниження рівня безпеки експлуатації, а також за ініціативою НКРЕ.
1.5. У цій Процедурі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
базовий період - період тривалістю рік, який передує прогнозному періоду;
відкриті засідання - форма обговорення питань щодо затвердження рівнів тарифів, що проводяться НКРЕ у порядку, визначеному її регламентом;
заява - письмове звернення до НКРЕ щодо затвердження або перегляду тарифів на виробництво електричної та теплової енергії з повним комплектом документів, передбачених цією Процедурою;
заявник - суб'єкт господарювання, який офіційно звертається до НКРЕ з заявою;
ліцензія - єдиний документ дозвільного характеру, який видається НКРЕ і дає право на здійснення зазначеного в ньому певного виду господарювання протягом установленого строку;
нецільове або необґрунтоване використання коштів, передбачених затвердженими тарифами, - використання коштів на цілі або у розмірах, не передбачених встановленою структурою тарифів та/або схваленою інвестиційною програмою, без погодження з НКРЕ;
перегляд тарифів - зміна раніше затверджених тарифів та їх структури за заявою ліцензіата або ініціативою НКРЕ;
прогнозний період - період тривалістю один фінансовий рік, на який заявник здійснює розрахунки тарифів;
розрахункове обґрунтування - економічно і технічно обґрунтовані показники діяльності ліцензіата на період регулювання (прогнозний період), які включають операційні та фінансові витрати, необхідні для здійснення ліцензійної діяльності, і інвестиційні витрати з урахуванням амортизаційних відрахувань;
структура тарифів - перелік обґрунтованих витрат заявника (операційних витрат та витрат з прибутку) на здійснення ліцензованої діяльності, що групуються за економічними елементами і на основі яких розраховуються та затверджуються тарифи.
1.6. Заявник зобов'язаний використовувати кошти, отримані внаслідок здійснення ліцензованої діяльності, виключно на витрати, передбачені встановленою структурою тарифів.
1.7. Рішення щодо затвердження тарифів приймається НКРЕ на відкритих засіданнях, які проводяться після розгляду заяви і наданих заявником документів та аналізу результатів фінансово-господарської діяльності заявника відповідним підрозділом НКРЕ, шляхом всебічного та повного з'ясування позицій всіх учасників відкритих засідань.
1.8. Рішення НКРЕ про затвердження тарифів оформлюється постановою. Структура тарифів має конфіденційний характер.
2. Вимоги до оформлення заяви
2.1. Суб'єкти господарювання з виробництва електричної та теплової енергії надають НКРЕ для затвердження тарифів на відпуск ними електричної та теплової енергії розрахункове обґрунтування тарифів на прогнозний період та звітні матеріали за минулий рік і очікувані дані за поточний рік.
2.2. Розрахунки тарифів надаються не пізніше, ніж за 90 календарних днів до початку розрахункового періоду.
2.3. Для затвердження тарифів заявник подає до НКРЕ заяву за встановленою формою (додаток) і такі документи у друкованій та електронній формах:
1) пояснювальну записку з детальною інформацією про ліцензіата (встановлена потужність; характеристики обладнання; зміни, що відбулись після останнього перегляду тарифу для ліцензіата, форма власності підприємства) та з обґрунтуванням тарифів, що включає аналіз результатів фінансово-господарської діяльності виробника електричної та теплової енергії за попередній період та очікувані зміни у прогнозному періоді;
2) розрахунок тарифів на прогнозний період;
3) розрахунок прибутку від здійснення ліцензованої діяльності;
4) інвестиційну програму, затверджену відповідно до статуту ліцензіата та погоджену з центральним органом виконавчої влади, що здійснює управління в електроенергетиці, яка повинна включати:
а) інформацію щодо загального техніко-економічного стану ліцензіата на час подання інвестиційної програми;
б) перелік робіт, основного обладнання, матеріалів, апаратного та програмного забезпечення, запланованих для закупівлі на прогнозний період згідно з інвестиційною програмою з розбивкою на етапи закупівель (квартали);

................
Перейти до повного тексту