1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.10.2006 N 895
З метою реалізації програмно-цільового підходу до модернізації діяльності Держмитслужби та на виконання п. 3 рішення Колегії Держмитслужби від 08.09.06, уведеного в дію наказом Держмитслужби від 12.09.06 N 772,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Концепцію модернізації діяльності митної служби України (далі - Концепція), що додається.
2. Встановити, що положення Концепції застосовуються як теоретичне підґрунтя під час вироблення, реалізації та контролю за реалізацією найважливіших організаційно-управлінських рішень з питань вдосконалення діяльності Держмитслужби.
3. Керівникам структурних підрозділів Держмитслужби та спеціалізованих митних установ під час здійснення поточної діяльності, розроблення проектів нормативно-правових актів, програм розвитку та стратегічних документів, спрямованих на виконання основних завдань, поставлених перед Держмитслужбою, забезпечити додержання послідовної реалізації положень Концепції.
4. Управлінню досліджень та стратегічного розвитку (Баязітов Л.Р.) надавати у разі необхідності роз'яснення щодо практичного втілення положень Концепції.
Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Служби О.Б.Єгоров
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної митної
служби України
17.10.2006 N 895
КОНЦЕПЦІЯ
модернізації діяльності митної служби України
Сучасні тенденції функціонування світового співтовариства поставили ряд нових завдань перед митною службою України, які наразі вимагають проведення модернізації діяльності митної служби.
Метою модернізації діяльності є перехід на якісно новий етап розвитку митної служби України в напрямі задоволення економічних, соціальних, духовних потреб українського суспільства й здобуття Україною належного місця у світовому співтоваристві.
Розроблення концептуального документа - це найбільш оптимальний шлях при формуванні рішення з реалізації перетворень стратегічного характеру для забезпечення ефективного функціонування митної служби в умовах високої динаміки внутрішнього й зовнішнього оточень.
Основна мета Концепції модернізації діяльності митної служби України - це надання теоретичного підґрунтя переходу митної служби України на якісно новий етап розвитку та чіткого визначення передумов, які необхідно створити у найближчій перспективі за всіма напрямами діяльності митної служби.
Передумови, що закладаються в зміст Концепції, дають можливість приймати оптимальні рішення при опрацюванні проблемних питань, які виникають при виконанні основних завдань, поставлених перед Державною митною службою України, шляхом розкладання їх на складові, які відповідають основним напрямам діяльності митної системи.
Такими передумовами є наявність:
1) нормативно-правової бази з усіх напрямів діяльності митної служби України, яка:
є доступною для перегляду та сприйняття суб'єктами відносин, що виникають під час виконання вимог законодавства з питань митної справи та контролю за дотриманням цих вимог (далі - суб'єкти);
чітко окреслює права, обов'язки та відповідальність суб'єктів;
за понятійним апаратом, принципами побудови правових норм відповідає вимогам національного законодавства та правової системи Європейського Союзу (Acquis communautaire), нормам і правилам ГАТТ/СОТ, міжнародних конвенцій, рекомендаціям Всесвітньої митної організації;
передбачає впровадження в діяльність митної служби України новітніх досягнень науки й техніки;
2) ефективного механізму управління діяльністю митної служби, який:
базується на чіткому розподілі функцій, повноважень і відповідальності (утілених у положеннях та посадових інструкціях) між складовими митної служби та їх персоналом;
оцінюється за результативністю управлінських рішень, прийнятих на будь-якому рівні;
удосконалюється за рахунок поліпшення інформаційного наповнення процесів прийняття управлінських рішень, а також підвищення професійних якостей персоналу митної служби;
на рівні оперативної діяльності митної служби забезпечує автономне виконання функцій із застосування в межах визначених повноважень законодавства з питань митної справи та контролю за його дотриманням при переміщенні товарів і транспортних засобів або розпорядження ними;
на рівні управлінської діяльності митної служби забезпечує переважно нагляд, оцінку ефективності, удосконалення виконання зазначених таких функцій, координацію діяльності митної служби та взаємодії з іншими державними та недержавними структурами;
визначається науково обґрунтованою стратегією розвитку митної служби;
3) простих та ефективних митних процедур і технологій контролю на кордоні та всередині держави, які:
однаково розуміються та застосовуються всіма митними органами;
застосовуються з передбачуваними для всіх суб'єктів результатами;
узгоджуються з положеннями міжнародних конвенцій, митних і торговельних угод та є сумісними з митними процедурами й технологіями суміжних держав;
забезпечені необхідними інструментами (інструкціями, методиками, технічними засобами тощо) для контролю за дотриманням законодавства з питань митної справи, у тому числі за ефективністю застосування заходів тарифного та нетарифного регулювання, справляння податків і зборів (обов'язкових платежів);
удосконалюються за результатами внутрішнього та зовнішнього відносно митної служби оцінювання ефективності їх застосування;
дають можливість упроваджувати сучасні організаційно-технічні методи та засоби, спрямовані на мінімізацію часових і ресурсних затрат фізичних та юридичних осіб при переміщенні товарів та транспортних засобів через митний кордон України;

................
Перейти до повного тексту