1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
ТА У СПРАВАХ ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВІД НАСЛІДКІВ
ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ
Н А К А З
18.12.2007 N 886
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій N 650 від 07.11.2018 )
Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації та проведення раптових перевірок організаційних структур МНС України
З метою вдосконалення діяльності Міністерства щодо вивчення фактичного стану службової діяльності структурних підрозділів центрального апарату Міністерства, головних управлінь (управлінь) МНС в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, навчальних та науково-дослідних закладів, територіальних, місцевих органів державного пожежного нагляду, пожежних підрозділів та аварійних формувань, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління МНС,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Методичні рекомендації з організації та проведення раптових перевірок організаційних структур МНС (далі - Методичні рекомендації), що додаються.
2. Першому заступнику, заступникам Міністра, керівникам урядових органів державного управління, департаментів та самостійних структурних підрозділів центрального апарату Міністерства, начальникам головних управлінь (управлінь) МНС в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, територіальним, місцевим органам Державного пожежного нагляду, спеціалізованих формувань, керівникам навчальних та науково-дослідних закладів, підприємств, установ та організацій МНС забезпечити вивчення Методичних рекомендацій особовим складом підпорядкованих підрозділів і додержання їх вимог під час організації та проведення раптових перевірок.
3. Методичні рекомендації щодо організації та проведення раптових перевірок підрозділів МНС України, затверджені наказом МНС від 29.06.2004 N 283, вважати такими, що втратили чинність.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр Н.Шуфрич
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МНС
18.12.2007 N 886
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
з організації та проведення раптових перевірок організаційних структур МНС
1. Загальні положення
1.1. Методичні рекомендації щодо організації здійснення раптових перевірок організаційних структур МНС України, визначають порядок проведення і критерії їх оцінок.
1.2. Раптовій перевірці підлягають Головні управління (управління) МНС в областях, містах Києві та Севастополі, навчальні та науково-дослідні заклади, територіальні та місцеві органи державного пожежного нагляду, підприємства, установи та організації, що належать до сфери управління МНС.
1.3. Метою перевірки є визначення фактичного стану готовності керівного складу, підрозділів та формувань МНС до реагування на надзвичайні ситуації, у тому числі рівня підготовки особового складу до виконання аварійно-рятувальних та запобіжних робіт, їх забезпечення спеціальним технічним оснащенням, готовності технічних засобів, майна до застосування, стану дисципліни, забезпечення всебічної й об'єктивної перевірки фактів зловживання службовим становищем, роботи щодо попередження корупції, хабарництва, злочинних дій та інших правопорушень з боку осіб рядового і начальницького складу МНС, своєчасного інформування керівництва Міністерства.
1.4. Підставою для проведення раптової перевірки є обґрунтована доповідна записка Міністру чи особі, яка виконує його обов'язки, про необхідність здійснення такої перевірки.
У разі позитивного рішення Міністра чи особи, яка виконує його обов'язки, керівник складає заявку на оформлення службового відрядження (подається не пізніше, ніж за добу до початку відрядження), яка є підставою Департаменту кадрової політики для підготовки проекту наказу МНС про створення комісії, оформлення і видачі посвідчення про відрядження.
1.5. Право на здійснення раптової перевірки територіальних підрозділів МНС України надається посадовим особам Міністерства за окремим графіком або за вказівкою Міністра чи особи, яка виконує його обов'язки.
1.6. Для здійснення перевірки посадова особа повинна мати припис на право перевірки та посвідчення, що засвідчує його особу.
Припис для перевірки надає право безперешкодного доступу на території навчальних та науково-дослідних закладів, територіальних органів державного пожежного нагляду, пожежних підрозділів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління МНС.
1.7. Посадова особа має право:
запитувати й отримувати від посадових осіб структурних підрозділів ГУ(У) МНС в АР Крим, областях, мм. Києві та Севастополі, навчальних та науково-дослідних закладів, територіальних органів державного пожежного нагляду, пожежних підрозділів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління МНС, копії документів, необхідну інформацію та вимагати пояснення у разі виявлення порушень;
користуватися інформаційними, локальними та телекомунікаційними системами, використовувати при виконанні службових обов'язків транспорт, зв'язок, оргтехніку та інші технічні засоби МНС.
1.8. Раптова перевірка діяльності підрозділів МНС та їх готовності до реагування на надзвичайні ситуації може бути проведена у будь-який час доби.
Під час перевірки можуть перевірятися й окремі питання життєдіяльності підрозділів.
2. Напрямки, за якими проводиться раптова перевірка
2.1. Перевірка діяльності формувань МНС здійснюється за наступними напрямками:
організація пропускного режиму;
наявність відповідальної особи підрозділу;
внутрішній порядок у підрозділі;
дотримання особовим складом правил носіння форми одягу, наявність посвідчень;
виконання розпорядку дня;
укомплектованість підрозділу особовим складом;
наявність (присутність на службі) особового складу та законність підстав відсутності окремих осіб;
організація та проведення занять згідно з розкладом;
стан організації та несення гарнізонної (караульної) служби;
стан утримання будівель, службових приміщень;
організація роботи з попередження травматизму та дотримання правил безпеки;
організація та проведення пожежно-тактичних навчань;
порядок допуску до самостійного виїзду на чолі караулу начальницького складу (у тому числі командирів відділень);
складання, коригування та відпрацювання планів і карток пожежогасіння;
організація та забезпечення діяльності газодимозахисної служби;
стан рукавного господарства та утримання протипожежного водопостачання;
планування роботи підрозділу з організації та вдосконалення експлуатації пожежної техніки, своєчасність і повнота виконання заходів, що розробляються на його основі;
стан і ведення технічної документації;
укомплектованість підрозділів технікою згідно зі штатом;
технічний стан та укомплектованість транспортних засобів (пожежних, спеціальних, службових, оперативно-рятувальних);
своєчасність і якість проведення технічних обслуговувань і ремонтів техніки;
організація і рівень професійної підготовки особового складу;
проведення щоденних медичних оглядів водійського складу, наявність у них водійських посвідчень та дозволів на керування спецтехнікою;
порядок використання оперативно-службового автотранспорту згідно з книгою обліку;
заходи щодо економії пально-мастильних і експлуатаційних матеріалів, правильність їх обліку, збереження, використання і списання, дотримання норм експлуатації легкових оперативно-службових і вантажних автомобілів;
забезпечення співробітників бойовим одягом, спорядженням і засобами індивідуального захисту;
виконання основних завдань діяльності підрозділу з питань організації служби, пожежогасіння, застосування пожежної техніки, які потребують вирішення у поточному році;
відпрацювання нормативів;
організація виконання керівних документів щодо недопущення особовим складом правопорушень, корупційних діянь та злочинів;
наявність, відповідність і скоординованість функціональних обов'язків особового складу підрозділу;
стан роботи з особовим складом, планування та облік, реальність та актуальність передбачених заходів;

................
Перейти до повного тексту