26.09.2007 N 862 |
Міністр | М.Рудьковський |
N з/п | Назва заходу | Виконавці |
Термін виконання |
Відповідальні за здійснення контролю за реалізацією заходів |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1. Визначення нової структури центрального апарату Мінтрансзв'язку, урядових органів державного управління, що діють у його складі, Державіаадміністрації, Держспецтрансслужби, Головавтотрансінспекції |
||||
1.1. |
Аналіз існуючої структури центрального апарату Мінтрансзв'язку, державних департаментів, Державіаадміністрації, Держспецтрансслужби, Головавтотрансінспекції (з урахуванням даних, наведених у Звіті про результати пілотного функціонального обстеження Мінтрансзв'язку) щодо наявності випадків дублювання функцій. |
Управління кадрів, кадрові служби державних департаментів, Державіаадміністрації, Держспецтрансслужби, Головавтотрансінспекції |
1 липня 2008 року |
Начальник Управління кадрів Мінтрансзв'язку |
1.2. |
Підготовка висновків та пропозицій щодо необхідності внесення змін до структури Міністерства з метою запобігання випадкам дублювання функцій та шляхів запобігання виникненню подібного у подальшому. |
Управління кадрів, Юридичне управління, Департамент фінансового регулювання та соціально- економічної політики, кадрові служби державних департаментів, Державіаадміністрації, Держспецтрансслужби, Головавтотрансінспекції |
31 грудня 2008 року |
Начальник Управління кадрів Мінтрансзв'язку |
1.3. |
Розробка та подання на розгляд Кабінету Міністрів України нової структури Мінтрансзв'язку (у разі встановлення необхідності цього). |
Управління кадрів, Юридичне управління, Департамент фінансового регулювання та соціально- економічної політики, кадрові служби державних департаментів, Державіаадміністрації, Держспецтрансслужби, Головавтотрансінспекції |
31 грудня 2009 року |
Начальник Управління кадрів Мінтрансзв'язку |
2. Забезпечення зменшення кількості безпосередніх контактів громадян і представників юридичних осіб з державними службовцями |
||||
2.1. |
Підготовка відомчого плану заходів щодо запровадження системи електронного документообігу та електронного цифрового підпису. Подання його на затвердження до Мінтрансзв'язку. |
Держзв'язку |
1 листопада 2007 року |
Директор Державного департаменту з питань зв'язку та інформатизації |
2.2. |
Запровадження системи електронного документообігу та електронного цифрового підпису. |
Держзв'язку |
31 грудня 2010 року |
Директор Державного департаменту з питань зв'язку та інформатизації |
3. Розроблення та затвердження відповідно до вимог ст. ст. 2, 17 Закону України"Про Національну програму інформатизації" програми інформатизації судів загальної юрисдикції, інших органів і установ судової системи |
||||
3.1. |
Забезпечення сприяння Державній судовій адміністрації у розробленні та затвердження програми інформатизації судів загальної юрисдикції, інших органів і установ судової системи. |
Держзв'язку |
по мірі надходження від Державної судової адміністрації відповідних матеріалів |
Директор Державного департаменту з питань зв'язку та інформатизації |
4. Посилення відомчого контролю за додержанням принципів прозорості та відкритості діяльності органів виконавчої влади, забезпечення широкого інформування громадськості про розроблені законопроекти і відомчі нормативні акти щодо боротьби з корупцією, стан виконання заходів із запобігання корупційним діянням та їх результати |
||||
4.1. |
Підготовка відомчого нормативного акта (наказу) щодо врегулювання питань: впровадження на офіційному веб-сайті Мінтрансзв'язку рубрики "Запобігання проявам корупції", забезпечення своєчасності її інформаційного поповнення, закріплення зазначеного напрямку роботи за конкретними структурними підрозділами та координацію їх роботи; розміщення та функціонування у будинку Мінтрансзв'язку спеціальної поштової скриньки для збору повідомлень про корупційні діяння та інші правопорушення, пов'язані з корупцією, у галузі транспорту та зв'язку; удосконалення існуючої системи моніторингу скоєних посадових та корупційних злочинів і правопорушень, а також злочинів і правопорушень у сфері фінансово-господарської діяльності в системі Мінтрансзв'язку; затвердження нового складу Комісії з розгляду питань щодо профілактики правопорушень та попередження корупції у галузі транспорту та зв'язку та положення про неї. |
Контрольно-ревізійне управління |
1 листопада 2007 року |
Начальник Контрольно- ревізійного управління Мінтрансзв'язку |
4.2. |
Впровадження на офіційному веб-сайті Мінтрансзв'язку рубрики "Запобігання проявам корупції". |
Сектор інформаційних технологій, Управління аналітичного забезпечення роботи Міністра та колегій, Контрольно-ревізійне управління |
15 листопада 2007 року |
Начальник сектору інформаційних технологій |
4.3. |
Розміщення у будинку Мінтрансзв'язку спеціальної поштової скриньки для збору повідомлень про корупційні діяння та інші правопорушення, пов'язані з корупцією, у галузі транспорту та зв'язку. |
ДП "Укрсервіс Мінтрансу", Контрольно- ревізійне управління |
1 лютого 2008 року |
Директор ДП "Укрсервіс Мінтрансу" |
4.4. |
Забезпечення широкого інформування громадськості про розроблені законопроекти і відомчі нормативні акти щодо боротьби з корупцією, стан виконання заходів із запобігання корупційним діянням та їх результати (у т. ч. із запрошенням громадян і представників громадських організацій до участі в обговоренні таких проектів). |
Управління аналітичного забезпечення роботи Міністра та колегії, Юридичне управління, Контрольно-ревізійне управління, Сектор інформаційних технологій, ДП "Інформаційно- видавниче агентство Транспорт і зв'язок" |
Постійно |
Управління аналітичного забезпечення роботи Міністра та колегії |
5. Посилення кадрового забезпечення підрозділів внутрішнього фінансового контролю, забезпечення додержання вимог антикорупційного законодавства, ефективної взаємодії з відповідними підрозділами правоохоронних органів та зв'язків з громадськістю |
||||
5.1. |
Вивчення питання щодо достатності існуючої структури та штатної чисельності підрозділів внутрішнього контролю центрального апарату Мінтрансзв'язку, державних департаментів, Державіаадміністрації, Держспецтрансслужби, Головавтотрансінспекції для забезпечення системного і якісного виконання завдань та функцій щодо контролю за дотриманням вимог антикорупційного законодавства, фінансово- господарською діяльністю закріплених об'єктів контролю, здійснення ефективної взаємодії з відповідними підрозділами правоохоронних органів та зв'язків з громадськістю. Підготовка висновків та пропозицій щодо необхідності внесення змін до структури Міністерства. |
Управління кадрів, Контрольно-ревізійне управління, керівники державних департаментів, Державіаадміністрації, Держспецтрансслужби, Головавтотрансінспекції |
1 грудня 2007 року |
Начальник Управління кадрів Мінтрансзв'язку |
5.2. |
Аналіз рівня професійної підготовки кадрів контрольно- ревізійних підрозділів урядових органів державного управління, що діють у складі Міністерства транспорту та зв'язку України, Держспецтрансслужби, Державіаадміністрації та підрозділів, на які покладено виконання завдань щодо профілактики правопорушень. |
Контрольно-ревізійне управління, Управління кадрів |
Протягом 2008 року |
Начальник Контрольно- ревізійного управління Мінтрансзв'язку |
5.3. |
Вдосконалення практики конкурсного відбору під час заміщення вакантних посад, забезпечення добору і розстановки кадрів на засадах неупередженого конкурсного відбору та їх періодичну ротацію. |
Управління кадрів, керівники кадрових служб державних департаментів, Державіаадміністрації, Держспецтрансслужби, Головавтотрансінспекції |
Постійно |
Начальник Управління кадрів Мінтрансзв'язку |
5.4. |
Забезпечення безумовного виконання положень п. 11.5 рішення колегії Міністерства транспорту та зв'язку України від 25.01.2007 р. N 2 "Про підсумки роботи транспортно-дорожнього комплексу та галузі зв'язку за 2006 рік", затвердженого наказом Мінтрансзв'язку від 24.02.2007 N 158 , у частині погодженням з керівником Контрольно- ревізійного управління Мінтрансзв'язку або контрольно-ревізійних підрозділів державних департаментів, Укрзалізниці, Держспецтрансслужби, Державіаадміністрації (відповідно до підпорядкування суб'єкта внутрішнього фінансового контролю) кандидатур, що пропонуються для призначення на керівні посади контрольно- ревізійних підрозділів системи Мінтрансзв'язку. |
Керівники державних департаментів, Укрзалізниці, Державіаадміністрації, Держспецтрансслужби, Головавтотрансінспекції |
Постійно |
Начальник Управління кадрів Мінтрансзв'язку |
5.5. |
Проведення з працівниками підрозділів внутрішнього контролю системи Мінтрансзв'язку нарад (семінари) з проблемних питань щодо посилення профілактики економічних правопорушень та корупційних проявів. |
Контрольно-ревізійне управління Мінтрансзв'язку, Управління кадрів |
Постійно |
Начальник Контрольно- ревізійного управління Мінтрансзв'язку |
Вивчення питання доцільності надання прав організаціям (фірмам, агентствам тощо) провадити діяльність, пов'язану з виконанням за відповідну плату функцій органів державної влади |
||||
Вивчення питань щодо наявності у сфері управління Мінтрансзв'язку підприємств, об'єднань, установ та організацій, яким надані повноваження щодо здійснення окремих функцій органів державної влади, правомірності та доцільності передачі цих функцій, ефективності їх виконання. Підготовка відповідних висновків та пропозицій і передача їх на розгляд керівництву Мінтрансзв'язку. |
Управління державної власності, Юридичне управління, Департамент розвитку та координації систем транспорту та зв'язку, Департамент безпеки у галузі, державні департаменти, Укрзалізниця, Державіаадміністрація, Держспецтрансслужба |
31 грудня 2007 року |
Начальник Управління державної власності |
|
Підготовка аналітичних матеріалів з питання правомірності, доцільності та ефективності надання підприємствам, установам та організаціям прав на провадження діяльності, пов'язаної з виконанням за відповідну плату функцій органів державної влади. Передача аналітичних матеріалів до Мінекономіки для узагальнення. |
Юридичне управління, Управління державної власності, Департамент розвитку та координації систем транспорту та зв'язку, Департамент безпеки у галузі, державні департаменти, Укрзалізниця, Державіаадміністрація, Держспецтрансслужба |
31 липня 2008 року |
Начальник Юридичного управління |
Начальник Контрольно-ревізійного управління | О.Шелепало |