- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про чергову атестацію керівників державних підприємств, що відносяться до сфери управління Мінагрополітики
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
аграрної політики
N 338 від 18.05.2007 )
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 1999 року
N 1571 "Про порядок проведення атестації працівників керівного складу державних підприємств" та з метою підвищення ефективності роботи державних підприємств, що відносяться до сфери управління Мінагрополітики
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити склад комісій з проведення чергової атестації керівників державних підприємств, установ і організацій, що відносяться до сфери управління Мінагрополітики, згідно з розподілом функціональних повноважень, визначених наказом Мінагрополітики від 19 лютого 2007 року
N 100 "Про повноваження щодо управління об'єктами державної власності, що належать до сфери управління Міністерства аграрної політики України" (далі - наказ) і підлягають атестації та графік проведення атестації (додатки 1, 2).
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства аграрної політики
N 338 від 18.05.2007 )
2. Покласти на голів комісій організацію і проведення чергової атестації керівників державних підприємств.
3. Департаменту з контролю апарату та роботи з персоналом (Шведов В.Г.) підготовити списки керівників державних підприємств, які підлягатимуть атестації, подати їх структурним підрозділам міністерства, що координують діяльність цих підприємств та забезпечити атестаційні комісії необхідними нормативними документами та інформаційними матеріалами.
4. Керівникам структурних підрозділів міністерства, на яких наказом покладена координація діяльності державних підприємств, установ та організацій, підготовити відгуки-характеристики за встановленою формою (додаток 3), не пізніше ніж за два тижні до атестації ознайомити з ними керівників державних підприємств, що підлягають атестації, разом з показниками ефективності використання державного майна і прибутку (додаток 4), подати їх для узагальнення Департаменту з контролю апарату та роботи з персоналом.
( Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства аграрної політики
N 338 від 18.05.2007 )
5. Державному департаменту ветеринарної медицини (Бісюк І.Ю.) та Державному концерну спиртової та лікеро-горілчаної промисловості "Укрспирт" (Яковець І.І.) згідно з наданими повноваженнями провести відповідну атестацію керівників державних підприємств та узагальнені результати її проведення надати контролю апарату роботи з персоналом у першому кварталі 2007 року.
6. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Міністра Супіханова Б.К.
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Мінагрополітики
26.12.2006 N 799
(в редакції наказу
Мінагрополітики України
від 18.05.2007 р. N 338
( v0338555-07 )
СКЛАД
комісії з проведення атестації керівників державних підприємств, установ та організацій, що відносяться до сфери управління Мінагрополітики, згідно з розподілом функціональних повноважень, визначених наказом Мінагрополітики від 19 лютого 2007 року N 100 ( v0100555-07 )
ГАДЗАЛО Ярослав Михайлович |
- заступник Міністра, голова комісії |
ПОЄДИНОК Микола Сергійович |
- перший заступник голови Державної інспекції з контролю якості сільськогосподарської продукції та моніторингу її ринку, заступник голови |
ШЛИКОВ Георгій Миколайович |
- завідувач сектора обліку кадрів державних підприємств та установ Департаменту з контролю: апарату та роботи з персоналом, секретар комісії |
Члени комісії: |
|
АДАМЕНКО Галина Михайлівна |
- заступник начальника Управління організаційних структур і соціально-трудових відносин - начальник відділу регулювання соціально-трудових відносин |
ГАВРИЛЮК Віктор Миколайович |
- начальник Управління бухгалтерського обліку, звітності та ревізійної роботи |
ГАЙДАР Микола Васильович |
- директор Департаменту врегулювання відносин власності та соціального розвитку села |
ДАЦЕНКО Микола Сергійович |
- директор Департаменту інженерно-технічного забезпечення |
ДРОБОТ Віталій Іванович |
- директор Департаменту економіки та управління державною власністю |
ЗУБ Григорій Іванович |
- директор Департаменту фінансів |
КІЩАК Юрій Петрович |
- директор Департаменту харчової промисловості |
ЧМИХАЛЕНКО Олександр Максимович |
- заступник директора Департаменту правової та законопроектної роботи - начальник відділу правового забезпечення |
( Додаток 1 в редакції Наказу Міністерства аграрної політики
N 338 від 18.05.2007 )
Заступник директора Департаменту з контролю апарату та роботи з персоналом-начальник відділу кадрів апарату міністерства | Н.О.Ребицька |
Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Мінагрополітики
26.12.2006 N 799
ГРАФІК
проведення атестації керівників державних підприємств і установ
Назва структурного підрозділу, формування до складу яких входять державні підприємства |
Кількість осіб, що будуть проходити атестацію |
Дата проведення |
Головдержзахист |
20 |
30.01.2007 |
Центрдержродючість |
18 |
31.01.2007 |
Підприємства прямого підпорядкування Департаменту ринків рослинництва, садівництва, виноградарства та виноробства |
103 |
з 01.02.2007 по 09.02.2007 |
Підприємства прямого підпорядкування Департаменту аграрної освіти, науки та дорадництва |
23 |
13.02.2007 |
Укрплемоб'єднання |
7 |
30.01.2007 |
Концерн "Селекція" |
5 |
30.01.2007 |
Корпорація "Тваринпром" |
1 |
30.01.2007 |
Корпорація "Конярство України" |
3 |
30.01.2007 |
Корпорація "Укршовк" |
11 |
30.01.2007 |
Підприємства прямого підпорядкування Департаменту ринків тваринництва з Головною державною племінною інспекцією |
27 |
з 30.01.2007 по 06.02.2007 |
Державна інспекція з контролю якості сільськогосподарської продукції та моніторингу її ринку (хлібні інспекції) |
27 |
30.01.2007 |
Об'єднання "УкрНДІагропроект" |
16 |
01.02.2007 |
Підприємства прямого підпорядкування Департаменту інженерно-технічного забезпечення |
31 |
05.02.2007 |
Департамент фінансів |
2 |
05.02.2007 |
Департамент харчової промисловості |
25 |
07.06.2007 |
( Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства аграрної політики
N 338 від 18.05.2007 )
Заступник директора Департаменту з контролю апарату та роботи з персоналом-начальник відділу кадрів апарату міністерства | Н.О.Ребицька |
Додаток 3
до наказу Мінагрополітики
26.12.2006 N 799
ВІДГУК - ХАРАКТЕРИСТИКА
на директора ____________________________________________________
(назва підприємства, установи або організації,
_________________________________________________________________
прізвище, ім'я, по батькові керівника)
Відгук - характеристика має містити:
- розгорнуту оцінку професійних знань, навичок, досвіду, вмінь, компетентності, соціально-психологічних якостей, виконання посадових обов'язків;
- інформацію щодо усунення встановлених недоліків та виконання рекомендацій попередньої атестації;
- пропозиції щодо відповідності займаній посаді.
Підписи:
- керівника структурного підрозділу міністерства, на який покладена координація даного підприємства, установи, організації;
- керівника формування при міністерстві (за галузевим принципом).
Ознайомлений: ________________
підпис керівника підприємства, установи, організації, що атестується, дата.
Заступник директора Департаменту з контролю апарату та роботи з персоналом-начальник відділу кадрів апарату міністерства | Н.О.Ребицька |
Додаток 4
до наказу Мінагрополітики
26.12.2006 N 799
ПОКАЗНИКИ
ефективності використання державного майна і прибутку тис. грн. державного підприємства _______________________
Показники |
Одиниця вимру |
Факт в попе- ред- ньому 2005 році |
Передбачено на 2006 р.* |
Фактичне виконання за 2006 р. |
за кварталами |
Усьо- го на рік |
за кварталами |
Всьо- го за рік |
I |
II |
III |
IV |
I |
II |
III |
IV |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
1. Балансовий прибуток до оподаткування |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Сплата податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Збори (внески) до державних цільових фондів |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
У тому числі на: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
обов'язкове державне пенсійне страхування |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- загально- обов'язкове державне соціальне страхування: |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- на випадок безробіття |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Погашення податкового боргу, у тому числі розстроченого або відстроченого |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Повернення бюджетних позичок, кредитів та інших коштів, отриманих на поворотній основі з державного бюджету |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Відшкодування витрат державного бюджету, пов'язаних з виконанням гарантійних зобов'язань |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Середньооблі- кова чисельність працюючих в еквіваленті повної зайнятості за рік |
чол. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Розмір тарифної ставки I розряду робітника основного виробництва, визначеного в колдоговорі |
грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Середньомісяч- на зарплата |
грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Показники майнового стану підприємства, тис. гривень |
1. Необоротні активи |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- основні фонди: |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- по залишковій вартості |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- знос, відсотків |
% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- незавершене будівництво |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- нематеріальні активи |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Оборотні активи всього: |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- запаси |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- дебіторська заборгованість |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- фінансові інвестиції |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- грошові кошти та їх еквіваленти |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Власний капітал |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Кредиторська заборгованість всього: у тому числі: |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- за товари, роботи, послуги |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заборгованість: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- перед бюджетами |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- перед державними цільовими фондами |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- з оплати праці |
тис. грн. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
................Перейти до повного тексту