- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про внесення змін до наказу Міністерства культури і туризму України від 10.04.2009 N 230/0/16-09
У зв'язку із виробничою необхідністю
НАКАЗУЮ:
1. Унести до Методичних рекомендацій щодо порядку проведення культурно-мистецьких заходів, творчих програм та проектів у сфері культури, затверджених наказом Міністерства культури і туризму України від 10.04.2009
N 230/0/16-09 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку проведення культурно-мистецьких заходів, творчих програм та проектів у сфері культури" (далі - Методичні рекомендації), такі зміни:
1.1. У розділі II "Визначення термінів, які застосовуються в Методичних рекомендаціях":
абзац перший пункту 2.10 викласти у новій редакції:
"2.10. Договір про реалізацію творчого проекту (гастрольного заходу) - це двостороння угода, складена за зразком згідно із додатком 8, яка укладається між головним розпорядником бюджетних коштів (МКТ) та вітчизняним гастролером - одержувачем коштів загального фонду та спеціального фонду
Державного бюджету України (Одержувач бюджетних коштів)";
у пункті 2.13 слова "проекту Плану чи" вилучити.
1.2. У розділі III "Порядок включення заходів до Плану роботи МКТ та підготовка документів на їх проведення":
абзац третій підпункту 3.1.3 викласти у новій редакції:
"Пропозиції щодо фінансової підтримки заходів, визначених підпунктом 3.1.3 цього пункту, для попереднього формування проекту Державного бюджету України та проекту Плану роботи МКТ на відповідний рік, подаються підприємствами, установами, закладами та організаціями до 31 травня поточного року вигляді листа із зазначенням назви заходу, терміну його проведення. До листа додається заявка на проведення заходу, за зразком згідно із додатком 12 та попередній кошторис витрат, за зразком згідно із додатком 2 (для гастрольного заходу - за зразком згідно із додатком 3).
Примітка. Заявка на проведення заходу подається до пропозицій для попереднього формування проекту Державного бюджету України та проекту Плану роботи МКТ на відповідний рік, починаючи з 2010 року";
пункт 3.4 виключити;
підпункт 3.1.3 пункту 3.1 доповнити новим абзацом такого змісту:
"При проведенні заходів, визначених підпунктами 3.1.1, 3.1.2 пункту 3.1 цих Методичних рекомендацій, та при реалізації творчих проектів (гастрольних заходів) аплікаційна форма концепції заходу не подається".
1.3. Додатки 4 та 8 до Методичних рекомендацій викласти у новій редакції (додаються).
1.4. У додатку 9 до Методичних рекомендацій:
після слова "Замовник" у відповідних відмінках доповнити словами" ("Головний розпорядник бюджетних коштів")" у відповідних відмінках;
після слова "Виконавця" у відповідних відмінках доповнити словами" ("Одержувача бюджетних коштів")" у відповідних відмінках.
1.5. У додатку 11 до Методичних рекомендацій слова "Для розгляду під час формування проекту Плану чи Плану роботи МКТ на ____ рік" вилучити.
1.6. Доповнити Методичні рекомендації новим додатком 12 (додається).
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства культури і туризму України від 18.05.2009
N 324/0/16-09 "Про внесення змін до Методичних рекомендацій щодо порядку проведення культурно-мистецьких заходів, творчих програм та проектів у сфері культури".
3. Контроль за виконанням наказу покласти на перших заступників та заступників Міністра відповідно до розподілу обов'язків.
Додаток 4
до п. 2.7 Методичних
рекомендацій щодо порядку
проведення
культурно-мистецьких
заходів, творчих програм
та проектів у сфері культури
ЗАТВЕРДЖЕНО
в сумі _____________________
_______________________ грн.
(сума літерами і цифрами)
____________________________
____________________________
(посада)
____________________________
(підпис)
____________________________
(ініціали і прізвище)
____________________________
(число, місяць, рік)
М.П.
РОЗРАХУНКОВИЙ КОШТОРИС ВИТРАТ
на підготовку та проведення _________________________________
(назва заходу)
Місце проведення ____________________________________________
(найменування району (міста), області)
Термін проведення програми (заходу) згідно з положенням
(концепцією, програмою) з ____________ по ____________ 200_ р.
(підготовчо-завершальний період з ______ по ________ 200_ р.)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Статті витрат | Розрахунок планових/фактичних | Сума | Сума фактичних витрат, грн.(**) |
| з/п | | витрат, грн.(*) |планова,| |
| | | | грн. | |
| | |-----------------------------------+--------+----------------------------------|
| | | | |Всього| в тому числі: |
| | | | | |---------------------------|
| | | | | |Профінан-|Викорис-|Залишок |
| | | | | | совано | тано | до |
| | | | | | МКТ | |фінансу-|
| | | | | | | | вання |
|-----+----------------+-----------------------------------+--------+------+---------+--------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|-----+----------------+-----------------------------------+--------+------+---------+--------+--------|
| 1. |Гарантована |Кількість |Лімітна | | | | | | |
| |оплата |концертів |вартість,| | | | | | |
| |запрошених | |грн. | | | | | | |
| |колективів- | | | | | | | | |
| |учасників | | | | | | | | |
| |(за угодою) | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|1.1. |(повна статутна | | | | | | | | |
| |назва | | | | | | | | |
| |колективу) | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| |Всього | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| 2. |Заробітна плата |Кількість |Кількість|Зар. плата за| | | | | |
| |режисерсько- |залучених |днів |виконану | | | | | |
| |постановочної та|працівників|роботи |роботу, грн. | | | | | |
| |адміністративної|(осіб) | | | | | | | |
| |груп, | | | | | | | | |
| |артистичного | | | | | | | | |
| |персоналу, | | | | | | | | |
| |членів журі (за | | | | | | | | |
| |договорами | | | | | | | | |
| |підряду) | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|2.1. | | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|... | | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| |Всього | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| 3. |Зарахування на | X | X | X | | | | | |
| |заробітну плату | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| 4. |Витрати на |Кількість |Кількість|Вартість за | | | | | |
| |відрядження або |осіб |днів |день, грн. | | | | | |
| |витрати, | | | | | | | | |
| |пов'язані з | | | | | | | | |
| |перебуванням | | | | | | | | |
| |учасників | | | | | | | | |
| |заходу, членів | | | | | | | | |
| |журі | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|4.1. |Добові | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|4.2. |Проживання | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| | |Кількість |Вартість |маршрут | | | | | |
| | |осіб |квитка, | | | | | | |
| | | |грн. | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|4.3. |Проїзд (квитки) | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| |Всього | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| 5. |Оренда |Орієнтовна |Кількість|Вартість | | | | | |
| |приміщення для |площа |днів |оренди за | | | | | |
| |проведення | |(годин) |день | | | | | |
| |заходу | |оренди |(годину), | | | | | |
| |(експлуатаційні | | |грн. | | | | | |
| |витрати за | | | | | | | | |
| |надання | | | | | | | | |
| |приміщення або | | | | | | | | |
| |відміна планових| | | | | | | | |
| |заходів) | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|5.1. |Можливо | | | | | | | | |
| |експлуатаційні | | | | | | | | |
| |витрати за | | | | | | | | |
| |надання | | | | | | | | |
| |приміщення або | | | | | | | | |
| |відміна планових| | | | | | | | |
| |заходів | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|... | | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| |Всього | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| 6. |Транспортні |Кількість |Кількість|Вартість | | | | | |
| |послуги |одиниць |днів |оренди за | | | | | |
| |(оренда) | |(годин) |день (годину)| | | | | |
| | | |оренди |грн. | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|6.1. | | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|... | | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| |Всього | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| 7. |Оренда |Кількість |Кількість|Вартість | | | | | |
| |технічного |одиниць |днів |оренди за | | | | | |
| |обладнання | |(годин) |день | | | | | |
| |(надання | |оренди |(годину), | | | | | |
| |послуг) | | |грн. | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|7.1. |Світлотехнічне | | | | | | | | |
| |обладнання | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|7.2. |Звукотехнічне | | | | | | | | |
| |обладнання | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|7.3. |Інше обладнання | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| |Всього | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| 8. |Постановочні | | | | | | | | |
| |витрати | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|8.1. |Прокат костюмів |Кількість |Кількість|Вартість | | | | | |
| |(одягу) |костюмів |днів |прокату за | | | | | |
| | |(одягу), що|(годин) |день | | | | | |
| | |беруться |прокату |(годину), | | | | | |
| | |напрокат | |грн. | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|8.2. |Художнє |Кількість |Ціна за | | | | | | |
| |оформлення місць|одиниць |одиницю, | | | | | | |
| |проведення | |грн. | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|... | | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| |Всього | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| 9. |Організаційні |Кількість |Ціна за |Період | | | | | |
| |витрати |одиниць |одиницю, |використання | | | | | |
| | | |грн. | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|9.1. | | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| |Всього | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|10. |Поліграфічні |Тираж |Ціна за | | | | | | |
| |послуги | |одиницю, | | | | | | |
| |(виготовлення | |грн. | | | | | | |
| |друкованої | | | | | | | | |
| |продукції) | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
................Перейти до повного тексту