- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження орієнтовних критеріїв оцінювання діяльності дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів
Відповідно до законів України
"Про освіту" ,
"Про дошкільну освіту" ,
"Про загальну середню освіту" ,
"Про професійно-технічну освіту" ,
Положення про дошкільний навчальний заклад , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 р. № 305,
Положення про загальноосвітній навчальний заклад , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 778,
Положення про професійно-технічний навчальний заклад , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 серпня 1998 р. № 1240,
Положення про атестацію професійно-технічних навчальних закладів , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 лютого 1996 р. № 200,
Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів , затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 24.07.2001 № 553, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 8 серпня 2001 р. за № 678/5869, та з метою вдосконалення програмно-методичного забезпечення оцінювання результатів діяльності дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, організації проведення атестаційної експертизи НАКАЗУЮ:
1. Затвердити:
- Орієнтовні критерії оцінювання діяльності дошкільних навчальних закладів (додаток 1);
- Орієнтовні критерії оцінювання діяльності загальноосвітніх навчальних закладів (додаток 2);
- Орієнтовні критерії оцінювання діяльності професійно-технічних навчальних закладів (додаток 3).
2. Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій довести Орієнтовні критерії до відома місцевих органів управління освітою та керівників дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів.
................Перейти до повного тексту