- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної
судової адміністрації
N 118 від 13.09.2013 )
Про затвердження Положення про порядок фінансування та здійснення робіт з капітального будівництва (придбання) та капітального ремонту приміщень судів, інших органів та установ судової системи
З метою забезпечення ефективного та цільового використання коштів державного бюджету і дотримання єдиних стандартів під час будівництва та капітального ремонту приміщень судів, інших органів та установ судової системи
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про порядок фінансування та здійснення робіт з капітального будівництва (придбання) та капітального ремонту приміщень судів, інших органів та установ судової системи (далі - Положення).
2. Начальникові відділу забезпечення поточних потреб управління матеріально-технічного забезпечення судів та установ судової системи Моссоковському С.А. довести Положення до відома голів апеляційних та місцевих судів загальної юрисдикції, начальників територіальних управлінь державної судової адміністрації, керівників інших органів та установ судової системи.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Богданова Л.В.
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ ДСА України
31.12.2003 N 756
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок фінансування та здійснення робіт по капітальному будівництву (придбанню) та капітальному ремонту приміщень судів, інших органів та установ судової системи
1. Загальні положення
1.1. Положення про порядок фінансування та здійснення робіт по капітальному будівництву (придбанню) та капітальному ремонту приміщень судів, інших органів та установ судової системи (далі - Положення) визначає механізм фінансування і здійснення робіт по капітальному будівництву (придбанню) та капітальному ремонту приміщень судів, інших органів та установ судової системи, контролю за використанням коштів, виділених на ці цілі.
1.2. У цьому Положенні поняття вживаються у такому значенні:
капітальне будівництво - процес створення нових, а також розширення, реконструкція існуючих будівель судів, інших органів та установ судової системи (з урахуванням проектних робіт, проведення тендерів у будівництві, консервації, розконсервації об'єктів, утримання служби замовника);
капітальний ремонт - комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає заміну, оновлення та модернізацію конструкцій і обладнання будинку у зв'язку з їх фізичним зношуванням та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також поліпшення планування будинку без зміни будівельних габаритів об'єкту;
державні капітальні вкладення - кошти державного бюджету, передбачені на фінансування капітального будівництва;
змішані капітальні вкладення - інвестиції, що спрямовуються на фінансування капітального будівництва, у загальному обсязі яких є частка державних капітальних вкладень;
інвестор - юридична особа, яка приймає рішення про вкладання коштів у капітальне будівництво або капітальний ремонт;
замовник - юридична особа, яка замовляє виконання робіт, поставку продукції, надання послуг, пов'язаних з капітальним будівництвом або капітальним ремонтом, організовує проведення тендерів, укладає договори, контролює хід будівництва та здійснює технічний нагляд за ним, проводить розрахунки за поставлену продукцію, виконані роботи, надані послуги, приймає закінчені роботи.
1.3. Відповідно до цього Положення роботи по капітальному будівництву (придбанню) та капітальному ремонту приміщень судів, інших органів та установ судової системи незалежно від джерел фінансування здійснюються відповідно до Плану фінансування капітального будівництва (придбання) та капітального ремонту приміщень судів, інших органів та установ судової системи (далі - План фінансування).
2. Порядок формування Плану фінансування
2.1. Проект щорічного Плану фінансування готується структурним підрозділом Державної судової адміністрації України, на який покладено організацію капітального будівництва та капітального ремонту будинків та приміщень судів, органів та установ судової системи.
2.2. Проект плану фінансування складається окремо по кожному коду програмної класифікації видатків державного бюджету (КПКВ) та кодам функціональної класифікації видатків (КФКВ) за формою, наведеною в Додатку 1, виходячи із завдань, поставлених перед ДСА України щодо забезпечення судів, інших органів та установ судової системи приміщеннями, а також пропозицій, наданих територіальними управліннями державної судової адміністрації, апеляційними, апеляційними та місцевими господарськими, військовими апеляційними та місцевими судами та іншими органами і установами судової системи (далі - Пропозиції).
2.3. Фінансування за рахунок змішаних капітальних вкладень виділяються в плані окремим розділом.
2.4. Попередні пропозиції подаються до 1 квітня року, що передує плановому.
2.5. Остаточні пропозиції надаються до 31 грудня року, що передує плановому.
2.6. Виняток можуть скласти лише пропозиції щодо здійснення непередбачених видатків, що не мають постійного характеру і не могли бути передбачені під час складання Проекту плану фінансування.
2.7. Пропозиції щодо капітального будівництва повинні містити в собі:
- титули будов, будівництво яких розпочинається, складені за формою згідно з додатком N 1, перехідних та пускових - додатком N 2 до Порядку затвердження титулів будов (об'єктів), будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів або коштів підприємств державної власності (затверджено постановою КМУ від 08.09.97
N 995 і затверджені відповідно до постанови КМУ від 11.04.2002
N 483 "Про порядок затвердження інвестиційних програм і проектів будівництва та проведення комплексної державної експертизи". Титули складаються для будов, які забезпечені затвердженими в установленому порядку проектно-кошторисною документацією, на обсяг робіт, який необхідно виконати у плановому році відповідно до нормативних показників;
- затверджений в установленому порядку зведений кошторисний розрахунок будівництва (у випадку якщо такий не надавався ДСА України).
2.8. У разі змішаних капітальних вкладень до пропозицій щодо капітального будівництва додається проект інвестиційної угоди.
2.9. Пропозиції щодо придбання будинків (приміщень) повинні містити в собі:
- плани поверхів (підвалу при наявності);
- технічні характеристики будинку (приміщення);
- фотознімки будинку, які дають зовнішнє уявлення про об'єкт;
- короткі дані про продавця;
- довідку, надану продавцем про вартість, за яку продається будинок (приміщення);
- орієнтовну вартість та склад робіт, мінімально необхідних для переобладнання будинку (приміщення) під установу, для якої планується придбання.
2.10. Пропозиції щодо замовлення проектно-кошторисної документації на капітальне будівництво повинні містити в собі:
- титул на виконання проектно-вишукувальних робіт для будівництва, складений за формою згідно з додатком N 4 до
Порядку та затверджений відповідно до постанови КМУ від 11.04.2002
N 483 ;
- довідку відповідної обласної державної адміністрації про відсутність у даному населеному пункті приміщення державної або комунальної власності, яке б можна використати для належного розташування даної установи.
2.11. Пропозиції щодо капітального ремонту будинків (приміщень) повинні містити в собі:
- для капітальних ремонтів, що розпочинаються у плановому році:
дефектний акт, затверджений в установленому порядку;
зведений кошторисний розрахунок на ремонтні роботи (або об'єктний кошторис), затверджений в установленому порядку;
технічні характеристики приміщення та штатну чисельність працівників даної установи (якщо це суд - штатну чисельність суддів);
відомості коли дані конструкції або обладнання будинку, що пропонується ремонтувати, останній раз підлягали капітальному ремонту;
- для капітальних ремонтів перехідних або пускових:
довідку про стан фінансування та освоєння капітальних видатків на даний ремонт у попередні роки, складену за формою, наведеною у Додатку 2;
документи, які надаються при капітальному ремонті, що розпочинається у плановому році (у випадку якщо вони раніш не надавались ДСА України);
- при необхідності проведення аварійно-відновлювальних робіт потрібно надати:
висновок організації, яка має ліцензію на такий вид діяльності, щодо аварійного стану будинку (приміщення);
дефектний акт, затверджений в установленому порядку;
узагальнений кошторис на проведення першочергових аварійно-відновлювальних робіт.
2.12. Пропозиції, що не містять у собі повного обсягу вищезазначених документів повертаються на доопрацювання і повторно надсилаються до ДСА України не пізніше 15 січня планового року.
2.13. У зв'язку з обмеженістю видатків державного бюджету на капітальний ремонт будинків (приміщень) при формуванні Проекту плану фінансування перевага повинна надаватись фінансуванню робіт по приміщенням, які за своїм технічними характеристиками дозволяють при визначених витратах створити належні умови для здійснення судочинства.
Виняток складає фінансування аварійно-відновлювальних робіт.
2.14. Проект плану фінансування візується керівником структурного підрозділу, який його готував, начальником планово-фінансового управління і заступником Голови Державної судової адміністрації України, на якого покладені відповідно до службових обов'язків питання з організації та фінансування будівництва та капітального ремонту будинків та приміщень судів, органів та установ судової системи.
2.15. Щорічний План фінансування затверджується наказом Державної судової адміністрації України не пізніше одного місяця з дати доведення Міністерством фінансів України розпису Державного бюджету України на поточний рік.
................Перейти до повного тексту