1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2004 N 755
( Наказ скасовано на підставі Наказу Міністерства палива та енергетики N 177 від 22.05.2006 )
Про затвердження Порядку підготовки проектів з метою реалізації плану реконструкції теплових електростанцій
На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 08.09.2004 N 648-р "Про заходи щодо реконструкції та модернізації теплоелектростанцій у період до 2010 року" та з метою ефективного використання фінансових ресурсів електроенергетичної галузі, організації процедури підготовки та контролю за реалізацією проектів реконструкції енергоблоків теплових електростанцій
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок підготовки проектів з метою реалізації плану реконструкції та модернізації теплових електростанцій, схвалений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 08.09.2004 N 648-р (додається).
2. Департаменту стратегічної політики та перспективного розвитку ПЕК (Шаповалов О.Е.), Департаменту економічного і фінансового регулювання ПЕК (Петриковець К.Я.), Департаменту електроенергетики (Улітіч Ю.І.) під час підготовки проектів реконструкції ТЕС керуватися вищезазначеним Порядком.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Светеліка О.Д.
Перший заступник Міністра О.Шеберстов
Додаток
до наказу Міністерства
палива та енергетики
30.11.2004 N 755
ПОРЯДОК
підготовки проектів з метою реалізації плану реконструкції та модернізації теплових електростанцій
Порядок визначає умови та процедуру підготовки проектів реконструкції та модернізації теплових електростанцій відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 08.09.04 N 648-р "Про заходи щодо реконструкції та модернізації теплоелектростанцій у період до 2010 року" (далі - Розпорядження), а також встановлює порядок контролю за реалізацією цих проектів.
1. Умови фінансування проектів з метою реалізації плану реконструкції та модернізації теплових електростанцій
1.1. Фінансування проектів реконструкції та модернізації теплових електростанцій (далі - Проекти) здійснюється за умови залучення енергогенеруючими компаніями теплових електростанцій коштів середньострокових та довгострокових кредитів з терміном погашення не менше 3 років.
1.2. Фінансування Проектів та повернення залучених на зазначені цілі кредитів забезпечується:
- не більше ніж на 80% вартості Проекту за рахунок коштів інвестиційної складової до тарифу на електричну енергію енергогенеруючої компанії на реалізацію Проекту та повернення кредиту (далі - інвестиційна складова);
- не менш ніж на 20% вартості Проекту за рахунок власних коштів енергогенеруючої компанії (прибутку, амортизації, коштів акціонерів, інвесторів тощо).
Інвестиційна складова встановлюється на термін, протягом якого забезпечується реалізація Проекту та повернення кредиту з урахуванням окупності Проекту.
1.3. Співвідношення відсотків фінансування Проекту за рахунок власних коштів енергогенеруючої компанії та коштів інвестиційної складової встановлюється НКРЕ на весь термін дії інвестиційної складової Проекту.
Проекти, реалізація яких починається у 2005 році, підлягають фінансуванню на 80% за рахунок коштів інвестиційної складової та на 20% за рахунок власних коштів енергогенеруючих компаній.
2. Розробка, експертиза та погодження техніко-економічних пропозицій з реконструкцій та модернізації енергоблоків теплових електростанцій
2.1. Розробка техніко-економічних пропозицій (ТЕП) з реконструкції (модернізації) енергоблоку здійснюється енергогенеруючою компанією за рахунок власних коштів.
Обов'язковими розділами ТЕП є:
- аналіз забезпечення паливом;
- аналіз мережних обмежень з видачі потужності;
- оцінка продовження ресурсу роботи обладнання;
- оцінка підвищення маневреності обладнання та якості регулювання;
- оцінка підвищення економічності роботи обладнання;
- оцінка зниження впливу та природне середовище;
- оцінка окупності капіталовкладень;
- план-графік реалізації Проекту;
- фінансовий план Проекту.
2.2. Експертиза ТЕП здійснюється протягом 20 календарних днів експертною організацією, що обирається енергогенеруючою компанією з переліку, визначеного Мінпаливенерго.
Оплата експертизи здійснюється енергогенеруючою компанією за рахунок власних коштів.
Результат експертизи оформлюється відповідним висновком.
2.3. Висновок експертизи разом з ТЕП енергогенеруюча компанія надає Мінпаливенерго на погодження. Термін погодження ТЕП не може перевищувати 20 календарних днів.
2.4. ТЕП, погоджені Мінпаливенерго, з висновком експертизи надаються енергогенеруючою компанією НКРЕ.
НКРЕ протягом 20 календарних днів опрацьовує документи та погоджує затвердження інвестиційної складової. Розмір інвестиційної складової встановлюватиметься після надання енергогенеруючою компанією документів, визначених в п. 4.1.
3. Організація та проведення тендеру

................
Перейти до повного тексту