1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
26.11.2020  № 673
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної податкової служби № 965 від 22.11.2021 )
Про внесення змін до наказу ДПС від 10.12.2019 № 205
З метою забезпечення ефективного функціонування організації, визначення пріоритетних напрямів реформування ДПС та здійснення чіткого і якісного моніторингу досягнення стратегічних цілей діяльності ДПС до 2022 року НАКАЗУЮ:
1. Внести до наказу ДПС від 10.12.2019 № 205 "Про затвердження місії та стратегічних цілей діяльності ДПС до 2022 року" (зі змінами) такі зміни:
Стратегічні цілі діяльності ДПС до 2022 року, затверджені цим наказом, викласти в новій редакції, що додається.
2. Керівникам структурних підрозділів ДПС, Інформаційно-довідкового департаменту ДПС надати Організаційно-розпорядчому департаменту пропозиції щодо внесення змін до Плану заходів з реалізації стратегічних цілей діяльності ДПС до 2022 року, затвердженого наказом ДПС від 30.07.2020 № 376, з урахуванням змін, внесених до Стратегічних цілей діяльності ДПС до 2022 року цим наказом.
Термін - 10.12.2020.
3. Директору Організаційно-розпорядчого департаменту Злакоману Сергію забезпечити внесення змін до наказу ДПС від 30.07.2020 № 376 "Про затвердження Плану заходів з реалізації стратегічних цілей діяльності ДПС до 2022 року".
Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Голова

О. Любченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної
податкової служби України
10 грудня 2019 року № 205
Із змінами,
внесеними наказами ДПС
від 20 листопада 2020 року № 348,
від 26 листопада 2020 року № 673
Місія: Ми є повністю транспарентною, сучасною та технологічною податковою службою, яка надає якісні та зручні послуги платникам, ефективно адмініструє податки, збори та платежі і виявляє нетерпимість до корупції
СТРАТЕГІЧНІ ЦІЛІ
діяльності ДПС до 2022 року
№ з/п Ініціатива Очікуваний цільовий результат Термін виконання Відповідальні за реалізацію стратегічної ініціативи
Стратегічна ціль 1. СТВОРЕННЯ ЄДИНОЇ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ ТА ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ
1.1. Запровадження ефективної організаційної структури в рамках єдиної юридичної особи Посилено інституційну спроможність ДПС, виключено дублювання функцій та процедур, забезпечено відсутність зайвих управлінських ланок 31.12.2020 Організаційно-розпорядчий департамент
1.2. Реалізація механізму делегування окремих повноважень керівникам територіальних органів в рамках діяльності єдиної юридичної особи Забезпечено можливість функціонування територіальних органів ДПС, утворених як відокремлені підрозділи Державної податкової служби України, та виконання ними певних функцій, передбачених Податковим кодексом України
, законодавством з питань сплати єдиного внеску, іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС
31.12.2020 Департамент правової роботи Структурні підрозділи ДПС
1.3. Розроблення моделі електронного документообігу в умовах єдиної юридичної особи Спрощено процедури зовнішнього та внутрішнього документообігу 01.01.2021 Організаційно-розпорядчий департамент
1.4. Вдосконалення та автоматизація робочих процесів та процедур Перебудовано та автоматизовано ключові робочі процеси ДПС, скорочено час на внутрішні процедури, зокрема кадровий та бухгалтерський облік, для досягнення найвищих показників результативності діяльності ДПС 2020-2021 роки Департамент електронних сервісів
1.5. Розвиток ефективної, сучасної, стабільної та захищеної ІТ-інфраструктури Забезпечено ефективність та безперебійність роботи ІТ - систем ДПС, належний рівень захисту інформації в них 2020-2021 роки Департамент електронних сервісів
Стратегічна ціль 2. ЕФЕКТИВНЕ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОДАТКІВ, ЗБОРІВ, ПЛАТЕЖІВ
2.1. Запровадження системи сплати податків та зборів, єдиного внеску на єдиний рахунок Спрощено процес сплати платниками податків, зборів та інших платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування 31.12.2020 Департамент електронних сервісів
2.2. Запровадження єдиної звітності з єдиного внеску та податку на доходи фізичних осіб Спрощено облік та фінансову звітність для платників податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, зменшено витрати на їх адміністрування 31.12.2020 Департамент податкового адміністрування
2.3. Публічність даних щодо виручки через РРО в розрізі територій та груп товарів Забезпечено можливість перегляду даних щодо виторгів РРО/ПРРО, мінімізації корупції, та покращення надання послуг платникам податків 01.10.2021 Департамент податкового аудиту
2.4. Удосконалення підходів та процедур податкових перевірок Підвищено ефективність податкових перевірок 2020-2021 роки Департамент податкового аудиту
2.5. Удосконалення погашення податкового боргу Підвищено ефективність процесу погашення боргу за рахунок зосередження на боржниках зі значною заборгованістю/високою ймовірністю стягнення, сегментації боргів 2020-2021 роки Департамент по роботі з податковим боргом
2.6. Запровадження системи комплексного контролю за достовірністю інформації, яка відображається в ІКП Забезпечено контроль за достовірністю облікових показників щодо стану розрахунків платників з бюджетами 2020-2021 роки Департамент електронних сервісів
2.7. Упровадження сучасної стратегії дотримання податкового законодавства, спрямованої на просування концепції добровільної сплати податків Підвищено рівень сплати податків за рахунок реалізації стратегії добровільної сплати та відповідних цільових кампаній 2020-2021 роки Департамент податкового адміністрування Департамент управління ризиками*
Стратегічна ціль 3. ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ДПС ЯК СЕРВІСНОЇ СЛУЖБИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ЗРАЗКА З ВИСОКИМ РІВНЕМ ДОВІРИ У СУСПІЛЬСТВІ
3.1. Упровадження зручних та доступних сервісів для платників Збільшено кількість послуг, доступних онлайн, спрощено доступ платників до таких послуг та інформаційних ресурсів ДПС 2020-2021 роки Департамент електронних сервісів
3.2. Забезпечення якісного та швидкого консультування платників Удосконалено систему зовнішніх комунікацій ДПС, що сприятиме відкритості та прозорості служби та підвищить рівень поінформованості платників 2020-2021 роки Інформаційно-довідковий департамент ДПС
3.3. Удосконалення системи зворотного зв'язку з платниками Підвищено якість обслуговування платників, вивчено їх очікування від процесів обслуговування ДПС, усунено недоліки відповідно до отриманих пропозицій 2020-2021 роки Департамент електронних сервісів
3.4. Ребрендинг та вдосконалення зовнішніх комунікацій Підвищено рівень внутрішньої та зовнішньої взаємодії для забезпечення поінформованості суспільства та мінімізації ризиків у процесі реалізації інформаційної політики ДПС 2020-2021 роки Організаційно-розпорядчий департамент
3.5. Розробка Комунікаційної стратегії ДПС для послідовного висвітлення процесів реформування та забезпечення єдиної політики комунікацій у ДПС Забезпечено безперервний процес інформаційної взаємодії 31.12.2020 Організаційно-розпорядчий департамент
3.6. Удосконалення процедури адміністративного оскарження, налагодження діалогу з платниками за рахунок впровадження практики медіації Запроваджено та забезпечено заохочення альтернативних та ефективних методів вирішення податкових спорів 2020-2021 роки Департамент адміністративного оскарження
Стратегічна ціль 4. ПРОТИДІЯ УХИЛЕННЮ ВІД ОПОДАТКУВАННЯ ШЛЯХОМ ЗАПРОВАДЖЕННЯ МІЖНАРОДНИХ СТАНДАРТІВ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ АНАЛІТИЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ
4.1. Ефективне управління ризиками та підвищення аналітичної спроможності Створено систему управління ризиками в ДПС з метою оцінки та ранжування ризиків недотримання законодавства, а також забезпечення вжиття заходів щодо мінімізації недонадходження доході в відповідно до виявлених ризиків 2020-2021 роки Департамент податкового адміністрування Департамент управління ризиками*
4.2. Запровадження методики оцінки податкових розривів ("tax gaps") Удосконалено методи оцінки податкових розривів 2021 рік Департамент координації та моніторингу доходів бюджету*
4.3. Удосконалення системи здійснення контролю за обігом підакцизних товарів Мінімізовано вплив людського фактора на адміністрування акцизного податку, збільшено доходи бюджету від сплати акцизного податку, зменшено обсяги реалізації підакцизних товарів без сплати акцизного податку, унеможливлено легалізацію незаконно виготовлених/імпортованих підакцизних товарів та забезпечено зменшення обсягів незаконного обігу підакцизних товарів 2020-2021 роки Департамент контролю за підакцизними товарами
4.4. Імплементація плану дій з протидії стратегіям та практикам розмивання бази оподаткування та виведення прибутків з-під оподаткування (BEPS): Зменшено втрати податкових надходжень через розмивання бази оподаткування та виведення прибутків до низькоподаткових юрисдикцій 2020-2021 роки
4.4.1. Розроблення механізму для реалізації порядку оподаткування прибутку контрольованої іноземної компанії Збільшено ефективність контролю за повнотою нарахування та сплати податків, отриманих за кордоном 2021 рік Департамент податкового адміністрування Департамент управління ризиками*
4.4.2. Контроль за трансфертним ціноутворенням Створено систему протидії розмиванню податкової бази, збільшено надходження податку на прибуток підприємств 2020-2021 роки Департамент податкового аудиту
4.5. Ефективна та скоординована міжнародна співпраця та посилення міжнародного обміну інформацією Налагоджено ефективну взаємодію з обміну інформацією з податковими органами іноземних держав за запитами про взаємну адміністративну допомогу 2020-2021 роки Організаційно-розпорядчий департамент Департамент міжнародного співробітництва*
4.6. Відображення в "Електронному кабінеті" наявних ризиків несплати податків платників податків, які використовуються ДПС при формуванні плану-графіка проведення документальних перевірок Забезпечено упередження виникнення недотримання податкового законодавства 2021 рік Департамент податкового аудиту
Стратегічна ціль 5. ФОРМУВАННЯ КВАЛІФІКОВАНОЇ, ЕФЕКТИВНОЇ ТА МОТИВОВАНОЇ КОМАНДИ
5.1. Залучення та адаптація у ДПС кваліфікованих фахівців Впроваджено практики підбору персоналу, які базуються на прогнозах потреб організації в персоналі та покритті їх за рахунок внутрішніх та зовнішніх джерел 2020 рік Департамент кадрового забезпечення та розвитку персоналу
5.2. Організація підвищення рівня професійної компетентності працівників протягом проходження служби Запроваджено програми перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників ДПС для забезпечення їх сучасними знаннями та навичками 2020-2021 роки Департамент кадрового забезпечення та розвитку персоналу
5.3. Впровадження системи оцінювання ефективності та мотивації персоналу Підвищено ефективність роботи персоналу та посилено самоусвідомлення кожного працівника як важливого члена колективу шляхом забезпечення гідних умов праці, можливостей професійного розвитку та вирішення проблемних питань в організації роботи ДПС 2020 рік Департамент кадрового забезпечення та розвитку персоналу
5.4. Контроль за дотриманням Правил етичної поведінки
Підтримано позитивну репутацію Служби, підвищено культуру поведінки та спілкування працівників 2020-2021 роки Управління з питань запобігання та виявлення корупції
5.5. Проведення ідентифікації та оцінки корупційних ризиків Вдосконалено та запроваджено дієву систему протидії корупції в органах ДПС 2020-2021 роки Управління з питань запобігання та виявлення корупції
5.6. Створення автоматизованої інформаційної пошукової системи з питань запобігання та виявлення корупції в органах ДПС Забезпечено отримання повної та своєчасної інформації про стан, тенденції і фактори, що впливають на корупційну вразливість окремих напрямів діяльності структурних підрозділів ДПС з метою прийняття виважених та ефективних управлінських рішень для забезпечення протидії порушенням у сфері службової діяльності 2021 рік Управління з питань запобігання та виявлення корупції
5.7. Оцінювання рівня корупції в органах ДПС шляхом впровадження Антикорупційної програми ДПС Зменшено кількості порушень у сфері службової діяльності працівників ДПС 2020-2021 роки Управління з питань запобігання та виявлення корупції

................
Перейти до повного тексту