1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
04.08.2010 № 650
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я № 556 від 10.06.2016 )
Про створення Комітету з конкурсних торгів МОЗ України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства охорони здоров'я № 770 від 13.09.2010 № 1031 від 23.11.2010 № 112 від 01.03.2011 № 181 від 30.03.2011 № 251 від 29.04.2011 № 353 від 10.06.2011 № 436 від 26.07.2011 № 460 від 03.08.2011 № 513 від 15.08.2011 № 525 від 22.08.2011 № 539 від 29.08.2011 № 564 від 05.09.2011 № 681 від 18.10.2011 № 764 від 07.11.2011 № 163 від 15.03.2012 № 370 від 18.05.2012 № 586 від 30.07.2012 № 621 від 08.08.2012 № 769 від 03.10.2012 № 258 від 01.04.2013 № 296 від 11.04.2013 № 519 від 18.06.2013 № 603 від 16.07.2013 № 647 від 26.07.2013 № 742 від 19.08.2013 № 760 від 27.08.2013 № 892 від 17.10.2013 № 915 від 25.10.2013 № 1152 від 27.12.2013 № 238 від 02.04.2014 № 487 від 14.07.2014 № 524 від 25.07.2014 № 588 від 21.08.2014 № 610 від 02.09.2014 № 645 від 12.09.2014 № 666 від 24.09.2014 № 675 від 26.09.2014 № 708 від 06.10.2014 № 718 від 14.10.2014 № 787 від 29.10.2014 № 801 від 04.11.2014 № 862 від 18.11.2014 № 906 від 01.12.2014 № 957 від 15.12.2014 № 431 від 15.07.2015 № 466 від 24.07.2015 № 560 від 03.09.2015 )
Відповідно до статті 11 Закону України "Про здійснення державних закупівель"
НАКАЗУЮ:
1. Утворити Комітет з конкурсних торгів МОЗ України.
2. Затвердити:
2.1. Положення про Комітет з конкурсних торгів МОЗ України, що додається.
2.2 Склад Комітету з конкурсних торгів МОЗ України, що додається.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра охорони здоров'я Лисака В.П.
Міністр З.М. Митник
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України
04.08.2010 № 650
(у редакції наказу
Міністерства охорони
здоров'я України
03.08.2011 № 460 ( v0460282-11 ))
ПОЛОЖЕННЯ
про комітет з конкурсних торгів міністерства охорони здоров'я України
I. Загальні положення
1. Комітет з конкурсних торгів Міністерства охорони здоров'я України (далі - комітет) - службові (посадові) та інші особи Міністерства охорони здоров'я України (далі - замовник), призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон).
2. Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.
3. Комітет у своїй діяльності керується положенням про комітет з конкурсних торгів, Законом та іншими нормативно-правовими актами.
II. Порядок створення та організація діяльності комітету
1. Склад комітету та положення про нього затверджуються наказом Міністерства охорони здоров'я України. До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, члени їх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати місцевих рад.
Зміни до складу членів комітету затверджуються наказом Міністерства охорони здоров'я України.
2. До складу комітету входить не менше п'яти осіб.
Членство в комітеті не має створювати протиріччя між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність та неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.
3. Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який призначається наказом Міністерства охорони здоров'я України та може мати право на підписання договорів про закупівлю у разі надання таких повноважень замовником, оформлених відповідно до законодавства.
Голова комітету організовує роботу комітету і несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.
4. Голова комітету призначає заступника (заступників) голови, відповідального секретаря з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.
У разі відсутності голови комітету його обов'язки виконує заступник голови комітету (якщо призначено кількох заступників голови комітету, то голова визначає серед них виконуючого обов'язки голови комітету на період своєї відсутності).
За рішенням комітету можуть залучатись службові (посадові) та інші особи структурних підрозділів замовника, підприємств, установ, організацій та незалежні експерти для надання консультацій з технічних питань, що зазначені в документації конкурсних торгів.
5. Формою роботи комітету є засідання, які скликаються головою комітету.
Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до членів комітету не пізніше ніж за два дні до засідання.
6. На засіданнях комітету підлягають розгляду такі питання:
планування здійснення процедур закупівель;
складення та затвердження річного плану державних закупівель;
вибір процедури закупівлі;
інші питання відповідно до Закону.
7. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів комітету.
За умови рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.
8. Рішення комітету оформляється протоколом, який підписується усіма членами комітету, присутніми на засіданні комітету.
У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі із зазначенням причин відмови.
III. Головні функції комітету
Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
планування протягом року здійснення процедур закупівель відповідно до затвердженого кошторису, фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних (державних) коштів);
складення та затвердження річного плану державних закупівель;
здійснення вибору процедури закупівлі;
проведення процедури закупівель та попередньої кваліфікації учасників;
забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивного та чесного вибору переможця;
надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі, щодо змісту документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації) у разі отримання від останніх відповідних запитів;
організація приймання, зберігання, розкриття пропозиції конкурсних торгів (цінових та кваліфікаційних пропозицій), забезпечує вибір найбільш економічно вигідної пропозиції на підставі критеріїв та методики оцінки, визначених у документації з конкурсних торгів (кваліфікаційній документації);
проведення переговорів з учасниками при проведенні процедури закупівлі в одного учасника; оформлення документів, необхідних для погодження застосування процедури закупівлі в одного учасника у встановленому законодавством порядку;
забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань державних закупівель, визначених Законом;
оприлюднення інформації про здійснення закупівель відповідно до вимог Закону;
ведення необхідної звітності щодо здійснення процедур закупівель відповідно до вимог законодавства;
вжиття на добровільній основі належних заходів, у тому числі з призупиненням процедури закупівлі, для врегулювання питань, зазначених у зверненні з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі;
забезпечення надання інформації, у тому числі документів, необхідних для розгляду скарг, які було подано до органу оскарження;
сприяння органам, що здійснюють державне регулювання та контроль у сфері закупівель, у виконанні ними своїх повноважень відповідно до законодавства, зокрема створення належних умов для проведення перевірок, надання у встановлений строк необхідних документів і відповідних пояснень;
здійснення інших дій, передбачених Законом.
IV. Права та обов'язки членів комітету
1. Члени комітету мають право:
виносити питання на розгляд комітету;
ознайомлюватися з усіма матеріалами щодо розгляду, оцінки та порівняння пропозицій конкурсних торгів (цінових та кваліфікаційних пропозицій) учасників процедур закупівель;
одержувати від структурних підрозділів замовника інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;

................
Перейти до повного тексту