№ з/п |
Завдання щодо впровадження Концепції "Офіс аудиту ГУ ДФС у м. Києві" |
Зміст заходу |
1 |
Здійснити структурну реорганізацію ГУ ДФС у м. Києві за функціональним принципом з урахуванням створення Офісу аудиту ГУ ДФС у м. Києві |
Розробити структуру Головного управління ДФС у м. Києві; Типову структуру державних податкових інспекцій у районах міста Києва, затверджених наказом ДФС України від 12.09.2014 р. № 129 "Про затвердження типових структур територіальних органів ДФС" |
2 |
Оптимізувати штатну чисельність ГУ ДФС у м. Києві та ДПІ у районах ГУ ДФС у м. Києві з урахуванням проведених структурних змін та скорочення штатної чисельності працівників |
Внести зміни: до чисельності працівників головних управлінь ДФС в областях та м. Києві, Міжрегіонального головного управління ДФС - Центрального офісу з обслуговування великих платників, затвердженої наказом ДФС України від 12.09.2014 р. № 128 "Про затвердження чисельності працівників територіальних органів ДФС"; до чисельності працівників державних податкових інспекцій у районах, містах (крім міста Києва), районах у містах, об'єднаних та спеціалізованих державних податкових інспекцій головних управлінь ДФС в областях та м. Києві, затвердженої наказом ДФС України від 05.11.2014 р. № 245 "Про затвердження чисельності працівників окремих державних податкових інспекцій головних управлінь ДФС" |
5 |
Забезпечити розміщення структурних підрозділів Офісу аудиту ГУ ДФС у м. Києві в окремій адмінбудівлі |
Внести пропозиції щодо розміщення структурних підрозділів "Офісу аудиту ГУ ДФС у м. Києві" у відокремленій адмінбудівлі. Підготувати відповідний наказ про розміщення |
8 |
Організувати проведення роботи по відбору кадрів для "Офісу аудиту ГУ ДФС у м. Києві" |
Здійснення добору кадрів на посади для "Офісу аудиту ГУ ДФС у м. Києві" із використанням технічних засобів та проведення тестування |
9 |
Удосконалити порядок взаємодії структурних підрозділів, задіяних в реалізації Концепції "Офіс аудиту ГУ ДФС у м. Києві" з іншими структурними підрозділами та органами ДФС |
Розробити нову редакцію регламентів роботи щодо порядку взаємодії між підрозділами органів ДФС при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків, організації комплексного відпрацювання податкових ризиків з податку на додану вартість, порядку розгляду заперечень платників податків на акти перевірок та порядку оскарження рішень органів ДФС |
10 |
Впровадити єдину автоматизовану систему аналізу фінансово-господарської діяльності платників податків |
Підготувати технічне завдання щодо розробки програмного продукту щодо структурного аналізу фінансово-господарської діяльності платників податків та узгодити з Департаментом розвитку IT |
Внести пропозиції щодо розробки відповідного програмного забезпечення |
11 |
Впровадити єдину інтегровану комплексну автоматизовану систему стосовно відпрацювання податкових ризиків |
Підготувати технічне завдання стосовно розробки інтегрованого програмного продукту щодо здійснення органами ДФС комплексного відпрацювання ризиків платників податків та узгодити з Департаментом розвитку IT |
Внести пропозиції щодо розробки відповідного програмного забезпечення |
12 |
Впровадити автоматизоване складання проектів актів перевірок |
Підготувати технічне завдання стосовно розробки програмного продукту щодо автоматичного заповнення певних розділів акта перевірки та додатків до нього та узгодити з Департаментом розвитку IT |
Внести пропозиції щодо розробки відповідного програмного забезпечення |
13 |
Впровадити автоматизовану систему автоматичного відбору платників податків та інспекторів для проведення перевірки |
Підготувати технічне завдання стосовно розробки автоматизованої системи автоматичного відбору платників податків та інспекторів для проведення перевірки та узгодити з Департаментом розвитку IT |
Внести пропозиції щодо розробки відповідного програмного забезпечення |