1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
24.06.2009 N 612
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1523 від 23.12.2013 )
Про затвердження стандартів надання Мінекономіки адміністративних послуг щодо реалізації проектів (програм) міжнародної технічної допомоги
З метою виконання пункту 10 Плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 N 494-р,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються:
Стандарт надання адміністративної послуги із здійснення державної реєстрації проектів (програм) міжнародної технічної допомоги;
Стандарт надання адміністративної послуги з акредитації виконавців (юридичних осіб - нерезидентів) проектів (програм) міжнародної технічної допомоги;
Стандарт надання адміністративної послуги з підтвердження пільг з оподаткування при митному оформленні товарів, які надходять у рамках міжнародних договорів з надання Україні міжнародної технічної допомоги;
Стандарт надання адміністративної послуги із звільнення від податку на додану вартість товарів (робіт, послуг), що закуповуються на митній території України організаціями, які виконують в Україні програми та проекти міжнародної технічної допомоги відповідно до угод між Урядом України і Урядом Сполучених Штатів Америки щодо техніко-економічного співробітництва;
Стандарт надання адміністративної послуги з підтвердження пільгового оподаткування виконавців робіт, послуг на митній території України, які виконуються за рахунок міжнародної технічної допомоги, що надається на безоплатній та безповоротній основі на період підготовки до зняття і зняття енергоблоків Чорнобильської АЕС з експлуатації та перетворення об'єкта "Укриття" на екологічно безпечну систему, або за рахунок коштів, які передбачаються в державному бюджеті як внесок України до Чорнобильського фонду "Укриття".
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Максюту А.А.
Міністр економіки України Б.М.Данилишин
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
24.06.2009 N 612
СТАНДАРТ
надання адміністративної послуги із здійснення державної реєстрації проектів (програм) міжнародної технічної допомоги
1.1. Цей Стандарт визначає опис етапів надання адміністративної послуги із здійснення державної реєстрації проектів (програм) міжнародної технічної допомоги (далі - адміністративна послуга), склад, послідовність дій одержувача та адміністративного органу, вимоги щодо необхідного рівня її доступності та якості.
1.2. Адміністративний орган (структурний підрозділ), що надає послугу:
Мінекономіки (департамент міжнародної технічної допомоги та співробітництва з міжнародними фінансовими організаціями).
1.3. У цьому Стандарті терміни вживаються в значенні, визначеному Порядком залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 N 153, із змінами та доповненнями внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 N 902 (далі - Порядок).
2. Перелік категорій одержувачів адміністративної послуги
Одержувачами реєстраційної картки проекту (програми) є:
реципієнт - резидент (фізична або юридична особа), який безпосередньо отримує міжнародну технічну допомогу (МТД) згідно з проектом (програмою);
донор - іноземна держава, уряд та уповноважені урядом іноземної держави органи, іноземний муніципальний орган або міжнародна організація, що надають МТД відповідно до міжнародних договорів України.
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
3.1. Для одержання адміністративної послуги до Мінекономіки відповідно до вимог пункту 14 Порядку подаються такі документи:
1) клопотання про державну реєстрацію проекту (програми), яке містить відомості про:
донора (назва, юридична адреса, адреса в Україні уповноваженого донором органу, ім'я, прізвище, посада координатора робіт);
виконавця (назва, юридична адреса, адреса в Україні, ім'я, прізвище, посада координатора робіт і за наявності - код згідно з ЄДРПОУ або ДРФО);
реципієнта (назва, юридична адреса, ім'я, прізвище, посада відповідальної особи і за наявності - код згідно з ЄДРПОУ або ДРФО);
бенефіціара (назва, юридична адреса, ім'я, прізвище, посада відповідальної особи).
До клопотання обов'язково вноситься номер проекту (програми), визначений донором;
2) засвідчену донором копію контракту, укладеного між донором і виконавцем, або його частини, в якій визначено цілі, завдання проекту (програми), види та обсяги міжнародної технічної допомоги, яка надається для цілей проекту (програми), кошторисну вартість, термін та етапи реалізації проекту (програми);
3) документ (технічне завдання, меморандум, протокол про наміри, план діяльності тощо), який підтверджує узгодження цілей, завдань, діяльності за проектом (програмою) між донором або виконавцем і реципієнтом (бенефіціаром) та містить перелік майна, робіт і послуг, прав інтелектуальної власності, інших ресурсів, що придбаваються, надаються в рамках проекту (програми).
Окремо виділяються запланована проектом (програмою) діяльність очікувані результати та критерії їх досягнення;
4) лист-погодження Головдержслужби у разі, коли проектом (програмою) передбачено підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації державних службовців України.
Усі документи, необхідні для проведення державної реєстрації проектів (програм), подаються мовою оригіналу з обов'язковим перекладом українською мовою, засвідченим в установленому порядку.
3.2. Відповідно до пункту 15 Порядку у разі коли реципієнти утворюються як юридичні особи або визначаються на конкурсній основі під час реалізації проекту (програми), звернення про реєстрацію подається бенефіціаром і донором, про що робиться відмітка в реєстраційній картці.
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги
4.1. Послідовність дій одержувача адміністративної послуги:
подання до Мінекономіки повного пакета документів, визначених пунктами 14 і 15 Порядку;
отримання реєстраційної картки проекту (програми) або листа із зазначенням причин відмови;
усунення причин відмови у видачі реєстраційної картки проекту (програми) в установленому законодавством порядку та повторне звернення щодо її видачі.
4.2. Послідовність дій адміністративного органу:
розгляд пакета документів, поданого одержувачем адміністративної послуги;
прийняття рішення про проведення державної реєстрації проекту (програми) або відмову в реєстрації;
видача реєстраційної картки проекту (програми) або надсилання листа із зазначенням причин відмови.
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги
Мінекономіки відповідно до пункту 16 Порядку розглядає подані документи протягом 20 робочих днів, починаючи від дня надходження повного пакета документів, і приймає рішення щодо проведення державної реєстрації проекту (програми).
6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
Мінекономіки може відмовити одержувачеві адміністративної послуги в разі:
неподання будь-якого з документів, зазначених у пункті 14 Порядку;
невідповідності проекту (програми) узгодженій з донором стратегічній або щорічній програмі;
недостовірності відомостей у документах, поданих щодо проведення державної реєстрації проекту (програми).
7. Опис результату, який повинен отримати одержувач
7.1. Мінекономіки відповідно до пункту 18 Порядку державну реєстрацію проекту (програми) підтверджує реєстраційною карткою проекту (програми), складеною за формою згідно з додатком 1 до Порядку, яка підписується уповноваженою особою Мінекономіки та засвідчується печаткою Мінекономіки.
7.2. У разі втрати (знищення) реєстраційної картки проекту (програми) видається її дублікат, для одержання якого заявник або уповноважена ним особа подає до Мінекономіки відповідне звернення.
7.3. Проекти (програми) підлягають перереєстрації у разі зміни донора, виконавців, реципієнтів, назви, цілей, змісту, кошторисної вартості, термінів виконання проекту (програми).
Перереєстрація проекту (програми) провадиться в тому ж порядку що і реєстрація.
7.4. Мінекономіки анулює рішення про державну реєстрацію проекту (програми) в разі:
відмови донорів, виконавців або реципієнтів від його (її) реалізації;
наявності інших підстав, передбачених законодавством.
8. Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
Адміністративна послуга надається на безоплатній основі.
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації
Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, встановлені законодавством України про державну службу та нормативно-правовими актами Мінекономіки.
10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності
10.1. Документи, необхідні для надання адміністративної послуги, надсилаються поштою на адресу Мінекономіки: 01008, м. Київ, вул. М.Грушевського, 12/2, або подаються до поштової скриньки Мінекономіки, яка розташована на першому поверсі під'їзду N 6 Будинку Уряду.
10.2. Видача реєстраційної картки проекту (програми) здійснюється за адресою Мінекономіки: м. Київ, Львівська площа, 8.
11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо
11.1. Одержувачі адміністративної послуги можуть отримати консультаційну допомогу з питань, пов'язаних з наданням адміністративної послуги, за контактними телефонами: (044) 272-50-04, (044) 272-54-40, (044) 272-31-83, (044) 272-51-18.
11.2. Видача реєстраційної картки проекту (програми) здійснюється відповідно до графіка роботи Мінекономіки: понеділок - четвер - з 9.00 до 18.00, п'ятниця - з 9.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до 13.45.
12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) в разі перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги
Встановлення черговості надання адміністративної послуги не передбачено.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача під час звернення за одержанням та в ході надання адміністративної послуг
Інформація про цей Стандарт та про надання адміністративної послуги надається одержувачеві безкоштовно шляхом:
розміщення в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Мінекономіки: www.me.gov.ua;
надання консультацій за контактними телефонами: (044) 272-50-04, (044) 272-54-40, (044) 272-31-83, (044) 272-51-18.
14. Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо
Під час надання адміністративної послуги поділ одержувачів на категорії не передбачається.
15. Порядок подання, реєстрації та розгляду скарг на недотримання Стандарту
Скарга на недотримання Стандарту може адресуватись до Мінекономіки і розглядається в терміни згідно з чинним законодавством. Скарга надсилається поштою на адресу Мінекономіки: 01008, м. Київ, вул. М.Грушевського, 12/2, або подається до поштової скриньки Мінекономіки, яка розташована на першому поверсі під'їзду N 6 Будинку Уряду.
16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування одержувачеві збитків
У разі допущення технічної помилки під час оформлення реєстраційної картки проекту (програми) оригінал зазначеної картки повертається до Мінекономіки, а замість нього видається новий оригінал з виправленими даними.
Директор департаменту
міжнародної технічної
допомоги та співробітництва
з міжнародними фінансовими
організаціями
О.В.Кучеренко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
24.06.2009 N 612
СТАНДАРТ
надання адміністративної послуги з акредитації виконавців (юридичних осіб - нерезидентів) проектів (програм) міжнародної технічної допомоги
1. Загальні положення
1.1. Цей Стандарт визначає опис етапів надання адміністративної послуги з акредитації виконавців (юридичних осіб - нерезидентів) проектів (програм) міжнародної технічної допомоги (далі - адміністративна послуга), склад, послідовність дій одержувача та адміністративного органу, вимоги щодо необхідного рівня її доступності та якості.
1.2. Адміністративний орган (структурний підрозділ), що надає послугу:
Мінекономіки (департамент міжнародної технічної допомоги та співробітництва з міжнародними фінансовими організаціями).
1.3. У цьому Стандарті терміни вживаються в значенні, визначеному Порядком залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 N 153, із змінами та доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 N 902 (далі - Порядок).
2. Перелік категорій одержувачів адміністративної послуги Одержувачами свідоцтва про акредитацію є виконавці (юридичні особи - нерезиденти) проектів (програм) міжнародної технічної допомоги.
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
3.1. Для одержання адміністративної послуги до Мінекономіки відповідно до пункту 30 Порядку подаються такі документи:
лист-звернення від донора щодо акредитації виконавця (юридичної особи - нерезидента), в якому зазначаються його назва, юридична адреса, адреса в Україні, телефон і факс, ім'я, прізвище, посада офіційного представника в Україні, списки українського та іноземного персоналу в Україні;
легалізоване згідно з вимогами законодавства України доручення про надання повноважень представляти виконавця (юридичну особу - нерезидента) в Україні.
3.2. Відповідно до вимог пункту 31 Порядку усі документи, необхідні для акредитації, подаються мовою оригіналу з обов'язковим офіційним перекладом українською мовою.
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги
4.1. Послідовність дій одержувача адміністративної послуги:
подання до Мінекономіки повного пакета документів, визначених пунктом 30 Порядку;
отримання свідоцтва про акредитацію або листа із зазначенням причин відмови у видачі свідоцтва про акредитацію;
усунення причин відмови у видачі свідоцтва про акредитацію в установленому законодавством порядку та повторне звернення щодо його видачі.
4.2. Послідовність дій адміністративного органу:
розгляд пакета документів, поданого одержувачем адміністративної послуги;
прийняття рішення про видачу свідоцтва про акредитацію або відмову в його видачі;
видача свідоцтва про акредитацію або надсилання листа із зазначенням причин відмови.
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги
Мінекономіки відповідно до пункту 32 Порядку розглядає подані документи протягом 15 робочих днів, починаючи від дня надходження повного пакета документів, і приймає рішення щодо акредитації виконавця (юридичної особи - нерезидента).
6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
Мінекономіки може відмовити одержувачеві адміністративної послуги в разі:
неподання будь-якого з документів, зазначених у пункті 30 Порядку;
недостовірності відомостей у документах, поданих для отримання свідоцтва про акредитацію.
7. Опис результату, який повинен отримати одержувач
7.1. Мінекономіки видає свідоцтво про акредитацію, яке є підтвердженням статусу виконавця (юридичної особи - нерезидента) як такого, що забезпечує реалізацію проекту (програми) відповідно до положень міжнародного договору України, та підставою для звернення в установленому порядку щодо виготовлення спеціальних печаток і штампів виконавця, відкриття відповідних спеціальних рахунків в уповноважених банках України, що використовуються для впровадження проектів (програм), одержання спеціальних службових карток і номерних знаків транспортних засобів для виконавців та їх іноземних працівників, інших спрямованих на реалізацію проекту (програми) дій, передбачених законодавством, за формою згідно з додатком 4 до Порядку.
7.2. Мінекономіки має право анулювати рішення про акредитацію виконавця (юридичної особи - нерезидента) в разі:
офіційного звернення виконавця;
припинення дії контракту на виконання проекту (програми); анулювання рішення про державну реєстрацію проекту (програми); наявності інших підстав, передбачених законодавством.
7.3. Після повідомлення щодо анулювання рішення про акредитацію виконавця (юридичної особи - нерезидента) цей виконавець або уповноважена ним особа зобов'язана у 10-денний термін повернути до Мінекономіки свідоцтво про акредитацію виконавця (юридичної особи - нерезидента) проекту (програми) МТД, надати довідку про закриття рахунку в уповноваженому банку та передати до МВС спеціальну печатку і штамп.
8. Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
Адміністративна послуга надається на безоплатній основі.
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації
Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, встановлені законодавством України про державну службу та нормативно-правовими актами Мінекономіки.
10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності
10.1. Документи, необхідні для надання адміністративної послуги, надсилаються поштою на адресу Мінекономіки: 01008, м. Київ, вул. М.Грушевського, 12/2, або подаються до поштової скриньки Мінекономіки, яка розташована на першому поверсі під'їзду N 6 Будинку Уряду.
10.2. Видача свідоцтва про акредитацію здійснюється за адресою Мінекономіки: м. Київ, Львівська площа, 8.
11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо
11.1. Одержувачі адміністративної послуги можуть отримати консультаційну допомогу з питань, пов'язаних з наданням адміністративної послуги, за контактними телефонами: (044) 272-50-04, (044) 272-54-40, (044) 272-31-83.
11.2. Видача свідоцтва про акредитацію здійснюється відповідно до графіка роботи Мінекономіки: понеділок - четвер - з 9.00 до 18.00, п'ятниця - з 9.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до 13.45.
12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) в разі перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги
Встановлення черговості надання адміністративної послуги не передбачено.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача під час звернення за одержанням та в ході надання адміністративної послуги
Інформація про цей Стандарт та про надання адміністративної послуги надається одержувачеві безкоштовно шляхом:
розміщення в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Мінекономіки: www.me.gov.ua;
надання консультацій за контактними телефонами: (044) 272-50-04, (044) 272-54-40, (044) 272-31-83.
14. Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо
Під час надання адміністративної послуги поділ одержувачів на категорії не передбачається.
15. Порядок подання, реєстрації та розгляду скарг на недотримання Стандарту
Скарга на недотримання Стандарту може адресуватись до Мінекономіки і розглядається в терміни згідно з чинним законодавством. Скарга надсилається поштою на адресу Мінекономіки: 01008, м. Київ, вул. М.Грушевського, 12/2, або подається до поштової скриньки Мінекономіки, яка розташована на першому поверсі під'їзду N 6 Будинку Уряду.
16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування одержувачеві збитків
У разі допущення технічної помилки під час оформлення свідоцтва про акредитацію оригінал зазначеного свідоцтва повертається до Мінекономіки, а замість нього видається новий оригінал з виправленими даними.
Директор департаменту
міжнародної технічної
допомоги та співробітництва
з міжнародними фінансовими
організаціями
О.В.Кучеренко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
24.06.2009 N 612
СТАНДАРТ
надання адміністративної послуги з підтвердження пільг з оподаткування при митному оформленні товарів, які надходять у рамках міжнародних договорів з надання Україні міжнародної технічної допомоги
1. Загальні положення
1.1. Цей Стандарт визначає опис етапів надання адміністративної послуги з підтвердження пільг з оподаткування при митному оформленні товарів, які надходять у рамках міжнародних договорів з надання Україні міжнародної технічної допомоги (далі - адміністративна послуга), склад, послідовність дій одержувача та адміністративного органу, вимоги щодо необхідного рівня її доступності та якості.
1.2. Адміністративний орган (структурний підрозділ), що надає послугу:
Мінекономіки (департамент міжнародної технічної допомоги та співробітництва з міжнародними фінансовими організаціями).
1.3. У цьому Стандарті терміни вживаються в значенні, визначеному Порядком підтвердження пільг з оподаткування при митному оформленні товарів, які надходять у рамках міжнародних договорів з надання Україні міжнародної технічної допомоги, затвердженим наказом Мінекономіки від 05.09.2007 N 291 (далі - Порядок).
2. Перелік категорій одержувачів адміністративної послуги
2.1. Одержувачем довідки, яка підтверджує право на пільги з оподаткування товарів, що надходять у рамках міжнародних договорів з надання Україні міжнародної технічної допомоги, є реципієнт програми (проекту) міжнародної технічної допомоги (далі - МТД) - резидент (фізична або юридична особа), який безпосередньо одержує МТД згідно з проектом (програмою).
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
3.1. Для одержання адміністративної послуги до Мінекономіки відповідно до пункту 2 розділу II Порядку подаються такі документи:
лист-звернення від реципієнта, у якому повинна міститися така інформація: мета звернення до Мінекономіки; назва програми МТД (за наявності); назва проекту; реєстраційний номер; номер інвойсу; загальна фактурна вартість товару МТД; мета переміщення/митний режим, митний орган, у зоні діяльності якого розташований реципієнт;
лист-підтвердження від офіційно вповноваженої організації-донора, відповідальної за надання МТД, або виконавця, крім випадків, коли існує технічна специфікація в додатку до контракту між організацією-донором або виконавцем та реципієнтом, із зазначенням такої інформації: мета звернення до Мінекономіки; назва програми МТД (за наявності); назва проекту; назва організації-донора за проектом; назва реципієнта, на адресу якого надходить вантаж МТД; номер інвойсу; загальна сума товарів; мета переміщення/митний режим (у разі, коли донор володіє цією інформацією);
перелік товарів українською мовою з підписом уповноваженої особи реципієнта на кожній сторінці, засвідчений печаткою (за наявності);
оригінали інвойсу та товаросупровідних документів з відміткою митниці на кордоні або їх копії, засвідчені в установленому порядку;
копія реєстраційної картки проекту.
3.2. У разі письмового обґрунтування необхідності підтвердити мету переміщення товарів та джерело його фінансування Мінекономіки може додатково запросити копію контракту на постачання товару, платіжний документ про перерахування коштів донором/виконавцем на рахунок постачальника товару.
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги
4.1. Послідовність дій одержувача адміністративної послуги:
подання до Мінекономіки повного пакета документів, визначених пунктом 2 розділу II Порядку;
отримання довідки або листа із зазначенням причин відмови;
усунення причин відмови у видачі довідки в установленому законодавством порядку та повторне звернення щодо її видачі.
4.2. Послідовність дій адміністративного органу:
розгляд пакета документів, поданого одержувачем адміністративної послуги;
прийняття рішення про видачу довідки або відмову в її видачі;
видача довідки або надсилання листа із зазначенням причин відмови.
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги

................
Перейти до повного тексту