- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
Про заяву ТОВ "Комерційна радіостудія "Самара", м. Павлоград Дніпропетровської обл., щодо продовження строку дії ліцензії на мовлення (НР N 2404 від 30.11.2005)
( Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Національної
ради України з питань телебачення і радіомовлення
N 857 від 13.05.2009
N 1474 від 21.07.2009 )
Розглянувши заяву ТОВ "Комерційна радіостудія "Самара", м. Павлоград Дніпропетровської обл. (юридична адреса: вул. Леніна, 103, м. Павлоград, Дніпропетровська обл., 51400; фактична адреса: вул. Дніпровська, 416-а/1, м. Павлоград, Дніпропетровська обл.; директор Норенко І.М.), про продовження строку дії ліцензії НР N 2404 від 30.11.2005 (ефірне радіомовлення: частота 107,9 МГц у м. Павлограді, потужність передавача - 0,5 кВт, та частота 73,88 МГц у м. Павлограді, потужність передавача - 0,02 кВт, обсяг мовлення - по 24 год./добу, мова: українська не менше 80%), керуючись статтями
12,
23,
24,
31,
33 Закону України
"Про телебачення і радіомовлення", статтями
18,
24 Закону України
"Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", Національна рада
ВИРІШИЛА:
1. Продовжити строк дії ліцензії НР N 2404 від 30.11.2005 ТОВ "Комерційна радіостудія "Самара", м. Павлоград Дніпропетровської обл., з використанням частоти 107,9 МГц у м. Павлограді, потужність передавача - 0,5 кВт, та частоти 73,88 МГц у м. Павлограді, потужність передавача - 0,02 кВт, обсяг мовлення - по 24 год./добу, зазначивши в ліцензії:
- вид мовлення: ефірне (радіомовлення);
- вихідні дані (логотип, позивні, емблема): "Радіо "Самара";
- строк дії ліцензії: 7 років;
- програмна концепція мовлення - згідно з додатком 1 до рішення;
- періодичність, час, обсяги та сітка мовлення - по 24 години на добу;
- докладні характеристики каналу мовлення, мережі мовлення - згідно з додатком 2 до рішення.
2. Оператор телекомунікацій - "Комерційна радіостудія "Самара" м. Павлоград Дніпропетровської обл.
3. Фінансово-економічному управлінню, на підставі
Методики розрахунку розмірів ліцензійного збору за видачу, продовження, переоформлення та видачу дубліката ліцензії на мовлення та ліцензії провайдера програмної послуги, нарахувати ТОВ "Комерційна радіостудія "Самара", м. Павлоград Дніпропетровської обл., ліцензійний збір за продовження строку дії ліцензії з використанням частоти 107,9 МГц у м. Павлограді, потужність передавача - 0,5 кВт, та частоти 73,88 МГц у м. Павлограді, потужність передавача - 0,02 кВт, обсяг мовлення - по 24 год./добу. Врахувати ваговий коефіцієнт згідно з додатком 2 до рішення. Встановити термін сплати ліцензійного збору до 01.09.2009.
( Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Національної
ради України з питань телебачення і радіомовлення
N 857 від 13.05.2009,
N 1474 від
21.07.2009 )
4. Здійснити видачу ліцензії на мовлення за умови сплати ліцензійного збору та після закінчення строку дії ліцензії НР N 2404 від 30.11.2005.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на ліцензійно-реєстраційний департамент.
Голова Національної ради В.о. відповідального секретаря | В.Шевченко Ю.Плаксюк |
Додаток 1
до рішення Національної ради
01.04.2009 N 596
ПРОГРАМНА КОНЦЕПЦІЯ
мовлення ТОВ "Комерційна радіостудія "Самара", м. Павлоград Дніпропетровської обл.
I. Мова (мови), якою (якими) вестимуться передачі:
українська не менше 80%;
II. Частка програм власного виробництва:
16 годин на добу, 66,7%;
III. Мінімальна частка національного аудіовізуального продукту (в тому числі власного виробництва):
23 години на добу, 96%;
IV. Максимальна частка аудіовізуальної продукції іноземного виробництва:
1 година на добу, 4%;
V. Формат (відповідно до програмної концепції):
розважально-інформаційний;
VI. Жанровий розподіл програмного наповнення:
N |
Розподіл програмного наповнення |
Загальний обсяг на добу (год.хв./ добу) |
Обсяг власного продукту (год.хв./ добу) |
Обсяг національ- ного продукту (год.хв./ добу) |
Обсяг іноземного продукту (год.хв./ добу) |
Програми та передачі, які передбачається ретранслювати (год.хв./добу) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1 |
Інформаційно-аналітичні і публіцистичні передачі |
6 год. |
4 год. 44 хв. |
6 год. |
- |
- |
2 |
Культурно-мистецькі передачі |
1 год. |
|
1 год. |
- |
- |
3 |
Науково-просвітницькі передачі |
1 год. |
- |
1 год. |
- |
- |
4 |
Розважально-музичний (в т.ч.: музичні передачі інтерактивні передачі, ігрові шоу, передачі по заявках тощо...) |
12 год. |
9 год. 42 хв. |
11 год. |
1 год. |
- |
5 |
Підбірка музичних творів (для радіомовлення) |
- |
- |
- |
- |
- |
6 |
Дитячі передачі |
1 год. |
58 хв. |
1 год. |
- |
- |
7 |
Фільмопоказ (для телебачення) |
- |
- |
- |
- |
- |
8 |
Інше: |
|
|
|
|
|
|
реклама |
2 год. 24 хв. |
- |
2 год. 24 хв. |
- |
- |
елементи оформлення ефіру |
24 хв. |
24 хв. |
24 хв. |
- |
- |
анонси |
12 хв. |
12 хв. |
12 хв. |
- |
- |
телеторгівля |
- |
- |
- |
- |
- |
................Перейти до повного тексту