1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
Н А К А З
10.11.2008 N 588
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства внутрішніх справ N 461 від 02.11.2009 )
Про затвердження Положення про постійно діючий тендерний комітет (конкурсну комісію) Міністерства внутрішніх справ
Керуючись вимогами Закону України "Про державне оборонне замовлення", постанов Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008 N 921 "Про затвердження Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" та від 9 грудня 1999 року N 2244 "Питання державного оборонного замовлення", від 27 вересня 2000 року N 1469 "Про організаційні заходи щодо функціонування системи державних закупівель", наказу МВС від 08.02.2008 N 54 "Про затвердження складу постійно діючого тендерного комітету (конкурсної комісії) МВС України"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про постійно діючий тендерний комітет (конкурсну комісію) Міністерства внутрішніх справ України (додається).
2. Визнати такими, що втратили чинність, накази МВС від 13.04.2007 N 122 "Про створення постійно діючого тендерного комітету МВС України", від 19.07.2007 N 249 "Про затвердження Положення про постійно діючий тендерний комітет Міністерства внутрішніх справ України" та від 18.09.2007 N 340 "Про внесення змін до наказу МВС України від 19.07.2007 N 249".
3. Контроль за виконанням наказу покладаю на заступника Міністра генерал-полковника міліції Хоменка В.П.
4. Наказ оголосити начальницькому складу органів і підрозділів внутрішніх України.
Міністр Ю.В.Луценко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МВС
10.11.2008 N 588
ПОЛОЖЕННЯ
про постійно діючий тендерний комітет (конкурсну комісію) Міністерства внутрішніх справ України
1. Загальні положення
1.1. Дане Положення розроблене відповідно до вимог Закону України "Про державне оборонне замовлення", Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008 року N 921, постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 1999 року N 2244 "Питання державного оборонного замовлення" (зі змінами).
1.2. Положення визначає правовий статус, функції, склад, структуру, загальні організаційні основи діяльності постійно діючого тендерного комітету (конкурсної комісії) МВС (далі - Тендерний комітет), а також права, обов'язки та відповідальність його членів.
2. Порядок створення й організація діяльності Тендерного комітету
2.1. Тендерний комітет створюється для організації та проведення процедур закупівлі товарів, робіт і послуг на засадах колегіальності в прийнятті рішень, відсутності конфлікту інтересів членів Тендерного комітету та їх неупередженості.
2.1.1. До складу Тендерного комітету повинно входити не менше, як 5 осіб.
2.1.2. До складу Тендерного комітету не можуть уходити посадові особи та представники учасників, їх близькі родичі, посадові особи об'єднань підприємств - учасників, їх представники та близькі родичі.
2.1.3. Склад Тендерного комітету затверджується наказом МВС.
2.1.4. Зміни до складу Тендерного комітету вносяться наказом МВС за поданням голови Тендерного комітету.
2.2. Тендерний комітет у своїй діяльності керується чинним законодавством України, нормативно-правовими актами МВС, цим Положенням та рішеннями, які приймаються Тендерним комітетом.
2.3. Керівництво роботою Тендерного комітету здійснює його голова, який призначається наказом МВС.
2.3.1. Голова Тендерного комітету організовує його роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на Тендерний комітет функцій.
2.3.2. Голова Тендерного комітету призначає першого заступника, (заступників) голови, секретаря тендерного комітету.
2.4. За рішенням голови Тендерного комітету можуть створюватися окремі робочі групи для вирішення питань, що виникають у процесі проведення процедур закупівлі, залучатися як консультанти чи експерти спеціалісти структурних підрозділів центрального апарату МВС України, інших органів (організацій, установ, підприємств), що підпорядковані або знаходяться у сфері управління МВС. Керівник робочої групи призначається з числа членів Тендерного комітету.
2.5. Спеціалісти, юристи, економісти, консультанти та інші фізичні чи юридичні особи, які можуть залучатися до роботи Тендерного комітету на договірних засадах відповідно до чинного законодавства, та нотаріуси, які посвідчують договори про закупівлю (у разі нотаріального посвідчення договорів про закупівлю на вимогу замовника), не можуть бути членами Тендерного комітету та не несуть відповідальності за рішення, дії або бездіяльність Тендерного комітету та службових осіб замовника, учасника чи інших осіб, та за виконання (невиконання) договорів про закупівлю, укладених на підставі рішення Тендерного комітету замовника, та за наслідки, спричинені такими рішеннями, діями або бездіяльністю.
2.6. Формою роботи Тендерного комітету є засідання, які проводяться згідно з затвердженим планом діяльності Тендерного комітету або в міру необхідності.
2.7. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях Тендерного комітету, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів Тендерного комітету. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови Тендерного комітету.
2.8. Рішення комітету оформляється протоколом, який підписується всіма членами Тендерного комітету, що брали участь у голосуванні.
3. Функції Тендерного комітету
3.1. Тендерний комітет відповідає за організацію процедур закупівель на всіх етапах їх проведення.
3.2. У процесі роботи Тендерний комітет, зокрема, забезпечує реалізацію наступних функцій:
планування здійснення процедур закупівель протягом бюджетного року відповідно до затверджених кошторисних призначень та пріоритетності закупівель;
затвердження річного плану державних закупівель та змін до нього;
вибір процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері державних закупівель;
оприлюднення інформації про здійснення закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері державних закупівель;
підготовка та розсилання необхідної для проведення процедур закупівель чи процедури попередньої кваліфікації інформації учасникам торгів, зокрема відповідної (тендерної, кваліфікаційної) документації чи запиту щодо цінових пропозицій;
надання роз'яснень учасникам процедур закупівель щодо змісту тендерної документації в разі отримання від останніх відповідних запитів;
організація приймання, зберігання, розкриття тендерних пропозицій, забезпечення вибору найбільш вигідної тендерної пропозиції винятково на основі критеріїв та методики оцінки тендерних пропозицій, визначених у тендерній документації;

................
Перейти до повного тексту