- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
НАКАЗ
Про внесення змін до Положення про тендерний комітет Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Відповідно до Закону України
"Про публічні закупівлі", з метою організації та проведення процедур закупівель у ДСНС
НАКАЗУЮ:
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Білошицького Р.М.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ДСНС
21.03.2016 № 138
(у редакції наказу ДСНС
від 02.10.2018 № 577)
ПОЛОЖЕННЯ
про тендерний комітет Державної служби України з надзвичайних ситуацій
I. Загальні положення
1.1. До складу тендерного комітету Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі - Комітет) входять службові (посадові) та інші особи ДСНС, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом України
"Про публічні закупівлі" (далі - Закон).
1.2. Метою створення Комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.
1.3. Комітет у своїй діяльності керується
Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та цим Положенням.
II. Порядок створення та організація діяльності Комітету
2.1. Склад Комітету затверджується наказом ДСНС. До складу Комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників процедури закупівлі, члени їх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати міської, районної у місті, районної, обласної рад.
Зміни до складу Комітету затверджуються наказом ДСНС.
2.2. До складу Комітету входить не менше п'яти осіб.
Членство в Комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.
2.3. Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який призначається наказом ДСНС.
Голова Комітету організовує роботу Комітету та несе персональну відповідальність за виконання покладених на Комітет функцій.
2.4. Голова Комітету призначає заступника (заступників) голови, відповідального секретаря з числа членів Комітету та визначає функції кожного члена Комітету.
У разі відсутності голови Комітету його обов'язки виконує заступник голови Комітету (якщо призначено кількох заступників голови Комітету, то голова визначає серед них виконуючого обов'язки голови Комітету на період своєї відсутності).
За рішенням Комітету можуть залучатися службові (посадові) та інші особи структурних підрозділів ДСНС для надання консультацій з технічних питань, що зазначені у тендерній документації.
2.5. Формою роботи Комітету є засідання, які скликаються головою Комітету.
Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні Комітету, та порядок денний доводяться до членів Комітету не пізніше ніж за два дні до засідання.
2.6. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях Комітету, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів Комітету.
За умови рівного розподілу голосів голос голови Комітету є вирішальним.
Рішення Комітету оформляється протоколом, у якому відображаються результати поіменного голосування членів Комітету, присутніх на засіданні, з кожного питання. Протокол підписується усіма членами Комітету, присутніми на засіданні Комітету.
У разі відмови члена Комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
III. Головні функції Комітету
Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
Планування закупівель, складення та затвердження річного плану закупівель та внесення змін до нього;
здійснення вибору процедури закупівлі;
проведення процедур закупівель;
забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивного та чесного вибору переможця;
надання роз'яснення щодо змісту тендерної документації особам, які звернулися із відповідними зверненням через електронну систему закупівель;
забезпечення вибору найбільш економічно вигідної пропозиції на підставі критеріїв та методики оцінки, визначених у тендерній документації;
проведення переговорів з учасниками у разі застосування переговорної процедури закупівлі;
забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених
Законом;
................Перейти до повного тексту