1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ УКРАЇНИ
НАКАЗ
18.07.2006 № 571/0/16-06
Про затвердження зразків документації для початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (шкіл естетичного виховання)
(Із змінами і доповненнями, внесеними згідно з Наказом Міністерства культури № 1109 від 07.11.2013)
Відповідно до п. 2.15 Положення про початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад (школу естетичного виховання) , затвердженого наказом Міністерства культури і мистецтв України від 06.08.2001 № 523, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10.09.2001 р. за № 803/5994, із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства культури і туризму України від 23.05.2006 № 331 , зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 08.06.2006 р. за № 693/12567, "Про затвердження Положення про початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад (школу естетичного виховання)",
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити і ввести в дію з 1 вересня 2006 року зразки документації для початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (шкіл естетичного виховання), що додаються.
2. Міністерству культури і мистецтв Автономної Республіки Крим, управлінням культури і туризму обласних, Севастопольської міської, Головному управлінню культури і мистецтв Київської міської державних адміністрацій забезпечити введення нових зразків документації в діяльність початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів.
3. Вважати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства культури і мистецтв України від 16.07.2003 № 440 "Про затвердження зразків документації для початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів системи Міністерства культури і мистецтв України".
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра О.Г. Шокало-Бенч.
Міністр І.Д. Ліховий
Додаток
ЗРАЗКИ ДОКУМЕНТАЦІЇ
для початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (шкіл естетичного виховання) системи міністерства культури україни
Додаток
до пункту 2.15 Положення про початковий
спеціалізований мистецький навчальний
заклад (школу естетичного виховання)
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТАЦІЇ
Ф-1 Заява про вступ до закладу та зобов'язання
Ф-1А Договір про надання платних послуг та зобов'язання
Ф-2 Книга реєстрації заяв про вступ та результатів вступних іспитів
Ф-3 Журнал індивідуальних уроків та групових уроків з предметів "Колективне музичення", "Постановка спектаклів", "Постановка обрядів"
Ф-4 Журнал групових уроків
Ф-5 Додаток до журналу
Ф-6 Загальний журнал обліку успішності учнів
Ф-7 Індивідуальний план учня
Ф-8 Робочий план з групових предметів
Ф-9 Табель успішності
Ф-10 Академічна довідка
Ф-11 Розклад уроків
Ф-12 Рапорт на заміну
Ф-13 Заява на зміну педагогічного навантаження
Ф-14 Книга обліку педагогічного навантаження
Ф-15 Табель на заробітну плату педагогічним працівникам
Ф-16 Розрахунок годин
Ф-16А Розрахунок годин для художньої школи (художнього відділення)
Ф-17 Тарифікаційний список педагогічних працівників
Ф-18 Книга протоколів контрольних заходів для музичної школи (музичного відділення)
Ф-18А Книга протоколів контрольних заходів для художньої, хореографічної, театральної, циркової школи (відповідних відділень)
Ф-19 Книга протоколів випускних іспитів для музичної школи (музичного відділення)
Ф-19А Книга протоколів випускних іспитів для художньої, хореографічної, театральної, циркової школи (відповідних відділень)
Ф-20 Екзаменаційний лист
Ф-21 Книга обліку видачі свідоцтв про позашкільну освіту
Ф-22 Книга протоколів засідань відділу (відділення)
Ф-23 Книга протоколів засідань педагогічної ради
Ф-24 Книга реєстрації наказів
Ф-25 Заява та розписка
Ф-26 Книга обліку вхідного листування
Ф-27 Книга обліку вихідного листування
РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо ведення документації в початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладах (школах естетичного виховання)
Ф-1 (Ф-1А) Заява про вступ до закладу та зобов'язання (Договір про надання платних послуг)
Форма заповнюється батьками учня або особами, що їх замінюють, та повнолітніми особами. За зміст заяви (договору) та зобов'язання відповідає особа, яка заповнює форму. Правильність заповнення та наявність необхідних документів перевіряється особою, призначеною наказом керівника закладу.
Ф-2 Книга реєстрації заяв про вступ до закладу та результатів вступних іспитів
У книгу вносяться прізвища всіх, хто подав заяву про вступ до закладу (Ф-1), та оцінки за вступні іспити.
У стовпчик "Оцінки" вписується перелік здібностей та (або) фізіологічних параметрів вступника (слух, ритм, пам'ять, рисунок, живопис, композиція, декламація, пластичний етюд, оцінка за виконання програми, виворітність стопи, розтягування тощо), визначений закладом. Відповідно до визначених закладом вимог виставляються бали за 12-бальною системою.
У стовпчик "Програма" можуть вноситися записи про музичні твори, творчі завдання, творчі роботи тощо, які були представлені (виконані) безпосередньо під час іспиту або підготовлені заздалегідь.
У стовпчик "Висновки (рекомендації) приймальної комісії" вноситься запис щодо зарахування учня.
У стовпчик "Примітки" вноситься запис щодо розподілу учня до класу викладача (групи, відділу, відділення).
Після реєстрації останнього вступника наприкінці навчального року під списком всіх осіб, які подали заяву про вступ до закладу в поточному навчальному році, зазначається склад приймальної (екзаменаційної) комісії та ставляться підписи її членів.
Ф-3 Журнал індивідуальних уроків та групових уроків з предметів "Колективне музичення", "Постановка спектаклів", "Постановка обрядів"
Документ обліку відвідування та успішності учнів. Ведеться відповідно до рекомендацій, надрукованих у журналі.
Наприкінці навчального року заповнений журнал подається для зберігання до архіву закладу.
Ф-4 Журнал групових уроків
Документ обліку відвідування та успішності учнів. Ведеться відповідно до рекомендацій, надрукованих у журналі.
Наприкінці навчального року заповнений журнал подається для зберігання до архіву закладу.
Ф-5 Додаток до журналу
Облік внесення плати за навчання учнів.
Додаток оформлюється викладачем, який веде журнал. Додаток може бути надрукованим на окремому аркуші або на одній із сторінок журналу.
Ф-6 Загальний журнал обліку успішності учнів
Документ обліку успішності учнів. Ведеться відповідно до рекомендацій, надрукованих у журналі.
Наприкінці навчального року заповнений журнал подається для зберігання до архіву закладу.
Ф-7 Індивідуальний план учня
Складається викладачем на поточний навчальний рік у відповідності до Програми з предмета "Музичний інструмент" або "Сольний спів", якщо за Типовим навчальним планом на вивчення предмета передбачено 2 години на тиждень. Затверджується завідуючим відділом (відділенням) на I семестр - до 1 вересня, на II семестр - до 10 січня. Для щойно зарахованих учнів план складається та затверджується протягом місяця з дня зарахування до закладу. Характеристика учня складається на кінець навчального року.
Після проведення контрольного заходу виставляється оцінка за 12-бальною системою або, у разі проведення контрольного заходу без оцінки (якщо це передбачено вимогами Програми з предмета), помітка "зараховано" чи "не зараховано". Далі записуються зауваження, рекомендації, висновки відповідні до запису у Книзі протоколів контрольних заходів (Ф-18).
Після закінчення навчального року викладач подає індивідуальний план учня відповідальній особі, призначеній керівником, для збереження в особовій справі учня протягом всього періоду його навчання.
Ф-8 Робочий план з групових предметів
Складається на підставі програм з групових предметів, за якими працює заклад, викладачами (викладачем), які(-ий) призначаються(-ється) завідуючим відділом (відділенням), для поурочного розподілу навчального матеріалу відповідного року навчання. Затверджується завідуючим відділом (відділенням).
Затверджений робочий план діє на період до змін у програмі або до внесення істотних змін у розподіл годин по темах, які вивчаються.
У затвердженому поурочному розподілі навчального матеріалу можливі зміни, пов'язані з поважними причинами (перенесенням уроків у зв'язку з карантином, подовженими канікулами тощо). Зміни відображаються в журналах групових уроків (Ф-4) в колонці "Зміст роботи".
Викладач повинен забезпечити вивчення всього навчального матеріалу з предмета, передбаченого на відповідний рік навчання робочим планом з групових предметів.
Ф-9 Табель успішності
Заповнюється викладачем з фахового предмета. На кінець I семестру за вимогою видається для ознайомлення учню (батькам або особам, які їх замінюють). Табель з підписом батьків (осіб, які їх замінюють) на початку II семестру повертається викладачеві з фахового предмета. Після закінчення навчального року повністю оформлений та завірений печаткою закладу табель успішності за вимогою видається учню (батькам або особам, які їх замінюють).
Назви предметів вносяться до Табеля відповідно до навчальних планів, за якими працює заклад.
Ф-10 Академічна довідка
Видається за вимогою батьків або осіб, які їх замінюють, при переведенні учня до іншого навчального закладу. До академічної довідки вносяться оцінки з успішності за весь період навчання, коротка характеристика учня.
Ф-11 Розклад уроків
Складається педагогічним працівником у двох примірниках та діє після затвердження заступником директора з навчальної роботи від зазначеної в розкладі дати. Перший примірник зберігається у заступника директора з навчальної роботи, другий - в журналі викладача. Про зміни в розкладі уроків педагогічний працівник повинен негайно повідомити заступника директора з навчальної роботи. Новий розклад затверджується у встановленому порядку.
Ф-12 Рапорт на заміну
Заміна уроків відсутнього педагогічного працівника проводиться за розпорядженням керівника. Після проведення заміни педагогічний працівник подає рапорт. На підставі рапорту заступник директора вносить запис до Книги обліку обсягу педагогічного навантаження (Ф-14).
Ф-13 Заява про зміну обсягу педагогічного навантаження
Подається педагогічним працівником директору в разі зміни обсягу педагогічного навантаження, що сталася в зв'язку з вибуттям або зарахуванням учнів (збільшення або зменшення кількості груп) тощо. Заява подається педагогічним працівником виключно у випадках:
1. Якщо фактичне педагогічне навантаження на час подання заяви менше, ніж тарифна ставка.
2. Якщо обсяг педагогічного навантаження не обумовлений при прийнятті на роботу.
Заступник директора вносить у заяву запис про зміни обсягу педагогічного навантаження, включення цих змін до наказу та табеля.
Ф-14 Книга обліку педагогічного навантаження
Є основним документом обліку педагогічного навантаження педагогічних працівників для нарахування заробітної плати.
Розподіл обсягу педагогічного навантаження здійснюється керівником закладу і затверджується відповідним органом управління. Перерозподіл обсягу педагогічного навантаження у зв'язку з вибуттям або зарахуванням учнів протягом навчального року здійснюється керівником закладу. Обсяг педагогічного навантаження станом на початок навчального року вноситься заступником директора з навчальної роботи до Книги обліку педагогічного навантаження. В книзі відображується весь обсяг та всі зміни обсягу педагогічного навантаження працівника протягом навчального року, які щомісячно відображуються в Табелі для нарахування заробітної плати.
Для кожного педагогічного працівника, як правило, відводиться один розгорнутий лист, а у разі необхідності - більше.
На першій сторінці розміщуються прізвища учнів або перелік груп з предметів та обсяг годин педагогічного навантаження з предметів або по групах. Якщо протягом навчального року в обсязі педагогічного навантаження відбуваються зміни, в розділі "Примітки" зазначається дата зарахування або відрахування учнів (збільшення або зменшення кількості груп).
На другій сторінці помісячно зазначається обсяг педагогічного навантаження у годинах (тижневе та погодинне навантаження, пропуски). Обсяг годин за відповідний місяць відображається в Табелі нарахування заробітної плати педагогічним працівникам (Ф-15).
У розділі Книги "Примітки до складання табеля" вносяться пояснення щодо нарахування або утримання годин тижневого або погодинного навантаження, відпусток, хвороби тощо.
Для обліку педагогічного навантаження педагогічних працівників, які працюють в групах на засадах самоокупності, може вестися окрема Книга обліку педагогічного навантаження або окремі сторінки (блок сторінок) в основній Книзі.
Ф-15 Табель нарахування заробітної плати педагогічним працівникам
Складається щомісяця заступником директора з навчальної роботи та затверджується директором. Підпис директора засвідчується печаткою закладу.
Розмір обсягу педагогічного навантаження, години заміни, доплати та утримання повинні повністю відповідати даним Книги обліку педагогічного навантаження (Ф-14).
Для нарахування заробітної плати педагогічним працівникам, які працюють в групах на засадах самоокупності, ведеться окремий Табель.
Ф-16 (Ф-16А) Розрахунок годин-*
Складається заступником директора з навчальної роботи на початок навчального року на плановий контингент учнів, який щорічно визначається органом виконавчої влади, відповідно до Типових навчальних планів, затверджених Міністерством культури України. Підписується директором.
У розрахунку годин слід передбачити години викладачів, години концертмейстерів, години демонстраторів пластичних поз тощо, визначені навчальними планами та роз'ясненнями до них.
Розрахунок годин - одна із складових розрахунку фонду заробітної плати педагогічних працівників. Для формування бюджетного запиту на наступний фінансовий рік та обчислення річного фонду заробітної плати педагогічних працівників закладу на наступний бюджетний (календарний) рік додатково може складатися орієнтовний розрахунок годин на I семестр наступного навчального року.
__________
-*Запропоновані Форми розроблені для музичних та художніх шкіл (відділень шкіл мистецтв). Для шкіл (відділень) іншого спрямування заклад складає розрахунки годин за формами, аналогічними зразкам.
Ф-17 Тарифікаційний список педагогічних працівників
Складається станом на 1 вересня, погоджується з профспілковим комітетом, підписується директором, головним бухгалтером та до 15 вересня подається на затвердження до управління (відділу) культури за підлеглістю закладу.
До Тарифікаційного списку педагогічних працівників на початок навчального року додаються:
1. Наказ про розподілений керівником обсяг педагогічного навантаження педагогічних працівників станом на 1 вересня поточного навчального року;
2. Розрахунок годин (Ф-16);
3. Розрахунок середньої ставки викладачів і концертмейстерів (додаток до Ф-17).
Розподілений керівником обсяг педагогічного навантаження відображується у додатку до Тарифікаційного списку (Ф-17). (Увага! У додатку до Тарифікаційного списку (додаток до Ф-17) погодинне навантаження відображується як тижневе педагогічне навантаження, а у Табелі для нарахування заробітної плати педагогічним працівникам (Ф-15) як погодинне).
На початок фінансового року та у разі змін у розмірах 1-го тарифного розряду єдиної тарифної сітки (ЄТС), посадових окладів (тарифних ставок) працівників бюджетних установ, закладів станом на день змін складається новий Тарифікаційний список педагогічних працівників (без додатків 1, 2, 3). Не пізніше двох тижнів після складання Тарифікаційний список педагогічних працівників (без додатків 1, 2, 3) подається на затвердження до управління (відділу) культури за підлеглістю закладу. У цих випадках обчислена на 1 вересня середня педагогічна ставка збільшується на коефіцієнт підвищення 1-го тарифного розряду ЄТС станом на день змін.
У разі призначення протягом навчального року нових педагогічних працівників або зміни в окремих педагогічних працівників розмірів тарифної ставки, наприклад, після одержання диплому про повну вищу освіту, після досягнення стажу роботи, що дає право на зміну розміру надбавки за вислугу років, за наслідками атестації, або з інших причин керівником закладу видається наказ про зміни в оплаті праці на день події. Ці зміни відображуються у наступному Тарифікаційному списку, який подається на затвердження керівнику органу управління (відділу) культури за підлеглістю закладу.
Тарифікаційний список є основним документом для розрахунку фонду оплати праці педагогічних працівників. Фонд заробітної плати педагогічних працівників на місяць визначається шляхом множення середньої педагогічної ставки на кількість педагогічних ставок за розрахунком годин. Річний фонд заробітної плати педагогічних працівників складається (з урахуванням наступних змін 1-го тарифного розряду ЄТС): з фонду заробітної плати педагогічних працівників за 12 місяців; коштів, передбачених для виплат доплат, надбавок; щорічної грошової винагороди педагогічним працівникам за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов'язків; надбавок за вислугу років; матеріальної допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки; інших виплат відповідно до чинного законодавства. При формуванні бюджетного запиту на наступний фінансовий рік та обчислення фонду заробітної плати педагогічних працівників закладу на підставі даних, затверджених Законом "Про державний бюджет" на відповідний фінансовий рік, розмір середньої педагогічної ставки корегується на відповідні коефіцієнти зростання розмірів 1-го тарифного розряду єдиної тарифної сітки (ЄТС), посадових окладів (тарифних ставок) працівників бюджетних установ.
Ф-18 (18А) Книга протоколів контрольних заходів
Ведеться для оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з предметів, з яких передбачено проведення контрольних заходів (крім технічного заліку). Заповнюється до початку проведення контрольного заходу.
Після обговорення виступу (перегляду роботи) учня секретарем або завідуючим відділом (відділенням) виставляється оцінка та записуються зауваження, рекомендації, висновки членів комісії. У разі проведення контрольного заходу без оцінки (якщо це передбачено вимогами Програми з предмета) виставляється помітка "зараховано" чи "не зараховано".
Після проведення контрольного заходу наприкінці Книги вписуються прізвища присутніх членів комісії. Протокол засвідчується їхніми підписами.
Ф-19 (19А) Книга протоколів випускних іспитів
Ф-19 застосовується музичними школами (відділеннями шкіл мистецтв), Ф-19А іншими відділеннями.
За тиждень до проведення випускного іспиту викладач подає заступнику директора з навчальної роботи розгорнуту характеристику випускника та програму виступу (назву теми або творчого завдання). До початку іспиту характеристика та програма, тема, завдання записується у відповідну колонку Книги.
У колонці "Висновки та рекомендації екзаменаційної комісії" можуть бути записані такі рекомендації: "Програму з предмета виконано повністю", "Вважати таким(-ою), що закінчив(-ла) школу", "Довиконати випускну роботу", "Рекомендовано перездачу", рекомендації щодо продовження навчання у вищому мистецькому навчальному закладі тощо.
Протокол підписується присутніми на іспиті членами комісії.
Ф-20 Екзаменаційний лист
Ведеться окремо на кожну групу викладачем-екзаменатором для оцінювання результатів випускних іспитів з групових предметів.
У колонці "Висновки та рекомендації екзаменаційної комісії" можуть бути записані такі рекомендації: "Програму з предмета виконано повністю", "Вважати таким(-ою), що закінчив(-ла) школу", "Рекомендовано перездачу", а також рекомендації щодо продовження навчання у вищому мистецькому навчальному закладі тощо.
Після завершення іспиту підписується членами екзаменаційної комісії та подається заступнику директора з навчальної роботи.
Ф-21 Книга обліку видачі Свідоцтв про позашкільну освіту
Відповідно до Порядку видачі випускникам позашкільних навчальних закладів Свідоцтв про позашкільну освіту , затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 12.07.2001 № 510 (із змінами) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 6 вересня 2001 за № 788/5979, до Книги обліку заноситься порядковий реєстраційний номер, який складається з двох чисел, записаних через дріб, а саме: перше число - порядковий номер, друге - рік видачі Свідоцтва. (Приклад: 1024/2012, де 1024 - порядковий номер Свідоцтва, а 2012 - рік його видачі.)
Книга має бути пронумерованою та прошнурованою.
Ф-22 Книга протоколів засідань відділу (відділення)
Ведеться секретарем або завідуючим відділом (відділенням). Нумерація протоколів починається з початку навчального року. Засідання відділу (відділення) протоколюються і підписуються завідуючим відділом (відділенням) та секретарем.
Ф-23 Книга протоколів засідань педагогічної ради
Ведеться секретарем педагогічної ради. Зберігається у голови педагогічної ради - керівника закладу, а після закінчення книги - в архіві закладу. Нумерація протоколів починається з початку кожного навчального року.
З усіх питань порядку денного, що обговорюються на засіданнях педагогічної ради, приймаються рішення, які записуються в протоколі. Протокол підписується головою та секретарем. Рішення педагогічної ради набирає чинності після затвердження директором закладу.
Ф-24 Книга реєстрації наказів
У Книзі реєстрації наказів зазначаються номер, дата, короткий зміст, кількість аркушів. Нумерація починається з початку календарного року.
Усі накази за календарний рік підшиваються у відповідну папку діловодства.
У разі необхідності накази подаються до бухгалтерії, надаються працівникам для ознайомлення. Копії наказів про призначення на посаду та звільнення з роботи зберігаються в особових справах працівників.
Книга має бути пронумерованою та прошнурованою.
Ф-25 Заява та розписка
Заповнюється особою при одержанні в тимчасове користування матеріальних цінностей, що належать закладу.
Підпис та паспортні дані особи, яка бере у тимчасове користування матеріальні цінності, можуть засвідчуватися керівником закладу.
Ф-26 Книга обліку вхідного листування
Заповнюється та ведеться згідно із загальним положенням про діловодство.
Ф-27 Книга обліку вихідного листування
Заповнюється та ведеться згідно із загальним положенням про діловодство.
__________
Примітки:
За умови виконання вимог, визначених цими рекомендаціями, заклад може використовувати бланки документації попередніх років.
Формат зразків, розміри та кількість рядків і колонок у Формах - 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 16, 18, 19 може змінюватися.
Додаток
Ф-1
До наказу: Директору ______________________________________
____________________ (назва навчального закладу)
____________________ від ____________________________________________
____________________ (прізвище, ім'я, по батькові особи, що подає
заяву)
що проживає ____________________________________
________________________________________________
(адреса, № телефону)
ЗАЯВА
Прошу прийняти мою дитину _________________________________________
(прізвище, ім'я)
до закладу /за фахом (на відділ)/ _________________________________________
(вказати музичний інструмент, відділ тощо
Відомості про вступника:
1. Прізвище, ім'я, по батькові _________________________________________
2. Число, місяць та рік народження _____________________________________
3 Яку має мистецьку підготовку _________________________________________
4. В якому закладі навчається (район) __________________________________
5. В якому класі вчиться (на 1 вересня) ________________________________
6. П.І.Б. та місце роботи батька _______________________________________
посада ______________________________ № службового телефону _________________
7. П.І.Б. та місце роботи матері
посада ______________________________ № службового телефону _________________
До заяви додаються:
1. Копія свідоцтва про народження
2. Медична довідка про відсутність протипоказань до занять у закладі
Відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" надаю згоду _________
_____________________________________________________________________________
(назва навчального закладу)
на обробку зазначених у даній заяві особистих персональних даних у картотеках
та/або за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи бази персональних
даних з метою:
ведення діловодства для реалізації визначених законодавством прав та
обов'язків учнів у навчальному процесі та платі за навчання;
підготовки, відповідно до вимог діючого законодавства, статистичної,
адміністративної та іншої інформації з питань навчання.
Зобов'язуюсь при зміні персональних даних дитини у найкоротший термін
надавати закладу уточнену інформацію та подавати оригінали відповідних
документів для внесення нових особистих даних до бази персональних даних
учнів закладу.
ЗОБОВ'ЯЗАННЯ
Я погоджуюсь з умовами плати за навчання та ознайомлений(а) з тим, що
місячний розмір плати за навчання визначений в середньому на 9 місяців
поточного навчального року, а також з тим, що у розрахунок включено оплату за
час канікул; періодів карантинів, які визначаються місцевими органами
виконавчої влади; несприятливих погодних умов тощо та час відсутності учня на
уроках незалежно від обставин.
Мене попереджено про те, що у разі якщо до 10 числа поточного місяця не
буде внесена встановлена плата за навчання, викладач має право не допускати
учня до уроків, а після 10 числа наступного місяця він може бути виключеним
із закладу.
Зобов'язуюсь щомісячно вносити до 10 числа поточного місяця визначену
плату за навчання з вересня по травень включно.
"___" ____________ 20__ р. Підпис ______________________
Додаток
Ф-1А
До наказу: Директору ______________________________________
____________________ (назва навчального закладу)
____________________ від ____________________________________________
____________________ (прізвище, ім'я, по батькові особи, що подає
заяву)
що проживає ____________________________________
________________________________________________
(адреса, № телефону)
ДОГОВІР
про надання платних послуг
Прошу прийняти мене (мою дитину) ________________________________________
(необхідне підкреслити) (прізвище, ім'я)
на відділення (в групу), що працює на засадах самоокупності за фахом
_____________________________________________________________________________
(вказати музичний інструмент, відділення тощо)
Відомості про вступника:
1. Прізвище, ім'я, по батькові _________________________________________
2. Число, місяць та рік народження _____________________________________
Для неповнолітніх:
3. В якому закладі навчається (район) __________________________________
4. В якому класі вчиться (на 1 вересня) ________________________________
5. П.І.Б. та місце роботи батька _______________________________________
посада _________________________ № службового телефону ______________________
6. П.І.Б. та місце роботи матері _______________________________________
посада _________________________ № службового телефону ______________________
Для повнолітніх:
3. Місце роботи (навчання) _____________________________________________
4. Посада ______________________________________________________________
До договору додаються:
1. Копія свідоцтва про народження
2. Медична довідка про відсутність протипоказань до занять у закладі
Відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" надаю згоду
_____________________________________________________________________________
(назва навчального закладу)
на обробку зазначених у даній заяві особистих персональних даних у картотеках
та/або за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи бази персональних
даних з метою:
ведення діловодства для реалізації визначених законодавством прав та
обов'язків учнів у навчальному процесі та платі за надання платних послуг;
підготовки, відповідно до вимог діючого законодавства, статистичної,
адміністративної та іншої інформації з питань надання платних послуг.
Зобов'язуюсь при зміні персональних даних моїх (дитини) у найкоротший
термін надавати закладу уточнену інформацію та подавати оригінали відповідних
документів для внесення нових особистих даних до бази персональних даних
учнів закладу.
ЗОБОВ'ЯЗАННЯ
Я погоджуюсь з умовами плати за надання платних послуг та
ознайомлений(а) з тим , що місячний розмір плати за надання платних послуг
визначений в середньому на 9 місяців поточного навчального року, а також з
тим, що у розрахунок включена оплата за час канікул; періодів карантинів,
терміни яких визначаються місцевими органами виконавчої влади; несприятливих
погодних умов тощо та час відсутності учня на уроках незалежно від обставин.
Мене попереджено про те, що у разі якщо до 10 числа поточного місяця не
буде внесена встановлена плата за надання платних послуг учень може бути
виключеним із закладу.
Зобов'язуюсь щомісячно вносити до 10 числа поточного місяця визначену
плату за надання платних послуг з вересня по травень включно.
"___" ____________ 20__ р. Підпис ______________________
Додаток
Ф-2
Міністерство культури України
_____________________________________________________ культури
(департамент, управління, відділ)
___________________ міської (районної) державної адміністрації
______________________________________________________________
(назва початкового спеціалізованого мистецького навчального
закладу)
КНИГА
реєстрації заяв та результатів вступних іспитів
Розпочато "___" ____________ 20__ р.
Закінчено "___" ____________ 20__ р.
Дата Прізвище, ім'я вступника Дата народження Клас (курс), навчальний заклад На який відділ подано заяву Оцінки
подання заяви іспиту слух ритм пам'ять
Програма Оцінка Висновки приймальної комісії Примітки
Додаток
Ф-3
Міністерство культури України
_____________________________________________________ культури
(департамент, управління, відділ)
___________________ міської (районної) державної адміністрації
______________________________________________________________
(назва початкового спеціалізованого мистецького навчального
закладу)
ЖУРНАЛ
індивідуальних уроків та групових уроків з предметів "Колективне музичення", "Постановка спектаклів", "Постановка обрядів"
Предмет (предмети) _____________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Викладач ___________________________________________
20___/20___ навчальний рік
Рекомендації
щодо ведення журналу індивідуальних уроків та групових уроків з предметів "Колективне музичення", "Постановка спектаклів", "Постановка обрядів"
1. Журнал - документ обліку відвідування та успішності учнів. Дні тижня, в які уроки не проводились (свята, канікули, карантин, хвороба викладача без заміни уроків тощо), до журналу не вносяться. Педагогічний працівник несе персональну відповідальність за своєчасність та достовірність ведення журналу.
2. У журналі ведеться облік відвідування та успішності учнів із предметів індивідуальної форми навчання та з предметів, для яких не складаються робочі плани з групових предметів (Ф-8). У розділі журналу "Робочий план" планується робота з предметів індивідуальної форми навчання із кількістю годин на тиждень менше 2-х та з предметів, для яких не складаються робочі плани з групових предметів (Ф-8).
Всі записи треба вести чітко, акуратно, чорнилами одного кольору (крім червоного).
3. У кожній клітинці під датою уроку проставляється помітка про відвідування (літера "б" - "був", літера "н" - "не був") або оцінка знань учня (не менше 50% відвіданих уроків).
4. Дати всіх уроків, у тому числі зведених репетицій, з предмета "Колективне музичення" проставляються за послідовністю їх проведення. При настанні у послідовності уроків зведеної репетиції в кожній з груп над датою уроку ставиться позначка "з/р" і у кожній клітинці колонки під датою зведеної репетиції проставляється помітка про відвідування або оцінка знань кожного учня групи.
5. Працівник, який залучається до роботи з учнями або групою (концертмейстер, демонстратор пластичних поз тощо), відмічає свою присутність на уроці підписом під колонкою дати. Якщо з учнями або групою працює двоє чи більше залучених працівників, кожен із них ставить свій підпис під колонкою дати уроку.
6. Оцінка за контрольний захід проставляється після його проведення. За семестри та за рік - за тиждень до їх закінчення. Підсумкова оцінка за семестр виставляється за результатами поточного оцінювання та оцінок за контрольні заходи, а за рік - на основі семестрових оцінок. У разі проведення контрольного заходу без оцінки (якщо це передбачено вимогами Програми з предмета) у відповідну колонку роблять запис "зар." - "зараховано" або "не зар." - "не зараховано".
7. Педагогічний працівник, який проводить заміну відсутнього викладача, веде облік відвідування учнями уроків і оцінює їхню успішність у журналі викладача, заміна якого відбувається. У разі заміни викладача двома або більшою кількістю педагогічних працівників у різні дні кожний з них зазначає дату проведення заміни напроти прізвища учня в розділі "Примітки". Педагогічні працівники, які проводили заміну, після її завершення подають рапорт (Ф-12) заступнику директора з навчальної роботи.
8. Заступник директора з навчальної роботи щомісяця контролює ведення журналу. Під списком учнів ставить дату перевірки та свій підпис. За необхідністю вносить зауваження щодо ведення журналу, позначки про включення до оплати тощо.
__________
Примітка.
Для групових уроків з предметів колективного музичення тощо блок сторінок 3 - 10 журналу може повторюватися необхідну кількість разів (у залежності від кількості груп).
I СЕМЕСТР
Відвідування
Прізвище та ім'я учня Клас (група) ДАТА
Помітки заступника директора з навчальної
роботи
ПЕРША НАВЧАЛЬНА ЧВЕРТЬ
та успішність
УРОКУ Оцінка за контрольний захід Примітки
I СЕМЕСТР
Відвідування
Прізвище та ім'я учня Клас (група) ДАТА
Помітки заступника директора з навчальної
роботи
ДРУГА НАВЧАЛЬНА ЧВЕРТЬ
та успішність
УРОКУ Оцінка за Примітки
контрольний захід I семестр
II СЕМЕСТР
Відвідування
Прізвище та ім'я учня Клас (група) ДАТА
Помітки заступника директора з навчальної роботи
ТРЕТЯ НАВЧАЛЬНА ЧВЕРТЬ
та успішність
УРОКУ Відмітка про контрольний захід Примітки
II СЕМЕСТР
Відвідування
Прізвище та ім'я учня ДАТА
Помітки заступника директора з навчальної
роботи
ЧЕТВЕРТА НАВЧАЛЬНА ЧВЕРТЬ
та успішність
УРОКУ Оцінка за Примітки
контрольний захід II семестр рік
Робочий план на I семестр
Затверджую: ________ ____________________________________
(дата) підпис зав. відділенням (відділом)
Робочий план на II семестр
Затверджую: ________ ____________________________________
(дата) підпис зав. відділенням (відділом)
Робочий план
для індивідуальних та групових уроків з предмета за вибором, групових уроків з предметів "Колективне музичення", "Постановка спектаклів", "Постановка обрядів"
Прізвище, ім'я учня. Клас (група). Назва предмета План на I семестр План на II семестр
Додаток
Ф-4
Міністерство культури України
_____________________________________________________ культури
(департамент, управління, відділ)
___________________ міської (районної) державної адміністрації
______________________________________________________________
(назва початкового спеціалізованого мистецького навчального
закладу)
ЖУРНАЛ
групових уроків
Предмет ________________________________________
Прізвище викладача _____________________________
20___/20___ навчальний рік
Рекомендації
щодо ведення журналу групових уроків
1. Журнал - документ обліку відвідування та успішності учнів. Дні тижня, в які уроки не проводились (свята, канікули, карантин, хвороба викладача без заміни уроків тощо), до журналу не вносяться. Педагогічний працівник несе персональну відповідальність за своєчасність та достовірність ведення журналу.
2. Всі записи треба вести чітко, акуратно, чорнилами одного кольору (крім червоного).
3. У кожній клітинці під датою уроку проставляється помітка про відвідування (літера "б" - "був", літера "н" - "не був") або оцінка знань учня (не менш 50% відвіданих уроків). Оцінка за контрольний захід проставляється після його проведення, за семестри та за рік - за тиждень до їх закінчення. Підсумкова оцінка за семестр виставляється за результатами поточного оцінювання та оцінок за контрольні заходи, а за рік - на основі семестрових оцінок
4. Для кожної групи відводиться один розгорнутий лист на одну навчальну чверть (чотири розгорнутих листи поспіль на навчальний рік). На розгорнутому листі допускається ведення обліку відвідування та успішності учнів з двох або трьох груп, які вивчають однаковий предмет, за умови, якщо уроки в групах співпадають за темами та датами.
5. Працівники, які залучаються до роботи з групами (концертмейстери, демонстратори пластичних поз тощо), відмічають присутність на уроці особистим підписом під колонкою дати. Якщо з групою працює двоє чи більше залучених працівників, кожен з них ставить свій підпис в колонці під датою уроку.
6. Педагогічний працівник, який проводить заміну відсутнього працівника, веде облік відвідування учнями уроків і оцінює їхню успішність в журналі педагогічного працівника, заміна якого відбувається. Після завершення заміни подають рапорт (Ф-12) заступнику директора з навчальної роботи.
7. Заступник директора з навчальної роботи щомісяця контролює ведення журналу. Під списком учнів ставить дату перевірки та свій підпис. За необхідністю вносить зауваження щодо ведення журналу, позначки про включення до оплати тощо.
__________
Примітка.
Блок сторінок 4 - 11 журналу може повторюватися необхідну кількість разів (в залежності від кількості груп).
Зміст журналу групових уроків
Клас Група Відділ (відділення) Сторінка Розклад уроків Викладач
день години
Клас ____ Відділ _________________ I семестр, перша навчальна чверть
Облік відвідування та успішності учнів
Прізвище, ім'я учня Викладач з фахового предмета Дата уроку Примітки
Помітки заступника директора з навчальної
роботи
Назва предмета _________________________ сторінка ____
№ уроку Дата уроку Зміст роботи Кількість годин Примітки
Клас ____ Відділ _________________ I семестр, друга навчальна чверть
Облік відвідування та успішності учнів
Прізвище, ім'я учня Викладач з фахового предмета Дата уроку Оцінка за I семестр Примітки
Помітки заступника директора з навчальної
роботи
Назва предмета _________________________ сторінка ____
№ уроку Дата уроку Зміст роботи Кількість годин Примітки
Клас ____ Відділ _________________ II семестр, третя навчальна чверть
Облік відвідування та успішності учнів
Прізвище, ім'я учня Викладач з фахового предмета Дата уроку Примітки
Помітки заступника директора з навчальної
роботи
Назва предмета _________________________ сторінка ____
№ уроку Дата уроку Зміст роботи Кількість годин Примітки
Клас ____ Відділ _________________ II семестр, четверта навчальна чверть
Облік відвідування та успішності учнів
Прізвище, ім'я учня Викладач з фахового предмета Дата уроку Оцінка за II семестр Оцінка за рік Примітки
Помітки заступника директора з навчальної
роботи
Назва предмета _________________________ сторінка ____
№ уроку Дата уроку Зміст роботи Кількість годин Примітки
Додаток
Ф-5
______________________________________________________________________
(назва початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу)
ОБЛІК
внесення плати за навчання учнів класу викладача ____________________
за 20__/20__ навчальний рік
Прізвище та ім'я учня Вересень Жовтень Листопад Грудень Січень Лютий Березень Квітень Травень Примітки
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Додаток
Ф-6
Міністерство культури України
_____________________________________________________ культури
(департамент, управління, відділ)
___________________ міської (районної) державної адміністрації
______________________________________________________________
(назва початкового спеціалізованого мистецького навчального
закладу)
ЗАГАЛЬНИЙ ЖУРНАЛ
обліку успішності учнів
20___/20___ навчальний рік
Рекомендації
щодо ведення журналу обліку успішності учнів
1. Заповнюється наприкінці семестрів.
2. Оцінка за рік та підсумкова оцінка виставляються на кінець навчального року на підставі поточної успішності з урахуванням оцінок за контрольні заходи (заліки, контрольні уроки, академічні концерти, іспити, контрольні роботи, перегляду робіт, перегляду спектаклів тощо).
3. Журнал може вестися як по класах викладачів з фахових предметів по відділам (відділенням), так і за класами школи.
4. Оцінки за семестри та за рік виставляються за тиждень до їх закінчення педагогічними працівниками відповідно до предметів навчального плану.
5. Заступник директора з навчальної роботи контролює ведення журналу.
__________
Примітка.
Сторінки 3 - 4 форми повторюються необхідну кількість разів.
Стор. _____
Відділ ____________________________
Прізвище та ім'я учня Прізвище, ініціали викладача Клас Назва предметів, контрольні заходи з яких у формі академічних концертів, іспитів,
Оцінки
За контрольний захід За I семестр За контрольний захід За II семестр Підсумкова
Продовження таблиці
Прізвище та ім'я учня Прізвище, ініціали викладача Клас Назва предметів, контрольні заходи з яких у формі академічних концертів, іспитів,
Оцінки
За контрольний захід За I семестр За конт рольний захід За II семестр Підсумкова За конт рольний захід За I семестр Конт рольний захід За II семестр Підсумкова
Стор. _____
проводяться переглядів тощо Назва предметів, контрольні заходи з яких проводяться у формі контрольних уроків
Оцінки
За конт рольний захід За I семестр За конт рольний захід За II семестр Підсумкова За I семестр За II семестр Підсумкова За I семестр За II семестр Підсумкова
Продовження таблиці
Назва предметів, контрольні заходи з яких проводяться у формі контрольних уроків
Оцінки
За I семестр За II семестр Підсумкова За I семестр За II семестр Підсумкова За I семестр За II семестр Підсумкова
Додаток
Ф-7
Міністерство культури України
_____________________________________________________ культури
(департамент, управління, відділ)
___________________ міської (районної) державної адміністрації
______________________________________________________________
(назва початкового спеціалізованого мистецького навчального
закладу)
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН УЧНЯ
____________________________________ Викладач _____________________________
(прізвище, ім'я)
Предмет ____________________________ Клас _________________________________
20____/20____ навчальний рік
Робочий план на I семестр Затверджую: _____________________________
зав. відділенням (відділом)
Навчальний репертуар
Вправи та гами
Етюди (вокалізи)
Поліфонія
Твір (твори) великої форми
П'єси
Для ознайомлення
Робочий план на II семестр Затверджую: _____________________________
зав. відділенням (відділом)
Навчальний репертуар
Вправи та гами
Етюди (вокалізи)
Поліфонія
Твір великої форми
П'єси
Для ознайомлення
Контрольні заходи
Дата _______________
Програма Зауваження, рекомендації, висновки Оцінка
Дата _______________
Програма Зауваження, рекомендації, висновки Оцінка
Дата _______________
Програма Зауваження, рекомендації, висновки Оцінка
Дата _______________
Програма Зауваження, рекомендації, висновки Оцінка
Характеристика учня за 20___/20___ навчальний рік
(на кінець навчального року)
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Висновки комісії ___________________________________________________________
(переведено, залишено, випущено, виключено)
Підпис викладача _______________________________________________
Додаток
Ф-8
Міністерство культури України
_____________________________________________________ культури
(департамент, управління, відділ)
___________________ міської (районної) державної адміністрації
______________________________________________________________
(назва початкового спеціалізованого мистецького навчального
закладу)
Затверджую: _____________________________
зав. відділенням (відділом)
РОБОЧИЙ ПЛАН
з групових предметів
Предмет ____________________________
Клас _________
№ уроку Зміст роботи Кількість годин
__________
Примітка.
Сторінки 2 - 3 форми повторюються необхідну кількість разів (залежно від кількості уроків протягом навчального року).
Додаток
Ф-9
Міністерство культури України
_____________________________________________________ культури
(департамент, управління, відділ)
___________________ міської (районної) державної адміністрації
______________________________________________________________
(назва початкового спеціалізованого мистецького навчального
закладу)
ТАБЕЛЬ УСПІШНОСТІ
Учня _________________ класу
Учениці
_______________________________________________
(прізвище, ім'я)
Відділ (відділення) _________________
Викладач з фаху _____________________
20___/20___ навчальний рік
Предмети Оцінки Примітки
Контрольний захід За I семестр Контрольний захід За II семестр За іспити За рік (підсумкові)
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Підпис викладача
Підпис батьків
Підсумки навчального року: (переведено, залишено, випущено, виключено)
_____________________________________________________________________________
М.П. Директор ________________ Заступник директора з навчальної роботи
_______________________________________
Додаток
Ф-10
Міністерство культури України
_____________________________________________________ культури
(департамент, управління, відділ)
___________________ міської (районної) державної адміністрації
______________________________________________________________
(назва початкового спеціалізованого мистецького навчального
закладу)
АКАДЕМІЧНА ДОВІДКА УЧНЯ
Прізвище, ім'я, по батькові ____________________________________________
Дата (число, місяць та рік) народження _________________________________
Час вступу до школи ____________________________________________________
Фах (інструмент) _______________________________________________________
Викладач з фаху ________________________________________________________
Характеристика _________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Причина вибуття ________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Дата вибуття ________________________
Директор _________________________________
М.П. Секретар _________________________________
Реєстраційний № ______________ Дата видачі ___________________
УСПІШНІСТЬ УЧНЯ
Предмети 0 клас 1 клас 2 клас 3 клас 4 клас
20__/20__ н.р. 20__/20__ н.р. 20__/20__ н.р. 20__/20__ н.р. 20__/20__ н.р.
I семестр II семестр Під- сум- кова I семестр II семестр Під- сум- кова I семестр II семестр Підсумкова I семестр II семестр Підсумкова I семестр II семестр Іспит Підсумкова
Продовження таблиці
Предмети 5 клас 6 клас 7 клас 8 клас
20__/20__ н.р. 20__/20__ н.р. 20__/20__ н.р. 20__/20__ н.р.
I семестр II семестр Іспит Пісумкова I семестр II семестр Іспит Підсумкова I семестр II семестр Іспит Підсумкова I семестр II семестр Підсумкова

................
Перейти до повного тексту