1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
13.08.2003 N 498
Про організацію особистого прийому громадян
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів N 571 від 17.09.2004 )
У зв'язку зі змінами в організаційній структурі Міністерства фінансів України та з метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок особистого прийому громадян керівництвом і посадовими особами Міністерства фінансів України (додаток 1).
2. Затвердити графік особистого прийому громадян керівництвом Міністерства фінансів України (додаток 2) та графік особистого прийому громадян посадовими особами Міністерства фінансів України (додаток 3).
3. Затвердити форму журналу обліку особистого прийому громадян керівними та посадовими особами Міністерства фінансів України (додаток 4).
4. Департаменту взаємозв'язків з виконавчою владою (Богатиренко А.А.) забезпечити організацію особистого прийому громадян відповідно до затвердженого Порядку.
5. Першим заступникам Міністра фінансів, заступникам Міністра фінансів, директорам департаментів, начальникам головних управлінь, самостійних управлінь і відділів забезпечити виконання Порядку особистого прийому громадян та встановленого графіком режиму особистого прийому громадян.
6. Управлінню взаємодії з громадськістю та засобами масової інформації (Майснер А.В.) через засоби масової інформації оприлюднити Порядок та графіки особистого прийому громадян керівництвом і посадовими особами Міністерства фінансів України.
7. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства фінансів України від 06.09.02 N 716 "Про організацію особистого прийому громадян". Контроль за виконанням цього наказу покласти на Першого заступника Міністра фінансів Ярошенка Ф.О.
Перший віце-прем'єр-міністр України,
Міністр фінансів України

М.Я.Азаров
Додаток 1
до наказу Міністерства
фінансів України
13.08.2003 N 498
ПОРЯДОК
особистого прийому громадян керівництвом і посадовими особами Міністерства фінансів України
1. Загальні положення
Цей Порядок регулює питання проведення особистого прийому громадян посадовими особами Міністерства фінансів України (далі - міністерство).
1.1. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом громадян, є:
реалізація положень Закону України від 02.10.96 N 393 "Про звернення громадян" та Указу Президента від 13.08.02 N 700 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення";
сприяння у вирішенні проблемних питань, з якими звертаються громадяни до міністерства, відповідно до чинного законодавства.
1.2. Особистий прийом громадян посадовими особами міністерства проводиться у громадській приймальні, яка розміщується за адресою: вул. Межигірська, 11, кім. 106. Вхід до приймальні громадян вільний, без оформлення перепусток.
2. Організація особистого прийому громадян
2.1. Прийом громадян посадовими особами міністерства здійснюється у визначені дні та години лише за попереднім записом згідно із затвердженим графіком (додатки 2, 3).
2.2. Прийом громадян Міністром фінансів, Першими заступниками та заступниками Міністра здійснюється лише за попереднім записом та з питань, які не можуть бути вирішені керівниками структурних підрозділів міністерства.
2.3. Попередній запис громадян на особистий прийом до посадових осіб міністерства проводиться кожний вівторок з 16-30 до 18-00 за адресою: вул. Межигірська, 11, кімната N 106, або за телефоном 201-56-87 працівниками Управління взаємодії з місцевими державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування Департаменту взаємозв'язків з виконавчою владою.
2.4. Працівники Управління взаємодії з місцевими державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування Департаменту взаємозв'язків з виконавчою владою, які здійснюють попередній запис на прийом, не пізніше, ніж за день до встановленого графіком дня прийому, письмово повідомляють про це відповідну посадову особу. У повідомленні вказується прізвище, ім'я, по батькові громадянина, дата і час прийому, короткий зміст питання, що буде розглядатися.
2.5. Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються у журналі обліку особистого прийому громадян (додаток 4). У журналі записуються дані про громадян, які звернулись на прийом, короткий зміст питань, з якими вони звернулися, і результати їх розгляду.
2.6. Посадова особа під час особистого прийому громадян розглядає питання по суті, надає відповідно до чинного законодавства обґрунтоване роз'яснення та вживає заходів щодо усунення порушень (за їх наявності) нормативно-правових актів структурними підрозділами міністерства.
2.7. Якщо вирішити порушене в усному зверненні громадянина питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому ж порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянинові, за його бажанням, надається усна або письмова відповідь відповідними структурними підрозділами міністерства.
2.8. Якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції міністерства, посадова особа пояснює громадянинові, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи треба звернутися і за можливості сприяє в цьому (дає адресу, номер телефону тощо).
2.9. Для забезпечення кваліфікованого роз'яснення поставлених громадянином питань посадова особа може залучати до їх розгляду працівників відповідних структурних підрозділів міністерства або одержувати від них потрібну інформацію.
2.10. Облік прийому громадян через громадську приймальню та контроль за дотриманням термінів виконання рішень, прийнятих під час особистого прийому, здійснюється працівником сектору документального забезпечення роботи та прийому громадян Управління взаємодії з місцевими державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування Департаменту взаємозв'язків з виконавчою владою.
2.11. Облік громадян, яких приймають посадові особи не через громадську приймальню, а самостійно, та контроль за дотриманням термінів виконання їхніх рішень здійснюється працівником, що відповідає за ведення діловодства у структурному підрозділі міністерства.
2.12. Письмові звернення (пропозиції, заяви і скарги), подані під час особистого прийому, передаються до Сектору документального забезпечення роботи та прийому громадян Управління взаємодії з місцевими державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування Департаменту взаємозв'язків з виконавчою владою.
2.13. Посадова особа зобов'язана забезпечити прийом усіх громадян відповідно до попереднього запису з урахуванням правил внутрішнього трудового розпорядку міністерства та визначеного графіком часу.
2.14. За відсутності посадової особи прийом здійснюють посадові особи, які призначені виконувати їх обов'язки.
2.15. У прийомі громадян можуть брати участь їхні представники, повноваження яких оформлені в установленому законом порядку. Особам, які не перебувають у родинних або юридично значущих відносинах з громадянами, що звернулись на особистий прийом, забороняється перебувати у зазначеному приміщенні.
2.16. Громадяни, визнані судом недієздатними, на прийом без участі їхніх законних представників не допускаються.
2.17. У разі необхідності в коректній формі можна попросити заявника показати документ, що засвідчує його особу, або повноваження на представництво інтересів іншої особи. Відсутність такого документа згідно з вимогами статті 5 Закону України "Про звернення громадян" може бути підставою для відмови в особистому прийомі.
2.18. Посадові особи міністерства, які здійснюють особистий прийом громадян, у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України "Про звернення громадян", "Про державну службу", Указом Президента України "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення", Положенням про Міністерство фінансів, Тимчасовим регламентом роботи міністерства, іншими нормативно-законодавчими актами та цим Порядком.
3. Відповідальність посадових осіб
3.1. Посадові особи міністерства несуть відповідальність згідно з чинним законодавством за недотримання вимог Закону України "Про звернення громадян" щодо здійснення особистого прийому громадян і розгляду їхніх звернень та Указу Президента України "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення".
Додаток 2
до наказу Міністерства
фінансів України
13.08.03 N 498
(в редакції наказу
17.09.04 N 571
( v0571201-04 )
ГРАФІК
особистого прийому громадян керівництвом Міністерства фінансів
Посада Прізвище, ім'я, по
батькові
Дні тижня Години
прийому
1 2 3 4
Виконуючий обов'язки
першого заступника
Міністра фінансів
Мярковський
Анатолій Іванович
Другий
вівторок
місяця
17-00 -
19-00
Перший заступник
Міністра фінансів -
Голова Державного
департаменту
фінансового
моніторингу
Гуржій Сергій
Григорович
Третій
вівторок
місяця
16-00 -
18-00
Заступник Міністра
фінансів
Костицький Василь
Васильович
Перша середа
місяця
16-00 -
18-00
Заступник Міністра
фінансів
Макацарія Сергій
Мегонович
Третій четвер
місяця
16-00 -
18-00
Заступник Міністра
фінансів
Цокол Сергій
Леонідович
Другий
понеділок
місяця
16-00 -
18-00
Заступник Міністра
фінансів
Чалий Володимир
Дмитрович
Четвертий
вівторок
місяця
16-00 -
18-00
Заступник Міністра
фінансів
Шаповалов Анатолій
Васильович
Друга середа
місяця
16-00 -
18-00
Заступник Міністра
фінансів
Шевченко Юрій
Іванович
Перший
вівторок
місяця
16-00 -
18-00
Заступник Міністра
фінансів
Яременко Олександр
Степанович
Третій
понеділок
місяця
16-00 -
18-00
Заступник Міністра
фінансів
Харченко Сергій
Іванович
Третій
вівторок
місяця
16-00 -
18-00

................
Перейти до повного тексту