1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
П О С Т А Н О В А
12.12.2009 N 478
Про скаргу довіреної особи кандидата на пост Президента України Тігіпка С.Л. в єдиному загальнодержавному виборчому окрузі Павленко О.С., зареєстровану в Центральній виборчій комісії 11 грудня 2009 року за N 21-36-21074
( Додатково див. Постанову Київського апеляційного адміністративного суду N 2а-75/09/9103 від 18.12.2009 Постанову Вищого адміністративного суду N А-66/09 від 22.12.2009 )
До Центральної виборчої комісії 11 грудня 2009 року надійшла скарга довіреної особи кандидата на пост Президента України Тігіпка С.Л. в єдиному загальнодержавному виборчому окрузі Павленко Олександри Сергіївни, подана в інтересах зазначеного кандидата, про скасування постанови окружної виборчої комісії територіального виборчого округу N 81 від 7 грудня 2009 року N 16.
У своїй скарзі суб'єкт звернення зі скаргою просить скасувати постанову окружної виборчої комісії територіального виборчого округу N 81 від 7 грудня 2009 року N 16 як таку, що не відповідає вимогам статті 28 Закону України "Про вибори Президента України" (далі - Закон).
Розглянувши скаргу, Центральна виборча комісія встановила.
Організація роботи виборчих комісій визначена статтею 28 Закону і Порядком ведення діловодства виборчих комісій та комісій з референдумів, затвердженим постановою Центральної виборчої комісії від 25 січня 2006 року N 284 (далі - Порядок).
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 28 Закону рішення виборчої комісії з розглянутого питання письмово оформляється у формі постанови, яка повинна містити: найменування комісії; найменування постанови; дату та місце її прийняття і порядковий номер; мотивувальну частину з посиланням на обставини, що зумовили розгляд питання на засіданні комісії; посилання на конкретні положення нормативно-правових актів або постанову виборчої комісії вищого рівня чи судові рішення, якими керувалася комісія при прийнятті постанови; резолютивну частину. Постанова підписується головуючим на засіданні та секретарем комісії (засідання).
Пунктом 2.7 Порядку визначено, що найменування постанови комісії повинно бути лаконічним та відображати її основний зміст. Якщо в постанові комісії йдеться про кілька питань, найменування може бути узагальненим.
Мотивувальна частина постанови повинна містити посилання на обставини, що зумовили розгляд питання на засіданні комісії, посилання на відповідні положення закону, іншого нормативно-правового акта або постанову комісії вищого рівня чи рішення суду, якими керувалася комісія при прийнятті постанови.
Резолютивна частина постанови повинна містити відповідне рішення комісії, викладене у формі висновку, із зазначенням завдань і заходів, спрямованих на реалізацію повноважень комісії з питання, що розглядається. У разі потреби резолютивна частина може містити вказівки на необхідність доведення змісту постанови до суб'єктів, на яких поширюється дія постанови, виконавців, осіб, на яких покладається контроль за виконанням документа, а також строки його виконання та додатки.
Оскаржувана постанова окружної виборчої комісії територіального виборчого округу N 81 від 7 грудня 2009 року N 16 не відповідає вимогам частини чотирнадцятої статті 28 Закону та пункту 2.7 Порядку.

................
Перейти до повного тексту