- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЕНЕРГЕТИКИ
ПОСТАНОВА
25.04.2013 № 470
Про накладення штрафу на ПАТ "Луганськгаз" та попередження про необхідність усунення порушень Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за регульованим тарифом та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу природного, нафтового газу і газу (метану) вугільних родовищ
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює
державне регулювання у сфері енергетики
№ 912 від 11.07.2013 )
Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, у результаті розгляду 25.04.2013 на засіданні, яке проводилось у формі відкритого слухання, акта планової перевірки Публічного акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації "Луганськгаз" від 19.04.2013 № 5, проведеної на підставі наказу від 07.03.2013 № 139, установлено, що ПАТ "Луганськгаз" (91005, м. Луганськ, вул. Т. Шевченка, 102, р/р № 26007150250002 в ПАТ КБ "Надра", МФО 380764, код ЄДРПОУ 05451150, Голова правління - Кузьменко С.В., ліцензії на право провадження господарської діяльності з постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за регульованим тарифом та на розподіл природного, нафтового газу та газу (метану) вугільних родовищ) порушило
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з постачання природного газу за регульованим тарифом , затверджені постановою НКРЕ від 13.01.2010 № 11 (далі - Ліцензійні умови з постачання), та
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з розподілу природного газу , затверджені постановою НКРЕ від 13.01.2010 № 12 (далі - Ліцензійні умови з розподілу), а саме:
підпункт 2.1.2
Ліцензійних умов з постачання в частині відповідності обсягу газу, зазначеного в договорах купівлі-продажу (контрактах) та договорах на постачання газу, обсягу, що зазначається в договорах на його транспортування магістральними та розподільними трубопроводами;
підпункт 2.1.4 та підпункт 3.4.2
Ліцензійних умов з розподілу в частині провадження господарської діяльності з розподілу газу за принципом економічної доцільності, забезпечення надійності транспортування та безаварійності експлуатації газорозподільних мереж, утримання обладнання та устаткування відповідно до технічних характеристик та вимог діючих технічних норм та умов екологічних, санітарно-епідеміологічних, протипожежних та інших нормативних актів;
пункт 2.3
Ліцензійних умов з постачання в частині виконання в повному обсязі фінансових зобов’язань перед НАК "Нафтогаз України" за отримані обсяги природного газу у 2012 році відповідно до умов укладених договорів;
підпункт 3.4.8
Ліцензійних умов з постачання в частині відмови ліцензіата укласти договір про постачання газу за регульованим тарифом у разі відсутності у споживача заборгованості перед іншим газопостачальним підприємством за спожитий газ, що є зловживанням монопольним становищем, як це визначено Законом України
"Про захист економічної конкуренції" , відповідно до рішення Адміністративної колегії Луганського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 27.12.2012 № 01-24/27 щодо відмови ФОП Білоцерківській Р.М. в укладенні договору на постачання природного газу за регульованим тарифом;
підпункт 3.4.15
Ліцензійних умов з розподілу в частині щорічного перегляду, уточнення та погодження Плану перспективного розвитку з місцевими органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, на території яких проводитиметься газифікація, Міненерговугілля та НКРЕ;
підпункт 3.7.2
Ліцензійних умов з постачання та підпункт "б" підпункту 3.8.2
Ліцензійних умов з розподілу щодо використання коштів, отриманих за рахунок установленого НКРЕ тарифу на постачання газу та надання послуг з транспортування газу розподільними трубопроводами, за цільовим призначенням;
надання плану заходів, що забезпечують відокремлення та незалежність господарської діяльності, та звітів про його виконання до НКРЕ,
укладання гарантованими постачальниками та їх структурними підрозділами у двомісячний строк після опублікування в офіційному друкованому виданні Кабінету Міністрів України переліку поточних рахунків із спеціальним режимом використання, нових договорів (додаткових угод) із зазначенням відповідного поточного рахунку із спеціальним режимом використання для зарахування коштів, що надходять за спожитий природний газ, виключно на такий рахунок,
забезпечення рівного права доступу до своїх мереж всім суб’єктам ринку природного газу, що є зловживанням монопольним становищем, як це визначено Законом України
"Про захист економічної конкуренції" , відповідно до рішення Адміністративної колегії Луганського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 23.03.2012 № 01-24/46 щодо відмови ПАТ "Луганськгаз" Управлінню капітального будівництва Свердловської міської ради Луганської області в доступі до своїх мереж;
................Перейти до повного тексту