1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
19.04.2017 № 446
Про затвердження Положення про порядок укладення та обліку договорів у Міністерстві охорони здоров'я України
( Зміни до Наказу див. в Наказі Міністерства охорони здоров'я № 1180 від 27.09.2017 )
Відповідно до пункту 8 Положення про Міністерство охорони здоров'я України , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 267, та з метою удосконалення порядку укладення та обліку договорів у Міністерстві охорони здоров'я України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про порядок укладення та обліку договорів у Міністерстві охорони здоров'я України (далі - Положення), що додається.
2. Керівникам структурних підрозділів Міністерства охорони здоров'я України, які беруть участь у веденні договірної роботи, забезпечити виконання цього Положення.
3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства охорони здоров'я України від 18 травня 2012 року № 367 "Про затвердження Положення про порядок укладання, реєстрації, зберігання договорів та контроль за їх виконанням у Міністерстві охорони здоров'я України" (із змінами).
Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о. Міністра У. Супрун
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України
19.04.2017 № 446
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок укладення та обліку договорів у Міністерстві охорони здоров'я України
I. Загальні положення
1. Положення про порядок укладення та обліку договорів у Міністерстві охорони здоров'я України (далі - Положення) розроблено відповідно до Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, інших нормативно-правових актів і визначає порядок підготовки проектів договорів, їх укладення та контроль за виконанням у Міністерстві охорони здоров'я України (далі - Міністерство).
2. Цим Положенням визначені загальні засади організації роботи з укладення та реєстрації договорів, контрактів, меморандумів тощо (далі - договори) і здійснення контролю за виконанням та зберіганням укладених договорів.
3. Це Положення є обов'язковим для виконання посадовими особами та працівниками Міністерства, які беруть участь у веденні договірної роботи.
4. До договірної роботи належить:
- підготовка та розгляд проектів договорів, в тому числі, що надійшли від іншої сторони (контрагента);
- погодження проектів договорів структурними підрозділами Міністерства;
- реєстрація та зберігання укладених договорів;
- контроль за виконанням договорів;
- підготовка та розгляд пропозицій щодо внесення змін та доповнень до договорів, шляхом укладення додаткових угод;
- підготовка інформації щодо необхідності ведення претензійної роботи.
5. Договори, додаткові угоди та документи, що є додатками до цих договорів та додаткових угод, укладаються у письмовій формі, відповідно до чинного законодавства.
6. Зміни та доповнення до договору укладаються в тому ж порядку, що і договір.
II. Підготовка проекту договору та його погодження
1. Договори, стороною в яких виступає Міністерство, укладаються за результатами проведеної процедури публічної закупівлі товарів, робіт та послуг або у інших випадках, визначених законодавством.
2. Проект договору готується та супроводжується структурним підрозділом Міністерства, до компетенції якого належать питання, що становлять предмет проекту договору (далі - відповідальний структурний підрозділ, що супроводжує договір), або контрагентом (особа, юридична або фізична, з якою пропонується укласти договір.
3. Підготовка проекту договору здійснюється на підставах:
- визначених законодавством (у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти - Закон України "Про публічні закупівлі" , для трудових контрактів з керівниками державних підприємств, установ, організацій і господарських структур - Закон України "Про управління об'єктами державної власності" , Закон України "Про вищу освіту" тощо);
- надходження до Міністерства в установленому порядку пропозицій щодо укладення договору;
- службової (доповідної) записки чи іншого документа, у якому зазначається мета укладання договору з відповідною резолюцією Міністра або уповноваженої особи відповідно до розподілу функціональних обов'язків.
4. Проект договору візується всіма заінтересованими структурними підрозділами в порядку, визначеному Інструкцією з діловодства у Міністерстві охорони здоров'я України, затвердженої наказом МОЗ України від 25.12.2014 № 143.
Разом із проектом договору до структурного підрозділу додається Лист погодження проекту договору (Додаток 1).
5. З метою забезпечення ідентичності текстів на кожній сторінці всіх примірників договору, додатків та додаткових угод, що укладаються МОЗ України, в обов'язковому порядку ставиться віза відповідальної посадової особи відповідального структурного підрозділу, що супроводжує договір.
6. Термін розгляду проекту договору з усіма додатками в кожному структурному підрозділі не може перевищувати двох робочих днів. Юридичною службою Міністерства проект договору розглядається до 5 робочих днів без урахування дня його надходження.
Юридична служба Міністерства здійснює правову оцінку проекту договору, за наявності погодження керівників всіх заінтересованих структурних підрозділів, та за відсутності зауважень (пропозицій) візує його в Листі погодження проекту договору.
7. У разі виявлення у проекті договору технічних помилок, невідповідності законодавству та інших недоліків, що вимагають додаткового опрацювання, проект договору повертається відповідальному структурному підрозділу, що супроводжує договір на доопрацювання.
Обґрунтовані зауваження і пропозиції до проекту договору надаються за підписом керівника структурного підрозділу відповідальному структурному підрозділу, що супроводжує договір у вигляді службової записки, або зазначаються в аркуші погодження проекту договору.
8. Перед поданням на опрацювання проекту договору, який пропонується укласти, до заінтересованих структурних підрозділів відповідальний структурний підрозділ, що супроводжує договір, проводить попередню перевірку змісту проекту договору, виконує роботи щодо аналізу істотних умов проекту договору, що є обов'язковими відповідно до вимог законодавства та здійснює первинне погодження з можливими контрагентами проекту договору, а саме:
отримує від контрагента завірені в установленому порядку копії установчих документів, свідоцтва про державну реєстрацію, свідоцтва про реєстрацію платника податку, наказу про призначення на посаду уповноваженої особи, яка підписуватиме договір з боку контрагента або довіреність на уповноважену особу, яка буде підписувати договір, із зазначенням відповідних повноважень, якщо такі повноваження не визначені статутом (положенням), витягу із статуту (положення), виписка з єдиного Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських організацій (ЄДР), копію дозвільних документів на реалізацію товару, виконання робіт, надання послуг тощо та ознайомлюється з паспортом контрагента або його представника чи іншим документом, що посвідчує цю особу.
Вищезазначені документи мають бути засвідчені печаткою та підписом контрагента або його уповноваженої особи. При укладенні з нерезидентом зовнішньоекономічного договору документи мають бути легалізовані, нотаріально засвідчені, якщо інше не передбачено законом або міжнародним договором України та перекладені українською мовою.
Отримує погодження Міністра або уповноваженої особи, відповідно до розподілу функціональних обов'язків, на укладення договору шляхом проставляння резолюції на службовій (доповідній) записці чи іншому документі, у якому зазначається про необхідність укладення договору.
9. Додатки до договору, специфікації, календарні плани тощо, які містять технічні умови відповідного договору, візуються відповідальним структурним підрозділом, що супроводжує проект договору.
10. Відповідальний структурний підрозділ, що супроводжує проект договору, координує роботу, пов'язану з процедурою укладення договору.
11. У разі оформлення договорів на двох і більше сторінках вони повинні бути пронумеровані, починаючи з другої сторінки. Номери сторінок повинні проставлятися посередині верхнього поля аркуша арабськими цифрами.
12. При погодженні проектів додаткових угод до договору відповідальний структурний підрозділ, що супроводжує договір, зобов'язаний додавати до проекту додаткової угоди копію основного договору, а також усіх укладених додаткових угод і додатків до цього договору.
13. Особливості укладення договорів за результатами проведеної процедури публічної закупівлі за державні кошти:
1) Річний план закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти, який затверджується відповідно до законодавства про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, є базовим планом щодо укладення договорів;
2) Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених законодавством про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти;
3) Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених законодавством про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти.
4) Копія Договору (додаткової угоди) після підписання та реєстрації протягом одного календарного дня надається до відділу організації та забезпечення державних закупівель для розміщення на веб-порталі "Prozorro".
14. Особливості укладення договорів, що укладаються із визначеними законодавством спеціалізованими організаціями, які можуть надавати послуги з організації та проведення процедур закупівель лікарських засобів, медичних виробів та пов'язаних з цим послуг.
Відповідно до пункту 3 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" , дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є товари і послуги, що підлягають закупівлі відповідно до угод щодо закупівлі, що укладаються центральним органом виконавчої влади України, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я, із спеціалізованими організаціями, які надають урядам держав та/або центральним органам державної влади послуги з організації та проведення процедур закупівель лікарських засобів, медичних виробів та пов'язаних з цим послуг.
Закупівля таких товарів, робіт і послуг здійснюється згідно з правилами і процедурами, установленими відповідними спеціалізованими організаціями, що здійснюють закупівлі, з урахуванням порядку, визначеного постановою Кабінету Міністрів України у від 22 липня 2015 року № 622.

................
Перейти до повного тексту