1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
N 429 від 26.10.2001
Про затвердження Примірного статуту територіального центру екстреної медичної допомоги
З метою удосконалення діяльності Державної служби медицини катастроф територіального рівня відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2001 р. N 827 "Про затвердження Положення про Державну службу медицини катастроф"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Примірний статут територіального центру екстреної медичної допомоги (додається).
2. МОЗ Автономної Республіки Крим, управлінням охорони здоров'я обласних, Севастопольської міської державних адміністрацій та Головному управлінню охорони здоров'я Київської міської держадміністрації при утворенні чи реорганізації територіальних центрів екстреної медичної допомоги за рішенням відповідно Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Севастопольської і Київської міських держадміністрацій керуватись положеннями зазначеного Примірного статуту.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на Державного секретаря Шевчука С.В.
Міністр В.Ф. Москаленко
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Міністерства
охорони здоров'я України
від 26.10.2001 N 429
ПРИМІРНИЙ СТАТУТ
територіального центру екстреної медичної допомоги
Загальні положення
1. Територіальний центр екстреної медичної допомоги (далі - Центр) створюється відповідно Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями.
2. Центр є лікувально-профілактичним закладом і входить до складу медичних сил і засобів Державної служби медицини катастроф (далі - ДСМК).
3. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента і Кабінету Міністрів України, актами відповідно Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій, наказами МОЗ України, а також цим Статутом.
4. Режим функціонування Центру встановлюється місцевими органами виконавчої влади відповідно до масштабів і особливостей надзвичайної ситуації (далі НС), що прогнозується або виникла. Центр залучається до виконання робіт з ліквідації медико-санітарних наслідків НС відповідно до законодавства.
5. Центр має статус юридичної особи, відокремлене майно, реєстраційні рахунки в установах держказначейства, печатку із зображенням Державного герба України та своїм найменуванням, веде самостійний баланс.
6. Центр підпорядковуються відповідно Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським держадміністраціям через їх органи, що уповноважені з питань охорони здоров'я, а в функціональному відношенні Українському науково-практичному центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.
Основні завдання Центру
7. Основними завданнями Центру є:
термінове реагування на НС у межах адміністративної території, організація надання екстреної медичної допомоги постраждалим від НС, рятувальникам та особам, які беруть участь у ліквідації наслідків НС;
запобігання виникненню та мінімізація медико-санітарних наслідків НС в межах адміністративної території;
участь в організації захисту навколишнього природного середовища та ліквідації медико-санітарних наслідків екологічних НС у межах адміністративної території;
організація виїзної екстреної та планової консультативної медичної допомоги в межах адміністративної території.
Права Центру
8. Центр має право:
самостійно планувати та реалізовувати свою діяльність у межах повноважень, наданих цим Статутом, та виділених асигнувань;
запитувати та отримувати необхідну інформацію у лікувально-профілактичних закладів, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в межах адміністративної території для виконання покладених функцій;
залучати для ліквідації медико-санітарних наслідків НС на території обслуговування фахівців та формування ДСМК адміністративної території згідно з планами медико-санітарного забезпечення населення адміністративної території в НС, що затверджені відповідним органом виконавчої влади;
здійснювати контроль щодо готовності лікувально-профілактичних закладів і установ ДСМК адміністративної території до роботи за умов НС;
взаємодіяти з лікувально-профілактичними закладами та підприємствами немедичного профілю з питань організації та надання екстреної медичної допомоги;
розробляти пропозиції щодо планування та управління резервним ліжковим фондом на базі лікувально-профілактичних закладів адміністративної території;
розробляти та видавати для лікувально-профілактичних закладів адміністративної території рекомендації, інформативні листи, інші методичні документи з питань екстреної медичної допомоги та медицини катастроф;
організовувати підготовку з питань екстреної медичної допомоги та медицини катастроф медичних і немедичних працівників адміністративної території за програмами, затвердженим МОЗ України.
Працівники Центру мають право безперешкодного доступу на об'єкти і території з метою виконання функцій, пов'язаних з ліквідацією медико-санітарних наслідків НС.
9. Центр відповідно до поставлених на нього завдань:
направляє в район НС оперативні групи, окремих представників та формування ДСМК з метою проведення медичної розвідки, аналізу та оцінки медико-санітарних наслідків НС;
організовує надання екстреної медичної допомоги постраждалим при НС, рятувальникам та особам, які беруть участь у ліквідації наслідків НС;
розраховує потреби в медичних силах і технічних засобах ДСМК для надання екстреної медичної допомоги згідно з планом медико-санітарного забезпечення населення адміністративної території при НС;
розраховує додаткові потреби в залученні сил і засобів ДСМК центрального рівня при неможливості ліквідації медико-санітарних наслідків НС силами і засобами ДСМК адміністративної території;
організовує облік санітарних втрат та проведення заходів щодо зменшення негативного впливу несприятливих чинників на здоров'я і життя людей в зоні НС;
готує та надає оперативну інформацію про хід ліквідації медико-санітарних наслідків НС відповідним органам виконавчої влади, Українському науково-практичному центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф;
визначає сили і засоби ДСМК адміністративної території для участі в ліквідації наслідків НС в інших регіонах України та/або за її межами на підставі рішень відповідно Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій;

................
Перейти до повного тексту