- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 26.08.2008 № 778
1. Внести зміни у додатки до
наказу Міністерства освіти і науки України від 26.08.2008 № 778 "Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (II ступінь) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку", виклавши їх у редакції згідно з додатками 1-17.
2. Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій довести цей наказ до керівників спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів.
3. Управлінню зв'язків з громадськістю та забезпечення діяльності Міністра (патронатній службі) (Загоруйко Ю.А.) зробити відмітку у справах архіву.
4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Заступник Міністра |
П. Полянський |
Додаток 1
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 № 416
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для глухих дітей з навчанням українською мовою
Освітні галузі |
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень у класах |
7 |
8 |
9 |
10 |
Мови і літератури |
Українська мова |
5 |
4 |
4 |
4 |
Українська література |
3 |
3 |
3 |
2 |
Зарубіжна література |
1 |
1 |
1 |
1 |
Українська жестова мова |
2 |
2 |
2 |
2 |
Суспільствознавство |
Історія України |
1 |
1 |
1 |
1 |
Всесвітня історія |
1 |
1 |
1 |
1 |
Правознавство (практичний курс) |
- |
- |
1 |
1 |
Естетична культура |
Образотворче мистецтво |
1 |
- |
- |
- |
Художня культура |
- |
1 |
1 |
1 |
Математика |
Математика |
- |
- |
- |
- |
Алгебра |
2 |
2 |
2 |
2 |
Геометрія |
2 |
2 |
2 |
2 |
Природознавство |
Біологія |
2 |
2 |
2 |
2 |
Географія |
2 |
2 |
2 |
2 |
Фізика |
- |
2 |
2 |
2 |
Хімія |
- |
2 |
2 |
2 |
Технології |
Трудове навчання |
3 |
3 |
3 |
3 |
Інформатика |
- |
- |
- |
1 |
Здоров'я і фізична культура |
Основи здоров'я |
1 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
Фізична культура |
2 |
2 |
2 |
2 |
Разом |
28 |
30,5 |
31,5 |
31,5 |
Корекційно-розвиткові заняття* |
Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови |
5 |
5 |
4 |
4 |
Музично-ритмічні заняття |
1 |
1 |
1 |
1 |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації |
2 |
1,5 |
0,5 |
0,5 |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня |
30 |
32 |
32 |
32 |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
Директор департаменту |
Ю.Г. Кононенко |
Додаток 2
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 № 416
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для глухих дітей з навчанням російською мовою
Освітні галузі |
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень у класах |
7 |
8 |
9 |
10 |
Мови і літератури |
Українська мова |
2 |
2 |
1,5 |
1,5 |
Російська мова |
3 |
2 |
2 |
2 |
Українська література |
2 |
2 |
2 |
2 |
Зарубіжна та російська література |
2 |
2 |
2 |
2 |
Українська жестова мова |
2 |
2 |
2 |
2 |
Суспільствознавство |
Історія України |
1 |
1 |
1 |
1 |
Всесвітня історія |
1 |
1 |
1 |
1 |
Правознавство (практичний курс) |
- |
- |
1 |
1 |
Естетична культура |
Образотворче мистецтво |
1 |
- |
- |
- |
Художня культура |
- |
1 |
1 |
1 |
Математика |
Математика |
- |
- |
- |
- |
Алгебра |
2 |
2 |
2 |
2 |
Геометрія |
2 |
2 |
2 |
2 |
Природознавство |
Біологія |
2 |
2 |
2 |
2 |
Географія |
2 |
2 |
2 |
2 |
Фізика |
- |
2 |
2 |
2 |
Хімія |
- |
2 |
2 |
2 |
Технології |
Трудове навчання |
3 |
3 |
3 |
3 |
Інформатика |
- |
- |
- |
1 |
Здоров'я і фізична культура |
Основи здоров'я |
1 |
0,5 |
0,5 |
- |
Фізична культура |
2 |
2 |
2 |
2 |
Разом |
28 |
30,5 |
31 |
31,5 |
Корекційно-розвиткові заняття* |
Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови |
5 |
5 |
4 |
4 |
Музично-ритмічні заняття |
1 |
1 |
1 |
1 |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації |
2 |
1,5 |
1 |
0,5 |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня |
30 |
32 |
32 |
32 |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
Директор департаменту |
Ю.Г. Кононенко |
Додаток 3
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 № 416
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей із складними вадами розвитку (глухих, із зниженим слухом у поєднанні з розумовою відсталістю)
Освітні галузі |
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень у класах |
4 |
7 |
8 |
9 |
10 |
Мови і літератури |
Українська мова і література |
7 |
7 |
7 |
7 |
7 |
Українська жестова мова |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Суспільствознавство |
Я і Україна |
1 |
- |
- |
- |
- |
Історія України |
- |
2 |
2 |
2 |
2 |
Естетична культура |
Образотворче мистецтво |
1 |
1 |
- |
- |
|
Математика |
Математика |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
Природознавство |
Природознавство |
- |
2 |
2 |
2 |
- |
Фізика і хімія в побуті |
- |
2 |
2 |
2 |
- |
Технології |
Предметно-практичне навчання |
4 |
- |
- |
- |
- |
Трудове навчання |
- |
6 |
8 |
8 |
12 |
Здоров'я і фізична культура |
Основи здоров'я |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
Фізична культура |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Разом |
21,5 |
29,5 |
30,5 |
30,5 |
30,5 |
Корекційно-розвиткові заняття* |
Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови |
9 |
5 |
5 |
3 |
3 |
Музично-ритмічні заняття |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Соціально-побутове орієнтування |
- |
2 |
2 |
2 |
- |
Додатковий час на навчальні предмети, індивідуальні заняття, консультації |
0,5 |
0,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня |
22 |
30 |
32 |
32 |
32 |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
Директор департаменту |
Ю.Г. Кононенко |
Додаток 4
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 № 416
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей із зниженим слухом з навчанням українською мовою
Освітні галузі |
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень у класах |
7 |
8 |
9 |
10 |
Мови і літератури |
Українська мова |
4 |
4 |
4 |
3 |
Українська література |
3 |
3 |
3 |
3 |
Іноземна мова |
2 |
2 |
2 |
2 |
Українська жестова мова |
1 |
1 |
1 |
1 |
Зарубіжна література |
1 |
1 |
1 |
1 |
Суспільствознавство |
Історія України |
1 |
1 |
1 |
1 |
Всесвітня історія |
1 |
1 |
1 |
1 |
Правознавство (практичний курс) |
- |
- |
1 |
1 |
Естетична культура |
Образотворче мистецтво |
1 |
- |
- |
- |
Художня культура |
- |
1 |
1 |
1 |
Математика |
Математика |
|
- |
- |
- |
Алгебра |
2 |
2 |
2 |
2 |
Геометрія |
2 |
2 |
2 |
2 |
Природознавство |
Природознавство |
- |
- |
- |
- |
Біологія |
2 |
2 |
2 |
2 |
Географія |
2 |
2 |
2 |
2 |
Фізика |
1 |
2 |
2 |
2 |
Хімія |
1 |
2 |
2 |
2 |
Технології |
Трудове навчання |
2 |
2 |
1,5 |
1,5 |
Інформатика |
- |
- |
- |
1 |
Здоров'я і фізична культура |
Основи здоров'я |
1 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
Фізична культура |
2 |
2 |
2 |
2 |
Разом |
29 |
30,5 |
31 |
31 |
Корекційно-розвиткові заняття* |
Розвиток слухового сприймання та формування вимови |
6 |
6 |
3 |
3 |
Музично-ритмічні заняття |
1 |
1 |
1 |
1 |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації |
1 |
1,5 |
1 |
1 |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня |
30 |
32 |
32 |
32 |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
Директор департаменту |
Ю.Г. Кононенко |
Додаток 5
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 № 416
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей із зниженим слухом з навчанням російською мовою
Освітні галузі |
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень у класах |
7 |
8 |
9 |
10 |
Мови і літератури |
Українська мова |
2 |
2 |
2 |
2 |
Іноземна мова |
2 |
2 |
2 |
2 |
Російська мова |
3 |
3 |
3 |
3 |
Українська література |
2 |
2 |
2 |
2 |
Зарубіжна та російська література |
2 |
2 |
2 |
2 |
Українська жестова мова |
1 |
1 |
1 |
1 |
Суспільствознавство |
Історія України |
1 |
1 |
1 |
1 |
Всесвітня історія |
1 |
1 |
1 |
1 |
Правознавство (практичний курс) |
- |
- |
1 |
1 |
Естетична культура |
Образотворче мистецтво |
1 |
- |
- |
- |
Художня культура |
- |
1 |
1 |
1 |
Математика |
Математика |
- |
- |
- |
- |
Алгебра |
2 |
2 |
2 |
2 |
Геометрія |
1,5 |
2 |
2 |
2 |
Природознавство |
Природознавство |
- |
- |
- |
- |
Біологія |
2 |
2 |
2 |
1 |
Географія |
2 |
2 |
2 |
2 |
Фізика |
1 |
2 |
2 |
2 |
Хімія |
1 |
2 |
2 |
2 |
Технології |
Трудове навчання |
2 |
2 |
1,5 |
1,5 |
Інформатика |
- |
- |
- |
1 |
Здоров'я і фізична культура |
Основи здоров'я |
1 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
Фізична культура |
2 |
2 |
2 |
2 |
Разом |
29,5 |
31,5 |
32 |
32 |
Корекційно-розвиткові заняття* |
Розвиток слухового сприймання та формування вимови |
6 |
6 |
3 |
3 |
Музично-ритмічні заняття |
1 |
1 |
1 |
1 |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації |
0,5 |
0,5 |
- |
- |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня |
30 |
32 |
32 |
32 |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
Директор департаменту |
Ю.Г. Кононенко |
Додаток 6
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 № 416
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей сліпих та зі зниженим зором з навчанням українською мовою
Освітні галузі |
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень у класах |
7 |
8 |
9 |
10 |
Мови і літератури |
Українська мова |
3 |
3 |
3 |
3 |
Українська література |
3 |
3 |
3 |
3 |
Іноземна мова |
3 |
3 |
2 |
2 |
Зарубіжна література |
2 |
2 |
2 |
2 |
Суспільствознавство |
Історія України |
1 |
1 |
1 |
1 |
Всесвітня історія |
1 |
1 |
1 |
1 |
Правознавство (практичний курс) |
- |
- |
1 |
1 |
Естетична культура |
Музичне мистецтво |
1 |
1 |
- |
- |
Образотворче мистецтво |
1 |
- |
- |
- |
Художня культура |
- |
- |
1 |
1 |
Математика |
Алгебра |
2 |
2 |
2 |
2 |
Геометрія |
2 |
2 |
2 |
2 |
Природознавство |
Природознавство |
- |
- |
- |
- |
Біологія |
2 |
2 |
2 |
2 |
Географія |
2 |
2 |
2 |
2 |
Фізика |
1 |
2 |
2 |
2 |
Хімія |
1 |
2 |
2 |
2 |
Технології |
Трудове навчання |
2 |
2 |
2 |
2 |
Інформатика |
- |
- |
1 |
1 |
Здоров'я і фізична культура |
Основи здоров'я |
1 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
Фізична культура |
2 |
2 |
2 |
2 |
Разом |
30 |
30,5 |
31,5 |
31,5 |
Корекційно-розвиткові заняття* |
Ритміка |
1 |
1 |
1 |
1 |
Соціально-побутове орієнтування |
2 |
2 |
2 |
- |
Розвиток мовлення |
2 |
- |
- |
- |
Орієнтування в просторі** |
1 |
1 |
1 |
- |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації |
- |
1,5 |
0,5 |
0,5 |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня |
30 |
32 |
32 |
32 |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
** для сліпих дітей.
Директор департаменту |
Ю.Г. Кононенко |
Додаток 7
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 № 416
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей сліпих та зі зниженим зором з навчанням російською мовою
Освітні галузі |
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень у класах |
7 |
8 |
9 |
10 |
Мови і літератури |
Українська мова |
2 |
2 |
2 |
2 |
Іноземна мова |
3 |
3 |
2 |
2 |
Російська мова |
2 |
2 |
2 |
2 |
Українська література |
2 |
2 |
2 |
2 |
Зарубіжна та російська література |
2 |
2 |
2 |
2 |
Суспільствознавство |
Історія України |
1 |
1 |
1 |
1 |
Всесвітня історія |
1 |
1 |
1 |
1 |
Правознавство (практичний курс) |
- |
- |
1 |
1 |
Естетична культура |
Музичне мистецтво |
1 |
1 |
- |
- |
Образотворче мистецтво |
1 |
- |
- |
- |
Художня культура |
- |
- |
1 |
1 |
Математика |
Математика |
- |
- |
- |
- |
Алгебра |
2 |
2 |
2 |
2 |
Геометрія |
2 |
2 |
2 |
2 |
Природознавство |
Біологія |
2 |
2 |
2 |
2 |
Географія |
2 |
2 |
2 |
2 |
Фізика |
1 |
2 |
2 |
2 |
Хімія |
1 |
2 |
2 |
2 |
Технології |
Трудове навчання |
2 |
2 |
2 |
2 |
Інформатика |
- |
- |
- |
1 |
Здоров'я і фізична культура |
Основи здоров'я |
1 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
Фізична культура |
2 |
2 |
2 |
2 |
Разом |
30 |
30,5 |
30,5 |
31,5 |
Корекційно-розвиткові заняття* |
Ритміка |
1 |
1 |
1 |
1 |
Соціально-побутове орієнтування |
2 |
2 |
2 |
- |
Розвиток мовлення |
2 |
- |
- |
- |
Орієнтування в просторі** |
1 |
1 |
1 |
- |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття, консультації |
- |
1,5 |
1,5 |
0,5 |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня |
30 |
32 |
32 |
32 |
__________
* Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
** для сліпих дітей.
Директор департаменту |
Ю.Г. Кононенко |
Додаток 8
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 № 416
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей із складними вадами розвитку (сліпих, із зниженим зором у поєднанні з розумовою відсталістю)
Освітні галузі |
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень у класах |
4 |
7 |
8 |
9 |
10 |
Мови і літератури |
Українська мова |
7 |
7 |
7 |
5 |
5 |
Суспільствознавство |
Я і Україна |
2 |
- |
- |
- |
- |
Історія України |
- |
2 |
2 |
2 |
- |
Естетична культура |
Музичне мистецтво |
1 |
1 |
1 |
- |
- |
Образотворче мистецтво* |
1 |
1 |
- |
- |
- |
Математика |
Математика |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
Природознавство |
Природознавство |
- |
2 |
2 |
2 |
- |
Фізика і хімія у побуті |
- |
2 |
2 |
2 |
- |
Технології |
Трудове навчання |
4 |
6 |
9 |
12 |
18 |
Здоров'я і фізична культура |
Основи здоров'я |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
Фізична культура |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
Разом |
21,5 |
28,5 |
30,5 |
30,5 |
30,5 |
Корекційно-розвиткові заняття** |
Лікувальна фізкультура |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Ритміка |
1 |
- |
- |
- |
- |
Соціально-побутове орієнтування |
- |
2 |
2 |
2 |
- |
Корекція вад розвитку |
3 |
- |
- |
- |
- |
Розвиток мовлення |
4 |
- |
- |
- |
- |
Орієнтування у просторі*** |
1 |
1 |
1 |
1 |
- |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативні, індивідуальні заняття, консультації |
0,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
Гранично допустиме навчальне вантаження на учня |
22 |
30 |
32 |
32 |
32 |
__________
* Рельєфне малювання у сліпих дітей.
** Корекційно-розвиткові заняття не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.
*** У сліпих дітей.
Директор департаменту |
Ю.Г. Кононенко |
Додаток 9
до наказу Міністерства освіти і науки
09.04.2015 № 416
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для розумово відсталих дітей з навчанням українською мовою
Освітні галузі |
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень у класах |
7 |
8 |
9 |
10 |
Мови і літератури |
Українська мова і література |
6 |
6 |
6 |
6 |
Суспільствознавство |
Історія України |
2 |
2 |
2 |
2 |
Естетична культура |
Музичне мистецтво |
1 |
1 |
- |
- |
Образотворче мистецтво |
1 |
- |
- |
- |
Математика |
Математика |
5 |
5 |
5 |
5 |
Природознавство |
Природознавство |
2 |
2 |
2 |
- |
Географія |
2 |
2 |
2 |
- |
Фізика і хімія у побуті |
2 |
2 |
2 |
- |
Технології |
Трудове навчання |
6 |
9 |
10 |
16 |
Здоров'я і фізична культура |
Основи здоров'я |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
Фізична культура |
2 |
2 |
2 |
2 |
Разом |
29,5 |
31,5 |
31,5 |
31,5 |
Корекційно-розвиткові заняття* |
Соціально-побутове орієнтування |
2 |
2 |
2 |
- |
Розвиток мовлення |
1 |
- |
- |
- |
ЛФК |
1 |
1 |
1 |
1 |
Додатковий час на навчальні предмети, факультативи, індивідуальні заняття та консультації |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
Гранично допустиме навчальне навантаження на учня |
30 |
32 |
32 |
32 |
................Перейти до повного тексту