1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
04.11.2015 № 413
Про розподіл функціональних повноважень між Міністром та заступниками Міністра
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства аграрної політики та продовольства № 8 від 18.01.2016 № 140 від 11.04.2016 № 169 від 16.05.2016 № 259 від 01.08.2016 № 340 від 03.07.2017 )
Відповідно до пункту 21 частини другої статті 8 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади", пунктів 8 та 9 Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України , затвердженого Указом Президента України від 23 квітня 2011 року № 500,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються:
1.1. Розподіл функціональних повноважень між Міністром та заступниками Міністра.
1.2. Порядок взаємозаміщення Міністра та заступників Міністра на час їх тимчасової відсутності.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Мінагрополітики України від 23 січня 2015 року № 22 "Про організаційну структуру Міністерства аграрної політики та продовольства України та порядок взаємозаміщення Міністра та заступників Міністра на час їх тимчасової відсутності".
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр О.М. Павленко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства аграрної
політики та продовольства
України
04.11.2015 № 413
(у редакції наказу
Міністерства аграрної політики
та продовольства України
16.05.2016 № 169
)
РОЗПОДІЛ
функціональних повноважень між Міністром та заступниками Міністра
I. Міністр аграрної політики та продовольства України
1. Міністр аграрної політики та продовольства України (далі - Міністр) очолює та здійснює керівництво Міністерством аграрної політики та продовольства України (далі - Міністерство), особисто відповідає за формування і реалізацію державної аграрної політики, забезпечення продовольчої безпеки держави, визначає в межах наданих повноважень політичні пріоритети та стратегічні цілі діяльності Міністерства, а також шляхи і механізми їх досягнення.
2. Спрямовує і координує здійснення іншими центральними органами виконавчої влади заходів з питань, що належать до компетенції Міністерства.
3. Спрямовує і координує діяльність Державної ветеринарної та фітосанітарної служби України, Державного агентства рибного господарства України, Державного агентства лісових ресурсів України, Державної інспекції сільського господарства України, Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, зокрема:
3.1. Забезпечує формування державної політики у відповідних сферах та контролює її реалізацію центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Кабінет Міністрів України через Міністра (далі - спрямовує і координує Міністр).
3.2. Погоджує та подає на розгляд Кабінету Міністрів України розроблені центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр, проекти законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України.
3.3. Визначає пріоритетні напрями роботи центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр, шляхи виконання покладених на них завдань, затверджує плани їх роботи.
3.4. Порушує перед Кабінетом Міністрів України питання щодо скасування актів центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр, з питань, що належать до сфер, у яких Міністерство забезпечує формування державної політики повністю чи в окремій частині.
3.5. Заслуховує звіти про виконання покладених на центральні органи виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр, завдань та планів їх роботи.
3.6. Погоджує структуру апаратів центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр.
3.7. Погоджує призначення на посаду і звільнення з посади керівників та заступників керівників самостійних структурних підрозділів апаратів центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр.
3.8. Видає обов'язкові до виконання центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр, накази та доручення з питань, що належать до сфери їх діяльності.
3.9. Погоджує призначення на посаду та звільнення з посади керівників та заступників керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр.
3.10. Доручає керівникам центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр, скасовувати акти їх територіальних органів повністю чи в окремій частині, а в разі відмови скасовує такі акти повністю чи в окремій частині.
3.11. Погоджує пропозиції керівника центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, щодо утворення, реорганізації, ліквідації його територіальних органів як юридичних осіб публічного права та вносить на розгляд Кабінету Міністрів України відповідне подання.
3.12. Погоджує утворення, реорганізацію, ліквідацію територіальних органів центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, як структурних підрозділів апарату цього органу.
3.13. Ініціює питання щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності керівників структурних підрозділів апаратів центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр, їх територіальних органів та заступників керівників, а також керівників підприємств, установ і організацій, що належать до сфери їх управління.
3.14. Порушує перед Кабінетом Міністрів України питання щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності керівників центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр, та їх заступників.
3.15. Ініціює питання щодо проведення службового розслідування стосовно керівників центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр, їх заступників, інших державних службовців і працівників апаратів центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів, підприємств, установ і організацій, що належать до сфери їх управління.
3.16. Визначає структурний підрозділ апарату Міністерства, що відповідає за взаємодію з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр.
3.17. Приймає рішення щодо проведення перевірки діяльності центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр та їх територіальних органів.
3.18. Визначає посадових осіб Міністерства, які включаються до складу колегій центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр.
3.19. Визначає порядок обміну інформацією між Міністерством та центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр, періодичність її подання.
3.20. Вирішує інші питання, пов'язані із спрямуванням та координацією діяльності центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр.
4. Визначає пріоритети роботи Міністерства та шляхи виконання покладених на нього завдань, затверджує плани його роботи, звіти про їх виконання.
5. Подає на розгляд Кабінету Міністрів України проекти законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, розробником яких є Міністерство, центральні органи виконавчої влади діяльність, яких спрямовує і координує Міністр, та розробниками яких є Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі - Держпродспоживслужба) та Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру (далі - Держгеокадастр), з питань, в яких Міністерство забезпечує формування державної політики.
6. Представляє в установленому порядку проекти законів України, розробником яких є Міністерство, центральні органи виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр, та розробниками яких є Держпродспоживслужба та Держгеокадастр, з питань, в яких Міністерство забезпечує формування державної політики, доповідає з інших питань, що належать до компетенції Міністерства, під час розгляду їх на пленарних засіданнях Верховної Ради України.
7. Представляє Міністерство у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами і організаціями в Україні та за її межами.
8. Забезпечує взаємодію з Громадською радою при Міністерстві та громадськими радами при інших центральних органах виконавчої влади.
9. Установлює у визначених сферах відомчі заохочувальні відзнаки та затверджує положення про них.
10. Порушує в установленому порядку питання щодо заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності своїх заступників.
11. Забезпечує організацію внутрішнього контролю і внутрішнього аудиту та забезпечує їх здійснення в Міністерстві, а також на підприємствах, в установах і організаціях, що належать до сфери його управління.
12. Веде переговори і підписує міжнародні договори України в межах наданих йому повноважень.
13. Затверджує положення про самостійні структурні підрозділи апарату Міністерства.
14. Утворює, ліквідовує, реорганізовує підприємства, установи і організації, що належать до сфери управління Міністерства, затверджує їх положення (статути), здійснює інші функції з управління об'єктами державної власності, що належать до сфери управління Міністерства.
15. Утворює комісії, робочі та експертні групи.
16. Приймає рішення щодо розподілу бюджетних коштів, головним розпорядником яких є Міністерство.
17. Підписує накази Міністерства.
18. Затверджує програми і плани роботи Міністерства.
19. Дає обов'язкові для виконання заступниками Міністра та працівниками апарату Міністерства доручення.
20. Приймає рішення про службові відрядження за кордон заступників Міністра, працівників апарату Міністерства та керівників центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Міністр.
21. Формує інформаційну політику діяльності Міністерства.
22. Затверджує календарний план основних заходів Міністерства.
23. Здійснює за дорученням Уряду представництво Міністерства в зарубіжних країнах.
24. Представляє Міністерство у публічно-правових відносинах з іншими органами, підприємствами, установами і організаціями в Україні та за її межами.
25. У разі тимчасової відсутності Міністра (відрядження, хвороба, відпустка та інші поважні причини) його обов'язки виконує перший заступник, а в разі його відсутності - за дорученням Міністра один із заступників Міністра, крім таких обов'язків, як: визначення політичних пріоритетів та стратегічних напрямів роботи Міністерства, участь у прийнятті рішень на засіданнях Кабінету Міністрів України.
26. Безпосередньо здійснює спрямування і координацію діяльності:
Державної ветеринарної та фітосанітарної служби України;
Державного агентства рибного господарства України;
Державного агентства лісових ресурсів України;
Державної інспекції сільського господарства України;
Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
27. Здійснює координацію в межах забезпечення формування державної політики:
Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру.
28. Безпосередньо здійснює спрямування, координацію та контролює діяльність:
Управління патронатної служби Міністра;
Департаменту правової та законопроектної роботи;
Прес-служби (відділу);
Управління внутрішнього аудиту;
Сектору запобігання та виявлення корупції.
II. Перший заступник Міністра аграрної політики та продовольства України
1. Перший заступник Міністра аграрної політики та продовольства України (далі - перший заступник Міністра) координує роботу щодо здійснення бюджетного регулювання, застосування фінансово-кредитних механізмів, податкової політики.
( Пункт 2 розділу II виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 259 від 01.08.2016 )
2. Здійснює координацію діяльності державних підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Міністерства, та акціонерних товариств, управління корпоративними правами яких здійснює Міністерство.
3. Погоджує відрядження керівників підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Міністерства, за кордон.
4. Забезпечує ведення обліку об'єктів державної власності, що належать до сфери управління Міністерства, та здійснює контроль за ефективним використанням та збереженням державного майна.
( Пункт 5 розділу II виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 340 від 03.07.2017 ) ( Пункт 6 розділу II виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 340 від 03.07.2017 ) ( Пункт 7 розділу II виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 340 від 03.07.2017 ) ( Пункт 8 розділу II виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 340 від 03.07.2017 ) ( Пункт 9 розділу II виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 340 від 03.07.2017 )
10. Подає Міністрові пропозиції щодо розподілу бюджетних коштів, головним розпорядником яких є Міністерство, забезпечує, контролює виконання рішень Міністра щодо розподілу цих коштів, крім коштів, визначених для діяльності апарату (головним розпорядником яких є Міністерство), та звітує перед Міністром з цього питання.
( Пункт 11 розділу II виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 340 від 03.07.2017 ) ( Пункт 12 розділу II виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 340 від 03.07.2017 )
13. Координує роботу щодо здійснення науково-технічної політики, сільськогосподарського машинобудування, ринку матеріально-технічних ресурсів, організації запровадження поставок сільськогосподарської техніки на умовах лізингу, маркетингу технічних засобів для сільгосптоваровиробників.
( Пункт 14 розділу II виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 340 від 03.07.2017 ) ( Пункт 15 розділу II виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 340 від 03.07.2017 )
16. Координує роботу щодо здійснення нагляду за безпекою праці в аграрному секторі економіки.
17. У межах своїх повноважень координує роботу з питань надзвичайних ситуацій в АПК.
( Пункт 18 розділу II виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 340 від 03.07.2017 ) ( Пункт 19 розділу II виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 340 від 03.07.2017 )
20. Координує питання розвитку внутрішніх ринків продукції рослинництва і насінництва та організовує розробку концептуальних напрямів розвитку конкурентоспроможного землеробства і стандартів на рослинницьку продукцію, адаптовану до вимог Європейського Союзу.
21. Здійснює роботу щодо державної регламентації рослинництва, насінництва та розсадництва, організовує розробки державних і регіональних програм з питань розвитку насінництва, землеробства, розсадництва, хмелярства, виробництва та реалізації продукції рослинництва.
22. Здійснює організаційну роботу з дотримання вимог та удосконалення земельного законодавства, розробляє та здійснює заходи з охорони та контролю за ефективним використанням земель сільськогосподарського призначення, екологізацією сільськогосподарського виробництва.
23. Забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин та підвищення родючості ґрунтів.
24. Вирішує питання організації селекційної роботи, хімізації, охорони та раціонального використання земель сільськогосподарського призначення, підвищення родючості ґрунтів, меліорації, лісництва.
25. Координує питання сертифікації продукції рослинництва, тваринництва, птахівництва, харчових та переробних галузей, насінницьких посівів, сортовивчення та реєстрацію сортів рослин.
( Пункт 26 розділу II виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 340 від 03.07.2017 ) ( Пункт 27 розділу II виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 340 від 03.07.2017 ) ( Пункт 28 розділу II виключено на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 340 від 03.07.2017 )
29. Організовує забезпечення реалізації державної політики у сфері охорони прав на сорти рослин.

................
Перейти до повного тексту