1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
25.10.2005 N 370
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економіки N 184 від 26.05.2008 )
Про деякі питання діяльності центрального апарату Міністерства
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки N 18 від 20.01.2006 )
У зв'язку із затвердженням структури центрального апарату Міністерства економіки України
НАКАЗУЮ:
1. Тимчасово установити, що у безпосередньому підпорядкуванні Міністра, його першого заступника та заступників знаходяться самостійні структурні підрозділи центрального апарату згідно з додатком 1.
2. Установити, що у разі відсутності Міністра його обов'язки виконує Перший заступник Міністра.
Виконання повноважень першого заступника Міністра та заступників Міністра у разі їх відсутності здійснюється згідно з додатком 2.
3. Затвердити типове положення про департамент згідно з додатком 3.
4. Затвердити типове положення про управління згідно з додатком 4.
5. Затвердити типове положення про відділ (сектор) у складі департаменту (самостійного управління) та самостійний відділ (самостійний сектор) згідно з додатком 5.
6. Затвердити графік розроблення положень про самостійні структурні підрозділи центрального апарату Міністерства згідно з додатком 6.
Директорам департаментів, начальникам самостійних управлінь, самостійних відділів, самостійних секторів забезпечити чітке дотримання термінів розроблення та погодження положень про самостійні структурні підрозділи центрального апарату Міністерства.
Департаменту організаційної роботи:
До 18.11.05 подати на підпис Міністру проект наказу Міністерства про затвердження положень про самостійні структурні підрозділи центрального апарату Мінекономіки;
до 22.11.05 подати на підпис Першому заступнику Міністра графік розроблення положень про відділи та сектори у складі департаментів (самостійних управлінь, відділів);
до 25.11.05 подати на підпис Міністру проект наказу Міністерства про затвердження розподілу функціональних обов'язків між Міністром, його першим заступником та заступниками.
7. Директорам департаментів, начальникам самостійних управлінь, самостійних відділів, самостійних секторів забезпечити прийняття справ, включаючи інформаційні ресурси та інформаційно-аналітичні бази даних (в електронному вигляді та на паперових носіях) і матеріальні цінності (в першу чергу комп'ютерне обладнання), від керівників структурних підрозділів згідно з структурою центрального апарату Міністерства, затвердженою наказом Мінекономіки від 28.01.05 N 20 зі змінами, внесеними наказом Мінекономіки від 10.03.05 N 55.
8. Визнати такими, що втратили чинність:
наказ Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 28.01.05 N 20 "Про розподіл обов'язків між Міністром економіки та з питань європейської інтеграції України, його першими заступниками та заступниками";
наказ Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 10.03.05 N 55 "Про внесення змін до наказу Міністерства від 28.01.05 N 20".
Міністр А.Яценюк
( Додаток 1 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економіки N 18 від 20.01.2006 )
( Додаток 2 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економіки N 18 від 20.01.2006 )
Додаток 3
до наказу Міністерства
економіки України
25.10.2005 N 370
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
25.10.2005 N 370
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про департамент (назва)
1. Загальні положення
1.1. Департамент (назва) (далі - департамент) є структурним підрозділом центрального апарату Міністерства економіки України (далі - Міністерство), який підпорядкований першому заступнику (заступнику) Міністра економіки України (відповідно до розподілу обов'язків).
1.2. Головною метою діяльності департаменту є ...
1.3. Завдання департаменту:
редакція завдання(1);
редакція завдання;
.....
редакція завдання.
1.4. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Міністерства, а також цим Положенням.
---------------
(1) Завдання департаменту визначаються виходячи з Положення про Міністерство економіки України, затвердженого Указом Президента України від 23.10.2000 N 1159, а також законами України, Указами Президента України та рішеннями Кабінету Міністрів України.
1.5. Структура та гранична чисельність департаменту визначаються відповідно до структури та штатного розпису Міністерства та затверджуються Міністром економіки України.
1.6. До складу департаменту входять такі структурні підрозділи:
назва відділу - інд.__
назва відділу - інд.__
......
назва відділу (сектору) - інд.__
1.7. Основні завдання, функції та права структурних підрозділів, що входять до складу департаменту, визначаються у положеннях про них.
2. Організація управління департаментом
2.1. Департамент очолює директор, якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади Міністр економіки України (далі - Міністр).
2.2. Директор департаменту безпосередньо підпорядкований першому заступнику (заступнику) Міністра згідно з розподілом обов'язків та несе персональну відповідальність за виконання завдань, покладених на департамент.
2.3. Директору департаменту безпосередньо підпорядковані:
заступник директора департаменту;
заступник директора департаменту - начальник відділу (назва); начальник відділу (назва);
......
начальник відділу (сектору) (назва).
3. Повноваження директора департаменту
3.1. Директор департаменту спрямовує, координує та контролює роботу структурних підрозділів, що входять до складу департаменту.
3.2. Функції директора департаменту:
редакція функції(2);
...................;
редакція функції;
організовує та координує підготовку проектів рішень і документів з питань, що належать до його компетенції;.
забезпечує в межах компетенції реалізацію існуючих вимог щодо збереження державної таємниці у суворій відповідності до Закону України "Про державну таємницю", здійснює в межах компетенції необхідні заходи щодо збереження службової таємниці в департаменті;
співпрацює з керівниками інших структурних підрозділів Міністерства у питаннях, які потребують спільного розв'язання.
---------------
(2) Зазначаються основні функції, які виконуються директором департаменту безпосередньо.
3.3. Повноваження директора департаменту:
має право підпису документів і матеріалів, що готуються департаментом відповідно до адресованих йому окремих доручень Міністра, його перших заступників та заступників;
приймає рішення та підписує листи у справах, що виникають у сфері діяльності департаменту, в межах повноважень, наданих керівництвом Міністерства;
підписує листи та матеріали, що направляються іншим департаментам Міністерства;
візує документи, підписання яких належить до компетенції керівництва Міністерства;
підписує документи (інформаційно-аналітичні матеріали, подання щодо включення кандидатур працівників департаменту до складу робочих груп, запрошення на наради, що проводяться департаментом тощо), що направляються Міністерством до інших органів виконавчої влади;
погоджує призначення на посади та звільнення з посад заступника директора департаменту, заступника директора департаменту - начальника відділу, начальників відділів (секторів) та інших працівників безпосередньо підпорядкованих йому структурних підрозділів та вносить пропозиції з цього питання першому заступнику Міністра (заступнику Міністра) відповідно до розподілу обов'язків;
погоджує присвоєння заступнику директора департаменту, заступнику директора департаменту - начальнику відділу, начальникам відділів (секторів) та іншим працівникам безпосередньо підпорядкованих йому структурних підрозділів відповідних рангів державних службовців, а також вносить першому заступнику Міністра (заступнику Міністра) відповідно до розподілу обов'язків пропозиції щодо заохочення та притягнення працівників департаменту до дисциплінарної відповідальності;
погоджує відрядження заступника директора департаменту, заступника директора департаменту - начальника відділу, начальників відділів (секторів), інших працівників департаменту в межах країни і за кордон;
дає згоду на надання відпусток працівникам департаменту та візує їх заяви з цих питань;
звертається до Міністра з пропозиціями щодо проведення організаційних змін у департаменті (через першого заступника Міністра - керівника апарату Міністерства) за погодженням з департаментом організаційної роботи;
утворює тимчасові робочі групи, що складаються з працівників департаменту, з метою підготовки і реалізації особливо важливих завдань;
погоджує положення про структурні підрозділи, що входять до складу департаменту.
3.4. Директор департаменту виконує покладені на нього завдання безпосередньо, через підлеглих йому заступника директора департаменту, заступника директора департаменту - начальника відділу та начальників відділів (секторів).
4. Права та обов'язки заступника директора департаменту, заступника директора департаменту - начальника відділу, начальників відділів (секторів)
4.1. Під час відсутності директора департаменту його обов'язки виконує заступник директора департаменту, а у випадку його відсутності - заступник директора департаменту - начальник відділу.
4.2. Заступник директора департаменту(3):
4.3. Заступник директора департаменту - начальник відділу(4):
4.4. Начальники відділів (секторів) здійснюють керівництво у підпорядкованих їм структурних підрозділах згідно з положеннями про відповідний структурний підрозділ.
Директор департаменту /ПІБ/
ПОГОДЖЕНО:
Перший заступник
(заступник) Міністра /ПІБ/
Директор департаменту
організаційної роботи /ПІБ/
Директор юридичного
департаменту /ПІБ/
---------------
(3) В цьому підрозділі слід зазначити сферу повноважень та обов'язки заступника директора департаменту, що визначатиме ступінь його відповідальності (як заступника") перед директором департаменту. Також слід включити такі пункти:
...) приймає рішення та підписує листи у справах, що виникають у сфері діяльності структурних підрозділів департаменту, в межах повноважень, наданих директором департаменту;
....) за відсутності директора департаменту виконує його обов'язки, у тому числі візує документи, підписання яких належить до компетенції керівників Міністерства.
(4) В цьому підрозділі зазначаються сфера повноважень та обов'язки заступника директора департаменту - начальника відділу (аналогічно п. 4.2).
Додаток 4
до наказу Міністерства
економіки України
25.10.2005 N 370
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
25.10.20О5 N 370
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про управління (назва)
1. Загальні положення
1.1. Управління (назва) (далі - управління) є структурним підрозділом центрального апарату Міністерства економіки України (далі - Міністерство), яке підпорядковане першому заступнику (заступнику) Міністра економіки України (відповідно до розподілу обов'язків).
1.2. До складу управління входять такі структурні підрозділи:
назва відділу - інд.__
назва відділу - інд.__
.......
назва відділу (сектору) - інд.__
1.3 Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Міністерства, а також цим Положенням.
1.4. Структура та гранична чисельність управління визначаються відповідно до структури та штатного розпису Міністерства та затверджуються Міністром економіки України.
1.5. Основні завдання, функції та права структурних підрозділів, що входять до складу управління, визначаються у положеннях про них.
1.6. Працівники управління здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
2. Основні завдання управління
2.1. Основними завданнями управління є:
1) редакція завдання;
2) редакція завдання;
.......
n) редакція завдання.
3. Функції управління
Управління відповідно до покладених на нього завдань забезпечує:
3.1. редакція функції
3.2. редакція функції
3.3. редакція функції
4. Права управління
Управління має право:
4.1. Одержувати від структурних підрозділів Міністерства інформацію, необхідну для виконання визначених функцій, зокрема...
4.2. Одержувати від міністерств, інших центральних органів виконавчої влади інформацію, необхідну для ...
......
4.n. ...
5. Керівництво управлінням

................
Перейти до повного тексту