1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 356 від 25.09.97
м.Київ
Про організацію контрольно-перевірочної роботи
Останнім часом значно збільшилось число звернень платників податків до Державної податкової адміністрації України зі скаргами на велику кількість перевірок одних і тих же суб'єктів підприємницької діяльності.
Аналіз звітності про контрольну роботу та матеріали комплексних ревізій державних податкових адміністрацій свідчить про те, що велика кількість перевірок проводиться з вузького кола питань, а саме окремо з питань правильності обчислення прибуткового податку, податків з прибутку, з доданої вартості, акцизного збору, місцевих податків і зборів, внесків, відрахувань і зборів до державних цільових та інших фондів, з питань готівкового обігу і термінів проходження платежів, ЕККА, ресурсних платежів, акцизних марок, патентів, дотримання валютного законодавства, з питань заборгованості перед бюджетом, відшкодування з бюджету, а також перевірки здійснюються за завданням органів законодавчої і виконавчої влади всіх рівнів.
Причому, незважаючи на те, що при проведенні таких перевірок, як правило, не встановлюється ніяких порушень, перевірки тих самих суб'єктів призначаються й надалі.
Так, за розпорядженням Голови Державної податкової адміністрації у Нововодолазькому районі Харківської області Краєвої Л.М., в малому приватному підприємстві "Меркурій-100" протягом 1995-1996 років було проведено майже 200 перевірок, у тому числі 170 - з питань виконання вимог чинного законодавства щодо застосування контрольно-касових апаратів та товарно-касових книг при розрахунках із споживачами у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. При цьому порушення були встановлені лише в трьох випадках.
Такий підхід до організації контрольно-перевірочної роботи призводить до додаткових державних витрат, зайвого завантаження працівників та негативно впливає на роботу суб'єктів підприємницької діяльності.
Констатуючи необхідність проведення з боку ДПА достатнього, дієвого та оперативного контролю за правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати податків і зборів до бюджету, слід відзначити, що він на сьогодні недостатньо скоординований, не досягає мети, не є оптимальний за видами, формами, строками.
З метою подальшого удосконалення організації контрольно-перевірочної роботи та на виконання розпорядження Президента України від 18.08.97 N 298/97-рп,
................
Перейти до повного тексту