1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
N 345 від 17.09.2002
м. Київ
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я N 132 від 14.03.2008 )
Про забезпечення виконання Указу Президента України "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення" від 13.09.2002 N 700/2002
Відповідно до Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 13 серпня 2002 р N 700 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення", Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях, незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 N 348, на виконання доручення Прем'єр-міністра України А.Кінаха від 21.08.2002 N 9096/1
НАКАЗУЮ:
1. Міністру охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, начальникам управлінь охорони здоров'я обласних, Головного управління охорони здоров'я Київської та управління охорони здоров'я Севастопольської міських держадміністрацій проаналізувати виконання вимог статті 2 Указу Президента України від 13.08.2002 N 700 і розглянути на засіданнях колегій стан роботи із зверненнями громадян та народних депутатів України в органах та закладах охорони здоров'я. Про результати доповісти.
Термін: до 15.10.2002, надалі - двічі на рік у першому та третьому кварталах
2. Державному секретарю Міністерства охорони здоров'я, його першим заступникам, заступникам, начальникам структурних підрозділів Міністерства, Міністру охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, начальникам управлінь охорони здоров'я обласних, Головного управління охорони здоров'я Київської та управління охорони здоров'я Севастопольської міських держадміністрацій:
2.1. Щоквартально аналізувати звернення громадян за формами що додаються (додатки 1, 2), запити та звернення народних депутатів України і вживати додаткових заходів щодо належного забезпечення конституційних прав громадян на звернення. Подавати пропозиції щодо вирішення найбільш гострих суспільно значущих проблем з обгрунтуваннями стосовно необхідності законодавчого врегулювання.
Термін: щоквартально до 15 числа місяця що настає за звітним.
2.2. Додержуватись порядку, згідно з яким:
особисто своєчасно розглядати та сприяти оперативному вирішенню звернень Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України та інвалідів Великої Вітчизняної війни;
особливо уважно ставитись до вирішення проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди та інші непрацездатні особи, а також особи, що постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітні сім'ї, одинокі матері;
не рідше одного разу на місяць здійснювати особистий прийом громадян;
ретельно перевіряти усі звернення громадян, в яких йдеться про недоліки у роботі, оскаржуються рішення посадових осіб та вживати невідкладних заходів для припинення неправомірних дій та скасування незаконних рішень;
аналізувати кожний факт невирішення порушених у зверненні громадян обгрунтованих питань, що призвели до повторного звернення чи звернення до органу вищого рівня, в разі виявлення ознак формалізму та бюрократизму відповідальних притягати до відповідальності.
2.3. Запровадити щоквартальний аналіз роботи підприємств, установ, організацій, що входять до сфери їх управління із зверненнями громадян та народних депутатів України, забезпечивши реалізацію відповідних заходів щодо виявлення та попередження причин, які породжують звернення громадян.
2.4. Підвищити персональну відповідальність керівників підприємств, установ, організацій, що входять до сфери їх управління за стан роботи із зверненнями громадян та вирішення обгрунтованих звернень, організацію особистого прийому інвалідів, ветеранів війни та праці.
3. Начальнику Управління справами Міністерства:
щокварталу проводити аналіз за встановленими формами звернень громадян та народних депутатів України, що надходять до Міністерства, який подавати на розгляд керівництву;
до кінця поточного року розробити пропозиції щодо автоматизації реєстрації у Міністерстві звернень громадян у відповідності з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України 14.04.97 N 348;
організувати навчання спеціалістів апарату Міністерства, які працюють із зверненнями громадян, забезпечивши їх відповідними нормативно-правовими актами.
Термін: до 01.01.2003
4. Директору Інституту громадського здоров'я МОЗ України Пономаренко В.М. разом з начальником Управління справами Міністерства Мотюком М.П. розробити комп'ютерну програму для автоматизованої реєстрації звернень громадян та їх аналізу.
Термін: до 15.11.2002
5. Контроль за виконанням наказу покласти на Державного секретаря Міністерства Поляченка Ю.В.
Міністр В.Ф.Москаленко
Звіт
про рух звернень громадян, що надійшли до МОЗ України за період з _______________ по ______________ 200___ року
N п/п Характер звернень Надійшло листів Хід вирішення листів Стан розгляду Число листів,
розглянутих на місцях
З числа
розглянутих
Із
загаль-
ного
числа
листів
було
взято
на
внутрі-
шній
контроль



Із них
вирішено
позитивно
Безпо-
серед-
ньо
з
Адміні-
страції
Прези-
дента
України
з
Кабіне-
ту
Мініс-
трів
України
з
Верхов-
ної
Ради
України
з
центра
раль-
них
орга-
нів
вико-
навчої
влади
Направ-
лено для
розгляду
у
місцеві
органи
охорони
здоров'я
Направ-
лені за
належ-
ністю у
інші
відом-
ства
Виріше-
но у
мініс-
терстві
Залиши-
лись
невирі-
шеними
на 1
число
наступ-
ного
Позити-
вно
Відмов-
лено
Дано
роз'яс-
нення
співро-
бітни-
ками
Мініс-
терства
пред-
ставни-
ками
НДІ, за
доруче-
нням
МОЗ
місце-
вими
органа-
ми
охорони
здоро-
в'я
факти
підтве-
рдилися
факти
не
підтве-
рдилися
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
1. Про незадовільне
медичне
обслуговування у
стаціонарі
2. Про незадовільне
медичне
обслуговування у
амбулаторно-
поліклінічних
закладах
3. У зв'язку зі
смертю хворих
4. Про грубе та
формальне
відношення до
хворих
5. Про неправильні
дії медичних
працівників та
органів охорони
здоров'я
6. Про зловживання
(порушення
фінансової
дисципліни,
розтрати,
крадіжки та ін.)
7. Про незадовільну
матеріально-
технічну базу
закладів охорони
здоров'я
8. Про незадовільні
побутові умови та
санітарний стан у
закладах охорони
здоров'я
9. Питання
будівництва,
капітального
ремонту установ,
закладів
10. Про санепід-
забезпечення
населення
11. Про надання
медичної допомоги
12. Про
санаторно-
курортне
лікування
13. Про медичне
страхування
14. Про питання
направлення на
ЛКК, МСЕК
15. Про роботу
швидкої та
невідкладної
допомоги
16. Про забезпечення
ліками та
виробами
медичного
призначення
17. Про забезпечення
медичним
обладнанням
18. Про забезпечення
слуховими
апаратами
19. Пропозиції щодо
методів лікування
20. Про реорганізацію
закладів і
установ охорони
здоров'я
21. Питання
переведення на
бюджетну форму
навчання
22. Питання про
підготовку кадрів
23. Питання
проходження
інтернатури
24. Про зміну
призначення
молодим
спеціалістам
25. Питання
ліцензування
26. Питання
акредитації
27. Питання
призначення та
переміщення
кадрів
28. Про неправильне
звільнення з
роботи
29. Питання
науково-
організаційної
діяльності у
науково-дослідних
закладах
30. Питання
застосування
трудового
законодавства
31. Питання стосовно
заробітної плати
32. Подяки
працівникам
охорони здоров'я
33. Інші питання
34. Питання, що не
входять до
компетенції
органів охорони
здоров'я
Всього:

................
Перейти до повного тексту