- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 23 квітня 2014 року № 342 |
( Постанова втратила чинність у частині організації підготовки та проведення чергових, позачергових виборів народних депутатів України на підставі Постанови Центральної виборчої комісії
№ 131 від 25.06.2020 )
Про порядки надання ефірного часу та друкованих площ для проведення передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів народних депутатів України
Відповідно до пункту 1 частини другої статті
30, частин першої, четвертої, дев’ятої статті
71, частин другої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої статті
72, частин першої, другої, восьмої статті
73, частин шостої, двадцять шостої статті
74, частини третьої статті
104, частини другої статті
106, частин вісімнадцятої - двадцятої статті
107 Закону України
"Про вибори народних депутатів України", керуючись статтями
11 -
13, пунктом 4 статті
17, пунктом 17 статті
19 Закону України
"Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія
постановляє:
1. Встановити:
Порядок надання політичним партіям, кандидатам у народні депутати України, зареєстрованим в одномандатних виборчих округах, ефірного часу на радіо та телебаченні для проведення передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів народних депутатів України (додаток 1);
Порядок надання політичним партіям, кандидатам у народні депутати України, зареєстрованим в одномандатних виборчих округах, друкованих площ для опублікування їх передвиборних програм за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів народних депутатів України (додаток 2).
2. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Центральної виборчої комісії:
від 23 березня 2012 року № 57 "Про порядки надання ефірного часу та друкованих площ для проведення передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, що виділяються на підготовку та проведення виборів народних депутатів України";
від 18 квітня 2013 року № 82 "Про порядки надання ефірного часу та друкованих площ для проведення передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, що виділяються на підготовку і проведення повторних та проміжних виборів народного депутата України".
3. Цю постанову оприлюднити на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії.
Голова Центральної виборчої комісії |
М.ОХЕНДОВСЬКИЙ |
Додаток 1
до постанови Центральної виборчої комісії
від 23 квітня 2014 року № 342
ПОРЯДОК
надання політичним партіям, кандидатам у народні депутати України, зареєстрованим в одномандатних виборчих округах, ефірного часу на радіо та телебаченні для проведення передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів народних депутатів України
Цей Порядок розроблено з метою однакового застосування
Закону України "Про вибори народних депутатів України" (далі - Закон) щодо надання політичним партіям, кандидати в народні депутати України від яких зареєстровані в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі (далі відповідно - партії, загальнодержавний округ), та кандидатам у народні депутати України, зареєстрованим в одномандатних виборчих округах (далі - кандидати в депутати), ефірного часу на радіо та телебаченні для проведення передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів народних депутатів України.
1. Загальні положення
1.1. Ефірний час для проведення передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів народних депутатів України, надається:
- партіям на загальнонаціональних і регіональних теле-, радіоканалах, загальнонаціональними та регіональними телерадіоорганізаціями державної чи комунальної форми власності;
- кандидатам у депутати на регіональних теле-, радіоканалах, регіональними телерадіоорганізаціями державної чи комунальної форми власності.
1.2. Ефірний час для проведення передвиборної агітації партіями, кандидатами в депутати надається між дев’ятнадцятою і двадцять другою годинами згідно з результатами жеребкувань, що проводяться не пізніш як за п’ятдесят три дні до дня виборів (на повторних, проміжних та позачергових виборах депутатів - не пізніш як за п’ятнадцять днів до дня виборів) Центральною виборчою комісією та відповідними окружними виборчими комісіями з виборів народних депутатів України (далі - окружні виборчі комісії).
Окружні виборчі комісії, які здійснюватимуть організаційне та фінансове забезпечення проведення партіями, кандидатами в депутати передвиборної агітації у відповідних регіонах за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів народних депутатів України, визначаються Центральною виборчою комісією у кожному з регіонів України (Автономна Республіка Крим, області, міста Київ та Севастополь).
1.3. Результати відповідних жеребкувань та складені за їх підсумками розклади ефірного часу із зазначенням передвиборних агітаційних теле-, радіопрограм, конкретних дат і часу виходу їх в ефір публікуються в друкованих засобах масової інформації у триденний строк з дня їх затвердження Центральною виборчою комісією, відповідною окружною виборчою комісією.
Результати жеребкувань щодо черговості надання партіям ефірного часу на загальнонаціональному телеканалі та радіоканалі для проведення передвиборної агітації публікуються в газетах "Голос України" та "Урядовий кур’єр".
Результати жеребкувань щодо черговості надання партіям, кандидатам у депутати ефірного часу на регіональному теле-, радіоканалі для проведення передвиборної агітації публікуються в місцевому друкованому засобі масової інформації державної чи комунальної форми власності.
1.4. Загальнонаціональні та регіональні телерадіоорганізації державної чи комунальної форм власності, з якими укладено угоди на розповсюдження матеріалів передвиборної агітації, не пізніш як за п’ятдесят сім днів до дня виборів (на повторних, проміжних та позачергових виборах депутатів - не пізніш як за двадцять днів до дня виборів) складають і надсилають до Центральної виборчої комісії та відповідних окружних виборчих комісій на паперовому носії та в електронному вигляді попередній розклад ефірного часу трансляції агітаційних теле-, радіопрограм із зазначенням дати і часу виходу їх в ефір (без зазначення конкретних учасників).
1.5. Передвиборна агітація за рахунок і в межах коштів Державного бюджету України, що виділяються на підготовку та проведення виборів народних депутатів України, здійснюється з дотриманням принципу рівних умов, що забезпечується шляхом надання партіям та кандидатам у депутати рівноцінного ефірного часу в електронних (аудіовізуальних) засобах масової інформації.
2. Порядок надання ефірного часу партіям, кандидатам у депутати
2.1. Ефірний час для проведення передвиборної агітації партії надається:
- Національною суспільною телерадіокомпанією України на суспільно-політичному загальнонаціональному каналі Суспільного телебачення - тривалістю 60 хвилин;
- Національною суспільною телерадіокомпанією України на суспільно-політичному загальнонаціональному каналі Суспільного радіо - тривалістю 60 хвилин;
- регіональними телеорганізаціями державної чи комунальної форми власності - тривалістю 20 хвилин;
- регіональними радіоорганізаціями державної чи комунальної форми власності - тривалістю 20 хвилин.
Цей час надається партії кожною із зазначених телерадіоорганізацій у двох рівних частках від загального обсягу часу, визначеного для розповсюдження агітаційних програм на теле-, радіоканалі певного виду.
( Пункт 2.1 із змінами, внесеними згідно з Постановою Центральної виборчої комісії
№ 818 від 27.08.2014 )
2.2. Кандидату в депутати ефірний час для проведення передвиборної агітації надається у блоці передвиборної програми, визначеному для відповідного одномандатного виборчого округу, обсягом не менше 20 хвилин - на регіональному телеканалі та не менше 20 хвилин - на регіональному радіоканалі, трансляція яких здійснюється на територію відповідного одномандатного виборчого округу регіональними телерадіоорганізаціями державної чи комунальної форми власності.
2.3. У разі проведення позачергових виборів народних депутатів України ефірний час надається партіям, кандидатам у депутати в обсягах, визначених Центральною виборчою комісією та відповідними окружними виборчими комісіями, враховуючи можливості загальнонаціональних та регіональних телерадіоорганізацій, та в межах коштів Державного бюджету України, виділених на забезпечення ведення передвиборної агітації, із додержанням принципу рівних умов.
2.4. Ефірний час, що надається для проведення передвиборної агітації партіям, кандидатам у депутати, може використовуватися як для виступу представника (представників) партії, кандидата у депутати в прямому ефірі, так і для розповсюдження попередньо записаної на відповідному носії інформації передвиборної агітаційної теле-, радіопрограми.
Запис теле-, радіопрограм здійснюється відповідно до вимог щодо аудіо-, відеозапису передач, установлених телерадіоорганізацією, на носіях інформації, що використовує така телерадіоорганізація.
2.5. Запис передвиборної агітаційної теле-, радіопрограми партії, кандидата в депутати (оригінал та дві копії) подається телерадіоорганізації відповідно представником партії в Центральній виборчій комісії з правом дорадчого голосу (далі - представник партії), уповноваженою особою партії в загальнодержавному окрузі або уповноваженою особою партії в одномандатному виборчому окрузі (далі - уповноважена особа), кандидатом у депутати або довіреною особою кандидата у депутати (далі - довірена особа) не пізніше ніж за два дні до виходу програми в ефір.
У разі неподання представником партії, уповноваженою особою, кандидатом у депутати чи довіреною особою запису передвиборної агітаційної теле-, радіопрограми в установлений строк партія, кандидат у депутати вважаються такими, що бажають використати ефірний час для виступу в прямому ефірі.
2.6. Працівники Національної суспільної телерадіокомпанії України, регіональних телерадіоорганізацій у присутності відповідно представника партії або уповноваженої особи, кандидата в депутати або його довіреної особи переглядають чи прослуховують запис передвиборної агітаційної теле-, радіопрограми партії, кандидата в депутати з метою встановлення відповідності такого аудіо-, відеозапису вимогам телерадіоорганізації.
( Пункт 2.6 із змінами, внесеними згідно з Постановою Центральної виборчої комісії
№ 818 від 27.08.2014 )
2.7. У разі невідповідності запису передвиборної агітаційної теле-, радіопрограми встановленим вимогам складається акт у двох примірниках, кожен з яких підписується представником відповідно Національної суспільної телерадіокомпанії України, регіональної телерадіоорганізації та представником партії або уповноваженою особою, кандидатом у депутати або його довіреною особою. У такому разі партія, кандидат у депутати може використати ефірний час для виступу в прямому ефірі або усунути недоліки запису, подавши не пізніше ніж за 24 години до запланованого виходу в ефір новий запис передвиборної агітаційної теле-, радіопрограми.
( Пункт 2.7 із змінами, внесеними згідно з Постановою Центральної виборчої комісії
№ 818 від 27.08.2014 )
2.8. Якщо партія (кандидат у депутати) не усунула (не усунув) недоліків та не подала (не подав) за 24 години до запланованого виходу програми в ефір запису, що відповідає вимогам, установленим телерадіоорганізацією, відповідна телерадіокомпанія вважає партію (кандидата в депутати) такою (таким), що бажає використати цей ефірний час для виступу в прямому ефірі.
................Перейти до повного тексту