- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 311 від 05.07.2002
м. Київ
Про організацію особистого прийому громадян
У зв'язку зі змінами в організаційній структурі Державної податкової адміністрації України і органів державної податкової служби України та з метою поліпшення роботи зі зверненнями громадян у Державній податковій адміністрації України та органах державної податкової служби України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок особистого прийому громадян посадовими особами Державної податкової адміністрації України (додаток 1).
2. Затвердити графік особистого прийому громадян посадовими особами Державної податкової адміністрації України (додаток 2).
3. Визнати такими, що втратили чинність, накази ДПА України від 18.11.98 N 556 "Про організацію особистого прийому громадян" та від 16.12.98 N 626 "Про внесення змін до наказу ДПА України від 18.11.98 N 556".
Голова ДПА України М.Азаров
Додаток 1
до наказу ДПА України
від 5 липня 2002 р. N 311
ПОРЯДОК
особистого прийому громадян посадовими особами Державної податкової адміністрації України
1. Загальні положення
Цей Порядок регулює питання проведення особистого прийому громадян посадовими особами Державної податкової адміністрації України (далі - ДПА України).
1.1. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом громадян, є:
сприяння у вирішенні відповідно до чинного законодавства проблемних питань щодо оподаткування, з якими звертаються громадяни - платники податків;
створення партнерських взаємовідносин між органами державної податкової служби та громадянами.
1.2. Особистий прийом громадян посадовими особами ДПА України проводиться у громадській приймальні, яка розміщується за адресою: Львівська площа, 6, кімната 117. Вхід до приймальні громадян вільний, без оформлення перепусток.
2. Організація особистого прийому громадян
2.1. Прийом громадян посадовими особами ДПА України здійснюється у визначені дні та години лише за попереднім записом згідно з затвердженим графіком.
2.2. Прийом громадян Головою ДПА України або його заступниками здійснюється лише за попереднім записом та з питань, які не можуть бути вирішені керівниками структурних підрозділів ДПА України.
2.3. При відсутності посадової особи прийом здійснюють посадові особи, які призначені виконувати їх обов'язки.
2.4. Попередній запис громадян на особистий прийом до посадових осіб ДПА України провадиться працівниками відділу масово-роз'яснювальної роботи Головного управління громадських зв'язків та масово-роз'яснювальної роботи ДПА України. Запис громадян закінчується за 3 дні до календарної дати прийому відповідної посадової особи згідно з графіком особистого прийому.
2.5. Працівники Головного управління громадських зв'язків та масово-роз'яснювальної роботи, якими здійснюється попередній запис на прийом, не пізніше ніж за день до встановленого графіком дня прийому письмово повідомляють про це відповідну посадову особу. У повідомленні вказується прізвище, ім'я, по батькові громадянина, дата і час прийому, короткий зміст питання, що буде розглядатися.
2.6. Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються у журналі обліку особистого прийому громадян. У журналі записуються дані про громадян, які звернулися на прийом, короткий зміст питань, з якими вони звернулися, і результати їх розгляду.
2.7. Облік особистого прийому громадян, що проводиться Головою ДПА України або його заступниками, та контроль за виконанням рішень, прийнятих під час особистого прийому, здійснюється відповідальним працівником Головного управління громадських зв'язків та масово-роз'яснювальної роботи.
2.8. Облік особистого прийому громадян, що проводиться керівниками структурних підрозділів ДПА України, та контроль за дотриманням термінів виконання рішень, прийнятих під час особистого прийому, здійснюється працівником, який відповідає за ведення діловодства в структурному підрозділі.
2.9. Посадова особа під час особистого прийому громадян розглядає питання по суті, надає відповідно до чинного законодавства обгрунтоване роз'яснення та вживає заходів щодо усунення порушень (при їх наявності) нормативно-правових актів органами державної податкової служби.
2.10. Посадова особа, яка здійснює прийом, для забезпечення кваліфікованого роз'яснення поставлених відвідувачем питань може залучати до їх розгляду працівників відповідних структурних підрозділів ДПА України або одержувати від них потрібну інформацію.
2.11. Якщо вирішити порушене в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, воно розглядається у тому ж порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянинові надається письмова або усна відповідь в залежності від його бажання.
2.12. Письмові звернення (пропозиції, заяви і скарги), подані під час особистого прийому, передаються до загального відділу управління справами для централізованої реєстрації та обліку в установленому порядку.
2.13. Якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції податкових органів, посадова особа, яка веде прийом, пояснює громадянину, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи треба звернутися для вирішення питання, і по змозі надає в цьому допомогу (надає адресу, номер телефону тощо).
2.14. Посадова особа зобов'язана забезпечити прийом усіх громадян відповідно до попереднього запису з урахуванням правил внутрішнього трудового розпорядку ДПА України. Несвоєчасний початок встановленого прийому неприпустимий.
................Перейти до повного тексту