1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.04.2011 N 307
Про створення Моніторингового центру (підрозділу швидкого реагування) Державної митної служби України
На виконання статті 40 Конституції України та статті 1 Закону України "Про звернення громадян" від 02.10.1996 N 393/96-ВР (зі змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Створити Моніторинговий центр (підрозділ швидкого реагування) Державної митної служби України для оперативного реагування на звернення, які надходять від фізичних та юридичних осіб.
2. Затвердити Порядок роботи Моніторингового центру (підрозділу швидкого реагування) Державної митної служби України, що додається.
3. Сектору з питань взаємодії із ЗМІ та громадськістю (Мочалова-Колесник О.С.) забезпечити оприлюднення цього наказу в засобах масової інформації та розміщення його на відомчому веб-сайті Держмитслужби в мережі Інтернет.
Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Державної
митної служби України

І.Г.Калєтнік
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної митної
служби України
13.04.2011 N 307
ПОРЯДОК
роботи Моніторингового центру (підрозділу швидкого реагування) Державної митної служби України
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблено відповідно до статті 40 Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" від 02.10.96 N 393/96-ВР, зі змінами та доповненнями.
1.2. Порядок визначає послідовність дій при отриманні, опрацюванні, перевірці, узагальненні та обліку інформації, яка надходить від фізичних і юридичних осіб (далі - заявник) до Моніторингового центру (підрозділу швидкого реагування) Держмитслужби (далі - Центр).
1.3. Центром приймаються повідомлення про:
а) можливе скоєння злочинів у сфері службової діяльності, корупційних та інших неправомірних діянь (дій та бездіяльності) з боку працівників митної служби;
б) нетактовну поведінку посадових осіб митної служби при виконанні службових обов'язків щодо громадян, приниження їх честі та гідності;
в) затримки під час здійснення митного контролю й митного оформлення товарів і транспортних засобів, у тому числі про можливе створення при цьому штучних перешкод з боку посадових осіб митної служби;
г) замах на контрабанду й порушення митних правил або вчинення цих правопорушень;
ґ) черги в пунктах пропуску через державний кордон України;
д) пропозиції (зауваження) щодо організації роботи митних органів, спеціалізованих митних установ і організацій (далі - митні органи);
е) пропозиції (зауваження) до нормативно-правових актів з питань митної справи;
є) виникнення проблемних питань під час здійснення митних процедур щодо товарів та транспортних засобів суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності, внесених до Реєстру підприємств, до товарів і транспортних засобів яких установлено спрощений порядок застосування процедур митного контролю та митного оформлення, визначених нормативно-правовими актами Держмитслужби.
2. Забезпечення функціонування Центру
2.1. Робота Центру базується на таких засадах:
обов'язковість прийняття повідомлення
невідкладність реагування
повнота, об'єктивність та достовірність перевірки повідомлення
якість надання інформації заявнику
2.2. Основним завданням Центру є:
організація роботи телефону довіри Держмитслужби, забезпечення опрацювання інформації, що за ними надходить, а також вжиття відповідних заходів реагування.
2.3. Центр має право:
запитувати й одержувати від структурних підрозділів Держмитслужби та митних органів інформацію, матеріали, консультації, висновки фахівців, а також запитувати й отримувати зазначене від державних органів, установ і організацій, суб'єктів господарювання, фізичних осіб з питань, необхідних для виконання покладених на Центр завдань;
залучати посадових осіб структурних підрозділів Держмитслужби та митних органів за погодженням з їх керівниками для опрацювання повідомлень, що надійшли від заявників, та надання їм повної, всебічної та об'єктивної відповіді;
вивчати й оцінювати матеріали перевірок повідомлень від заявників, проведених митними органами, у разі потреби вносити необхідні пропозиції Голові Служби;
користуватися при виконанні службових обов'язків всіма необхідними ресурсами Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби, системами телевізійного спостереження, зв'язком, автотранспортом, оргтехнікою та іншими технічними засобами митної служби, створювати й використовувати в інтересах забезпечення виконання покладених на Центр завдань власні бази даних;
зв'язуватись в разі потреби із заявником для уточнення інформації.
2.4. Центр очолює керівник, який:
здійснює загальне керівництво роботою Центру;
розподіляє обов'язки між працівниками Центру;
забезпечує взаємодію Центру з структурними підрозділами Держмитслужби та митними органами з питань, що належать до компетенції Центру;
інформує керівництво Держмитслужби про випадки неподання або несвоєчасного подання митними органами та їх посадовими особами інформації та матеріалів, щодо завдань діяльності Центру;
дає обов'язкові до виконання доручення з питань діяльності Центру;

................
Перейти до повного тексту