1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
24.02.2009 N 306
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення N 492 від 24.07.2014 )
Про внесення змін до Положення про Громадську раду при Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення
Розглянувши пропозиції голови Національної ради В.Шевченка, Національна рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до Положення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення про Громадську раду при Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення, затвердженого рішенням Національної ради N 1744 від 05.12.2007, виклавши його в новій редакції (порівняльна таблиця змін додається).
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на члена Національної ради А.Мирошніченка.
Голова Національної ради
В.о. відповідального секретаря
В.Шевченко
Ю.Плаксюк
Додаток
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ
пропонованих змін до Положення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення про Громадську раду при Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення ( v1744295-07 )
N
п/п
Чинна норма Пропонована зміна
1. Частина сьома статті 3:
"підготовка публікацій у
засобах масової інформації по
різним аспектам впливу
телерадіомовлення на
соціально-економічний
розвиток країни;"
Частина сьома статті 3:
"підготовка публікацій у
засобах масової інформації з
різних аспектів впливу
телерадіомовлення на
соціально-економічний
розвиток країни;"
2. Частина четверта статті 5:
"формування банку даних
найактуальніших проблем
розвитку телерадіопростору
України;"
Частина четверта статті 5:
"формування банку даних з
найактуальніших проблем
розвитку телерадіопростору
України;"
3. Початок статті 6:
"Громадська рада з метою
виконання покладених на неї
завдань має право:"
Початок статті 6:
"Громадська рада має право:"
4. Частина п'ята статті 6:
"залучати до своєї роботи
представників Національної
ради, інших органів
виконавчої влади, підприємств
установ та організацій (за
згодою їх керівників), а
також окремих фахівців;"
Частина п'ята статті 6:
"залучати до своєї роботи
представників Національної
ради, органів влади,
підприємств, установ та
організацій (за згодою їх
керівників), а також окремих
фахівців;"
5. Частина друга статті 8:
"Загальна кількість
Громадської ради
встановлюється рішенням
Національної ради. При цьому
кількість індивідуальних
членів Громадської ради
становить не більше 15
осіб.".
Частина друга статті 8:
"Загальна кількість
Громадської ради
встановлюється рішенням
Національної ради. Кількість
індивідуальних членів
Громадської ради становить не
більше 15 осіб.".
6. Частина перша статті 10:
"Для координації та
забезпечення діяльності
Громадської ради створюється
координаційний орган -
правління Громадської ради,
що формується зі складу її
членів."
Частина перша статті 10:
"Для координації та
забезпечення діяльності
Громадської ради створюється
координаційний орган -
правління Громадської ради на
чолі з головою (керівником)
Громадської ради, що
формується зі складу її
членів."
7. Стаття 11:
"11. Громадська рада здійснює
діяльність відповідно до
затверджених нею планів
роботи.
Основною формою роботи
Громадської ради є чергові та
позачергові засідання.
Чергові засідання Громадської
ради скликаються правлінням
Громадської ради.
Позачергові засідання
Громадської ради скликаються
координаційним органом
Громадської ради на вимогу
третини складу Громадської
ради, не менше ніж двох
членів Національної ради
України з питань телебачення
і радіомовлення.
Позачергові засідання
Громадської ради скликаються
правлінням Громадської ради
за ініціативи будь-якого
члена Громадської ради за
умови підтримки цієї
ініціативи третиною складу
Громадської ради, висловленої
у результаті голосування за
допомогою електронної пошти,
або не менше ніж двох членів
Національної ради України з
питань телебачення і
радіомовлення."
Стаття 11:
"11. Громадська рада здійснює
діяльність відповідно до
затверджених нею планів
роботи, які надаються
Національній раді і є
складовою частиною планів
роботи Національної ради.
Основною формою роботи
Громадської ради є чергові та
позачергові засідання.
Чергові засідання Громадської
ради скликаються правлінням
Громадської ради.
Позачергові засідання
Громадської ради скликаються
правлінням Громадської ради
за ініціативи одного або
кількох членів Громадської
ради за умови підтримки цієї
ініціативи третиною складу
Громадської ради, висловленої
у результаті голосування за
допомогою електронної пошти
чи в інший обумовлений
Громадською радою спосіб, або
не менше ніж двох членів
Національної ради."
8. Додаткова стаття 12:
"Проекти рішень та інших
документів Громадської ради
вносяться правлінням
Громадської ради на розгляд
членів Громадської ради
шляхом розсилки їх за
допомогою електронної пошти
чи в інший обумовлений
Громадською радою спосіб:
до чергових засідань - не
пізніше ніж за три дні;
до позачергових засідань - не
пізніше ніж за одну добу.
Рішення з оперативних,
невідкладних питань у
випадках, коли проекти
заздалегідь не готувалися,
можуть прийматися на
засіданнях Громадської ради
лише у випадках наявності
підтверджень, що з цими
проектами змогли ознайомитися
не менше двох третин членів
Громадської ради."
9. Стаття 12:
"12. Засідання Громадської
ради є правомочним за умови
присутності на ньому не менше
третини членів від загального
складу Громадської ради.
Члени Громадської ради
повідомляються про проведення
засідання Громадської ради не
пізніше ніж за три робочих
дні до дня проведення
засідання. Про дату, час та
місце засідання інформується
також Національна рада.
Головуючий та секретар
засідання Громадської ради
обираються на початку кожного
засідання або відповідно до
сталого порядку, визначеного
наперед рішенням Громадської
ради.
Головуючий на засіданні веде
засідання Громадської ради,
стежить за дотриманням
порядку денного, погодженого
регламенту виступів, ставить
на голосування проекти рішень
підписує протокол засідання,
виконує інші дії, необхідні
для належного проведення
засідання Громадської ради.
У засіданнях Громадської ради
можуть брати участь члени
Національної ради (з дорадчим
голосом), представники
засобів масової інформації."
Стаття 13:
"13. Засідання Громадської
ради є правомочним за умови
присутності на ньому не менше
третини членів від загального
складу Громадської ради.
Члени Громадської ради
повідомляються про проведення
засідання Громадської ради не
пізніше ніж за три робочих
дні до дня проведення
засідання. Про дату, час та
місце засідання офіційно
інформується також
Національна рада.
Головуючий та секретар
засідання Громадської ради
обираються на початку кожного
засідання або відповідно до
сталого порядку, визначеного
рішенням Громадської ради.
Головуючий веде засідання
Громадської ради, стежить за
дотриманням порядку денного,
погодженого регламенту
виступів, ставить на
голосування проекти рішень,
підписує протокол засідання,
виконує інші дії, необхідні
для належного проведення
засідання Громадської ради.
У засіданнях Громадської ради
можуть брати участь члени
Національної ради (з дорадчим
голосом), представники
засобів масової інформації.
Засідання Громадської ради
проводяться у приміщеннях
Національної ради."
10. Стаття 13:
"13. Рішення Громадської ради
приймаються простою більшістю
голосів від присутніх на
засіданні членів Громадської
ради. Рішення Громадської
ради, прийняті на її
засіданнях, оформляються
протоколом засідання, який
підписується головуючим та
секретарем засідання.
Рішення Громадської ради
мають рекомендаційний
характер.
Рішення Громадської ради не
можуть прямо впливати на
прийняття рішень Національної
ради та їх чинність."
Стаття 14:
"14. За ініціативою
координаційного органу
Громадської ради для
прийняття рішення Громадської
ради її секретаріатом може
бути проведено опитування
членів Громадської ради за
допомогою електронної пошти
чи в інший спосіб, що
передбачає можливість
документування результатів
опитування. У цьому випадку
рішення вважається схваленим
у разі отримання повідомлень
про його підтримку від
більшості від загального
складу членів Громадської
ради.
Результати опитування
оперативно доводяться до
відома членів Громадської
ради та Національної ради."
Стаття 14:
"14. Рішення Громадської ради
з питань, що готувалися до
розгляду у плановому порядку
і не були пов'язані з
внесенням суттєвих змін до
заздалегідь підготовлених
проектів, приймаються простою
більшістю голосів від
присутніх на засіданні членів
Громадської ради. Рішення
Громадської ради, прийняті на
її засіданнях, оформляються
протоколом засідання, який
підписується головуючим та
секретарем засідання.
Доопрацьовані, суттєво
змінені під час обговорення
проекти рішень та інших
документів Громадської ради
мають бути підтримані не
менше ніж половиною членів
Громадської ради від її
загального складу.
Рішення з оперативних,
невідкладних питань у
випадках, коли проекти
заздалегідь не готувалися,
можуть прийматися на
засіданнях Громадської ради
лише у випадках наявності
підтверджень, що з цими
проектами змогли ознайомитися
не менше двох третин членів
Громадської ради. Ці рішення
набувають чинності також у
разі підтримки їх не менше
ніж половиною членів
Громадської ради від її
загального складу.
За ініціативою
координаційного органу
Громадської ради для
прийняття рішення Громадської
ради її секретаріатом може
бути проведено опитування
членів Громадської ради за
допомогою електронної пошти
чи в інший спосіб, що
передбачає можливість
документування результатів
опитування. У цьому випадку
рішення вважається схваленим
у разі отримання повідомлень
про його підтримку більшістю
від загального складу членів
Громадської ради.
Рішення Громадської ради
мають рекомендаційний
характер."
11. Пункт другий частини третьої
статті 15:
"підтримання зв'язків між
Громадською радою та
Національною радою України з
питань телебачення і
радіомовлення;"
Пункт другий частини третьої
статті 15:
"підтримання зв'язків між
Громадською радою та
Національною радою;"
12. Стаття 16:
"16. Повноваження члена
Громадської ради достроково
припиняються рішенням
Національної ради:
за відповідною заявою члена
Громадської ради;
за поданням організації, яку
він представляв чи яка його
висувала до складу
Громадської ради;
за поданням Громадської ради
у зв'язку з невиконанням
обов'язків цим членом
Громадської ради чи його
неучастю в засіданнях та
заходах Громадської ради, що
підтримано 2/3 голосів членів
Громадської ради.
З власної ініціативи
Національна рада може
достроково припинити
повноваження лише всіх членів
Громадської ради (всієї
Громадської ради), якщо
Громадська рада є бездіяльною
або приймає завідомо не
правові рішення."
Стаття 16:
"16. Повноваження члена
Громадської ради достроково
припиняються рішенням
Національної ради:
за відповідною заявою члена
Громадської ради;
за поданням організації, яку
він представляв чи яка його
висувала до складу
Громадської ради;
за поданням Громадської ради
у зв'язку з невиконанням
обов'язків цим членом
Громадської ради чи його
неучастю в засіданнях та
заходах Громадської ради, що
підтримано 2/3 голосів членів
Громадської ради.
З власної ініціативи
Національна рада може
достроково припинити
повноваження всієї
Громадської ради, якщо вона є
бездіяльною чи приймає
завідомо не правові рішення,
а також може припинити
повноваження окремого члена
Громадської ради, якщо він
систематично порушує норми
законодавства чи цього
Положення, а також у випадках
невідповідності його статусу
статті 7 цього Положення."
Стилістичні зміни
13. Ст. 1. ...що створює
ефективні організаційні та
правові умови реалізації
конституційного права
громадян України на участь в
управлінні державними
справами; координації заходів
пов'язаних із забезпеченням
проведення консультацій із
громадськістю,
Ст. 1. ...що створює
ефективні організаційні та
правові умови реалізації
конституційного права
громадян України на участь в
управлінні державними
справами; координує заходи,
пов'язані із забезпеченням
проведення консультацій з
громадськістю,
14. Ст. 6 ч. 2: надавати
Національній раді пропозиції
з питань, віднесених до
компетенції Громадської ради;
Ст. 6 ч. 2: надавати
Національній раді пропозиції
з питань, що належать до
компетенції Громадської ради
15. Ст. 7. Організацію-члена
Громадської ради представляє
її керівник або інший
уповноважений представник,
який має право одного голосу
під час прийняття рішень
Громадською радою.
Члена Громадської ради під
час прийняття рішень
Громадською радою може
представляти лише одна особа.
Ст. 7. Організацію-члена
Громадської ради представляє
її керівник або інший
уповноважений представник,
який має право одного голосу
під час ухвалення рішень
Громадською радою.
Члена Громадської ради під
час ухвалення рішень
Громадською радою може
представляти лише одна особа.
16. Ст. 10. Функціональні
обов'язки та повноваження
членів правління визначаються
(розподіляються) самим
правлінням, якщо з цього
приводу відсутні відповідні
рішення Громадської ради.
Ст. 10. Функціональні
обов'язки та повноваження
членів правління визначаються
(розподіляються) самим
правлінням, якщо з цього
приводу немає відповідних
рішень Громадської ради.
17. Ст. 13. Рішення Громадської
ради приймаються простою
більшістю голосів від
присутніх на засіданні членів
Громадської ради. Рішення
Громадської ради, прийняті на
її засіданнях, оформляються
протоколом засідання, який
підписується головуючим та
секретарем засідання.
Рішення Громадської ради
мають рекомендаційний
характер.
Рішення Громадської ради не
можуть прямо впливати на
прийняття рішень Національної
ради та їх чинність.
Ст. 13. Рішення Громадської
ради ухвалюються простою
більшістю голосів від
присутніх на засіданні членів
Громадської ради. Рішення
Громадської ради, ухвалені на
її засіданнях, оформляються
протоколом засідання, який
підписується головуючим та
секретарем засідання.
Рішення Громадської ради
мають рекомендаційний
характер.
Рішення Громадської ради не
можуть прямо впливати на
ухвалення рішень Національної
ради та їх чинність.
18. Ст. 14. За ініціативою
координаційного органу
Громадської ради для
прийняття рішення Громадської
ради.
Ст. 14. За ініціативою
координаційного органу
Громадської ради для
ухвалення рішення Громадської
ради.

................
Перейти до повного тексту