1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
20.05.2003 N 306
Про затвердження Типових навчальних планів для організації профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
На виконання статей 15 і 16 Закону України "Про загальну середню освіту" та положень Концепції загальної середньої освіти щодо створення організаційно-методичних передумов для переведення старшої школи на профільне навчання
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Типові навчальні плани для профільного навчання на III ступені загальноосвітніх навчальних закладів (додатки 1-3, пояснювальна записка).
2. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Полянський П.Б.) спільно з Науково-методичним центром середньої освіти (Завалевський Ю.І.) і відповідними підрозділами Академії педагогічних наук України забезпечити розроблення до 1 серпня 2003 року навчальних програм та методичних рекомендацій щодо здійснення профільного навчання у старшій школі.
3. Міністерству освіти Автономної Республіки Крим, управлінням освіти і науки обласних, Київської і Севастопольської міських державних адміністрацій відповідно до пункту 13 Положення про загальноосвітній навчальний заклад на основі Типових навчальних планів організувати підготовку робочих навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів та забезпечити необхідні умови щодо їх реалізації у 2003/2004 навчальному році.
4. Типові навчальні плани для профільного навчання на III ступені загальноосвітніх навчальних закладів опублікувати в Інформаційному збірнику Міністерства освіти і науки України.
5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника державного секретаря Огнев'юка В.О.
Міністр В.Г.Кремень
Додаток 1
до наказу Міністерства
освіти і науки України
20.05.2003 N 306
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
для профільного навчання на III ступені загальноосвітніх навчальних закладів (українська мова навчання)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Профілі |Кількість годин на тиждень за профілями навчання |
| |-------------------------------------------------------------------------------|
| | уніве- |філологіч- |сус- |худож- |фізико- |природничий|технологічн.|спортивний|
| | рсал. | ний |пі- |ньо- |математ.| | | |
| | | |льно-|есте- | | | | |
| | | |гума-|тичн. | | | | |
| | | |ніт. | | | | | |
| |--------+-----------+-----+-------+--------+-----------+------------+----------|
|Навчальні предмети |10 |11 |10 | 11 |10|11|10|11 |10|11 |10 |11 |10 |11 |10 |11 |
|---------------------+----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Українська мова |2 |2 |2+(3)|2+(3)|2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |
|---------------------+----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Українська література|2 |2 |2+(1)|2+(1)|2 |2 |2 |2,5 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |
|---------------------+----+---+-----+-----+--+--+--+----| | | | | | | | |
|Зарубіжна література |2 |2 |2+(1)|2+(1)|2 |2 |2 |2,5 | | | | | | | | |
|---------------------+----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Іноземна мова |2 |2 |3+(2)|3+(2)|2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |
|---------------------+----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Друга іноземна мова | | |(3) |(3) | | | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Математика |4 |4 | 3 | 3 |3 |3 |3 |3 |6 |6 |4 |4 |3 |3 |3 |3 |
|---------------------+----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Інформатика |1 |1 | 1 | 1 |1 |1 |1 |1 |2 |2 |1+(1)|1+(1)|1+(1)|1+(1) |1 |1 |
|---------------------+----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Історія України |2 |1,5| 1,5 | 1,5 |3 |4 |2 |2 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |
|---------------------+----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Всесвітня історія |1,5 |1,5| 1,5 | 1,5 |3 |3 |2 |2 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |
|---------------------+----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Людина і суспільство/| |(1)| | (1) |2 |2 | |(1) | |(1) | |(1) | |(1) | |(1) |
|Основи філософії | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Географія |1 | | 1 | |1 |1 |1 | |1 | |2 |1+(1)|1 | |1 | |
|---------------------+----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Основи економіки |1 | | 1 | |2 |1 |1 | |1 | |1 | |1 | |1 | |
|---------------------+----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Біологія |1 |2 | 1 | 1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |3 |3 |1 |1+(1) |2 |2 |
|---------------------+----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Фізика |3 |3,5| 2 | 2 |2 |2 |2 |2 |5 |5 |4 |4 |3 |3,5 |3 |2,5 |
|---------------------+----+---| | | | | | |--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Астрономія | |0,5| | | | | | | |1 | |1 | |0,5 | |0,5 |
|---------------------+----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Хімія |2 |2 | 1 | 1 |1 |1 |1 |1 |2 |2 |3 |3 |2 |1+(1) |1 |1 |
|---------------------+----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Художня культура/ | | | | |1 |1 |5 |5 | | | | | | |1 |1 |
|Основи естетики | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Фізична культура і |3 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |7 |7 |
|здоров'я, ДПЮ, ОБЖ | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Трудове навчання |2 |2 | | | | | | | | | | |5+(1)|5+(1) | | |
|/технології | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Креслення | | | | | | | | | |1 | | | |1 | | |
|---------------------+----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Разом |29,5|30 |30 |30 |31|31|30|30 |30|31 |31 |31 |31 |31 |29 |28 |
|---------------------+----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Додатковий час на |8,5 |8 |8 |8 |7 |7 |8 |8 |8 |7 |7 |7 |7 |7 |9 |10 |
|поглиблене вивчення | | | | | | | | | | | | | | | | |
|предметів, введення | | | | | | | | | | | | | | | | |
|спецкурсів та | | | | | | | | | | | | | | | | |
|предметів за | | | | | | | | | | | | | | | | |
|вибором, факуль- | | | | | | | | | | | | | | | | |
|тативні, індивідуа- | | | | | | | | | | | | | | | | |
|льні та групові | | | | | | | | | | | | | | | | |
|заняття | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Гранично допустиме | | | | | | | | | | | | | | | | |
|навчальне наванта- | | | | | | | | | | | | | | | | |
|ження на учня: |----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|5-денний робочий |33 |33 |33 |33 |33|33|33|33 |33|33 |33 |33 |33 |33 |33 |33 |
|тиждень |----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|6-денний робочий |36 |36 |36 |36 |36|36|36|36 |36|36 |36 |36 |36 |36 |36 |36 |
|тиждень | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+---+-----+-----+--+--+--+----+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Всього фінансується |38 |38 |38 |38 |38|38|38|38 |38|38 |38 |38 |38 |38 |38 |38 |
|покласно (без | | | | | | | | | | | | | | | | |
|урахування поділу | | | | | | | | | | | | | | | | |
|класів на групи) | | | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Примітки:
1. За рішенням навчального закладу у класах філологічного профілю запроваджується поглиблене вивчення предметів мовно-літературного циклу або іноземних мов (додаткові години позначені у дужках).
2. Друга година з інформатики використовується за наявності комп'ютерного забезпечення.
3. Предмет "Людина і суспільство" або "Основи філософії" вводиться за наявності відповідного навчально-методичного забезпечення.
Додаток 2
до наказу Міністерства
освіти і науки України
20.05.2003 N 306
ТИПОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
для профільного навчання на III ступені загальноосвітніх навчальних закладів (навчання мовами національних меншин)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Профілі |Кількість годин на тиждень за профілями навчання |
| |-------------------------------------------------------------------------------------|
| | уніве- |філологіч- |суспіль- |худож- |фізико- |природничий|технологічн.|спортивний|
| | рсал. | ний |но-гума- |ньо- |математ.| | | |
| | | |нітарн. |есте- | | | | |
| | | | |тичн. | | | | |
| | | | | | | | | |
| |--------+-----------+-----------+-------+--------+-----------+------------+----------|
|Навчальні предмети |10 |11 |10 | 11 | 10 | 11 |10 |11 |10|11 |10 |11 |10 |11 |10 |11 |
|---------------------+----+---+-----+-----+-----+-----+---+---+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Українська мова |3 |3 |2+(1)|2+(2)| 2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |
|---------------------| | |-----+-----+-----+-----+---+---+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Українська література| | |2+(1)|3+(1)| 2 |2 |2 |2 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |
|---------------------+----+---+-----+-----+-----+-----+---+---+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Рідна мова (мова |1 |1 |2 |2 | 1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |
|навчання) | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+---+-----+-----+-----+-----+---+---+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Література (рідна і | | | | | | | | | | | | | | | | |
|зарубіжна) |3 |3 |3+(1)|3+(1)| 2 |2 |2 |3 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |
|---------------------+----+---+-----+-----+-----+-----+---+---+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Іноземна мова |2 |2 |3+(2)|3+(2)| 2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |2 |
|---------------------+----+---+-----+-----+-----+-----+---+---+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Математика |4 |4 | 3 | 3 | 3 |3 |3 |3 |6 |6 |4 |4 |3 |3 |3 |3 |
|---------------------+----+---+-----+-----+-----+-----+---+---+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Інформатика |1 |1 | 1 | 1 | 1 |1 |1 |1 |2 |2 |1+(1)|1+(1)|1+(1)|1+(1) |1 |1 |
|---------------------+----+---+-----+-----+-----+-----+---+---+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Історія України |2 |1,5| 1,5 | 1,5 | 3 |3+(1)|2 |2 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |
|---------------------+----+---+-----+-----+-----+-----+---+---+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Всесвітня історія |1,5 |1,5| 1,5 | 1,5 | 3 | 3 |2 |2 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |1 |
|---------------------+----+---+-----+-----+-----+-----+---+---+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Людина і суспільство/| |(1)| | (1) |1+(1)| 2 | |(1)| |(1) | |(1) | |(1) | |(1) |
|Основи філософії | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+---+-----+-----+-----+-----+---+---+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Географія |1 | | 1 | | 1 | 1 |1 | |1 | |2 |1+(1)|1 | |1 | |
|---------------------+----+---+-----+-----+-----+-----+---+---+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Основи економіки |1 | | 1 | |1+(1)| 1 |1 | |1 | |1 | |1 | |1 | |
|---------------------+----+---+-----+-----+-----+-----+---+---+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Біологія |1 |2 | 1 | 1 | 1 | 1 |1 |1 |1 |1 |3 |3 |1 |1+(1) |2 |2 |
|---------------------+----+---+-----+-----+-----+-----+---+---+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Фізика |3 |3,5| 2 | 2 | 2 | 2 |2 |2 |5 |5 |4 |4 |3 |3,5 |3 |2,5 |
|---------------------+----+---| | | | | | |--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Астрономія | |0,5| | | | | | | |1 | |1 | |0,5 | |0,5 |
|---------------------+----+---+-----+-----+-----+-----+---+---+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Хімія |2 |2 | 1 | 1 | 1 | 1 |1 |1 |2 |2 |3 |3 |2 |1+(1) |1 |1 |
|---------------------+----+---+-----+-----+-----+-----+---+---+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Художня культура/ | | | | | 1 | 1 |5 |5 | | | | | | |1 |1 |
|Основи естетики | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+---+-----+-----+-----+-----+---+---+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Фізична культура і |3 |3 |3 |3 | 3 | 3 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |3 |7 |7 |
|здоров'я, ДПЮ, ОБЖ | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+---+-----+-----+-----+-----+---+---+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Трудове навчання |2 |2 | | | | | | | | | | |5+(1)|5+(1) | | |
|/технології | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+---+-----+-----+-----+-----+---+---+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Креслення | | | | | | | | | |1 | | | |1 | | |
|---------------------+----+---+-----+-----+-----+-----+---+---+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Разом |30,5|31 |31 |31 | 31 | 32 |31 |31 |31|32 |32 |32 |32 |32 |30 |29 |
|---------------------+----+---+-----+-----+-----+-----+---+---+--+-----+-----+-----+-----+------+----+-----|
|Додатковий час на |7,5 |7 |7 |7 | 7 | 6 |7 |7 |7 |6 |6 |6 |6 |6 |8 |9 |
|поглиблене вивчення | | | | | | | | | | | | | | | | |
|предметів, введення | | | | | | | | | | | | | | | | |
|спецкурсів та | | | | | | | | | | | | | | | | |
|предметів зі | | | | | | | | | | | | | | | | |

................
Перейти до повного тексту