- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
економічного розвитку і торгівлі
N 637 від 28.05.2012 )
Деякі питання укладання, переукладання та розірвання контракту з керівником державного підприємства (установи, організації), що належить до сфери управління Мінекономіки
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
економіки
N 1164 від 22.10.2009 )
1. Під час укладання контракту з керівником державного підприємства (установи, організації), що належить до сфери управління Мінекономіки, застосовувати форму контракту (додається), яка розроблена відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.08.1995
N 597 "Про типову форму контракту з керівником підприємства, що є у державній власності".
2. Департаменту адміністративно-господарської діяльності та інформатизації забезпечити моніторинг виконання показників ефективності використання державного майна і прибутку, а також майнового стану підприємств (установ, організацій), що належать до сфери управління Мінекономіки, за формами та в терміни, встановлені чинним законодавством.
3. Департаменту адміністративно-господарської діяльності та інформатизації для підготовки проекту контракту надавати департаменту персоналу в тижневий строк з дня його письмового звернення пропозиції щодо оплати праці та матеріального заохочення керівника, строків складання річного фінансового плану, подання фінансової звітності та строків подання звіту про результати виконання показників фінансового плану підприємства (установи, організації), що належить до сфери управління Мінекономіки, показників додатка до контракту.
4. Визначити відповідальними за підготовку проекту контракту:
департамент персоналу - в частині дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1993
N 203 "Про застосування контрактної форми трудового договору з керівником підприємства, що є у державній власності" та строку дії контракту;
департамент адміністративно-господарської діяльності та інформатизації - в частині строків складання річного фінансового плану, подання фінансової звітності та строків подання звіту про результати виконання показників фінансового плану підприємства (установи, організації), що належить до сфери управління Мінекономіки, показників додатка до контракту.
5. Департаменту персоналу забезпечити:
погодження розробленого з урахуванням наданих пропозицій проекту контракту з департаментом адміністративно-господарської діяльності та інформатизації, департаментом фінансів та бухгалтерського обліку, відділом фінансових ревізій та забезпечення заходів по боротьбі з корупцією, юридичним департаментом, першим заступником Міністра або заступником Міністра згідно з розподілом їх обов'язків;
подання на підпис Міністру опрацьованого з дотриманням вимог чинного законодавства проекту контракту;
реєстрацію в журналі обліку контрактів та додаткових угод укладеного з керівником підприємства (установи, організації), що належить до сфери управління Мінекономіки, контракту;
збереження першого примірника контракту Мінекономіки та отримання керівником підприємства (установи, організації"), що належить до сфери управління Мінекономіки, другого примірника контракту особисто під підпис;
своєчасне інформування департаменту адміністративно-господарської діяльності та інформатизації, відділу фінансових ревізій та забезпечення заходів по боротьбі з корупцією і департаменту фінансів та бухгалтерського обліку щодо строків дії укладеного контракту.
6. Не пізніше ніж за три місяці до закінчення строку дії контракту з керівником підприємства (установи, організації), що належить до сфери управління Мінекономіки, надавати:
департаменту адміністративно-господарської діяльності та інформатизації і департаменту фінансів та бухгалтерського обліку обґрунтовані пропозиції стосовно доцільності (недоцільності) переукладання або продовження строку дії контракту;
відділу фінансових ревізій та забезпечення заходів по боротьбі з корупцією -Інформацію про останній контрольний захід, проведений на підприємстві (установі, організації), що належить до сфери управління Мінекономіки, та наявну інформацію щодо стану усунення встановлених порушень та недоліків.
7. Щороку після здачі річного фінансового звіту та звіту про результати виконання показників ефективності використання державного майна і прибутку, а також майнового стану підприємства (установи, організації), що належить до сфери управління Мінекономіки, шляхом укладання додаткової угоди вносити зміни в додаток до контракту "Показники ефективності використання державного майна і прибутку, а також майнового стану підприємства (установи, організації), що належить до сфери управління Мінекономіки, які враховуються під час укладання контракту з керівником підприємства (установи, організації), що є у державній власності" на поточний рік.
8. У разі прийняття рішення про недоцільність переукладання або продовження строку дії контракту з керівником підприємства (установи, організації), що належить до сфери управління Мінекономіки, департаменту адміністративно-господарської діяльності та інформатизації створити комісію для проведення на підприємстві інвентаризації та передачі державного майна, справ та бухгалтерської документації.
У разі необхідності відділу фінансових ревізій та забезпечення заходів по боротьбі з корупцією за окремим дорученням Міністра забезпечити проведення ревізії фінансово-господарської діяльності підприємства (установи, організації), що належить до сфери управління Мінекономіки, в порядку, передбаченому законодавством.
9. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр економіки України | Б.М.Данилишин |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економіки України
02.04.2009 N 305
ФОРМА КОНТРАКТУ
з керівником державного підприємства (установи, організації), що належить до сфери управління Мінекономіки
м.Київ ________20__року
Міністерство економіки України, іменоване далі Міністерство,
в особі Міністра _______________, з одного боку, та громадянин
________, іменований далі Директор, з другого боку (разом -
Сторони), уклали цей контракт про таке:
_____________ призначається на посаду директора державного
підприємства "___" (далі - Підприємство), засновником якого є
Міністерство, на термін з_____20__року до_______20__року.
1. Загальні положення
1.1. Згідно з цим контрактом Директор зобов'язується безпосередньо і через адміністрацію Підприємства здійснювати поточне управління Підприємством, забезпечувати його високоприбуткову діяльність, ефективне використання і збереження закріпленого за Підприємством державного майна, а Міністерство зобов'язується створювати необхідні умови для матеріального забезпечення і організації праці Директора.
1.2. На підставі цього контракту виникають трудові відносини між Директором Підприємства та Міністерством.
1.3. Директор, який уклав цей контракт, є повноважним представником Підприємства під час реалізації повноважень, функцій, обов'язків Підприємства, передбачених актами законодавства, Статутом Підприємства, іншими нормативними документами.
1.4. Директор діє на засадах єдиноначальності.
1.5. Директор підзвітний Міністерству в межах, установлених законодавством, Статутом Підприємства та цим контрактом.
2 2. Права та обов'язки сторін
2.1. Директор зобов'язується:
2.1.1. Здійснювати керівництво Підприємством, організовувати його виробничо-господарську, соціально-побутову та іншу діяльність, забезпечувати виконання інших завдань, передбачених законодавством, Статутом Підприємства та цим контрактом.
2.1.2. Забезпечувати складання проекту річного з поквартальною розбивкою фінансового плану Підприємства та подання його на розгляд і затвердження Міністерству до 15 червня року, що передує плановому.
2.1.3. Забезпечувати виконання показників ефективності використання державного майна і прибутку та майнового стану Підприємства згідно з додатком до цього контракту.
2.1.4. Ефективно використовувати державне майно і забезпечувати отримання прибутку Підприємства, що передбачається його річними фінансовими планами.
2.1.5. Забезпечувати подання Міністерству в установленому порядку:
щокварталу до 25 числа місяця, що настає за звітним кварталом, - квартальної фінансової звітності та звіту про виконання фінансового плану Підприємства;
щокварталу до 25 числа місяця, що настає за звітним кварталом, - звіту про результати виконання показників, передбачених пунктом 2.1.3 цього контракту;
до 20 лютого року, що настає за звітним, - річної фінансової звітності та річного звіту про виконання показників фінансового плану Підприємства.
Звіти подаються разом з пояснювальною запискою щодо результатів діяльності.
У разі невиконання показників, передбачених цим контрактом, Директор подає Міністерству разом із звітністю пояснення щодо причин їх невиконання.
2.1.6. Підвищувати кваліфікацію протягом строку дії цього контракту.
2.1.7. Вживати заходів для створення в кожному структурному підрозділі і на кожному робочому місці умов праці відповідно до вимог нормативних актів, а також забезпечувати працівникам права, гарантовані їм законодавством про охорону праці.
2.1.8. Забезпечувати виконання затвердженого річного з поквартальною розбивкою фінансового плану Підприємства.
2.1.9. Вживати заходів щодо погашення простроченої кредиторської заборгованості га недопущення заборгованості з виплати заробітної плати.
2.2. Директор несе персональну відповідальність за порушення порядку укладення договорів оренди нерухомого майна, закріпленого за Підприємством, та за невжиття заходів для погашення заборгованості з орендної плати.
2.3 Директор має право:
2.3.1. Діяти від імені Підприємства, представляти його в усіх підприємствах, установах та організаціях.
2.3.2. Укладати господарські та інші договори, які забезпечують виконання показників господарської діяльності відповідно до Статуту Підприємства.
2.3.3. Видавати доручення.
2.3.4. Відкривати рахунки в банках для забезпечення фінансово-господарської діяльності Підприємства.
2.3.5. Користуватися правом розпорядження коштами Підприємства.
2.3.6. Видавати в межах своєї компетенції накази та інші акти, давати вказівки, обов'язкові для всіх підрозділів та працівників Підприємства, накладати на працівників стягнення відповідно до законодавства.
2.3.7. Вирішувати інші питання, віднесені законодавством, Міністерством, Статутом Підприємства і цим контрактом до компетенції Директора.
2.3.8. Укладати трудові договори з працівниками Підприємства відповідно до чинного законодавства.
2.3.9. Під час укладання трудових договорів з працівниками Підприємства, визначення та забезпечення умов їх праці та відпочинку Директор керується трудовим законодавством з урахуванням галузевих особливостей, передбачених Статутом Підприємства, генеральною та галузевою угодами, колективним договором і фінансовими можливостями Підприємства.
2.3.10. Міністерство делегує Директорові повноваження щодо проведення колективних переговорів та укладення колективного договору в порядку, передбаченому Законом України "Про колективні договори і угоди".
2.3.11. Директорові належать закріплені за ним законодавчими та іншими нормативно-правовими актами, а також передбачені Статутом Підприємства та цим контрактом повноваження і права, які поширюються на Підприємство.
2.4. Міністерство:
2.4.1. Інформує Директора про галузеву науково-технічну політику.
2.4.2. Інформує Директора про державні потреби в продукції Підприємства.
2.4.3. Надає інформацію на запит Директора.
2.4.4. Організовує фінансовий контроль за діяльністю Підприємства та затверджує в установленому порядку його річний з поквартальною розбивкою фінансовий план на кожний наступний рік.
2.4.5. Здійснює контроль за ефективністю використання і збереженням закріпленого за Підприємством державного майна, а також за ефективним використанням прибутку, обігових коштів і коштів на оплату праці.
2.4.6. Своєчасно вживає заходів для запобігання банкрутству Підприємства в разі його неплатоспроможності.
2.4.7. Здійснює контроль за складанням у встановлені законодавством строки фінансового плану Підприємства, виконанням показників затвердженого фінансового плану Підприємства та показників, передбачених цим контрактом.
2.5. Міністерство має право:
2.5.1. Вимагати від Директора достроковий звіт про його діяльність, якщо він допустив невиконання чи неналежне виконання своїх обов'язків щодо управління Підприємством і розпорядження майном.
2.5.2. Звільняти Директора в разі закінчення строку дії контракту чи достроково за вимогою Директора, а також у разі порушень законодавства і невиконання умов цього контракту та з інших підстав, передбачених законодавством.
3. Умови матеріального забезпечення директора
3.1. За виконання обов'язків, передбачених цим контрактом, Директорові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного Підприємством у результаті його господарської діяльності, виходячи з установлених йому:
посадового окладу в розмірі____грн. і фактично відпрацьованого часу;
надбавки за інтенсивність праці та особливий характер роботи в розмірі ___відсотків посадового окладу з урахуванням фактично відпрацьованого часу.
У разі несвоєчасного виконання завдань, визначених цим контрактом, погіршення якості роботи надбавка скасовується або зменшується згідно з наказом Міністерства;
щоквартальної премії за виконання завдань, визначених у підпунктах 2.1.2, 2.1.3, 2.1.4 розділу 2 цього контракту, в розмірі ___ відсотків посадового окладу за рахунок частини чистого прибутку, що надходить у розпорядження трудового колективу, за погодженням з Міністерством.
Премія не нараховується в разі:
допущення нестач та крадіжок і невжиття заходів щодо їх погашення;
................Перейти до повного тексту