1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ТЕЛЕБАЧЕННЯ ТА РАДІОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
13.08.2007 N 304
Про Порядок підготовки проектів нормативно-правових актів та розпорядчих документів Держкомтелерадіо України
З метою вдосконалення діяльності Держкомтелерадіо в частині складання, оформлення, виконання нормативно-правових актів та документів розпорядчого характеру (наказів, розпоряджень), а також приведення їх у відповідність до чинного законодавства України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок підготовки проектів нормативно-правових актів та розпорядчих документів Держкомтелерадіо України (далі - Порядок), що додається.
2. Керівникам структурних підрозділів забезпечити вивчення Порядку працівниками очолюваних підрозділів та неухильне дотримання його положень.
3. Відповідальність за зміст, оформлення та виконання документів розпорядчого характеру покласти на керівників структурних підрозділів - розробників.
4. Адміністративно-господарському департаменту (Шапкін С.Б.) забезпечити доведення цього наказу до керівників структурних підрозділів згідно з розрахунком розсилки.
5. Департаменту інформаційної політики (Червак Б.О.) оприлюднити цей наказ на ВЕБ-сторінці Комітету в інформаційній мережі Інтернет.
6. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Державного комітету інформаційної політики, телебачення і радіомовлення України від 25.01.2001 р. N 8 "Про порядок складання та оформлення розпорядчих нормативно-правових документів Держкомінформу".
7. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Комітету Горобцова В.О.
Голова Комітету Е.Прутнік
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держкомтелерадіо
України
13.07.2007 N 304
ПОРЯДОК
підготовки проектів нормативно-правових актів та розпорядчих документів Держкомтелерадіо України
1. Загальні положення
1.1. Держкомтелерадіо України у межах своїх повноважень на підставі та на виконання актів законодавства видає накази, розпорядження, організовує та контролює їх виконання.
1.2. Підставами для прийняття нормативно-правових актів та розпорядчих документів в Державному комітеті телебачення і радіомовлення України є:
Конституція і закони України, постанови Верховної Ради України, акти Президента України та Кабінету Міністрів України, рішення колегії;
провадження виконавчої і розпорядчої діяльності з метою виконання Комітетом покладених на нього завдань і функцій;
потреба у правовому регулюванні діяльності.
2. Вимоги до форми документа
2.1. Всі службові документи розпорядчого характеру повинні оформлятися на відповідних стандартних бланках Держкомтелерадіо для організаційно-розпорядчих документів (додатки 1, 2, 3), мати визначені у додатках 9 та 10 до пункту 4.2.1 Інструкції з діловодства Держкомтелерадіо обов'язкові реквізити і стабільний порядок їх розміщення.
2.2. Як правило, тексти розпорядчих документів складаються з двох частин:
констатуюча (вступ, де зазначені причини видання; доведення, де занотовано головні факти; висновок, де викладено мету видання наказу);
розпорядча позначається грифом "НАКАЗУЮ" і складається з пунктів із зазначенням конкретного завдання, строків його виконання і відповідальних за виконання посадових осіб.
Заголовок до тексту документа повинен містити короткий виклад змісту документа. Він має бути максимально коротким і ємним, точно передавати зміст тексту. Якщо в тексті йдеться про кілька питань, заголовок може бути узагальнений.
2.3. Тексти мають бути підготовлені, як правило, у Microsoft Word з використанням шрифту Times New Roman, розмір 14, таблиці, діаграми тощо - у Microsoft Excel. Відступи від краю аркуша до тексту (поля документів) мають наступні параметри:
3 см - лівий відступ;
2 см - верхній та нижній відступи;
1,5 см - правий відступ.
2.4. Нормативно-правові акти, які потребують державної реєстрації, повинні мати у верхньому правому кутку після номера акта чи грифа "ЗАТВЕРДЖЕНО" вільне місце (6 х 10 см) для запису Мін'юсту про державну реєстрацію.
3. Підготовка та погодження документа
3.1. Підготовка проектів нормативно-правових актів та розпорядчих документів Держкомтелерадіо України покладається на керівників структурних підрозділів, на яких поширюється їх дія.
3.2. У процесі підготовки проект візується виконавцем (зазначається посада, номер службового телефону та розшифрування підпису) і погоджується з начальником відділу (сектору), яким унесено проект, директором департаменту (начальником управління), до складу якого входить відділ (сектор), що вніс проект.
3.3. Якщо посадова особа, підпис якої зазначений на проекті, відсутня, то документ підписує особа, яка виконує її обов'язки, або її заступник. При цьому обов'язково зазначається посада особи, яка підписала документ, і її прізвище (виправлення вносяться чорнилом або машинописним способом, наприклад: "в.о.", "заст."). Не допускається підписання документа з прийменником "за" або поставленням косої риски перед найменуванням посади.
3.4. Після візування керівниками всіх заінтересованих підрозділів проект подається до юридичного управління для здійснення перевірки його відповідності законодавству.
У разі невідповідності проекту законодавству та якщо внесені до нього юридичним управлінням зауваження не враховано, юридичне управління, не візуючи проект, подає Голові Комітету письмовий висновок з пропозиціями щодо законного вирішення відповідного питання для прийняття остаточного рішення.
3.5. У разі, якщо проект зачіпає права, свободи і законні інтереси громадян або має міжвідомчий характер, юридичне управління вносить керівництву Комітету пропозиції щодо подання його до Мін'юсту для державної реєстрації. Накази Держкомтелерадіо України, що підлягають державній реєстрації, реєструються в установленому законодавством порядку із використанням методичних рекомендацій Мін'юсту.
3.6. Після візування проекту начальником юридичного управління, або особою, що його заміщує, проект візується усіма заступниками Голови Комітету, а в разі необхідності - зацікавленими органами державної влади, установами, організаціями і підприємствами (за винятком наказів по особовому складу).
3.7. Завізований проект подається на підпис Голові Комітету. Подання проекту на візування заступникам чи на підпис Голові Комітету без попереднього розгляду юридичним управлінням не допускається.

................
Перейти до повного тексту