1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2010 N 304
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Головного управління державної служби N 337 від 31.12.2010 )
Про щотижневий моніторинг діяльності територіальних органів Головдержслужби
З метою удосконалення принципів управління діяльністю територіальних органів Головдержслужби
НАКАЗУЮ:
1. Впровадити щотижневий моніторинг діяльності територіальних органів Головдержслужби.
2. Керівникам територіальних органів Головдержслужби щоп'ятниці до 12.00 год. надавати департаменту модернізації державної служби інформаційні картки: N 1 - щодо заходів, які плануються з понеділка по п'ятницю наступного тижня (додаток 1) та N 2 - щодо заходів, фактично проведених протягом звітного тижня (додаток 2).
Інформаційні картки надсилати у форматі MS EXCEL в електронному вигляді за адресою vkto@guds.gov.ua.
3. Департаменту модернізації державної служби здійснювати щотижневий моніторинг зазначеної інформації, за результатами якого щомісяця (кожного другого понеділка місяця, наступного за звітним) надавати на розгляд заступника Начальника Головдержслужби з питань правової роботи та модернізації державної служби.
4. Адміністративно-фінансовому департаменту у тижневий термін ознайомити з цим наказом першого заступника, заступників Начальника Головдержслужби та керівників територіальних органів.
5. Цей наказ набирає чинності з 1 грудня 2010 року.
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Головдержслужби Т.Мотренко
Додаток 1
до наказу Головдержслужби
30.11.2010 N 304
ТИЖНЕВА ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА N 1
щодо заходів, які заплановані територіальним органом Головдержслужби в __________________ з ____ по ____ 20__ року
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| 1. Участь керівництва ТО ГУДС в роботі засідань Ради міністрів АРК, колегії облдержадміністрації, інших органів виконавчої влади, сесії обласної ради, нарадах під |
| головуванням або за участю керівництва АРК, області, інших організаційних заходах |
|---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| кількість планових організаційних заходів, в роботі яких планується участь | кількість питань, які планується внести керівництвом ТО ГУДС до розгляду |
| керівництва ТО ГУДС | |
|----------------------------------------------------------------------------------+----------------------------------------------------------------------------------------|
| колегія ОДА |колегія іншого| сесія | нарада | робоча | інші | разом |колегія ОДА| колегія іншого | сесія | нарада | робоча | інші питання | разом |
| | органу | облради | | група | заходи | заходів | | органу | облради | | група | | питань |
|-------------+--------------+-----------+----------+-----------+--------+---------+-----------+----------------+---------+----------+-----------+----------------+---------|
| к | к | к | к | к | к | к | к | к | к | к | к | к | к |
|-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------+---------|
| 2. Надання ТО ГУДС МКД відповідно до планів-графіків |3. Проведення ТО ГУДС перевірок органів| разом |
| |державної влади | органів |
|-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------| |
| кількість МКД, яку планується надати державним | кількість | кількість МКД, яку планується |кількість| кількість перевірок: | |
| органам з питань: | державних | надати ОМС з питань: | ОМС | | |
|---------------------------------------------------| органів |-----------------------------------------------| |---------------------------------------| |
| державної | ISO | ЛС Картка | з інших | | служби | ISO | ЛС Картка | з інших питань | | планових | за | за дорученням | |
| служби | |ЭДКС Кадри | питань | | в ОМС | |ЭДКС Кадри | | | |зверненнями| ГУДСУ | |
|-------------+--------------+-----------+----------+-----------+--------+---------+-----------+----------------+---------+----------+-----------+----------------+---------|
| к | к | к | к | к | к | к | к | к | к | к | к | к | к |
|----------------------------------------------------------------------------------------------+----------------------------------------------------------------------------|
| 4. Діяльність ТО ГУДС в рамках реалізації угод про співробітництво з ОМС |5. Діяльність ТО ГУДС з питань розгляду звернень фізичних та юридичних осіб |
|----------------------------------------------------------------------------------------------+----------------------------------------------------------------------------|
| кількість нових угод, які |кількість заходів, які планує провести ТО ГУДС в рамках виконання| кількість звернень фізичних осіб, | кількість звернень юридичних осіб, |
| планується укласти: | планів реалізації угод: | зареєстрованих ТО ГУДС протягом | зареєстрованих ТО ГУДС протягом |
| | | минулого тижня: | минулого тижня: |
|----------------------------+-----------------------------------------------------------------+-------------------------------------+--------------------------------------|
| з ОМС |ГУДС з ОДА та | МКД | комунікативні | інші заходи | усні |письмові |особистий | усні | письмові |особистий|
| | облрадою |----------------------+--------------------+---------------------| | | прийом | | | прийом |
| | | з ОМС |ГУДС з ОДА| з ОМС | ГУДС з | з ОМС |ГУДС з ОДА | | | | | | |
| | | |та | |ОДА та | |та облрадою| | | | | | |
| | | |облрадою | |облрадою| | | | | | | | |
|-------------+--------------+-----------+----------+-----------+--------+---------+-----------+----------------+---------+----------+-----------+----------------+---------|
| к | к | к | к | к | к | к | к | к | к | к | к | к | к |
|----------------------------+--------------------------------------------------------------------------------------------+-------------------------------------------------|
|6. Проведення ТО ГУДС прямих| 7. Проведення ТО ГУДС комунікативних заходів | 8. Співпраця ТО ГУДС з ЗМІ |
| телефонних ліній | | |
|----------------------------+--------------------------------------------------------------------------------------------+-------------------------------------------------|
| кількість планових ТЛ: | кількість планованих заходів: | кількість запланованих виступів: |
|----------------------------+--------------------------------------------------------------------------------------------+-------------------------------------------------|
| Державна | Суспільство | кущовий | семінар |конференція| лекція |практичне| тренінг | круглий стіл | інші | в |в Інтернет | на телебаченні |на радіо |
| служба |проти корупції| семінар | | | | заняття | | | |друкованих| виданнях | | |
| | | | | | | | | | | виданнях | | | |
|-------------+--------------+-----------+----------+-----------+--------+---------+-----------+----------------+---------+----------+-----------+----------------+---------|
| к | к | к | к | к | к | к | к | к | к | к | к | к | к |
|----------------------------------------+-------------------------------+--------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 9. Участь ТО ГУДС щодо реалізації | 10. Діяльність ТО ГУДС щодо | 11. Відомості щодо відсутності керівництва ТО ГУДС на робочому місці |
| проектів розвитку персоналу | моніторингу громадської думки | |
|----------------------------------------+-------------------------------+--------------------------------------------------------------------------------------------------|
| кількість планових заходів: | кількість планових: |термін відсутності керівника ТО ГУДС на робочому| термін відсутності заступника керівника ТО ГУДС |
| | | місці: | на робочому місці: |
|----------------------------------------+-------------------------------+------------------------------------------------+-------------------------------------------------|
| Спартакіада | "Приязна | "Кращий |опитувань |анкетувань | інших |відпустка|відрядження| тимчасова | інша |відпустка |відрядження| тимчасова | інша |
| ДС |адміністрація"| державний | | |заходів | | |непрацездатність| причина | | |непрацездатність| причина |
| | |службовець"| | | | | | | | | | | |
|-------------+--------------+-----------+----------+-----------+--------+---------+-----------+----------------+---------+----------+-----------+----------------+---------|
| к | к | к | к | к | к |з д по д | з д по д | з д по д |з д по д | з д по д | з д по д | з д по д |з д по д |
|---------------------------------------------------+-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| 12. Проблемні питання діяльності ТО ГУДС | Інформація щодо проблемних питань, інших аспектів діяльності ТО ГУДС, конкретних (орієнтовних) термінів відвідування |
| | регіону керівництвом держави та членів уряду |
|---------------------------------------------------+-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| кількість проблемних питань: | Разом | |
|----------------------------------------|проблемних| |
|організаційне| майнове | фінансове | питань | |
|-------------+--------------+-----------+----------| |
| к | к | к | к | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

................
Перейти до повного тексту