1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
01.10.2021 № 300
Про організацію формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) в системі Міністерства оборони України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства оборони № 385 від 17.12.2021 № 51 від 10.02.2022 № 155 від 16.06.2022 )
Відповідно до статей 20, 26 Бюджетного кодексу України та з метою складання і виконання державного бюджету, підвищення відповідальності посадових осіб за цільове та ефективне використання бюджетних коштів, здійснення контролю за фінансовою діяльністю в Міністерстві оборони України і Збройних Силах України НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються:
Порядок організації формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) в системі Міністерства оборони України;
Перелік відповідальних за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) Міністерства оборони України.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства оборони України від 22 грудня 2018 року № 650 "Про організацію формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) в системі Міністерства оборони України" (зі змінами).
3. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.

Міністр оборони України

А. Таран
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
оборони України
01.10.2021 № 300
ПОРЯДОК
організації формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) в системі Міністерства оборони України
1. Загальні положення
1.1. У Міністерстві оборони України бюджетні програми виконуються:
апаратом Міністерства оборони України;
Адміністрацією Державної спеціальної служби транспорту.
Цей Порядок визначає повноваження відповідальних за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм), а також відповідних співвиконавців та служб забезпечення у процесі складання, затвердження та виконання бюджету Міністерства оборони України в умовах застосування програмно-цільового методу в бюджетному процесі.
1.2. Робота відповідальних за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) спрямовується на складання, супроводження, виконання бюджету Міністерства оборони України та звітування про його виконання, здійснення в межах наданих повноважень оцінки ефективності бюджетних програм (підпрограм) та контролю за додержанням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу з метою досягнення результативних показників за кожною бюджетною програмою (підпрограмою) та напрямами діяльності, що знаходяться у їх віданні, підвищення ефективності управління бюджетними коштами, що спрямовується на досягнення стратегічних цілей Міністерства оборони України та виконання заходів Плану утримання та розвитку Збройних Сил України.
1.3. Відповідальними за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) визначаються керівники:
структурних підрозділів Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України;
командувань видів (сил) Збройних Сил України, які виконують бюджетні підпрограми в системі головного розпорядника;
Адміністрації Державної спеціальної служби транспорту;
інших уповноважених органів військового управління.
Делегування повноважень на управління бюджетними коштами за відповідними бюджетними програмами (підпрограмами) здійснюється у разі наявності у положенні про структурний підрозділ Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, орган військового управління, Державну спеціальну службу транспорту завдань та функцій, реалізація яких потребує наділення їх керівника повноваженнями відповідального за формування та виконання бюджетних програм (підпрограм), або співвиконавця.
На цих керівників покладається безпосередня відповідальність за обґрунтування потреби, розподіл і використання виділених бюджетних асигнувань, а також своєчасне подання до Департаменту фінансів Міністерства оборони України (далі - Департамент фінансів) фінансово-планових, розрахунково-платіжних і звітних документів.
1.4. Відповідальні за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) організовують належну роботу під час складання, затвердження та виконання бюджету Міністерства оборони України, зокрема щодо забезпечення:
взаємодії між структурними підрозділами в департаменті (головному управлінні (управлінні), органі військового управління);
планування потреби та результативних показників;
звітування про виконання результативних показників за підсумками бюджетного року;
інформативності визначених результативних показників щодо досягнення результатів діяльності;
належного використання виділеного фінансового ресурсу та здійснення оцінки ефективності бюджетних програм (підпрограм);
ведення аналітичного обліку бюджетних асигнувань, взяття зобов'язань, дебіторської та кредиторської заборгованостей, електронної бази даних, пов'язаної із формуванням і виконанням бюджетної програми (підпрограми).
1.5. Відповідальні за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) як учасники бюджетного процесу керуються нормами Бюджетного кодексу України та іншими нормативними актами у бюджетній сфері.
1.6. Співвиконавці з формування та виконання бюджетних програм (підпрограм) залучаються за рішенням відповідального за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) під час складання, затвердження та виконання бюджету Міністерства оборони України та відповідають за своєчасне та якісне подання пропозицій щодо формування і виконання відповідних бюджетних програм (підпрограм), законність та правильність розрахунків, доцільність запланованих видатків, правильність їх розподілу за економічною класифікацією та кодами видатків за кошторисом Міністерства оборони України, а також інших показників відповідно до законодавства.
1.7. Відповідальність за складання відповідно до чинних нормативно-правових актів фінансово-планових, розрахунково-платіжних і звітних документів і достовірність відображених у них даних несуть посадові особи, які склали та підписали ці документи.
Вчинені порушення можуть бути підставою для притягнення згідно із законами України до відповідальності керівника структурного підрозділу Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, а також інших уповноважених органів військового управління чи інших відповідальних посадових осіб, залежно від характеру вчинених ними діянь.
1.8. Координацію діяльності відповідальних за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) здійснює Департамент фінансів, через який Міністр оборони України реалізує свої повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, що виділяються Міністерству оборони України законом України про Державний бюджет України на відповідний рік.
1.9. Департамент фінансів приймає від відповідальних за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) на розгляд та узагальнення за визначеними формами з детальними обґрунтуваннями та розрахунками:
пропозиції до бюджетної декларації на середньостроковий період;
пропозиції до бюджетного запиту/пропозицій;
розподіли обсягів видатків, визначених на плановий період;
пропозиції до зведених проєктів кошторисів та зведених планів асигнувань для складання розпису державного бюджету та помісячного розпису асигнувань у розрізі розпорядників коштів;
пропозиції до паспортів бюджетних програм;
плани розподілу бюджетних асигнувань між розпорядниками коштів нижчого рівня в межах обсягів видатків, затверджених відповідальним за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм);
пропозиції щодо внесення змін до кошторисів і планів асигнувань розпорядників коштів нижчого рівня в межах обсягів видатків, затверджених відповідальним за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм);
розподіли коштів за загальним та спеціальним фондами відповідно до мережі розпорядників коштів, що фінансуються через Департамент фінансів, платіжні документи на здійснення централізованих розрахунків;
звіти про стан розрахунків з постачальниками за централізовані закупки матеріальних цінностей;
звіти про виконання паспортів бюджетних програм;
результати оцінки ефективності бюджетних програм (підпрограм).
2. Особливості участі відповідальних за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) у процесі формування бюджету Міністерства оборони України
2.1. Відповідальні за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) для підготовки пропозицій до Бюджетної декларації на середньостроковий період подають до Департаменту фінансів інформацію за формами, визначеними Міністерством фінансів України.
2.2. Відповідальні за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) до 1 квітня поточного року узагальнюють і подають до Департаменту фінансів зведені показники спеціального фонду кошторису та розрахунки надходження коштів, що планується отримати від господарської діяльності в наступному році та подальших два роки, за формою, визначеною Департаментом фінансів.
2.3. Після отримання від Міністерства фінансів України граничних обсягів видатків загального фонду державного бюджету на наступний рік та подальші два роки на засіданні Бюджетної комісії Міністерства оборони України на підставі показників Орієнтовного плану утримання та розвитку Збройних Сил України на відповідні роки розподіляються ці обсяги між бюджетними програмами (підпрограмами).
Затверджений Міністром оборони України розподіл доводиться в установленому порядку до відповідальних за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм). Департамент фінансів організовує розроблення бюджетного запиту/пропозицій Міністерства оборони України.
2.4. Відповідальні за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) у встановленому порядку забезпечують складання пропозицій до бюджетного запиту/пропозицій Міністерства оборони України за кожною бюджетною програмою (підпрограмою), за виконання якої вони відповідають, які за визначеними Міністерством фінансів України формами та в установлені терміни подаються до Департаменту фінансів.
2.5. У двотижневий строк після оприлюднення закону України про Державний бюджет України відповідальні за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) за потреби подають до Департаменту фінансів узгоджені з Центральним управлінням оборонних ресурсів Генерального штабу Збройних Сил України уточнені пропозиції до зведеного кошторису Міністерства оборони України відповідно до показників проєкту Плану утримання та розвитку Збройних Сил України.
3. Особливості участі відповідальних за формування і виконання бюджетних програм у процесі виконання бюджету Міністерства оборони України
3.1. На підставі доведеної Міністерством фінансів України лімітної довідки про бюджетні асигнування Департамент фінансів за пропозиціями відповідальних за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) уточнює та подає на затвердження Міністру оборони України зведений кошторис Міністерства оборони України, пропозиції до річного та помісячного розписів асигнувань Державного бюджету України, для подальшого подання Міністерству фінансів України.
Затверджений зведений кошторис Міністерства оборони України доводиться в установленому порядку до відповідальних за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) та Центрального управління оборонних ресурсів Генерального штабу Збройних Сил України.
3.2. Відповідальні за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) у тритижневий строк із дня набрання чинності закону України про Державний бюджет України подають до Департаменту фінансів узгоджені з Центральним управлінням оборонних ресурсів Генерального штабу Збройних Сил України пропозиції до паспортів бюджетних програм.
3.3. У сорокап'ятиденний строк з дня набрання чинності закону України про Державний бюджет України на підставі затвердженого Міністром оборони України зведеного кошторису Міністерства оборони України на відповідний рік затверджуються наказом Міністерства оборони України за погодженням з Міністерством фінансів України паспорти бюджетних програм.
3.4. Відповідальні за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) здійснюють та подають до Департаменту фінансів плани розподілу бюджетних асигнувань між розпорядниками коштів нижчого рівня відповідно до мережі установ та організацій, що фінансуються через Департамент фінансів (далі - розпорядники коштів нижчого рівня).
3.5. Відповідальні за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) здійснюють розподіл виділених бюджетних асигнувань у розрізі розпорядників коштів нижчого рівня, а за централізованими розрахунками - у розрізі товарів, робіт та послуг відповідно до визначеного порядку розподілу, доведення до військ виділених асигнувань та здійснення централізованої оплати.
3.6. Відповідальні за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) у виняткових випадках можуть подавати Міністру оборони України пропозиції щодо внесення змін до річного розпису асигнувань державного бюджету в межах затверджених їм бюджетних асигнувань.
Пропозиції щодо додаткового виділення бюджетних асигнувань за загальним фондом державного бюджету у виключних випадках подаються на розгляд Міністру оборони України разом із фінансово-економічними обґрунтуваннями та обов'язковим визначенням джерел покриття дефіциту в коштах.
3.7. Відповідальні за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) уносять пропозиції змін до паспортів бюджетних програм одночасно з наданням пропозицій стосовно внесення змін до річного розпису асигнувань державного бюджету разом із порівняльною таблицею з поясненнями щодо відмінностей інформації та показників проєкту паспорта в новій редакції порівняно із затвердженим паспортом.
Такі пропозиції розробляються в новій редакції в порядку, установленому для складання паспортів бюджетних програм, у разі:
прийняття змін до закону про Державний бюджет України, які призводять до зміни інформації та показників, затверджених у паспортах бюджетних програм;
перерозподілу видатків між бюджетними програмами у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених Міністерству оборони України;
прийняття відповідних рішень щодо внесення змін до чинних порядків використання бюджетних коштів, які призводять до зміни інформації та показників, затверджених у паспортах бюджетних програм;
прийняття нормативно-правових актів, які призводять до зміни інформації та показників, затверджених у паспортах бюджетних програм;
внесення змін до розпису державного бюджету, які призводять до зміни результативних показників бюджетної програми;
внесення змін до спеціального фонду кошторису бюджетної установи в частині власних надходжень бюджетних установ, що призводять до виникнення нових напрямів використання бюджетних коштів.
При цьому уточняються виключно результативні показники, зміна яких пов'язана з цими випадками.
3.8. Відповідальні за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) за визначеними Міністерством фінансів України формами складають річні звіти про виконання паспортів та результати оцінки ефективності бюджетних програм (підпрограм) Міністерства оборони України, які відповідають показникам зведеної річної фінансової та бюджетної звітності, та подають для узагальнення до Департаменту фінансів до 05 лютого року, що настає за звітним.
4. Організація складання розпорядниками коштів нижчого рівня проєктів кошторисів на плановий період
4.1. Департамент фінансів:
узагальнює та надає розпорядникам коштів нижчого рівня граничні обсяги видатків, які розподілені відповідальними за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм);
узагальнює пропозиції до проєкту зведеного кошторису Міністерства оборони України, надані відповідальними за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм).
4.2. Відповідальні за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм):
розподіляють та надають до Департаменту фінансів граничні обсяги видатків у розрізі розпорядників коштів нижчого рівня за напрямами, відповідальними за які вони визначені, за формою, визначеною Департаментом фінансів;
розробляють і повідомляють розпорядникам коштів нижчого рівня показники, які необхідні для правильного визначення видатків у проєктах кошторисів;
після отримання уточнених обсягів видатків, за необхідності в децентралізованих розрахунках, терміново надають розпорядникам коштів нижчого рівня уточнені обсяги видатків за напрямами, відповідальними за які вони визначені;
розглядають показники проєктів кошторисів розпорядників коштів нижчого рівня щодо законності та правильності розрахунків, доцільності запланованих видатків, правильності їх розподілу за економічною класифікацією та кодами видатків за кошторисом Міністерства оборони України, повноти надходження доходів, додержання діючих ставок (посадових окладів), норм, цін, лімітів, а також інших показників відповідно до законодавства;
надають до Департаменту фінансів пропозиції до проєкту зведеного кошторису Міністерства оборони України (узгоджені з Центральним управлінням оборонних ресурсів Генерального штабу Збройних Сил України), у тому числі в розрізі розпорядників коштів нижчого рівня, плану асигнувань загального фонду бюджету, зведених показників спеціального фонду бюджету, та розрахунки, які обґрунтовують показники видатків, що включаються до проєкту зведеного кошторису Міністерства оборони України, за відповідними бюджетними програмами (підпрограмами).
4.3. Розпорядники коштів другого рівня:
розподіляють та надають розпорядникам коштів третього рівня, що знаходяться на їхньому фінансовому забезпеченні, граничні обсяги видатків за відповідними бюджетними програмами (підпрограмами);
після отримання уточнених граничних обсягів видатків, за необхідності в децентралізованих розрахунках, невідкладно надають розпорядникам коштів третього рівня уточнені граничні обсяги видатків;
розглядають показники проєктів кошторисів розпорядників коштів нижчого рівня, узагальнюють їх та надають зведені кошториси, плани асигнувань загального фонду бюджету, плани спеціального фонду, зведення показників спеціального фонду кошторису, повідомлення до кошторисів та планів асигнувань відповідно до доведених обсягів видатків та розрахунки, які обґрунтовують показники видатків, що включаються до проєкту кошторису, та пояснювальну записку до зазначених документів:
до Департаменту фінансів - у повному обсязі (крім розрахунків);
відповідальним за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) - у частині, що стосується.
4.4. Розпорядники коштів третього рівня:
забезпечують своєчасне отримання в забезпечувальному фінансовому органі обсягів видатків за відповідними бюджетними програмами (підпрограмами);
складають та надають проєкти кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету, планів спеціального фонду, зведення показників спеціального фонду кошторису, повідомлень до кошторисів та планів асигнувань відповідно до доведених граничних обсягів видатків та розрахунки, які обґрунтовують показники видатків, що включаються до проєкту кошторису, та пояснювальну записку до зазначених документів:
до забезпечувального фінансового органу - у повному обсязі (крім розрахунків);
служб забезпечення відповідних органів військового управління за напрямами відповідальності - у частині, що стосується.
4.5. Складання та надання документів, визначених пунктами 4.2-4.4, здійснюється у терміни, які щорічно встановлюються та доводяться Департаментом фінансів.
5. Завдання та обов'язки відповідальних за формування і виконання (співвиконавців) бюджетних програм (підпрограм) та служб забезпечення
5.1. Відповідальні за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм):
здійснюють аналіз видатків, затверджених за бюджетними програмами (підпрограмами) на поточний рік у розрізі кодів економічної класифікації видатків (кодів видатків за кошторисом Міністерства оборони України), готують пропозиції щодо потреби у видатках на наступний та подальші два роки виходячи зі зміни законодавства, закінчення (періодичності) дії програм;
забезпечують надання до Департаменту фінансів обсягів видатків на наступний та подальші два роки, зміна яких відбувається у зв'язку зі змінами показників, що впливають на розрахунок видатків, разом з детальними розрахунками і обґрунтуваннями;
забезпечують визначення обсягів нових видатків державного бюджету на наступний рік та подальші два роки відповідно до змін у законодавстві або у зв'язку з періодичністю виконання певних програм разом із детальними розрахунками і обґрунтуваннями;
уносять пропозиції щодо уточнення назв бюджетних програм, напрямів бюджетних програм, упорядкування бюджетних програм (об'єднання та розщеплення бюджетних програм (підпрограм)) з детальними обґрунтуваннями таких змін;
здійснюють опрацювання та подання до Департаменту фінансів пропозицій, у межах відповідальності, до Бюджетної декларації на середньостроковий період;
готують пропозиції до проєкту бюджетного запиту/пропозицій за закріпленими бюджетними програмами (підпрограмами) на підставі документів оборонного планування, державних цільових оборонних програм та граничних показників, затверджених Міністром оборони України за пропозиціями Бюджетної комісії Міністерства оборони України;
розглядають та узагальнюють пропозиції співвиконавців бюджетних програм (підпрограм), служб забезпечення до проєктів бюджетних запитів/пропозицій за напрямами відповідальності, перевіряють подані розрахунки на відповідність кодам програмної і економічної класифікації видатків та кодам видатків за кошторисом Міністерства оборони України та заходам, передбаченим документами оборонного планування;
забезпечують подання до Департаменту фінансів з урахуванням пропозицій співвиконавців бюджетних програм (підпрограм), служб забезпечення пропозицій до проєкту зведеного кошторису Міністерства оборони України, помісячного розпису асигнувань на відповідний рік з розрахунками, які обґрунтовують показники видатків;
приймають рішення щодо пріоритетності використання виділених коштів відповідно до заходів, передбачених Планом утримання та розвитку Збройних Сил України;
подають до Департаменту фінансів у встановленому порядку плани розподілу бюджетних асигнувань між розпорядниками коштів нижчого рівня за відповідними бюджетними програмами (підпрограмами) з розрахунками, які обґрунтовують показники видатків на централізовані заходи, та погодженими розрахунками розпорядників коштів нижчого рівня;
подають на розгляд Міністру оборони України обґрунтовані пропозиції та детальні розрахунки щодо внесення змін до Державного бюджету України в частині збільшення (скорочення), перерозподілу видатків за бюджетними програмами (підпрограмами), які знаходяться у їх віданні;
подають до Департаменту фінансів пропозиції щодо внесення змін до кошторисів та планів асигнувань загального (спеціального) фонду розпорядників коштів нижчого рівня з розрахунками та обґрунтуваннями;
забезпечують у межах затверджених асигнувань належне фінансування заходів, передбачених державними цільовими оборонними програмами та документами оборонного планування;
подають до Департаменту фінансів у встановленому порядку розподіли коштів за загальним та спеціальним фондами та платіжні документи на здійснення централізованих розрахунків за відповідними кодами програмної та економічної класифікації видатків і кодами видатків за кошторисом Міністерства оборони України;
здійснюють своєчасне подання до Департаменту фінансів необхідних документів для реєстрації в Державній казначейській службі України зобов'язань на здійснення централізованих розрахунків та подають необхідні платіжні документи для здійснення зазначених видатків;
подають до Департаменту фінансів документи щодо відкликання і перерозподілу виділених коштів у разі зменшення потреби в коштах або неможливості їх використання;
організовують планування та забезпечують виконання заходів внутрішнього контролю за цільовим та ефективним використанням коштів за бюджетною програмою (підпрограмою), що знаходяться у віданні відповідального за формування і виконання бюджетної програми (підпрограми);
забезпечують у разі прийняття ними відповідного рішення своєчасне доведення співвиконавцям бюджетних програм (підпрограм) витягів із розподілу граничних обсягів видатків загального фонду державного бюджету на наступний та подальші два роки; зведеного кошторису Міністерства оборони України, річного та помісячного розпису асигнувань Державного бюджету України; розподілів виділених бюджетних асигнувань за бюджетними програмами (підпрограмами) - у частині, що їх стосується;
визначають форми та терміни подання співвиконавцями бюджетних програм (підпрограм), службами забезпечення та розпорядниками коштів нижчого рівня розрахунків, пропозицій щодо формування і виконання відповідних бюджетних програм (підпрограм), а також інформації про виконані заходи і стан використання виділених коштів за відповідними напрямами видатків;
забезпечують повне та цільове використання бюджетних асигнувань, отриманих протягом року відповідно до затвердженого Міністром оборони України зведеного кошторису Міністерства оборони України та помісячного розпису асигнувань Державного бюджету України;
здійснюють оцінку ефективності бюджетних програм (підпрограм) за звітний період.
5.2. Співвиконавці бюджетних програм (підпрограм) зобов'язані:
надавати відповідальним за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) пропозиції щодо визначення у складі бюджетних програм (підпрограм) під час формування бюджетного запиту обсягів видатків, необхідних для виконання запланованих заходів, передбачених Орієнтовним планом утримання та розвитку Збройних Сил України;
подавати відповідальним за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) у встановлені терміни пропозиції до зведеного кошторису Міністерства оборони України з розрахунками, які обґрунтовують показники видатків, до помісячного розпису асигнувань, паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання, а також інформацію про виконані заходи і стан використання виділених коштів;
надавати відповідальним за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) пропозиції до розподілів коштів за загальним та спеціальним фондами;
у разі доведення відповідальними за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) у їх відання відповідних бюджетних асигнувань:
здійснювати своєчасне подання до Департаменту фінансів документів, необхідних для реєстрації в Державній казначейській службі України зобов'язань на здійснення централізованих розрахунків, та платіжних документів, необхідних для здійснення зазначених видатків;
забезпечити проведення внутрішнього контролю за цільовим та ефективним використанням коштів та виконанням запланованих заходів;
у разі зменшення потреби в коштах або неможливості їх використання невідкладно опрацьовувати відповідні документи щодо їх відкликання і перерозподілу, які надавати відповідальним за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) для подальшої реалізації;
забезпечити повне та цільове використання бюджетних асигнувань, отриманих протягом року відповідно до затвердженого Міністром оборони України зведеного кошторису Міністерства оборони України та помісячного розпису асигнувань Державного бюджету України.
5.3. На служби забезпечення покладаються обов'язки з:
фінансового забезпечення заходів з утримання, експлуатації озброєння, військової техніки, майна відповідно до закріпленої номенклатури;
ведення обліку розподілу (видачі) та списання матеріальних цінностей, закуплених у централізованому порядку.
5.4. У межах покладених обов'язків служби забезпечення:
на підставі штатів, діючих норм та нормативів, детальних розрахунків та заявок, отриманих від структурних підрозділів Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління Збройних Сил України, військових частин та установ безпосереднього підпорядкування, здійснюють підготовку та подання до відповідальних (співвиконавців) за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) пропозицій для включення до проєктів бюджетного запиту обсягів видатків, необхідних для забезпечення військ відповідною номенклатурою озброєння, військової техніки, майна, та видатків на їх утримання з урахуванням залишків матеріальних цінностей, закуплених у централізованому порядку;
забезпечують подання до відповідальних (співвиконавців) за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм), яким вони безпосередньо підпорядковані, пропозицій до проєкту зведеного кошторису Міністерства оборони України на відповідний рік;
забезпечують подання до відповідальних (співвиконавців) за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм), яким вони безпосередньо підпорядковані, у визначені терміни пропозицій до розподілу бюджетних асигнувань та помісячного розпису асигнувань загального (спеціального) фонду в розрізі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів;
надають відповідальним (співвиконавцям) за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм), яким вони безпосередньо підпорядковані, пропозиції щодо внесення змін до кошторисів та помісячних планів асигнувань загального (спеціального) фонду розпорядників коштів за мережею Міністерства оборони України;
надають відповідальним (співвиконавцям) за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм), яким вони безпосередньо підпорядковані, пропозиції до розподілів відкритих асигнувань за загальним фондом та виділених коштів спеціального фонду для здійснення фінансування військ та забезпечення централізованих розрахунків;
беруть участь у фінансово-економічному обґрунтуванні запланованих заходів за відповідними напрямами та надають відповідальним (співвиконавцям) за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) пропозиції щодо здійснення необхідних видатків;
здійснюють внутрішній контроль за використанням коштів, що спрямовуються на забезпечення потреб військ (сил), за відповідними кодами видатків за кошторисом Міністерства оборони України;
готують пропозиції, здійснюють розроблення та затвердження у встановленому порядку норм та нормативів витрат коштів і матеріально-технічних засобів за закріпленою номенклатурою майна;
готують та подають відповідальним (співвиконавцям) за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) пропозиції до річного (трирічного) плану закупівель за закріпленою номенклатурою майна.
6. Організація приймання та здавання справ у разі зміни відповідального за формування і виконання бюджетної програми (підпрограми)
6.1. З метою підвищення відповідальності за належне складання, затвердження та виконання бюджету Міністерства оборони України обов'язково здійснюється приймання та здавання справ у разі зміни відповідального за формування і виконання бюджетної програми (підпрограми) під час:
внесення змін до Переліку відповідальних за формування і виконання бюджетних програм (підпрограм) Міністерства оборони України;
ліквідації (реорганізації, передачі функцій тощо) структурного підрозділу, керівник якого визначений відповідальним за формування і виконання бюджетної програми (підпрограми), із визначенням правонаступника за рішенням Міністра оборони України.

................
Перейти до повного тексту