1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗВ'ЯЗКУ
Н А К А З
30.12.2009 N 296
Про затвердження Порядку організації, фінансування, супроводження виконання робіт за договорами на створення та передачу науково-технічної продукції
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної адміністрації зв'язку N 179 від 10.11.2010 )
З метою упорядкування діяльності, пов'язаної зі створенням та передачею науково-технічної продукції у сферах телекомунікацій, користування радіочастотним ресурсом України та надання послуг поштового зв'язку
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок організації, фінансування, супроводження виконання робіт за договорами на створення та передачу науково-технічної продукції у сферах телекомунікацій, користування радіочастотним ресурсом України та надання послуг поштового зв'язку (далі - Порядок), що додається.
2. Керівникам структурних підрозділів Держзв'язку при укладанні договорів на створення та передачу науково-технічної продукції у сферах телекомунікацій, користування радіочастотним ресурсом України та надання послуг поштового зв'язку і під час їх виконання керуватися цим Порядком.
3. Управлінню стратегії розвитку телекомунікацій забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному веб-сайті Держзв'язку.
4. Управлінню документального забезпечення (М.Вільчинський) копію цього наказу розіслати структурним підрозділам Держзв'язку.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника голови Держзв'язку В.Смоляра.
6. Цей наказ набирає чинності з 1 січня 2010 року.
Заступник Міністра транспорту
та зв'язку України - голова
Державної адміністрації зв'язку

М.Гончар
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної
адміністрації зв'язку
30.12.2009 N 296
ПОРЯДОК
організації, фінансування, супроводження виконання робіт за договорами на створення та передачу науково-технічної продукції у сферах телекомунікацій, користування радіочастотним ресурсом України та надання послуг поштового зв'язку
Порядком організації, фінансування, супроводження виконання робіт за договорами на створення та передачу науково-технічної продукції у сферах телекомунікацій, користування радіочастотним ресурсом України та надання послуг поштового зв'язку (далі - Порядок) визначаються загальні засади організації, супроводження та приймання результатів виконання робіт за договорами на створення науково-технічної продукції (далі - продукція) на замовлення Державної адміністрації зв'язку (Держзв'язку), а також процедура укладання договорів на створення та передачу науково-технічної продукції, фінансування, супроводження виконання науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, звітності щодо фінансування та впровадження (використання) продукції в галузі зв'язку.
Загальні положення
Порядок розроблено з урахуванням положень Цивільного та Господарського кодексів України, Законів України "Про наукову і науково-технічну діяльність", "Про поставки продукції для державних потреб", постанов Кабінету Міністрів України від 20.07.96 N 830 "Про затвердження Типового положення з планування обліку і калькулювання науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт", від 04.02.98 N 121 "Про затвердження переліку обов'язкових етапів робіт під час проектування, впровадження та експлуатації систем і засобів автоматизованої обробки та передачі даних", від 22.09.2004 N 1264 "Про затвердження Положення про Державну адміністрацію зв'язку", із змінами, від 25.08.2004 N 1084 "Про затвердження Порядку формування і виконання замовлення на проведення наукових досліджень і розробок, проектних та конструкторських робіт за рахунок коштів державного бюджету", від 17.10.2008 N 921 "Про затвердження Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19.11.2008 N 1017) із змінами, ДСТУ 3008-95 "Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення", ДСТУ 3973-2000 "Система розроблення та поставлення продукції на виробництво. Правила виконання науково-дослідних робіт. Загальні положення", ДСТУ 3974-2000 "Система розроблення та поставлення продукції на виробництво. Правила виконання дослідно-конструкторських робіт. Загальні положення", КНД 45-003-98 "Порядок проведення науково-дослідних робіт. Загальні положення", Методичних рекомендацій визначення кошторисної вартості науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт (НДДКР) для організацій (підприємств) різних форм власності та господарювання (крім бюджетних установ), затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 21.02.2006 N 119.
Суб'єктами Порядку є структурні підрозділи Держзв'язку.
Об'єктом Порядку є науково-технічна продукція, яка створена у процесі виконання НДДКР та передається Держзв'язку.
Порядок є обов'язковим для виконання усіма структурними підрозділами Держзв'язку, які причетні до організації, фінансування та супроводження виконання робіт за договорами на створення (передачу) науково-технічної продукції у сферах телекомунікацій, користування радіочастотним ресурсом України та надання послуг поштового зв'язку.
1. Терміни, скорочення та визначення
Виконавець - визначена за результатами тендера
або в інший спосіб юридична
або фізична особа, що бере на себе
зобов'язання щодо виконання робіт
зі створення (передачі) науково-технічної
продукції;
відповідальний - структурний підрозділ Держзв'язку,
підрозділ визначений відповідальним
за організацію виконання та загальне
супроводження підрозділами-кураторами
робіт проектів, що фінансуються в межах
закріпленої за ним в установленому
порядку бюджетної програми.
Відповідальний підрозділ визначається
наказом Держзв'язку;
Замовник - Державна адміністрація зв'язку
(Держзв'язку);
КПКВ - код програмної класифікації
видатків ( v0604201-01 )
Державного бюджету України ( 835-17 );
НДДКР - науково-дослідні
та дослідно-конструкторські роботи;
НТР - Науково-технічна рада Держзв'язку;
підрозділ-куратор - структурний підрозділ Держзв'язку,
за ініціативи якого певні НДДКР
включені до Плану НДДКР, і який здійснює
їх науково-технічне
та організаційно-тематичне супроводження.
Підрозділ-куратор визначається
Планом НДДКР Держзв'язку.
2. Порядок укладання договорів
2.1. Підставами для укладання договору на створення та передачу науково-технічної продукції є:
затверджений в установленому порядку План НДДКР Держзв'язку;
відповідне рішення тендерного комітету Держзв'язку, що приймається на підставі документації, підготовленої та поданої підрозділом-куратором роботи з урахуванням лімітів видатків згідно з відповідною бюджетною програмою фінансування, доведених в установленому порядку до Держзв'язку, інших джерел фінансування відповідно до чинного законодавства.
2.2. Виконавець відповідно до чинного законодавства та за згодою Замовника має право залучати до виконання науково-дослідних, дослідно-конструкторських та технологічних робіт інших виконавців (співвиконавців). Відносини Виконавця з організаціями-співвиконавцями базуються на основі договорів між ними.
2.3. Виконавець оформляє проект договору про закупівлю послуги зі створення (передачі) науково-технічної продукції (додаток 1) з усіма необхідними додатками до договору згідно з формами, що наведені у додатках 2 - 9 до договору:
технічне завдання (додаток 2);
календарний план виконання робіт за договором (додаток 3);
протокол погодження кошторисної вартості продукції (додаток 4);
калькуляція кошторисної вартості(*), яка складається за формами, наведеними:
---------------
(*) До калькуляції кошторисної вартості додаються детальні розрахунки витрат за окремими статтями.
для бюджетних організацій - у постанові Кабінету Міністрів України від 20.07.96 N 830 (додаток 5);
для госпрозрахункових організацій - у наказі Міністерства освіти і науки України від 21.02.2006 N 119 (додаток 6);
пояснювальна записка (додаток 7);
перелік науково-технічної продукції, що передається Замовнику (додаток 8);
якщо у процесі виконання робіт передбачається придбання спеціального, стандартного устаткування, матеріалів тощо, що передаються Замовнику після завершення робіт, - відповідний перелік (додаток 9).
2.4. Виконавець разом із підрозділом-куратором проводить підготовчу роботу з формування проекту договору, зокрема узгоджує:
проект технічного завдання;
етапи та строки виконання роботи, календарний план виконання робіт за договором;
перелік спеціального, стандартного устаткування, матеріалів та нематеріальних активів, що передаються Замовнику після завершення робіт за договором;
інші умови виконання робіт.
2.5. Договірні документи підписуються уповноваженими особами Виконавця. У разі необхідності технічне завдання узгоджується Виконавцем із заінтересованими організаціями.
Договірні документи оформлюються державною мовою, скріплюються печаткою Виконавця та подаються із супровідним листом Замовнику на паперовому (у 2-х примірниках) та магнітному/оптичному (у форматі *.rtf) носіях.
У разі залучення Виконавцем до виконання робіт за договором організацій-співвиконавців одночасно з основним договором подаються документи, що підтверджують їх згоду на участь у виконанні робіт, разом з переліком та калькуляцією кошторисної вартості робіт, розкриттям їх змісту з подальшим обов'язковим укладанням відповідних договорів між ними. Після укладання із співвиконавцем договору його копія протягом п'яти днів надається Замовнику.
2.6. Усі договірні документи проекту договору надаються Виконавцем до підрозділу-куратора.
Підрозділ-куратор здійснює:
перевірку відповідності оформлення договірних документів вимогам цього Порядку;
узгодження договірних документів з відповідальним, фінансовим та юридичним підрозділами Держзв'язку. У разі якщо договором передбачається розробка стандарту, технічне завдання повинно узгоджуватись із підрозділом Держзв'язку, що відповідає за стандартизацію;
у разі якщо передбачається передача Виконавцем Замовнику основних засобів та інших необоротних матеріальних активів, їх перелік узгоджується з відповідальним за матеріально-технічне забезпечення підрозділом;
подання на візування та підписання керівництвом Держзв'язку відповідних договірних документів.
2.7. Структурні підрозділи Держзв'язку розглядають та візують проект договору у триденний термін.
2.8. Погоджена Протоколом кошторисна вартість продукції не підлягає перегляду протягом усього терміну дії договору, крім випадків зміни обсягів фінансування за рішенням Уряду.
2.9. Усі зміни умов договору, вимог технічного завдання та календарного плану, потреба в яких виникла у процесі виконання роботи, мають оформлятися додатковою угодою (додаток 10) на підставі письмового звернення однієї зі сторін з долученням до неї в разі необхідності додаткових технічного завдання, протоколу погодження кошторисної вартості продукції (додаток 11), якщо вона змінюється, календарного плану виконання робіт (додаток 12), калькуляції кошторисної вартості тощо. Зазначені документи додаються до основного договору і є його невід'ємною частиною.
Формування, подання Виконавцем Замовнику, узгодження та затвердження додаткових договірних документів здійснюється у тому самому порядку, що й основних договірних документів.
2.10. Договори на створення та передачу науково-технічної продукції за відсутності обґрунтування впровадження (використання) не укладаються.
2.11. Договори після їх підписання головою Держзв'язку або особою, що офіційно виконує його обов'язки, реєструються в юридичній службі Держзв'язку.
2.12. Зареєстрований договір (примірник Замовника) підрозділ-куратор протягом двох робочих днів передає до фінансового підрозділу Держзв'язку для подальшої його реєстрації в Державному казначействі України (далі - Держказначейство).
Якщо укладанню договору передувала тендерна процедура закупівлі, до договору додається комплект необхідних документів.
Зареєстрований договір (примірник Виконавця) підрозділ-куратор передає Виконавцю.
2.13. Після реєстрації договору в Держказначействі фінансовий підрозділ повертає оригінал договору (разом з комплектом доданих документів) підрозділу-куратору.
Один примірник копії договору підрозділ-куратор передає в установленому порядку до відповідального підрозділу.
3. Фінансування
3.1. Фінансування робіт зі створення (передачі) науково-технічної продукції здійснюється на умовах, що визначені договором.
3.2. Можливі схеми фінансування:
авансова оплата;
одноразова оплата за результатами виконання повного обсягу робіт за договором;
поетапна оплата за результатами виконання окремих етапів, що передбачені календарним планом виконання робіт за договором, із можливим частковим авансуванням.
Конкретна схема фінансування визначається під час укладання договору з урахуванням вимог чинного законодавства.
3.3. Якщо договором передбачено авансування робіт, підрозділ-куратор готує запит до головного розпорядника коштів (Мінтрансзв'язку) щодо надання дозволу на здійснення авансових платежів.
3.4. Розрахунки між Замовником та Виконавцем за виконані за договором роботи проводяться лише в межах фактичних надходжень бюджетних коштів до Замовника.
3.5. У разі надходження бюджетних коштів фінансовий підрозділ за поданням підрозділу-куратора з дозволу голови Держзв'язку або особи, що офіційно виконує його обов'язки, та за наявності дозволу головного розпорядника коштів здійснює відповідно до умов договору авансування та проводить розрахунки за виконані роботи (етапи) згідно з актом приймання продукції, звітом про виконання кошторису робіт із розшифруванням статей витрат.
3.6. Кошти, що виділені з Державного бюджету України на створення та передачу науково-технічної продукції, є цільовими асигнуваннями і не можуть бути використані з будь-якою іншою метою.
3.7. Виконавець роботи повинен забезпечувати цільове використання коштів у межах кожної статті витрат.
4. Супроводження виконання робіт за договором
4.1. Супроводження виконання робіт за договором здійснюється на всіх етапах їх виконання.
4.2. Відповідальний підрозділ:
надає організаційно-методичну допомогу підрозділам-кураторам в організації виконання та приймання результатів кожного з етапів та роботи в цілому;
отримує від підрозділів-кураторів робіт необхідну інформацію, узагальнює її та за дорученням керівництва Держзв'язку готує довідки щодо поточного стану виконання робіт за договорами та стану їх фінансування.
4.3. Підрозділ-куратор роботи:
здійснює науково-технічне та організаційне супроводження виконання робіт;
протягом усього часу виконання робіт за договором здійснює контроль за термінами та якістю виконання робіт шляхом проведення перевірок їх відповідності вимогам технічного завдання та календарного плану виконання робіт;
на запит відповідального підрозділу надає інформацію щодо поточного стану виконання робіт та їх фінансування;
організовує приймання кожного етапу роботи, передбаченого календарним планом виконання робіт за договором, та роботи в цілому;
розробляє та надає на розгляд приймальній комісії пропозиції щодо впровадження (використання) результатів роботи.
5. Звітність
5.1. Звітність за укладеними договорами визначається умовами договору.
5.2. За результатами виконання робіт кожного етапу та роботи в цілому згідно з технічним завданням та календарним планом виконання робіт за договором Виконавець подає підрозділу-куратору в установленому порядку продукцію відповідно до затвердженого переліку, а також такі документи:
заключний (проміжний) науковий звіт(*), оформлений згідно з ДСТУ 3008, - у 2-х прим.;
акт приймання продукції (додаток 13) - у 3-х прим.;
звіт про виконання кошторису роботи (етапу) з розшифруванням статей витрат (додаток 19 або додаток 20);
завірений Виконавцем витяг з протоколу засідання науково-технічної ради Виконавця з висновками про відповідність виконаної роботи технічному завданню;
проект анотованого звіту за проектом (додаток 21);
довідку про оцінку науково-технічного рівня результатів проекту (додаток 22)(*);
---------------
(*) Крім робіт зі стандартизації
копію документа, що засвідчує факт реєстрації НДР (ДКР) в Українському інституті науково-технічної та економічної інформації (УкрІНТЕІ) (реєстраційна картка)(**).
---------------
(**) Облікова картка надається окремо після реєстрації завершеної НДДКР в УкрІНТЕІ.
У разі якщо це передбачено договором, за результатами виконання робіт за договором в цілому подаються:
програми та протоколи випробувань продукції;
спеціальне, стандартне устаткування, матеріальні та нематеріальні активи згідно з переліком, що додається до договору, та відповідні товарно-супровідні документи;
акт приймання-передачі спеціального, стандартного устаткування, матеріальних та нематеріальних активів (додаток 14);
акт випробування науково-технічної продукції (додаток 15);
акт впровадження продукції (додаток 16);
протокол засідання комісії з впровадження продукції за договором у промислову експлуатацію (додаток 17);
акт про форс-мажорні обставини, якщо такі виникли під час виконання робіт (додаток 18).
5.3. Звітні документи подаються Замовнику для приймання у 2-х примірниках.
Науковий звіт і науково-технічна документація подаються на паперовому та магнітному/оптичному носіях. Усі документи оформлюються державною мовою, а в електронному вигляді мають бути подані у форматі *.rtf. Один примірник наукового звіту після затвердження Замовником передається Виконавцю, другий зберігається у підрозділі-кураторі роботи.
5.4. Звітні матеріали, передбачені договором, із супровідним листом подаються Виконавцем в офіційному порядку Замовнику у визначені договором строки.
5.5. Щомісячно до 3-го числа місяця, наступного за звітним, підрозділ-куратор подає відповідальному підрозділу:
інформацію про стан виконання та фінансування НДДКР (додаток 25);
інформацію про стан впровадження результатів робіт, виконаних протягом звітного періоду.
5.6. Щокварталу, до 3-го числа місяця, наступного за звітним кварталом, підрозділ-куратор подає відповідальному підрозділу інформацію про виконання Паспорта бюджетної програми за формою, наведеною у додатку 26.
5.7. За поданими підрозділами-кураторами довідками відповідальний підрозділ готує та подає в установлені строки узагальнені довідки:
щодо виконання Плану НДДКР - до Департаменту розвитку та координації систем транспорту та зв'язку Мінтрансзв'язку;
щодо виконання Паспорта бюджетної програми фінансування - до фінансового підрозділу Держзв'язку.
6. Здавання-приймання результатів робіт та їх впровадження
6.1. Приймання та оцінювання створеної за договором продукції проводиться Замовником згідно з умовами договору.
6.2. У разі необхідності результати виконання окремих проектів можуть бути розглянуті на засіданні НТР Держзв'язку.
6.3. Підрозділ-куратор роботи готує проект наказу про утворення приймальної комісії Замовника та організовує її роботу. До складу приймальної комісії уводяться:
представник (представники) підрозділу-куратора Держзв'язку;
представник відповідального підрозділу Держзв'язку;
представник юридичної служби Держзв'язку;
представник (представники) Виконавця;
представники фінансового підрозділу Держзв'язку та підрозділу Держзв'язку, відповідального за матеріально-технічне забезпечення (у разі якщо передбачається передача Виконавцем Замовнику основних засобів та інших необоротних матеріальних активів);
представник (представники) організації (організацій), де передбачається впровадження результатів роботи за договором, у разі якщо впровадження продукції передбачено договором.
До роботи приймальної комісії як експерти можуть бути залучені представники підприємств, наукових, науково-дослідних установ галузі зв'язку, що входять до сфери управління Мінтрансзв'язку, операторів (провайдерів) телекомунікацій тощо.
6.4. Головою приймальної комісії, як правило, призначається керівник підрозділу - куратора роботи або особа, що виконує його обов'язки.
6.5. Приймальна комісія заслуховує доповідь наукового керівника (відповідального виконавця) роботи за договором, розглядає надані звітні документи та результати виконаних робіт. Рішення приймальної комісії оформляється протоколом із зазначенням відповідності результатів виконаних робіт вимогам технічного завдання і пропозиціями щодо затвердження акта приймання продукції.
Один примірник оригіналу затвердженого акта про приймання етапу або роботи в цілому не пізніше ніж на другий день після його затвердження передається до фінансового підрозділу Держзв'язку для проведення розрахунків за дозволом керівника Держзв'язку. Другий примірник акта передається у встановленому порядку Виконавцю.
Анотований звіт та копія Акта про приймання роботи передаються до Відповідального підрозділу, де вони реєструються у спеціальному журналі.
6.6. Спецустаткування та матеріали здаються на склад Замовника за актом, до якого додаються копії первинних документів на його придбання, технічна документація, документи про гарантійні зобов'язання тощо.
6.7. Право власності на створену за договором продукцію належить Замовнику. Будь-яке використання Виконавцем створеної продукції може здійснюватися лише за погодженням із Замовником.
6.8. Створена за договором продукція зберігається підрозділом-куратором, який здійснює її впровадження (використання) залежно від призначення з урахуванням рекомендацій приймальної комісії і додержанням умов договору на виконання НДДКР та вимог чинних документів щодо прав на інтелектуальну власність.
Після завершення процедури приймання результатів НДДКР підрозділ-куратор розробляє та подає на затвердження керівництву Держзв'язку План заходів щодо подальшої реалізації результатів (додаток 23) (далі - План реалізації).(*) Копія затвердженого керівництвом Держзв'язку Плану реалізації передається відповідальному підрозділу для здійснення контролю за його виконанням.
---------------
(*) План реалізації не розробляється для НДДКР, предметом яких є розробка стандартів.
6.9. Заключні та проміжні звітні матеріали результатів роботи за рішенням Науково-технічної ради Держзв'язку, приймальної комісії Замовника за пропозиціями структурних підрозділів Замовника можуть надсилатися до зацікавлених міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, організацій для їх рецензування, підготовки пропозицій щодо використання результатів робіт та доцільності їх продовження. Результати окремих робіт можуть розглядатися на науково-технічних конференціях, семінарах тощо.
7. Припинення виконання НДДКР
7.1. За рішенням Замовника виконання договору може бути припинено, якщо сторони договору дійшли висновку щодо недоцільності подальшого виконання робіт за договором через неминучість одержання негативного результату, а також через втрату актуальності роботи, прийняття рішення про припинення фінансування або через інші причини.
7.2. У разі припинення виконання договору сторонами складається двосторонній акт з переліком робіт, які необхідно виконати, та строків їх виконання або способів використання Замовником одержаних проміжних результатів.
7.3. У разі припинення виконання НДДКР, що пройшла державну реєстрацію, Виконавець інформує про це орган державної реєстрації.
8. Заключні положення
8.1. Цей Порядок вводиться в дію наказом Держзв'язку та є обов'язковим для виконання суб'єктами з моменту його затвердження.
8.2. Усі пропозиції щодо внесення змін до цього Порядку письмово подаються до відповідального за науково-технічну політику підрозділу для розгляду, погодження та внесення змін в установленому порядку.
Начальник Управління
стратегії розвитку
телекомунікацій Держзв'язку


І.Шестак
Додаток 1
до Порядку організації,
фінансування,
супроводження виконання
робіт на створення та
передачу науково-технічної
продукції, затвердженого
наказом Держзв'язку
30.12.2009 N 296
(у редакції наказу
Держзв'язку
10.11.2010 N 179)
( v0179683-10 )
ДОГОВІР N ____
ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГ) НА СТВОРЕННЯ ТА ПЕРЕДАЧУ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ ЗА ДЕРЖАВНІ КОШТИ
____________________________ ___ ___________20__ р.
(місце укладення договору) (дата)
Державна адміністрація зв'язку в особі _____________________,
(посада,
__________________________________________________________________
прізвище, ім'я та по батькові)
що діє на підставі Положення про Державну адміністрацію зв'язку,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.09.2004
N 1264 (із змінами) (далі - Замовник), та ________________________
(інші документи,
__________________________________________________________________
що надають право на укладення договору,
__________________________________________________________________
номер, дата та інші необхідні реквізити)
з однієї сторони, і ______________________________________________
(найменування Виконавця)
в особі _________________________________________________________,
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)
що діє на підставі ______________________________________________,
(найменування документа,
__________________________________________________________________
номер і дата та інші необхідні реквізити)
(далі - Виконавець), з іншої сторони, разом - Сторони, уклали цей
договір про таке:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Виконавець зобов'язується у 20__ році надати Замовникові
послуги, зазначені в ____________________________________________,
(конкурсній документація,
__________________________________________________________________
Технічному завданні тощо)
а Замовник - прийняти і оплатити такі послуги за умови їх
своєчасного та у повному обсязі виконання.
1.2. Найменування послуги ___________________________________
1.3 Кількість послуг, які надаються за цим Договором ________
1.4. Обсяги закупівлі послуг можуть бути зменшені залежно від
реального фінансування видатків.
2. ЯКІСТЬ ПОСЛУГ
2.1. Виконавець повинен надати Замовнику послугу (послуги),
передбачену (передбачені) цим Договором, якість яких (якої)
відповідає умовам ________________________________________________
(конкурсної документації,
__________________________________________________________________
Технічного завдання тощо)
3. ЦІНА ДОГОВОРУ
3.1. Ціна Договору становить _________ (____________________)
(цифрами) (прописом)
гривень без податку на додану вартість (згідно з пунктом 5.1.22
Закону України від 03.04.97 N 168/97-ВР "Про податок на додану
вартість").
3.2. Ціна Договору може бути зменшена за взаємною згодою
Сторін.
__________________________________________________________________
(інші умови щодо ціни)
4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
4.1. Розрахунки проводяться шляхом:
оплати Замовником прийнятої науково-технічної продукції;
(*) або попередньої оплати, яка здійснюється на строк до
____________ 20__ р. у розмірі _________ ________________ гривень;
(цифрами) (прописом)
або поетапної оплати замовником науково-технічної продукції;
__________________________________________________________________
(інші умови і порядок здійснення оплати)
4.2. Усі платіжні документи за договором оформлюються з
дотриманням вимог законодавства.
5. УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ
5.1. Строк (термін) надання послуг __________________________
5.2. Місце надання послуг ___________________________________
6. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
6.1. Замовник зобов'язаний:
6.1.1. Приймати науково-технічну продукцію згідно з актом
приймання-передачі науково-технічної продукції;
6.1.2. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за надані
послуги відповідно до акта приймання-передачі науково-технічної
продукції;
__________________________________________________________________
(інші обов'язки)
6.2. Замовник має право:
6.2.1. У разі невиконання зобов'язань Виконавцем Замовник
достроково розірвати цей договір, повідомивши про це Виконавця у
строк __________________________________________________;
6.2.2. Контролювати хід виконання Виконавцем обов'язків у
строки, встановлені цим договором;
6.2.3. Зменшувати обсяг та номенклатуру послуг та загальну
вартість договору залежно від реального фінансування видатків. У
такому разі сторони вносять відповідні зміни до договору;
__________________________________________________________________
(інші права)
6.3. Виконавець зобов'язаний:
6.3.1. Забезпечити надання послуги (послуг) у строки,
встановлені цим договором;
6.3.2. Забезпечити надання послуг, якість яких відповідає
умовам, встановленим цим договором;
__________________________________________________________________
(інші обов'язки)
6.4. Виконавець має право:
6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за
надані послуги;
6.4.2. На дострокове надання послуг за письмовим погодженням
Замовника;
6.4.3. У разі невиконання зобов'язань Замовником Виконавець
має право достроково розірвати цей договір, повідомивши про це
Виконавця у строк _____________;
__________________________________________________________________
(інші права)
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх
зобов'язань за договором Сторони несуть відповідальність,
передбачену законами та договором.
7.2. Види порушень та санкції за них, установлені договором:
7.2.1. За порушення строків, визначених цим Договором,
Виконавець сплачує Замовнику пеню у розмірі облікової ставки
Національного банку України за кожен день прострочення.
__________________________________________________________________
(зазначаються інші види порушень та санкції за них)
8. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання
або неналежне виконання зобов'язань за договором у разі виникнення
обставин непереборної сили, які не існували під час укладання
договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа,
стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна, інша небезпечна подія).
8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за договором
унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна протягом
___ _________________________ днів з моменту їх виникнення
(календарних/робочих)
повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку
їх дії є довідка, яка видається __________________________________
(найменування органу,
__________________________________________________________________
уповноваженого видавати такі довідки)
8.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили
продовжується більш як ___________________ календарних днів, кожна
із сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір.
У такому разі Сторона, що ініціює розірвання Договору, не має
права вимагати від іншої Сторони відшкодування збитків. У разі
отримання попередньої оплати Виконавець повертає Замовнику кошти
протягом ___ _____________________ днів з дня розірвання цього
(календарних/робочих)
Договору.
9. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
9.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони
зобов'язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та
консультацій.
9.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності)
вирішуються у судовому порядку.
__________________________________________________________________
(інші умови)
10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
10.1. Договір набирає чинності з _____________ 20__ року і
діє до ____________ 20__ року.
10.2. Договір укладено і підписано у ___ примірниках, що
мають однакову юридичну силу.
11. ІНШІ УМОВИ
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
12. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
13. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН:
Замовник Виконавець
____________________________ ____________________________
(ідентифікаційний код) (ідентифікаційний код)
____________________________ ____________________________
(найменування) (найменування)
____________________________ ____________________________
(адреса) (адреса)
____________________________ ____________________________
(телефон) (телефон)
____________________________ ____________________________
(телефакс) (телефакс)
____________________________ ____________________________
(рахунок (рахунок у Державному
у Державному казначействі) казначействі або у банку)
____________ ____________
(підпис) (підпис)
М.П. М.П.
Розроблено Управлінням стратегії розвитку телекомунікацій
Начальник Управління стратегії
розвитку телекомунікацій (ПІДПИС) Ю.Каргаполов
_______________
(*) Заповнюється у випадках, якщо здійснення попередньої оплати за державні кошти передбачено чинним законодавством.
( Додаток 1 в редакції Наказу Державної адміністрації зв'язку N 179 від 10.11.2010 )
Додаток 2
Додаток 1
до договору
від "__" _____ 20__ р. N ___
__________________________________________________________________
(найменування організації-Виконавця)
ЗАТВЕРДЖЕНО ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
(найменування (міністерство, інший (найменування
організації- центральний орган організації-
Замовника) виконавчої влади, Виконавця)
організація, де
очікується впровадження
результатів робіт)
____________________ ____________________ ____________________
(посада: керівник, (посада: керівник, (посада: керівник,
заступник керівника) заступник керівника) заступник керівника)
____________________ ____________________ ____________________
(підпис, прізвище, (підпис, прізвище, (підпис, прізвище,
ініціали) ініціали) ініціали)
М.П. М.П. М.П.
"__" _______ 20__ р. "__" _______ 20__ р. "__" _______ 20__ р.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
на виконання робіт зі створення науково-технічної продукції
__________________________________________________________________
(назва науково-дослідної роботи)
Від Замовника Від Виконавця
Керівник підрозділу-куратора Науковий керівник
робіт (Головний конструктор)
______________________________ ______________________________
(посада) (посада)
______________________________ ______________________________
(підпис, прізвище, ініціали) (підпис, прізвище, ініціали)
ПОГОДЖЕНО
Керівник підрозділу,
відповідального
за стандартизацію(*)
______________________________
(посада)
______________________________
(підпис, прізвище, ініціали)
---------------
(*) У разі розробки проекту стандарту
1 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1 Повна назва роботи.
1.2 Назва Замовника.
1.3 Головний Виконавець.
1.4 Співвиконавці.
1.5 Перелік документів, на підставі яких виконується робота.
1.6 Планові терміни початку та закінчення робіт.
1.7 Джерело фінансування.
1.8 Порядок оформлення та подання Замовнику результатів
робіт.
2 ПРИЗНАЧЕННЯ ТА МЕТА СТВОРЕННЯ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
3 ОСНОВНІ ВИМОГИ
4 СКЛАД ТА ЕТАПИ ВИКОНАННЯ РОБОТИ
------------------------------------------------------------------
| N | Назва роботи | Чим | Строки |Організація- |
|етапу| (етапу) | закінчується | виконання | Виконавець |
| | | етап (звіт, | | |
| | | макет, | | |
| | |конструкторська| | |
| | | документація | | |
| | | тощо) | | |
|-----+--------------+---------------+-------------+-------------|
| | | | | |
------------------------------------------------------------------
5 ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТАЦІЇ
6 ПОРЯДОК КОНТРОЛЮ, ПРИЙМАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ
РОБІТ
УЗГОДЖЕНО
_______________________________ _______________________________
(посада керівника теми (посада керівника теми
організації-співвиконавця) організації-Виконавця)
_______________________________ _______________________________
(підпис) (прізвище, ініціали) (підпис) (прізвище, ініціали)
_______________________________ _______________________________
(дата) (дата)
_______________________________
(посада Виконавця)
_______________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
_______________________________
(дата)
_______________________________
(керівник підрозділу
стандартизації
організації-Виконавця(*))
_______________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
_______________________________
(дата)
_______________________________
(керівник підрозділу
метрологічної служби
організації-Виконавця(*))
_______________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
_______________________________
(дата)
---------------
(*) У разі необхідності
Додаток 3
Додаток 2
до договору
від "__" _____ 20__ р. N ___
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
виконання робіт за договором від "___" __________ 20__ р. N _____
__________________________________________________________________
(вид та назва роботи)
------------------------------------------------------------------
| N | Назва роботи |Чим закінчується | Строки | Кошторисна |
|етапу| (етапу) | етап (звіт, |виконання| вартість |
| | | макет, | | (гривень) |
| | | конструкторська | | |
| | | документація | | |
| | | тощо) | | |
|-----+----------------+-----------------+---------+-------------|
| 1 | | | | |
------------------------------------------------------------------
Від Виконавця: Від Замовника:
Керівник Керівник
_______________________________ _______________________________
(посада) (посада)
_______________________________ _______________________________
(підпис, прізвище, ініціали) (підпис, прізвище, ініціали)
М.П. М.П.
Керівник роботи Керівник підрозділу-куратора
_______________________________ _______________________________
(посада) (посада)
_______________________________ _______________________________
(підпис, прізвище, ініціали) (підпис, прізвище, ініціали)
Керівник планово-виробничого Керівник відповідального
(бухгалтерського) підрозділу підрозділу
_______________________________ _______________________________
(підпис, прізвище, ініціали) (посада)
_______________________________
(підпис, прізвище, ініціали)
Додаток 4
Додаток 3
до договору
від "__" _____ 20__ р. N ___
ПРОТОКОЛ ПОГОДЖЕННЯ
кошторисної вартості створення (передачі) науково-технічної продукції
__________________________________________________________________
(найменування продукції)
Ми, що нижче підписались, від Замовника, Державної
адміністрації зв'язку, ___________________________________________
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
та від Виконавця, ________________________________________________
(повне найменування організації-Виконавця)
_________________________________________________________________,
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
засвідчуємо, що сторони досягли угоди щодо кошторисної вартості
створення (передачі) науково-технічної продукції на суму
_____________________ (_________________________________) гривень.
(цифрами) (прописом)
Цей протокол є підставою для здійснення взаємних розрахунків
і платежів між Виконавцем і Замовником у межах договору від
"___" ____________ 20__ р. N _______.
Від Виконавця: Від Замовника:
_______________________________ _______________________________
(посада керівника організації) (посада керівника організації)
_______________________________ _______________________________
(підпис, прізвище, ініціали) (підпис, прізвище, ініціали)
М.П. М.П.
Керівник планово-виробничого Керівник підрозділу-куратора
(бухгалтерського) підрозділу
_______________________________ _______________________________
(посада) (посада)
_______________________________ _______________________________
(підпис, прізвище, ініціали) (підпис, прізвище, ініціали)
Додаток 5
(для бюджетних організацій)
Додаток 4
до договору
N ___ від "__" _____ 20__ р.
____________________________________
(найменування організації-виконавця)
КАЛЬКУЛЯЦІЯ КОШТОРИСНОЇ ВАРТОСТІ
__________________________________________________________________
(назва роботи)
Підстава для проведення робіт - договір від
"___" _____________ 20__ р N ___________.
Джерело фінансування - Державний бюджет України.
КПКВ ______________
Замовник - Державна адміністрація зв'язку
Строк виконання роботи: початок ___ ____________ 20__ р.
Закінчення ___ ____________ 20__ р.
------------------------------------------------------------------
| N | Стаття витрат | Всього на 20___ рік |у тому числі за|
| | | (гривень) | етапами |
| | | |---------------|
| | | | I |II |III|IV |
|----+---------------------+---------------------+---+---+---+---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|----+---------------------+---------------------+---+---+---+---|
|1. |Витрати на оплату | | | | | |
| |праці | | | | | |
|----+---------------------+---------------------+---+---+---+---|
|2. |Відрахування на | | | | | |
| |соціальне страхування| | | | | |
| |(___ відсотка коштів,| | | | | |
| |зазначених у | | | | | |
| |статті 1) | | | | | |
|----+---------------------+---------------------+---+---+---+---|
|3. |Матеріали (за прямим | | | | | |
| |розрахунком) | | | | | |
|----+---------------------+---------------------+---+---+---+---|
|4. |Витрати на службові | | | | | |
| |відрядження (за | | | | | |
| |прямим розрахунком) | | | | | |
|----+---------------------+---------------------+---+---+---+---|
|5. |Спецустаткування для | | | | | |
| |наукових | | | | | |
| |(експериментальних) | | | | | |
| |робіт (за прямим | | | | | |
| |розрахунком) | | | | | |
|----+---------------------+---------------------+---+---+---+---|
|6. |Витрати на роботи, | | | | | |
| |які виконуються | | | | | |
| |сторонніми | | | | | |
| |організаціями (до | | | | | |
| |40 відсотків коштів, | | | | | |
| |зазначених у | | | | | |
| |статті 9) | | | | | |
|----+---------------------+---------------------+---+---+---+---|
|7. |Інші витрати (до | | | | | |
| |15 відсотків коштів, | | | | | |
| |зазначених у | | | | | |
| |статті 1, в тому | | | | | |
| |числі експертиза - до| | | | | |
| |3 відсотків коштів, | | | | | |
| |зазначених у | | | | | |
| |статті 9) | | | | | |
|----+---------------------+---------------------+---+---+---+---|
|8. |Накладні витрати (до | | | | | |
| |50 відсотків коштів, | | | | | |
| |зазначених у | | | | | |
| |статті 1) | | | | | |
|----+---------------------+---------------------+---+---+---+---|
|9. |Кошторисна вартість | | | | | |
------------------------------------------------------------------
Від Виконавця: Від Замовника:
Керівник роботи Керівник підрозділу-куратора
_______________________________ _______________________________
(посада) (посада)
________ ______________________ ________ ______________________
(підпис) (прізвище, ініціали) (підпис) (прізвище, ініціали)
Керівник планово-виробничого Керівник відповідального
(бухгалтерського) підрозділу підрозділу
________ ______________________ ________ ______________________
(підпис) (прізвище, ініціали) (підпис) (прізвище, ініціали)
М.П. М.П.
Додаток 6
(для госпрозрахункових
організацій)
Додаток 5
до договору
N ___ від "__" _____ 20__ р.
__________________________________________________________________
(Назва організації (підприємства) - виконавця НДДКР)
КАЛЬКУЛЯЦІЯ КОШТОРИСНОЇ ВАРТОСТІ
НДДКР _______________________________________________________
(назва)
__________________________________________________________________
(код і номер державної реєстрації)
Підстава для проведення роботи ______________________________
Джерело фінансування ________________________________________
Замовник ____________________________________________________
Термін виконання роботи: початок ________ закінчення ________
------------------------------------------------------------------
| Код | Стаття витрат |Усього| у тому |у тому числі за|
| | Назва | | числі на | етапами |
| | | | поточний |---------------|
| | | | рік | I |II |III|IV |
| | | |/тис.грн./| | | | |
|-------+----------------------+------+----------+---+---+---+---|
| 01 |Сировина, основні і | | | | | | |
| |допоміжні матеріали, | | | | | | |
| |купівельні | | | | | | |
| |напівфабрикати для | | | | | | |
| |виконання НДДКР | | | | | | |
|-------+----------------------+------+----------+---+---+---+---|
| 02 |Комплектуючі вироби та| | | | | | |
| |спецустаткування для | | | | | | |
| |наукових | | | | | | |
| |(експериментальних) | | | | | | |
| |робіт | | | | | | |
|-------+----------------------+------+----------+---+---+---+---|
| 03 |Заробітна плата та | | | | | | |
| |інші витрати | | | | | | |
| |працівникам науково- | | | | | | |
| |технічної організації | | | | | | |
| |(підприємства), які | | | | | | |
| |безпосередньо беруть | | | | | | |
| |участь у виконанні | | | | | | |
| |НДДКР | | | | | | |
|-------+----------------------+------+----------+---+---+---+---|
| 04 |Відрахування на | | | | | | |
| |соціальні заходи | | | | | | |
| |працівників науково- | | | | | | |
| |технічної організації | | | | | | |
| |(підприємства), які | | | | | | |
| |безпосередньо беруть | | | | | | |
| |участь у виконанні | | | | | | |
| |НДДКР | | | | | | |
|-------+----------------------+------+----------+---+---+---+---|
| 05(*) |Інші виробничі | | | | | | |
| |витрати, які можуть | | | | | | |
| |бути безпосередньо | | | | | | |
| |віднесені до | | | | | | |
| |конкретного об'єкта | | | | | | |
| |витрат | | | | | | |
|-------+----------------------+------+----------+---+---+---+---|
|06(***)|Оплата праці, | | | | | | |
| |відрахування на | | | | | | |
| |соціальні заходи й | | | | | | |
| |медичне страхування | | | | | | |
| |апарату управління | | | | | | |
| |структурними | | | | | | |
| |підрозділами науково- | | | | | | |
| |технічної організації | | | | | | |
| |(підприємства), які | | | | | | |
| |безпосередньо беруть | | | | | | |
| |участь у виконанні | | | | | | |
| |НДДКР | | | | | | |
|-------+----------------------+------+----------+---+---+---+---|
| 07 |Витрати на оплату | | | | | | |
| |службових відряджень | | | | | | |
| |персоналу структурних | | | | | | |
| |підрозділів науково- | | | | | | |
| |технічної організації | | | | | | |
| |(підприємства), які | | | | | | |
| |безпосередньо беруть | | | | | | |
| |участь у виконанні | | | | | | |
| |НДДКР | | | | | | |
|-------+----------------------+------+----------+---+---+---+---|
| 08 |Витрати на опалення, | | | | | | |
| |освітлення, | | | | | | |
| |водопостачання, | | | | | | |
| |водовідведення та | | | | | | |
| |інше утримання | | | | | | |
| |виробничих приміщень, | | | | | | |
| |пов'язані з | | | | | | |
| |виконанням наукових | | | | | | |
| |(експериментальних) | | | | | | |
| |робіт | | | | | | |
|-------+----------------------+------+----------+---+---+---+---|
| 09 |Витрати на | | | | | | |
| |обслуговування | | | | | | |
| |виробничого процесу | | | | | | |
|-------+----------------------+------+----------+---+---+---+---|
| 10 |Інші загальновиробничі| | | | | | |
| |витрати | | | | | | |
|-------+----------------------+------+----------+---+---+---+---|
|11(***)|Витрати на службові | | | | | | |
| |відрядження і | | | | | | |
| |утримання апарату | | | | | | |
| |управління та іншого | | | | | | |
| |загальногосподарського| | | | | | |
| |персоналу науково- | | | | | | |
| |технічної організації | | | | | | |
| |(підприємства) | | | | | | |
|-------+----------------------+------+----------+---+---+---+---|
|12(***)|Витрати на зв'язок | | | | | | |
|-------+----------------------+------+----------+---+---+---+---|
|13(***)|Інші витрати загально-| | | | | | |
| |господарського | | | | | | |
| |призначення | | | | | | |
|-------+----------------------+------+----------+---+---+---+---|
| |Усього витрат | | | | | | |
|-------+----------------------+------+----------+---+---+---+---|
| |Прибуток(**) | | | | | | |
|-------+----------------------+------+----------+---+---+---+---|
| |Кошторисна вартість | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
Від Виконавця: Від Замовника:
Керівник роботи Керівник підрозділу-куратора
_______________________________ _______________________________
(посада) (посада)
________ ______________________ ________ ______________________
(підпис) (прізвище, ініціали) (підпис) (прізвище, ініціали)
Керівник планово-виробничого Керівник відповідального
(бухгалтерського) підрозділу підрозділу
________ ______________________ ________ ______________________
(підпис) (прізвище, ініціали) (підпис) (прізвище, ініціали)
М.П. М.П.
---------------
(*) Обсяг витрат на роботи, що виконують сторонні організації, погоджується з Замовником.
(**) Планується у % відношенні від собівартості власних витрат для НДДКР за згодою Замовника робіт.
(***) Витрати за статтями "Адміністративні витрати", "Витрати на збут", "Інші операційні витрати" визначаються організацією - виконавцем господарського договору за погодженням з Замовником в % відношенні до обсягів на оплату праці основних виконавців проекту.
( Додаток 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної адміністрації зв'язку N 179 від 10.11.2010 )
Додаток 7
Додаток 6
до договору
N ___ від "__" _____ 20__ р.
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до калькуляції кошторисної вартості робіт
Пояснювальна записка повинна містити обґрунтування статей кошторису з наведенням детальних розрахунків витрат:
1. Витрати на оплату праці:
- необхідна кількість виконавців, їх посади, наукові звання;
- кількість запланованих людино-місяців щодо кожного виконавця і кожного етапу роботи.
2. Оплата праці, відрахування на соціальні заходи й медичне страхування апарату управління структурними підрозділами науково-технічної організації (підприємства), які безпосередньо беруть участь у виконанні НДДКР.
3. Кількість необхідних матеріалів.
4. Витрати на опалення, освітлення, водопостачання, водовідведення та інше утримання виробничих приміщень, пов'язані з виконанням наукових (експериментальних) робіт.
5. Витрати на службові відрядження:
- мета;
- кількість відряджень;
- кількість відряджених;
- тривалість відрядження;
- пункт відрядження.
6. Витрати на спецустаткування для наукових (експериментальних) робіт:
- необхідність спецустаткування для проведення робіт;
- стислий опис пристрою, стенда чи системи, для яких потрібне устаткування.
7. Витрати на роботи, що виконуються іншими організаціями:
- необхідність залучення співвиконавців;

................
Перейти до повного тексту