- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
економічного розвитку і торгівлі
N 1015 від 14.09.2012 )
Про внесення змін до Інструкції з діловодства у Міністерстві економіки України
З метою забезпечення здійснення оперативного розгляду кореспонденції в Міністерстві
НАКАЗУЮ:
1. Унести до Інструкції з діловодства у Міністерстві економіки України, затвердженої наказом Міністерства економіки України від 27.03.98
N 36, зі змінами, зміни, що додаються.
2. Першим заступникам та заступникам Міністра, департаменту забезпечення роботи Міністра, департаменту документального забезпечення додержуватися установлених вимог щодо порядку розгляду кореспонденції.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Царенка О.М.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економіки України
23.08.2007 N 277
ЗМІНИ,
що вносяться до Інструкції з діловодства у Міністерстві економіки України ( v0036200-98 )
1. У тексті Інструкції та додатках до неї слова "управління документального забезпечення", "перше управління", "відділ організації роботи колегії та контролю" у всіх відмінках замінити словами "департамент документального забезпечення", "режимно-секретний відділ", "відділ контролю за строками та дисципліною виконання доручень органів державної влади" у відповідному відмінку.
2. Пункт 3.2.4 викласти в такій редакції:
"3.2.4. Усі документи, що надходять до Міністерства, підлягають попередньому розгляду.
Попередній розгляд документів здійснюється працівниками департаменту документального забезпечення.
Метою попереднього розгляду документів є визначення необхідності реєстрації документів, розподіл їх для розгляду між Міністром, його заступниками та структурними підрозділами відповідно до розподілу обов'язків та компетенції.
На розгляд Міністрові подаються документи згідно з додатком 17.
Заступникові Міністра, що здійснює керівництво центральним апаратом Міністерства, на розгляд подаються, як правило, звернення та запити народних депутатів, адресовані Міністерству, документи, що стосуються роботи центрального апарату Міністерства, а також у яких порушуються питання, що належать до компетенції безпосередньо підпорядкованих йому структурних підрозділів.
Іншим заступникам Міністра на розгляд передаються документи, що надійшли від вищих, центральних та місцевих органів влади, у яких порушуються питання, що належать до їх компетенції згідно з розподілом обов'язків чи компетенції підпорядкованих їм структурних підрозділів, а також документи, у яких звертаються особисто до заступників Міністра, чи запрошення щодо особистої їх участі в нарадах, конференціях інших зібраннях.
Кореспонденція, виконання якої не потребує рішення керівництва Міністерства, а також інформаційного характеру направляється безпосередньо до департаментів.
Безпосередньо до відділів направляються листи - відповіді на листи-запити Міністерства, на номери яких є посилання у листах-відповідях, листи, безпосередньо адресовані відділам, а також що містять інформацію щодо доручення Кабінету Міністрів України, головного виконавця якого у Міністерстві уже визначено на рівні відділів.
Міністром при розгляді кореспонденції, як правило, визначається відповідний заступник Міністра, до компетенції якого згідно з розподілом обов'язків належить порушене в документі питання, чи структурний підрозділ, безпосередньо підпорядкований Міністрові.
................Перейти до повного тексту