|
|
|
|
|
|
|
|
розробка проектно- кошторисної документації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
здійснення реконструкції та капітального ремонту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
прийняття об'єкта в експлуатацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість ліжок/ кв. метрів |
450/2707 |
|
|
|
450/ 2707 |
|
капітальний ремонт комунальної міської дитячої клінічної лікарні, м. Львів, вул. П. Орлика, 4 |
Управління охорони здоров'я Львівської міської ради |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
10,3 |
2,4 |
2,5 |
2,9 |
2,5 |
|
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
10,3 |
2,4 |
2,5 |
2,9 |
2,5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
розробка проектно- кошторисної документації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
здійснення капітального ремонту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
прийняття об'єкта в експлуатацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
амбулаторний прийом травмованих на добу/ кв. метрів |
50/353 |
50/ 353 |
|
|
|
|
ремонт комунальної 5-ї міської клінічної поліклініки, м. Львів, вул. Виговського, 32 |
Управління охорони здоров'я Львівської міської ради |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
0,1 |
0,1 |
|
|
|
|
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
0,1 |
0,1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
здійснення ремонту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
прийняття об'єкта в експлуатацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість ліжок/ кв. метрів |
410/4800 |
|
|
|
410/ 4800 |
|
капітальний ремонт комунальної інфекційної клінічної лікарні, м. Львів, вул. Пекарська, 54 |
Управління охорони здоров'я Львівської міської ради |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
6,4 |
0,4 |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
|
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
6,4 |
0,4 |
2 |
2 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
розробка проектно- кошторисної документації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
здійснення капітального ремонту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
прийняття об'єкта в експлуатацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
санітарний автотранспорт, кількість |
5 |
5 |
|
|
|
|
закупівля спеціалізованого санітарного автотранспорту з медичним обладнанням (реанімобілі) |
|
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
|
|
|
|
|
|
інші джерела |
3,0 |
3,0 |
|
|
|
|
разом |
3,0 |
3,0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
закупівля для центральних районних лікарень стаціонарних та пересувних радіостанцій |
Головне управління охорони здоров'я Львівської ОДА |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
0,8 |
0,8 |
|
|
|
|
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
0,8 |
0,8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
закупівля оснащення для програмно- інформаційної медичної бази центральних районних лікарень |
Головне управління охорони здоров'я Львівської ОДА |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
0,1 |
0,1 |
|
|
|
|
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
0,1 |
0,1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
закупівля апаратного та програмного забезпечення для диспетчерських служб, пунктів та відділень екстреної медичної допомоги центральних районних лікарень |
Головне управління охорони здоров'я Львівської ради |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
0,1 |
0,1 |
|
|
|
|
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
0,1 |
0,1 |
|
|
|
|
|
кількість ліжок |
300 |
|
|
|
|
300 |
будівництво клініки Дніпропетровської державної медичної академії |
МОЗ, Управління справами, Управління медичного забезпечення Євро-2012, міжнародної діяльності та євроінтеграції |
державний бюджет |
75,2 |
3,4 |
34,5 |
34,5 |
2,8 |
|
місцеві бюджети |
|
|
|
|
|
|
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
75,2 |
3,4 |
34,5 |
34,5 |
2,8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
розробка проектно- кошторисної документації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
здійснення будівництва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
прийняття об'єкта в експлуатацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ліжок/ кв. метрів |
300/5000 |
|
|
|
300/ 5000 |
|
реконструкція та оснащення медичним обладнанням міської клінічної лікарні N 21, м. Дніпропетровськ, вул. Канатна, 17 |
Управління охорони здоров'я Дніпропетровської міської ради |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
7,6 |
2,5 |
1,3 |
1,3 |
2,5 |
|
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
7,6 |
2,5 |
1,3 |
1,3 |
2,5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
розробка проектно- кошторисної документації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
здійснення реконструкції |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
оснащення обладнанням та устаткуванням |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
прийняття об'єкта в експлуатацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
430/10000 |
|
|
|
430/ 10000 |
|
реконструкція та оснащення медичним обладнанням Клінічного об'єднання швидкої медичної допомоги, м. Дніпропетровськ, вул. Свердлова, 65 |
Управління охорони здоров'я Дніпропетровської міської ради |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
30,9 |
2,0 |
10,9 |
8,0 |
10,0 |
|
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
30,9 |
9 |
10,9 |
8 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
розробка проектно- кошторисної документації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
здійснення реконструкції |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
оснащення обладнанням та устаткуванням |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
прийняття об'єкта в експлуатацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
170/1000 |
|
|
|
170/ 1000 |
|
реконструкція та оснащення медичним обладнанням міської клінічної лікарні N 16, м. Дніпропетровськ, вул. Героїв Сталінграда, 19 |
Управління охорони здоров'я Дніпропетровської міської ради |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
7,5 |
0,5 |
2,0 |
3,0 |
2,0 |
|
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
7,5 |
0,5 |
2,0 |
3,0 |
2,0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
розробка проектно- кошторисної документації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
здійснення реконструкції |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
оснащення обладнанням та устаткуванням |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
прийняття об'єкта в експлуатацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість ліжок/ кв. метрів |
310/3200 |
|
|
|
310/ 3200 |
|
капітальний ремонт та оснащення медичним обладнанням міської клінічної лікарні N 7, м. Дніпропетровськ, вул. Філософська, 62 |
Управління охорони здоров'я Дніпропетровської міської ради |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
173 |
0,2 |
3,1 |
7,0 |
7,0 |
|
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
17,3 |
0,2 |
3,1 |
7 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
розробка проектно- кошторисної документації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
здійснення капітального ремонту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
оснащення обладнанням та устаткуванням |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
прийняття об'єкта в експлуатацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість автомобілів |
17 |
|
2 |
7 |
8 |
|
закупівля санітарного автотранспорту для закладів охорони здоров'я |
Головне управління охорони здоров'я Дніпропетровської ОДА |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
11,6 |
|
1,2 |
4,0 |
6,4 |
|
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
11,6 |
|
1,2 |
4 |
6,4 |
|
|
кількість обладнання |
250 |
21 |
60 |
129 |
40 |
|
закупівля медичного обладнання для закладів охорони здоров'я |
Головне управління охорони здоров'я Дніпропетровської ОДА |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
5,1 |
1,2 |
0,8 |
2,7 |
0,4 |
|
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
5,1 |
1,2 |
0,8 |
2,7 |
0,4 |
|
|
кв. метрів |
1325 |
|
|
1325 |
|
|
реконструкція обласного бюро судово-медичної експертизи |
Головне управління охорони здоров'я Дніпропетровської ОДА |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
11,5 |
|
3,7 |
7,8 |
|
|
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
11,5 |
|
3,7 |
7,8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
розробка проектно- кошторисної документації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
здійснення реконструкції |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
прийняття об'єкта в експлуатацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість ліжок/ кв. метрів |
450/7500 |
|
|
|
450/ 7500 |
|
будівництво клініки Харківського державного медичного університету |
МОЗ, Управління справами, Управління медичного забезпечення Євро-2012, міжнародної діяльності та євроінтеграції |
державний бюджет |
73,4 |
5,8 |
22,0 |
41,0 |
4,6 |
|
місцеві бюджети |
|
|
|
|
|
|
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
73,4 |
5,8 |
22,0 |
41,0 |
4,6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
розробка проектно- кошторисної документації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
здійснення будівництва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
прийняття об'єкта в експлуатацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
535/29000 |
|
|
|
|
535/ 29000 |
капітальний ремонт міської клінічної багатопрофільної лікарні N 17, просп. Московський, 195 |
управління охорони здоров'я Харківської міської ради |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
2,6 |
0,4 |
0,5 |
0,4 |
0,8 |
0,5 |
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
2,6 |
0,4 |
0,5 |
0,4 |
0,8 |
0,5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
розробка проектно- кошторисної документації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
здійснення капітального ремонту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
прийняття об'єкта в експлуатацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1000/36413 |
|
|
|
|
1000/ 36413 |
капітальний ремонт Харківської міської клінічної лікарні швидкої та невідкладної медичної допомоги імені професора А.І. Мещанінова, пров. Балакірева, 3-а |
управління охорони здоров'я Харківської міської ради |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
2,6 |
0,4 |
0,4 |
0,5 |
0,8 |
0,5 |
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
2,6 |
0,4 |
0,4 |
0,5 |
0,8 |
0,5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
розробка проектно- кошторисної документації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
здійснення капітального ремонту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
прийняття об'єкта в експлуатацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
860/50176 |
|
|
|
|
860/ 50176 |
капітальний ремонт обласної клінічної лікарні, просп. Правди, 13 |
Головне управління охорони здоров'я Харківської ОДА |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
9,2 |
2,0 |
1,0 |
1,0 |
4,9 |
0,3 |
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
9,2 |
2 |
1 |
1 |
4,9 |
0,3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
розробка проектно- кошторисної документації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
здійснення капітального ремонту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
прийняття об'єкта в експлуатацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість ліжок/ кв. метрів |
420/26514 |
|
|
|
|
420/ 26514 |
капітальний ремонт обласного клінічного центру урології та нефрології, просп. Московський, 195 |
Головне управління охорони здоров'я Харківської ОДА |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
5,3 |
1,0 |
0,5 |
0,5 |
3,0 |
0,3 |
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
5,3 |
1 |
0,5 |
0,5 |
3 |
0,3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
розробка проектно- кошторисної документації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
здійснення капітального ремонту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
прийняття об'єкта в експлуатацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
терміни виконання |
2008-2012 |
01.07. |
|
|
|
01.04. |
будівництво клініки Одеського державного медичного університету |
МОЗ, Управління справами, Департамент кадрової політики, освіти і науки, Департамент економіки і фінансової політики, Управління медичного забезпечення Євро-2012, міжнародної діяльності та євроінтеграції |
державний бюджет |
50,0 |
23,5 |
8,0 |
8,0 |
7,0 |
3,5 |
місцеві бюджети |
|
|
|
|
|
|
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
50,0 |
23,5 |
8,0 |
8,0 |
7,0 |
3,5 |
|
|
|
01.08. |
|
|
|
|
розробка проектно- кошторисної документації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
терміни виконання |
|
01.08. |
|
|
|
01.03. |
здійснення будівництва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
01.04. |
прийняття об'єкта в експлуатацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість виїздів бригад на рік/ кв. метрів |
40200/110700 |
|
|
|
40200/ 110700 |
|
будівництво нової станції швидкої допомоги, травматологічної допомоги, допомоги з інфекційних захворювань, Фонтанська дорога, 110 |
Управління охорони здоров'я Одеської міської ради |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
50,0 |
25,0 |
15,0 |
5,0 |
5,0 |
|
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
50,0 |
25 |
15 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
розробка проектно- кошторисної документації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
здійснення будівництва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
прийняття об'єкта в експлуатацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість щорічних відвідувань/ кв. метрів |
16000/245 |
|
|
16000/ 245 |
|
|
реконструкція та капітальний ремонт приміщень приймального відділення міської лікарні N 8, Фонтанська дорога, 110 |
Управління охорони здоров'я Одеської міської ради |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
2,6 |
|
1,8 |
0,8 |
|
|
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
2,6 |
|
1,8 |
0,8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
розробка проектно- кошторисної документації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
здійснення реконструкції та капітального ремонту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
прийняття об'єкта в експлуатацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість робочих місць диспетчерів/ кв. метрів |
5/1520 |
|
|
|
5/1520 |
|
будівництво центральної диспетчерської міської станції швидкої медичної допомоги, пров. Валеховський, 10 |
Управління охорони здоров'я Одеської міської ради |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
9,0 |
|
5,0 |
2,0 |
2,0 |
|
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
9,0 |
|
5 |
2 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
розробка проектно- кошторисної документації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
здійснення будівництва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
прийняття об'єкта в експлуатацію |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість автомобілів |
25 |
|
10 |
8 |
7 |
|
закупівля спеціалізованого автотранспорту та його оснащення |
Управління охорони здоров'я Одеської міської ради |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
12,5 |
|
5,0 |
4,0 |
3,5 |
|
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
12,5 |
|
5 |
4 |
3,5 |
|
|
кількість закладів |
17 |
|
|
|
|
17 |
оснащення обладнанням та проведення ремонту лікувальних закладів, які будуть надавати медичну допомогу учасникам та гостям Чемпіонату |
Управління охорони здоров'я та медицини катастроф Одеської ОДА |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
15,4 |
2,7 |
1,8 |
1,7 |
8,4 |
0,8 |
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
15,4 |
2,7 |
1,8 |
1,7 |
8,4 |
0,8 |
|
реанімобілі/ устаткування, кількість |
600/120 |
|
0/120 |
100/0 |
300/0 |
200/0 |
забезпечення своєчасності медичної допомоги під час проведення Чемпіонату, зокрема в містах, в яких відбуватимуться матчі Чемпіонату |
МОЗ, Управління медичного забезпечення Євро-2012, міжнародної діяльності та євроінтеграції, Департамент економіки і фінансової політики, Управління супроводу державних програм та тендерних процедур |
державний бюджет |
309,6 |
|
9,6 |
50 |
150 |
100 |
місцеві бюджети |
|
|
|
|
|
|
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
разом |
309,6 |
|
9,6 |
50 |
150 |
100 |
|
кількість устаткування |
|
|
120 |
|
|
|
закупівля устаткування для моделювання невідкладних станів та відпрацювання практичних навичок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
терміни проведення навчально- тренувальної підготовки |
2009-2012 |
|
01.09. |
|
|
01.03. |
проведення навчально- тренувальної підготовки студентів та медичних працівників з 01.09.2009 по 01.03.2012 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість автомобілів |
|
|
|
100 |
300 |
200 |
закупівля реанімобілів для центральних районних лікарень на шляхах пересування уболівальників і туристів, закладів охорони здоров'я в приймаючих містах, адміністративних центрів регіонів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Медичні пункти/ амбулаторії, кількість |
30 |
|
|
|
|
30 |
Організація роботи медичних пунктів/амбулаторій в місцях перетину державного кордону автомобільних доріг міжнародного значення, морських портах |
МОЗ, Управління медичного забезпечення Євро-2012, міжнародної діяльності та євроінтеграції, МОЗ Автономної Республіки Крим, управління охорони здоров'я обласних, Київської і Севастопольської міських держадміністрацій |
в межах поточного фінансування |
|
|
|
|
|
|
|
Медичні пункти, кількість |
20 |
|
|
|
|
20 |
Організація роботи медичних пунктів в аеропортах міст Дніпропетровська, Донецька, Києва, Львова, Одеси, Харкова та інших міста, в яких функціонують цивільні аеропорти |
МОЗ, Управління медичного забезпечення Євро-2012, міжнародної діяльності та євроінтеграції, МОЗ Автономної Республіки Крим, управління охорони здоров'я обласних, Київської і Севастопольської міських держадміністрацій |
в межах поточного фінансування |
|
|
|
|
|
|
|
Медичні пункти залізничних та автобусних вокзалів, кількість |
54 |
|
|
|
|
54 |
Організація роботи медичних пунктів на залізничних та автобусних вокзалах, зокрема міст Дніпропетровська, Донецька, Києва, Львова, Одеси, Харкова, Сімферополя |
МОЗ, Управління медичного забезпечення Євро-2012, міжнародної діяльності та євроінтеграції, МОЗ Автономної Республіки Крим, управління охорони здоров'я обласних, Київської і Севастопольської міських держадміністрацій |
В межах поточного фінансування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Організація роботи медичних пунктів в готелях міст Дніпропетровська, Донецька, Києва, Львова, Одеси, Харкова |
МОЗ, Управління медичного забезпечення Євро-2012, міжнародної діяльності та євроінтеграції головні управління охорони здоров'я Дніпропетровської, Донецької, Львівської, Харківської, управління охорони здоров'я та медицини катастроф Одеської обласних, Головне управління охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської міської держадміністрацій |
В межах поточного фінансування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
оснащення медичним обладнанням установ державної санітарно- епідеміологічної служби |
МОЗ, Департамент державного санітарно- епідеміологічного нагляду, Департамент економіки і фінансової політики. Управління супроводу державних програм та тендерних процедур |
державний бюджет |
65,4 |
|
20,3 |
16,6 |
25,4 |
3,1 |
місцеві бюджети |
|
|
|
|
|
|
інші джерела |
|
|
|
|
|
|
Разом |
65,4 |
|
20,3 |
16,6 |
25,4 |
3,1 |
|
кількість обладнання |
14 |
|
|
|
14 |
|
закупівля медичного обладнання для закладів державної санітарно- епідеміологічної служби Дніпропетровської області |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість обладнання |
36 |
|
12 |
13 |
8 |
3 |
закупівля медичного обладнання для закладів державної санітарно- епідеміологічної служби Донецької області |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість обладнання |
84 |
|
61 |
12 |
7 |
4 |
закупівля медичного обладнання для закладів державної санітарно- епідеміологічної служби м. Києва |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість/ найменувань обладнання |
60/87 |
|
20/25 |
20/25 |
20/37 |
|
закупівля медичного обладнання для закладів державної санітарно- епідеміологічної служби Одеської області |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість обладнання |
10 |
|
3 |
4 |
3 |
|
закупівля медичного обладнання для закладів державної санітарно- епідеміологічної служби Харківської області |
|
|
|
|
|
|
|
|
13. Будівництво, реконструкція, ремонт ліній електропередачі |
|
|
|
|
|
|
|
заходів в межах компетенції МОЗ не передбачається |
|
|
|
|
|
|
|
|
14. Створення оптимальних умов для роботи засобів масової інформації та журналістів на основі впровадження найсучасніших інформаційно- телекомунікаційних технологій |
|
|
|
|
|
|
|
заходів в межах компетенції МОЗ не передбачається |
|
|
|
|
|
|
|
|
15. Будівництво, реконструкція та створення у мм. Києві, Донецьку, Львові, Дніпропетровську, Одесі, Харкові та на прилеглих до них територіях, у населених пунктах за маршрутами руху учасників Чемпіонату і туристів належної інфраструктури, розроблення спеціальних туристичних маршрутів |
довідкова інформація, кількість регіонів |
27 |
|
27 |
|
|
|
1. розробити та подати до МКТ довідкову інформацію щодо закладів охорони здоров'я в приймаючих містах та за маршрутами руху учасників Чемпіонату і туристів до 01.06.2009 |
МОЗ, Управління медичного забезпечення Євро-2012, міжнародної діяльності та євроінтеграції, МОЗ Автономної Республіки Крим, управління охорони здоров'я обласних, Київської і Севастопольської міських держадміністрацій |
В межах поточного фінансування |
|
|
|
|
|
|
|
термін виконання |
|
|
01.06. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
термін виконання |
відповідно до графіків будівництва та реконструкції |
|
|
|
|
|
2. здійснення державної санітарно- епідеміологічної експертизи та видання її висновків про ці об'єкти будівництва та реконструкції в терміновому порядку відповідно до законодавства |
МОЗ, Департамент державного санітарно- епідеміологічного нагляду |
В межах поточного фінансування |
|
|
|
|
|
|
16. Проведення необхідних робіт з реставрації та ремонту будівель театрів, музеїв, національних заповідників, парків культури і відпочинку у містах, в яких проводитимуться матчі Чемпіонату, а також у містах і селах, розташованих на маршрутах руху учасників Чемпіонату і туристів |
термін виконання |
відповідно до графіків будівництва та реконструкції |
|
|
|
|
|
здійснення державної санітарно- епідеміологічної експертизи та видання її висновків про ці об'єкти будівництва та реконструкції в терміновому порядку відповідно до законодавства |
МОЗ, Департамент державного санітарно- епідеміологічного нагляду |
В межах поточного фінансування |
|
|
|
|
|
|
17. Забезпечення випуску сувенірної продукції з національною символікою, путівників, географічних карт (різними мовами) та їх розповсюдження |
|
|
|
|
|
|
|
заходів в межах компетенції МОЗ не передбачається |
|
|
|
|
|
|
|
|
18. Забезпечення належної підготовки національної збірної України з футболу |
|
відповідно до графіка проведення зборів |
|
|
|
|
|
медичний супровід проведення навчально- тренувальних зборів відповідно до графіка їх проведення |
Управління медичного забезпечення Євро-2012, міжнародної діяльності та євроінтеграції, Український центр спортивної медицини |
В межах поточного фінансування |
|
|
|
|
|
|
|
терміни виконання |
відповідно до графіка проведення матчів |
|
|
|
|
|
медичне забезпечення відповідно до затверджених медичних планів під час проведення товариських та офіційних матчів |
МОЗ, Управління медичного забезпечення Євро-2012, міжнародної діяльності та євроінтеграції, головні управління охорони здоров'я Дніпропетровської, Донецької, Львівської, Харківської, управління охорони здоров'я та медицини катастроф Одеської обласних, Головне управління охорони здоров'я та медичного забезпечення КМДА, Український центр спортивної медицини |
В межах поточного фінансування |
|
|
|
|
|
|
19. Створення атмосфери футбольного свята, зокрема шляхом монтажу великих телевізійних екранів у всіх обласних центрах, на курортах, у місцях масового відпочинку, фан-зонах |
|
|
|
|
|
|
|
медичне забезпечення масових заходів, в тому числі відповідно до затверджених медичних планів під час проведення товариських та офіційних матчів |
МОЗ, МОЗ Автономної Республіки Крим, управління охорони здоров'я обласних, Київської і Севастопольської міських держадміністрацій |
В межах поточного фінансування |
|
|
|
|
|
|
20. Забезпечення проведення підготовки та перепідготовки у вищих навчальних закладах стюартів, волонтерів, працівників сфери обслуговування, медичних працівників та працівників правоохоронних органів |
терміни проведення |
|
|
з 01.09. |
|
|
по 01.03. |
підготовка та перепідготовка медичних працівників за програмами МОН підготовки та проведення Чемпіонату в мм. Дніпропетровську, Донецьку, Києві, Львові, Одесі та Харкові з 01.09.2009 до 01.03.2012 |
МОЗ, Департамент кадрової політики, освіти та науки, Головні управління охорони здоров'я Дніпропетровської, Донецької, Львівської, Харківської, управління охорони здоров'я та медицини катастроф Одеської обласних, Головне управління охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської міської держадміністрацій |
В межах поточного фінансування |
|
|
|
|
|
|
21. Створення організаційних та правових умов для залучення інвестицій |
термін виконання |
|
01.09. |
|
|
|
|
визначити перелік та схеми розміщення об'єктів медичної інфраструктури та подати до Національного агентства з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року до 01.09.2008 |
МОЗ, Управління медичного забезпечення Євро-2012, міжнародної діяльності та євроінтеграції, головні управління охорони здоров'я Дніпропетровської, Донецької, Львівської, Харківської, управління охорони здоров'я та медицини катастроф Одеської обласних, Головне управління охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської міської держадміністрацій |
В межах поточного фінансування |
|
|
|
|
|
|
Разом за програмою |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2783,7 |
175,0 |
893,7 |
803,1 |
763,3 |
142,5 |
У тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний бюджет |
824,4 |
50,5 |
191,4 |
247,1 |
211,8 |
123,6 |
місцеві бюджети |
1950,3 |
121,5 |
702,3 |
556,0 |
551,5 |
18,9 |
інші джерела |
3,0 |
3,0 |
|
|
|
|