- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного
агентства автомобільних доріг
N 209 від 23.06.2011 )
Про розподіл обов'язків щодо прийому громадян із службових та особистих питань
Відповідно до статті
22 Закону України
"Про звернення громадян", з метою удосконалення порядку організації та проведення особистого прийому громадян
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Графік особистого прийому громадян Головою, першим заступником та заступниками Голови та розподіл обов'язків щодо прийому громадян із службових та особистих питань у Державній службі автомобільних доріг України.
2. Адміністративному управлінню (Сова І.П.) забезпечити організацію особистого прийому громадян відповідно до затвердженого графіку та розподілу.
3. Першому заступникові Голови, заступникам Голови, керівникам самостійних структурних підрозділів центрального апарату Державної служби автомобільних доріг (далі - Укравтодор) забезпечити виконання цього наказу згідно затвердженого графіку.
4. Управлінню науково-технічної політики (Крижанівський О.Є.) розмістити наказ на web-сторінці Укравтодору.
5. Визнати такими, що втратили чинність, накази Укравтодору від 12.03.2008
N 93 "Про порядок прийому із службових та особистих питань у державній службі автомобільних доріг", від 20.08.2008 N 510 "Про внесення змін до п. 1 наказу від 12.03.2008 N 93 "Про порядок прийому із службових та особистих питань у державній службі автомобільних доріг"".
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної служби
автомобільних доріг України
10.08.2010 N 273
Розподіл обов'язків щодо прийому громадян із службових та особистих питань у Державній службі автомобільних доріг України
1. Прийом громадян Головою Укравтодору, першим заступником та заступниками Голови здійснюється за попереднім записом та з питань, які не можуть бути вирішені керівниками структурних підрозділів Укравтодору згідно з Графіком, що затверджується Головою.
1.1. Прийом громадян керівниками підприємств та організацій, що належать до сфери управління Укравтодору, ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" здійснюється у визначені дні та години згідно із затвердженим графіком керівником відповідного підприємства (організації).
1.2. Прийом народних депутатів України Головою Укравтодору згідно з дорученням Прем'єр-міністра України М.Азарова від 31.05.2010 N 29730/2/1-10 щодо встановлення прийому народних депутатів України членами Кабінету Міністрів України, керівниками інших центральних органів виконавчої влади здійснюється щосереди з 17-00 до 19-00 год.
1.3. Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання "Мати-героїня" проводиться позачергово.
Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
1.4. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом, є:
- реалізація положень Закону України
"Про звернення громадян", інших законів України, указів Президента України, актів Кабінету Міністрів України з питань реалізації громадянами конституційного права на звернення;
- сприяння у вирішенні проблемних питань щодо функціонування дорожньої галузі відповідно до компетенції Укравтодору та згідно з чинним законодавством, з якими звертаються громадяни.
2. Організація особистого прийому громадян в Укравтодорі здійснюється відповідальним працівником Адміністративного управління (далі - Відповідальний).
2.1. Попередній запис на прийом до керівників Укравтодору здійснюється за телефоном: 287-24-49 з обов'язковим поданням у день прийому суті звернення та обґрунтування. Допуск у приміщення Укравтодору громадян із службових та особистих питань здійснюється у супроводі Відповідального працівника.
2.2. На кожного заявника заводиться Картка обліку особистого прийому громадян (далі - Картка) згідно з додатком.
2.3. Відповідальний з'ясовує, в якому структурному підрозділі знаходилось попереднє звернення громадянина (за наявності), який бажає записатись на особистий прийом до керівництва Укравтодору, або до компетенції якого структурного підрозділу належить питання, з яким звернувся громадянин.
2.4. Копії Карток передаються по реєстру структурним підрозділам для опрацювання та надання матеріалів для здійснення особистого прийому.
2.5. Структурні підрозділи надають інформаційну довідку щодо справи громадянина, зазначеного у Картці. Інформаційна довідка повинна містити:
- суть проблеми, стосовно якої звернувся громадянин;
- пропозиції щодо вирішення питання;
- копії попередніх звернень та відповідей на них;
- прізвище, ім'я та по батькові посадової особи (керівника або заступника керівника структурного підрозділу), який має бути залученим до участі в особистому прийомі громадян керівництвом Укравтодору;
2.6. На підставі отриманих від структурних підрозділів матеріалів формується справа, що передається посадовій особі начальником Адміністративного управління Укравтодору або його заступником, яка здійснює особистий прийом громадян, не пізніше ніж за дві години до здійснення особистого прийому.
3. Посадова особа під час особистого прийому громадян розглядає питання по суті, надає відповідно до чинного законодавства обґрунтоване роз'яснення та вживає заходів щодо усунення порушень (за їх наявності).
3.1. Якщо вирішити порушене в усному зверненні громадянина питання безпосередньо під час особистого прийому неможливо, воно розглядається у тому самому порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянинові надається письмова відповідь за підписом відповідного керівника Укравтодору.
................Перейти до повного тексту